W210 luistoneston poisto kokonaan....

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
meze1
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1323
Liittynyt: La 06.11.2004 15:44
Paikkakunta: Kempele/koti

W210 luistoneston poisto kokonaan....

Viesti Kirjoittaja meze1 »

....elikkäs, tiedän kyllä napin keskikonsulissa, vaihdekepin vieressä, mutta sillä ei saa kokonaan tuota luistonestoa pois.. mikäs se semmonen oikein on..? :shock: Milläs tai mitenkä pääsee vetelemään tuttuun tapaan noita mukavia luisuja.. onko kaikki talven hauskuus nyt siis poissa.....

Pitääkö tässä vaihta takas w124:een tuon ominaisuuden takia..?
MB 220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Se ETS kummittelee aina, ei saa pois päältä. Jos ASR löytyy niin sen saa pois, jos katkaisija löytyy.ETS kytkeytyy päälle vain alle 40km/h nopeudessa, mutta jatkaa toimintaa jos lyö tyhjää koko ajan 80km/h asti. Jarruttaa vain sutivaa pyörää.

Eli hauskuutta on kunhan ajaa yli 40km/h :wink:
meze1
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1323
Liittynyt: La 06.11.2004 15:44
Paikkakunta: Kempele/koti

Viesti Kirjoittaja meze1 »

AM kirjoitti:Se ETS kummittelee aina, ei saa pois päältä. Jos ASR löytyy niin sen saa pois, jos katkaisija löytyy.ETS kytkeytyy päälle vain alle 40km/h nopeudessa, mutta jatkaa toimintaa jos lyö tyhjää koko ajan 80km/h asti. Jarruttaa vain sutivaa pyörää.

Eli hauskuutta on kunhan ajaa yli 40km/h :wink:
Joo, asr:n saa pois päältä napista... eli pitää siis leikitellä sitten yli 40:n vauhdissa.... :twisted:
MB 220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Älä aja ojaan, tai toisen nokkaan :oops: Tuo väykky on 124:sen jälkeen jotenkin tosi omituinen ajaa talvella...
Avatar
TaunusTomi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 163
Liittynyt: Ti 11.01.2005 18:48
Paikkakunta: Pori&Noormarkku-city
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TaunusTomi »

Tossa muutama viikko sitten olin penkittämässä omaa väykkyä ja todettiin että ei sitä luistonestoa saa pois millään..oli turha reissu prkele :evil: eli väyrystä on turha pistää penkkiin kun ei anna kaikkia tehoja pihalle.
jos laitteet hajoo, se on niiden heikkoutta...
[url=http://www.taunusfinland.com/galleria/displayimage.php?pos=-7644]Meisseli[/url]
[url=http://www.taunusfinland.com/galleria/displayimage.php?pos=-10233]TAUNUS 2,9 COSWORTH BOA[/url]
Avatar
jari_w123
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1574
Liittynyt: Su 01.01.2006 20:10
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Työkaverin W202:sessa ei ole luistonestonappia ollenkaan,luistonesto ei kuitenkaan toimi jos jarrua painaa sen verran että jarruvalot syttyy :wink: .
auto w123 200D/300DT vm, -81
Avatar
piippu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 491
Liittynyt: Ke 08.12.2004 00:59
Paikkakunta: Härmä/Forssa

Viesti Kirjoittaja piippu »

TaunusTomi kirjoitti:Tossa muutama viikko sitten olin penkittämässä omaa väykkyä ja todettiin että ei sitä luistonestoa saa pois millään..oli turha reissu prkele :evil: eli väyrystä on turha pistää penkkiin kun ei anna kaikkia tehoja pihalle.
Ainakin tuossa E500:ssa saa kaikki pois pelistä joten uskoisin että väyrysessäkin onnistuu-> testerin pistokkeesta pari nastaa "hyppylangalla" yhteen niin menee ns. tehonmittaus tilaan (ABS yms. herkut poissa pelistä ja kaasukin hieman toisenlainen käyttää joten ei kiva kadulla) ....näin ainakin tässä lähimaastossa olevalla virallisella Bosch autosähkökorjaamolla joka tekee myös noita tehonmittauksia yms. säätöjä-> testeristä löytyi ohje ja asian osaava sen kyllä sieltä löytää :idea:
-94 E500 Limited Edition
-03 W220 320CDI
k.puska
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 108
Liittynyt: Pe 13.05.2005 22:34
Paikkakunta: rovaniemi

