MB SL 55 AMG A - ajovaikutelmia
MB SL 55 AMG A - ajovaikutelmia
En nyt millään malta olla kehuskelematta, mutta olen tässä viikonvaihteessa
päässyt kurvailemaan ko. autolla.
Tästä olisi tietenkin voinut perustaa myös Gallupin "kallein ajamasi auto ?",
209.000 EUR
On se uskomatonta, miten auto voi olla niin täydellinen muotoilultaan ja
tekniikaltaan. Jokainen yksityiskohta on viimeisen päälle hiottu.
Kovakatto nousee ja laskee nappia painamalla muutamassa sekunnissa,
ja samaan on kytketty myös sivulasien ( siis 4 kpl ) ohjaus -ylös-alas.
Ainahan Mersun V-8 on ollut hiljainen, mutta tämä on kuiskaus entisiin
verrattuna. Kaasun reippaampi painallus aikaansaa sitten vaimeaa matalaa
'jytinää '. Penkit ovat luku sinänsä, kuten muistatte ne ovat ilmastoidut ja
hierovat ( huups.... unohdin kokeilla !).
PS: työtehtävistä johtuen ajoin myös huippukuntoisilla MB 380 SEL (w126), MB 190 c (w110), sekä uudella avo- smartilla ( se oli tämä crosblade, joka on siis ilman kattoa,ovia ja tuulilasia ; oli muuten mielenkiintoinen....)
päässyt kurvailemaan ko. autolla.
Tästä olisi tietenkin voinut perustaa myös Gallupin "kallein ajamasi auto ?",
209.000 EUR
On se uskomatonta, miten auto voi olla niin täydellinen muotoilultaan ja
tekniikaltaan. Jokainen yksityiskohta on viimeisen päälle hiottu.
Kovakatto nousee ja laskee nappia painamalla muutamassa sekunnissa,
ja samaan on kytketty myös sivulasien ( siis 4 kpl ) ohjaus -ylös-alas.
Ainahan Mersun V-8 on ollut hiljainen, mutta tämä on kuiskaus entisiin
verrattuna. Kaasun reippaampi painallus aikaansaa sitten vaimeaa matalaa
'jytinää '. Penkit ovat luku sinänsä, kuten muistatte ne ovat ilmastoidut ja
hierovat ( huups.... unohdin kokeilla !).
PS: työtehtävistä johtuen ajoin myös huippukuntoisilla MB 380 SEL (w126), MB 190 c (w110), sekä uudella avo- smartilla ( se oli tämä crosblade, joka on siis ilman kattoa,ovia ja tuulilasia ; oli muuten mielenkiintoinen....)
1980 200 Autom., 1993 E 300D-24, 1994 C 180 Aut., 1997 C 230 T Aut., 2003 E 240 T Aut.( sekä muutama muunkin merkkinen)
Re: MB SL 55 AMG A - ajovaikutelmia
Vaihdetaanko hommia?Henry V. kirjoitti:PS: työtehtävistä johtuen ajoin myös...
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Liittyikö se jotenkin tähän?Henry V. kirjoitti:PS: työtehtävistä johtuen ajoin myös huippukuntoisilla MB 380 SEL (w126), MB 190 c (w110), sekä uudella avo- smartilla ( se oli tämä crosblade, joka on siis ilman kattoa,ovia ja tuulilasia ; oli muuten mielenkiintoinen....)
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=2141
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Re: Heh
Njaah...Mauri H. kirjoitti:Eikös Pasi muista mitä Henry tekee työkseen? Eli ajelee loistoautoilla suljetulla alueella.
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
lisää aiheesta
Tämä oli nyt kuitenkin poikkeustilanne.
Yhtiö jossa työskentelen täytti pyöreitä vuosia, ja historiikki - multimedia shown
piristeeksi hankittiin muutama "koristus".
PS: juhla jäi kyllä mieleen.
Yhtiö jossa työskentelen täytti pyöreitä vuosia, ja historiikki - multimedia shown
piristeeksi hankittiin muutama "koristus".
PS: juhla jäi kyllä mieleen.
1980 200 Autom., 1993 E 300D-24, 1994 C 180 Aut., 1997 C 230 T Aut., 2003 E 240 T Aut.( sekä muutama muunkin merkkinen)
Kateeksi käy..olisi kiva joskus päästä kyseinen peli koeajamaan.
Mun "paras" ajokokemus on jonkin ajan takaa ulkomaanmatkalta jossa ajossa oli vuokra-autona CLK 55AMG..mutta ei se kyllä tuolle SL:lle taatusti pärjää
Toisaalta kyllä toi oma SLK tuntui ihan tarpeeks vaisulta jo tuon CLK:nkin jälkeen..joten ehkä ei kannata edes koeajaa SL:ää vaikka tilaisuus joskus tulisikin..
Mun "paras" ajokokemus on jonkin ajan takaa ulkomaanmatkalta jossa ajossa oli vuokra-autona CLK 55AMG..mutta ei se kyllä tuolle SL:lle taatusti pärjää
Toisaalta kyllä toi oma SLK tuntui ihan tarpeeks vaisulta jo tuon CLK:nkin jälkeen..joten ehkä ei kannata edes koeajaa SL:ää vaikka tilaisuus joskus tulisikin..