....tai edes harkitko sellaisen asentamista MERSUUN. Kuukauden verran taistelin lämmönnousujen kanssa ja eurojakin upposi jokunen .
Kaikki oli kiinni tarviketermostaateista!!! Kaksi eri terviketermostaattia tuli vaihdettua ja säästin molemmilla kerroilla jopa 7 euroa. Loppujen lopuksi kun laskee, olisin säästänyt 40 euroa ja lukemattoman määrän työtunteja kun olisin ostanut orkkis-termarin heti alkuunsa. Kyllä tää homma voi olla joskus pienestä kiinni .
*******************
Alias "-peos-"
300 GD / w460
Älkää käyttäkö tarviketermostaattia...
Ja jetsulleen samanlainen termari sopii muuten myös ainakin M102:een.Tomit1 kirjoitti:Aivan oikein. Sen lisäksi originaalitermari maksaa veholla 19 e kun tarviketermari oli jotain 25 e. (koneeseen M103)
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
jep
Ranskalaiset termostaatit ne ovat pahimpia
Kaverilla kävi semmoinen tuuri että 3-samanmerkkistä termostaattia olivat rikki jo paketista (töissä huoltamolla)
Kaverilla kävi semmoinen tuuri että 3-samanmerkkistä termostaattia olivat rikki jo paketista (töissä huoltamolla)
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/