Viesti Kirjoittaja k.puska »

Väykyssäkin on DYNO-MODE, varmaan googlettamalla löytyy kuinka tuon tilan saa käyttöön. :roll:
Avatar
jukka-tre
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1025
Liittynyt: To 14.09.2006 19:04
Paikkakunta: Pirkanmaa / Tampere

Re: W210 luistoneston poisto kokonaan....

Viesti Kirjoittaja jukka-tre »

meze1 kirjoitti:....elikkäs, tiedän kyllä napin keskikonsulissa, vaihdekepin vieressä, mutta sillä ei saa kokonaan tuota luistonestoa pois.. mikäs se semmonen oikein on..? :shock: Milläs tai mitenkä pääsee vetelemään tuttuun tapaan noita mukavia luisuja.. onko kaikki talven hauskuus nyt siis poissa.....

Pitääkö tässä vaihta takas w124:een tuon ominaisuuden takia..?
Jaa, nyt ei kyllä tajua.

Eli siis, jos kytkee luistoneston pois siittä napista ja palaa mittarissa keltainen kolmio, niin onko siis luistonesto silti päällä ?

No ei tasan taatusti ole mun Väykyssä ainakaan vm. -00. Kaikki mahdollinen ja mahdotn sudittelu onnistuu ja en ole huomannut minkäänlaista luistoneston peliin tuloa. Jos vaikka paikaltaan lähtee suditteleen ja on vähän pito heikkoo, niin loota latoo isompaa pesään sitä mukaan kun kierrokset menee tappiin. Vaikka vauhti ei kasva juuri, eli sutii ihan sairaasti.

No en tiiä sitten, onko jotain jääny huomaamatta. Ehkä kaikkee ei oo kokeiltu, koska mettään en oo vielä vetäny... :D
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km

- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Avatar
TaunusTomi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 163
Liittynyt: Ti 11.01.2005 18:48
Paikkakunta: Pori&Noormarkku-city
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TaunusTomi »

mielenkiintoista :roll: kyllä toi omakin lyö tyhjää kun kun painaa napista luistoneston pois mutta penkissä ilmeni siten ettei menny kierrokset ym.loppuun asti..tarvii siis tutkia lisää...
jos laitteet hajoo, se on niiden heikkoutta...
[url=http://www.taunusfinland.com/galleria/displayimage.php?pos=-7644]Meisseli[/url]
[url=http://www.taunusfinland.com/galleria/displayimage.php?pos=-10233]TAUNUS 2,9 COSWORTH BOA[/url]
meze1
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1323
Liittynyt: La 06.11.2004 15:44
Paikkakunta: Kempele/koti

Viesti Kirjoittaja meze1 »

Sain siis muitakin ihmettelijöitä asiaan... :D

Kyllä hyvin perä luistelee, kun nopeutta tosiaan sen 40.. ja nappi pois, eli se varoituskolmio sinne tauluun... :wink: Tänään tuli testattua..

Ja kyllä se antaa hiukan enemmän sutia, mutta ei se taho perää antaa heitellä pienissä nopeuksissa.. ei ainakaan mulla... :roll:

Mutta nyt ainakin tietää yhen konstin asiaan... :twisted:
MB 220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Avatar
piippu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 491
Liittynyt: Ke 08.12.2004 00:59
Paikkakunta: Härmä/Forssa

Viesti Kirjoittaja piippu »

