Alusta kuntoon

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Alusta kuntoon

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

No johan tuli TDT:stä tyrmeä ajettava, kun vaihdettiin eilen loppuun kuluneet etukallistuksenvakaajan puslat, ehdinkin jo ihmetellä että miten voi Sportlinen alustalla ja Bilsteinin Heavy Duty iskereilla oleva auto kallistella niin paljon :lol: Nyt ei kyllä juuri kallistele, ja kummasti ne kaarrenopeudet kasvoivat aika lailla :shock:

Mutta suuri kiitos kuuluu Timo K:lle ja Datenbankille, ilman edellämainittuja olisi paikallisesta merkkiliikkeestä kaupattu normaalin alustan puslia, mutta nyt lisävarustekoodeja purkaneena osasin vaatia sportlinen puslat, säästettiin taas paljon aikaa ja pahaa mieltä.
Viimeksi muokannut Mauri H., To 09.10.2003 09:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12592
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

mitäs kustansi sportlinen puslat?
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Ne olivat kympin kappale, sportlinessahan on vahvempi tuo kallistuksen vakaaja, joten eivät sovi normaaliin vakaajaan nuo puslat.
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12592
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

Mauri H. kirjoitti:Ne olivat kympin kappale, sportlinessahan on vahvempi tuo kallistuksen vakaaja, joten eivät sovi normaaliin vakaajaan nuo puslat.
jep, takanahan on myös vakaaja erilainen mitä nokussa.
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

epk kirjoitti:jep, takanahan on myös vakaaja erilainen mitä nokussa.
Joo, taitaapi olla, sillä olivat puslat vielä ihan ok.
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12592
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

Mauri H. kirjoitti:
epk kirjoitti:jep, takanahan on myös vakaaja erilainen mitä nokussa.
Joo, taitaapi olla, sillä olivat puslat vielä ihan ok.

takavakaajan puslat ovat aika ikuiset, mulla oli kans hyvässä jamassa, vaikka muut takapään puslat oli täysin loppu....
Avatar
code
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 288
Liittynyt: Ke 30.04.2003 13:11
Paikkakunta: Espoo

Raidetangon pää

Viesti Kirjoittaja code »

Onko sportlinen ja normaalin alustan raidetangon pää sama?
Vaihdatin joku aika sitten moiset kilkkeet alle, enkä osannut moista ottaa huomioon.

-mk-
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12592
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: Raidetangon pää

Viesti Kirjoittaja epk »

mkoistin kirjoitti:Onko sportlinen ja normaalin alustan raidetangon pää sama?
Vaihdatin joku aika sitten moiset kilkkeet alle, enkä osannut moista ottaa huomioon.

-mk-
ne niitten luulis olevan samat, tämä tosin mutua...
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Re: Raidetangon pää

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

epk kirjoitti:
mkoistin kirjoitti:Onko sportlinen ja normaalin alustan raidetangon pää sama?
Vaihdatin joku aika sitten moiset kilkkeet alle, enkä osannut moista ottaa huomioon.

-mk-
ne niitten luulis olevan samat, tämä tosin mutua...
Joo, ei kai noissa eroja ole... Luulisin että erot löytyvät jousista, iskareista ja kallistuksen vakaajista. Ja tietty leveämmistä renkaista, joista Sportlinen ja vakioalustaisen raideleveyden erot kai johtuvat... vai voikohan se johtua jostain muusta..?

Raideleveys W124 Etu / Taka:

Normaali: 149,7 / 148,8 cm
Sportline: 151,8 / 150,9 cm
Avatar
code
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 288
Liittynyt: Ke 30.04.2003 13:11
Paikkakunta: Espoo

Re: Raidetangon pää

Viesti Kirjoittaja code »

epk kirjoitti: ne niitten luulis olevan samat, tämä tosin mutua...
Mauri H. kirjoitti: Joo, ei kai noissa eroja ole... Luulisin että erot löytyvät jousista, iskareista ja kallistuksen vakaajista. Ja tietty leveämmistä renkaista, joista Sportlinen ja vakioalustaisen raideleveyden erot kai johtuvat... vai voikohan se johtua jostain muusta..?

Raideleveys W124 Etu / Taka:

Normaali: 149,7 / 148,8 cm
Sportline: 151,8 / 150,9 cm
omalla mutu-harkinnalla/tuntumalla kallistuin samaan johtopäätökseen.
Vastaa Viestiin