W123 lang (?) bongattu Klaukkalassa

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Avatar
SEC-560
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 472
Liittynyt: Pe 04.04.2003 12:28

W123 lang (?) bongattu Klaukkalassa

Viesti Kirjoittaja SEC-560 »

Flosse ainakin paikan tietää... :wink:
Oli tosiaan pitkä W123:nen ja takana bumerangi antenni.
Liekö näitä monta suomessa ?
Avatar
dieselflosse
Valvoja
Valvoja
Viestit: 1617
Liittynyt: Ti 18.03.2003 08:43
Paikkakunta: Nurmijärvi

Lang

Viesti Kirjoittaja dieselflosse »

Tuollainen oli jokin aika sitten myynnissä Auto-Valkamalla. Mitä nyt ohi paahtaessa huomasin...

Noita erikoisvarusteltuja Langeja teki erän (olisiko ollut 20 kpl) muistaakseni Demec.
Terveisin
Tero
Avatar
Henri Junkkala
Perustaja
Perustaja
Viestit: 1290
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:07
Paikkakunta: Pitkäjärvi
Viesti:

Salossa noita on

Viesti Kirjoittaja Henri Junkkala »

Salossa pyörii kaksi W123 langia: toinen "Demecöidyn" oloinen vinyylikatto soikealla limusiini-takaikkunalla, 300D, ja toinen pahuksen kaunis täysin orggiksen oloinen vaaleansininen (metallic) laite.

Jos noita mukuloita tulee vielä paljon lisää tehtyä niin tuollainen olis aika pop ;-)

Henkka
"Kai varikkoteamiin kuus henkeä tarttee"

2009 Mercedes-Benz Atego 816 robottivaihteistolla ja ilmajousilla
2003 Mercedes-Benz 209.316 C209 CLK 270 CDI, 2D HT Coupé, 722.640 automaatti, lähes "Vollausstattung"
1993 Mercedes-Benz 124.106 VF124 E250D Lang , Italiassa rakennetusta 5-ovisesta ruumisautosta tehty 5,7 metrinen camokuvioinen paku, superturboprojekti työn alla
1994 Cadillac Fleetwood Eureka 6-door Limousine, 5,7L LT-1 V8, 4L60E automatic, 14-bolt GM diff
1995 Harley-Davidson XLHF 1210 "Fatster" custom build

EX-W123,2xC123,W124,S124,2xW201,W140 jne jne

"Ihmisen elämä on just niin hauskaa kuin mitä siitä itte tekee"
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Juu

Viesti Kirjoittaja PM »

Tommonen langi on myös kätevä, kun hakee polttopuita. Peräpaksi ensin täyteen ja tonne takapenkille mahtuis vielä motti lisää. :wink:
Kannattaa vaan ensin kattoo ettei runkopalkit oo kauhean mätiä. :lol:

ps. Tuonne ässän takaluukkuun ei mahdu puita kuin viikon tarpeiksi. :oops:
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Eikös

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Eikös se peräkärry ole kuorman kuljetusta varten :wink:

Tosin puukin painaa niin paljon, että jarruttomalla kärryllä ei juuri kuutiota enempää saisi vetääkään.. Kuutio kuivaahan painaa n. 500 kg..
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Re: Eikös

Viesti Kirjoittaja PM »

Mauri H. kirjoitti:Eikös se peräkärry ole kuorman kuljetusta varten :wink:
Kärry on, muttei koukkua tällä hetkellä. Eikä siitä koukustakaan olis paljoo iloa, kun tarvis ensin noi kärryn valotkin saada toimimaan. Tarvii johdottaa koko kärry meinaan uudestaan. :roll:
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
MercMan
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2065
Liittynyt: Ti 01.04.2003 11:40
Paikkakunta: Pirkanmaa

Tuollainen..

Viesti Kirjoittaja MercMan »

Lang olisi paikallaan.. Paria olen soittanutkin!! Siihen jo mahtuis porukkaaki kyytiin.. :D
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
Avatar
Henri Junkkala
Perustaja
Perustaja
Viestit: 1290
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:07
Paikkakunta: Pitkäjärvi
Viesti:

Re: Eikös

Viesti Kirjoittaja Henri Junkkala »

Pasi M. kirjoitti: Kärry on, muttei koukkua tällä hetkellä. Eikä siitä koukustakaan olis paljoo iloa, kun tarvis ensin noi kärryn valotkin saada toimimaan. Tarvii johdottaa koko kärry meinaan uudestaan. :roll:
Eikös peräkärryn johdotus ole sentään tosi straightforward juttu? Kärry kyljelleen niin a vot ulettuu kiinni joka johtoon. Netistä imutat sen plugin kytkentäkaavion jostain - jollet sitten osta uutta plugia ja satu saamaan kaaviota sen mukana - ja ei kun piuhaa vetään.

