K-lukon kyt.kaavio (melkein kiirus)

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Avatar
_Antti
Mersumies
Mersumies
Viestit: 592
Liittynyt: Ma 21.07.2003 16:21
Paikkakunta: Laihia

K-lukon kyt.kaavio (melkein kiirus)

Viesti Kirjoittaja _Antti »

Jos jollain sattuis olemaan FK-Automotiven ilman kauko-ohjausta olevan keskuslukon (Art.Nr. FKFEN09) kytkentäkaavio, niin nyt tarvisin moista, kun omani oon typeryyksissäni menny kadottamaan.. :oops:

Olis tarkotus pistää keskuslukituksen kauko-ohjaus (häly) tänään mutta, hommat menee osittain jäihin ilman sitä tietoa mihin johtoon häly pitää yhdistää että se k-lukko toimii hälyn napista..
Ja veikkaamaan en vielä ryhdy...:)


-Antti
[img]http://i2.photobucket.com/albums/y3/_Antti/2010/aava10.jpg[/img]
ztn
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 43
Liittynyt: Ti 17.06.2003 11:16

Keskuslukon kytkentäkaavio

Viesti Kirjoittaja ztn »

Mihinkä autoon lie olet kytkemässä ja mitä hälyä. Minulla ois Cobran W124 asennusohjeet. (Eli siis varsinaista kytkentäkaaviota ei ole, mutta siinä kerrotaan mikä johto menee mihinkin) Ja cobran kanssa tarvitsee keskuslukkoon sen yhen moduulin, jonka nimeä en juuri nyt muista.

-Mikko-
-MB SLK-
Avatar
_Antti
Mersumies
Mersumies
Viestit: 592
Liittynyt: Ma 21.07.2003 16:21
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja _Antti »

Alfatechin 200BB hälyä oon pistämäs ja w124 oleva keskuslukko on oma jälkiasennus merkkiä FK Automotive..

Mutta sain kaverilta selvitettyä mihinkä keskuslukon johtoihin pitää hälyn pari piuhaa vetää että se ohjaa samalla tuota k-lukkoa..


-Antti
[img]http://i2.photobucket.com/albums/y3/_Antti/2010/aava10.jpg[/img]
Avatar
-O-
Valvoja
Valvoja
Viestit: 559
Liittynyt: Ke 09.04.2003 07:27
Paikkakunta: Harjavalta

Häly

Viesti Kirjoittaja -O- »

Itse olen painiskellu myös tuon ongelman kanssa,kyseessä w124 ja cobran laite.Eipä keskuslukko vaan pelitä vieläkään.Onpa kokeiltu jo jokaista takapenkin alle menevää johdinta...Puhelintukeen soitettu ja kiroiltu.
Joku kytkentäkaavio olis kýllä kiva...
MB C126 420 -90
MB X218-13
Honda VFR 1200F -10
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12592
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: Häly

Viesti Kirjoittaja epk »

-O- kirjoitti:Itse olen painiskellu myös tuon ongelman kanssa,kyseessä w124 ja cobran laite.Eipä keskuslukko vaan pelitä vieläkään.Onpa kokeiltu jo jokaista takapenkin alle menevää johdinta...Puhelintukeen soitettu ja kiroiltu.
Joku kytkentäkaavio olis kýllä kiva...
ei vieläkään vai :oops:

mites se että "ztn" sanoi että cobra tarvitsee erillisen ohjausboxin keskuslukitukselle, onko sulla se?
Avatar
Boss
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1491
Liittynyt: Pe 04.04.2003 11:06

Viesti Kirjoittaja Boss »

Niin, jälkiasennettu sähköinen keskuslukko siis. Tuskin siinä nyt paljon johdoissa vaihtoehtoja on eli eikö hälyttimen ohjeilla pärjää? Tai jos ei värejä muista niin kokeilemaan vaan tai maahantuojalle puhelu, kyllähän ne ainakin tietää, mulle ainakin tuli jopa ilmaiseksi uudet kaaviot ja ohjekirja hälyttimelle kun soittelin maahantuojalle :wink:
Ja sitten jos on tuo painetoiminen keskuslukitus niin eikös cobran hälyttimiin tuohon käyttöön tarvii ihan järjestään laittaa konkka väliin että kauko ohjaus toimii? Kannattaa kysäistä hälytinkauppiaalta omasta mallista mutta näin muistelen että niihin tarvii kaikkiin tuon ed.mainitun vempaimen.
Avatar
-O-
Valvoja
Valvoja
Viestit: 559
Liittynyt: Ke 09.04.2003 07:27
Paikkakunta: Harjavalta

Ei muista enää

Viesti Kirjoittaja -O- »

Muistikin jo pätkii,mutta malli taisi olla sellanen,ettei lisärelettä PITÄNY tarvita.Pitääpä tarkistaa tuokin vielä.

Tullu otettua joka johto-operaation jälkeen muutama pullo olvia isoimpaan **tutukseen,ei muista ihan tarkkaan....

Mutta kaikenkaikkiaan maailman pisin hälynasennus operaatio tässä on meneillään...
MB C126 420 -90
MB X218-13
Honda VFR 1200F -10
Avatar
Olli Lajunen
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1222
Liittynyt: Ti 29.04.2003 00:05
Paikkakunta: Yppäri

Viesti Kirjoittaja Olli Lajunen »

Omassa Cobrassa on negatiivinen ohjaus, joka muistaakseni maadoittaa violetin suljettaessa, oranssin avattaessa ja violetti/oranssi kytketään maahan. Keskuslukon päässä johtojen värit taisivat olla violetti, ruskea ja musta. (?) Sitä en muista että mikä yhdistettiin mihinkin. Ohjeet ei ole samalla paikkakunnalla.

Itse ostin MES keskuslukkosarjan kun se on vartavasten Cobran kanssa toimivaksi tarkoitettu. Jos yhdistää hälyttimen alipainetoimiseen keskuslukkoon niin se tarvitsee kyllä Cobran "lisäpalikan/venttiilin" joka ohjaa sitten alipaineita. Samalla pitää sulkeutumis-/avautumisaikaa pidentää hälytintä ohjelmoimalla että kaikki lukot kerkeävät alipaineella avautua ja sulkeutua.

Edit: Asiavihreitä yms...
W115 200D 2.4 sttppdic 5/75
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05
Exä: W202 220 -96
Avatar
_Antti
Mersumies
Mersumies
Viestit: 592
Liittynyt: Ma 21.07.2003 16:21
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja _Antti »

No nyt on laitettu "k-lukon kauko-ohjaus ja häly siinä sivus" w124:seen.. :D
Ja hyvin toimii..

Mutta kyllä sai pähkäillä noitten vilkkujen ja keskuslukon ohjauksen kanssa oikein urakalla..


-Antti
[img]http://i2.photobucket.com/albums/y3/_Antti/2010/aava10.jpg[/img]
Vastaa Viestiin