Meinaan että jos vertaa autopuuhiin joissa purat puoli sisustusta rikkoen n kpl pikku kiinnikenippoja joka puolella että pääset kiinni johtovyyhtiin joka vaikuttaa erilaiselta kuin kytkentäkaavio antaisi odottaa niin kokonaan uuden johdotuksen tekeminen peräkärryyn alkaa kuulostaa mukavalta puolen korillisen asennuskaljaa ja ehkä kahden illan iltapuhteilta?

:-) Henkka
Värisokea tee-se-itse-"sähköputkimies"

2009 Mercedes-Benz Atego 816 robottivaihteistolla ja ilmajousilla
2003 Mercedes-Benz 209.316 C209 CLK 270 CDI, 2D HT Coupé, 722.640 automaatti, lähes "Vollausstattung"
1993 Mercedes-Benz 124.106 VF124 E250D Lang , Italiassa rakennetusta 5-ovisesta ruumisautosta tehty 5,7 metrinen camokuvioinen paku, superturboprojekti työn alla
1994 Cadillac Fleetwood Eureka 6-door Limousine, 5,7L LT-1 V8, 4L60E automatic, 14-bolt GM diff
1995 Harley-Davidson XLHF 1210 "Fatster" custom build

EX-W123,2xC123,W124,S124,2xW201,W140 jne jne

"Ihmisen elämä on just niin hauskaa kuin mitä siitä itte tekee"
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

No ei sentään

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Kyllä puolella kopalla asennusolutta ja kahden illan aikajänteellä rakentaa jo koko peräkärryn, jos vaan on osat ja työkalut käsillä :D
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Avatar
Henri Junkkala
Perustaja
Perustaja
Viestit: 1290
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:07
Paikkakunta: Pitkäjärvi
Viesti:

Kiire?

Viesti Kirjoittaja Henri Junkkala »

Jukka N. kirjoitti:Kyllä puolella kopalla asennusolutta ja kahden illan aikajänteellä rakentaa jo koko peräkärryn, jos vaan on osat ja työkalut käsillä :D
Jaa mutta kun väittävät että hätäilemällä ei tule kuin kusipäisiä mukuloita...

Eikö kuitenkin normaali tee-se-itse-tumpulan korjaus/asennuskeikka jakaudu seuraavasti:

5% Itse työ
25% Hundeeraamista ja ihmettelyä
10% Oluen särpimistä ja mahorkan maiskuttelua
25% Työkalujen etsimistä
15% Kadonneiden työkalujen tilalle vaihtoehtojen kehittämistä
20% Oikeaa työprosedyyriä etsittäessä tehdyn tuhon korjaamista

:-)


Henkka
"Kaikkee olis jos vaan löytäis edes joskus jotain"

2009 Mercedes-Benz Atego 816 robottivaihteistolla ja ilmajousilla
2003 Mercedes-Benz 209.316 C209 CLK 270 CDI, 2D HT Coupé, 722.640 automaatti, lähes "Vollausstattung"
1993 Mercedes-Benz 124.106 VF124 E250D Lang , Italiassa rakennetusta 5-ovisesta ruumisautosta tehty 5,7 metrinen camokuvioinen paku, superturboprojekti työn alla
1994 Cadillac Fleetwood Eureka 6-door Limousine, 5,7L LT-1 V8, 4L60E automatic, 14-bolt GM diff
1995 Harley-Davidson XLHF 1210 "Fatster" custom build

EX-W123,2xC123,W124,S124,2xW201,W140 jne jne

"Ihmisen elämä on just niin hauskaa kuin mitä siitä itte tekee"
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

Todennettu

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Jos noita prosenttiosuuksia hieman tiivistää, niin 80% ns. tehollisesta, muilta aktiviteeteilta tähteeksi jääneestä asennusajasta menee seuraavasti: vääränlaisen työkalun käyttöyritykseen tai työkalun modifioimiseen käyttöyhteyteen sopivaksi (pohjalta "ruuvari ja jakari joka hommaan"), pyöreäksi muljautetun pultin- tai ruuvinkannan kanssa temuamiseen tai kadonneiden pikkusälpien etsitään :shock: Voidaan tähän lisätä vielä ihmettelyvaihe, kun "kootessa taas jäi puolet osista yli".
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Vastaa Viestiin