Villi veikkaus, mutta oliskohan noissa W210:ssä eroa onko ennen vai jälkeen faceliftin :idea: Meinaan kun pikkuveljen -00 W210:ssä tosiaan pystyy suditella napinpainettua ihan kuinka haluaa. Joten olisko nyt niin että noihin on tullut faceliftin mukana jokin muutos ? Tai sitten penkissä (etupyörät ei pyöri ollenkaan) auto ei anna kaikkea tehoaan napinpainettua vaikka ajossa olisikin poissa.....

ps. on muuten alustageometrian suunnittelu unohdettu tuon luistoneston mukaan tultua-> luisuissa ei mitään tolkkua, tekeen ihan käsittämättömiä liikkeitä vaikka tullut muilla takavetoisilla ja nelivetoisilla ajettua jokunen metri vinossakin :roll:
-94 E500 Limited Edition
-03 W220 320CDI
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Talvella tuo ETS:än mahdollisen mukana olon huomaa helposti, raksuttaa aika äänekkäästi liukkaalla. Facelifteissä kai saakin kokonaan pois. Sellainen läsitys on että näissä vanhoissa ETS jää aina taustalle kummittelemaan. Itselläni on vain se ETS, joten ihan lukemani perusteella näin sanon :roll: No tuossa ei ole mitään katkaisijoita, joten risteyksissä ajellaan siististi 8)

Ja kyllä tällainen vanha väykkykin on jo aika omituinen ajaa liukkaalla, vaikkei luistonestoja olekaan. Ei ole sellaista tuntumaa kuin kakkosnelosessa. No, jospa tuohonkin tottuu, ei oikein paljoa liukkailla ehtinyt viime keväänä ajamaan.
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2778
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Viesti Kirjoittaja JP74 »

En tiedä väykystä, mutta omasta C-mallista saa ASR:n napista pois vain osittain. Tällöin auton saa luistoihin, mutta sutivaa pyörää jarrutetaan edelleen. En ole kylläkään kokenut tästä ominaisuudesta mitään haittaa sladiajelussa. 190:een verrattuna w202 on paljon vakaampi liukkaalla, muttei ihan yhtä helppo viedä pitkässä sladissa... :lol:

Jokohan kohta pääsis kokeileen, Jyväskylässä oli pari astetta pakkasta, mutta lumet puuttuu.
Avatar
JUHHisi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 361
Liittynyt: Su 20.11.2005 19:39
Paikkakunta: HML

Viesti Kirjoittaja JUHHisi »

Millonkos w202 tuli luistonoestoja? Vai tuleeko jonkin koneen yhteydessä?CDI?

Itselläni w202 -93 eikä minkäänmoisia sutimisen estoja. Tosin 2,2d autom. jo itsessään estää aikapaljon! :D

Muutenkin aikamoista temppuilua tuo automaatilla leikkiminen. Toinenjalka kaasulla, toinen "käsijarrulla". Toinen käsi pyörittää rattia ja toinenkäsi pitää "käsijarrun" vapautusvipua ylhäällä :!: :lol: Ja mittaristo PIIPITTTÄÄ!
Sportline
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 121
Liittynyt: La 04.12.2004 16:29

Viesti Kirjoittaja Sportline »

Ainakin -95 w202 ETS:llä varustetusta pääsi kaikessa rauhassa sladittelemaan, kun otti "jarruvalokatkaisimen" sulakkeen pois. Tämän jälkeen ei toimi ABS, ETS, jarruvalot ja lämpömittari yms jotain pientä mittaristosta... 8)
E 270Cdi "panorama"
Ex E 200cdi -00
Ex w202 200 Sport
Avatar
Juha R
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 409
Liittynyt: Ma 19.07.2004 08:05
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja Juha R »

TaunusTomi kirjoitti:Tossa muutama viikko sitten olin penkittämässä omaa väykkyä ja todettiin että ei sitä luistonestoa saa pois millään..oli turha reissu prkele :evil: eli väyrystä on turha pistää penkkiin kun ei anna kaikkia tehoja pihalle.
Mulla ei ollut ongelmia penkityksessä tai sitten autossani on enemmän tehoa kuin mitattiin :D Autona 1997 E300TDT ESP:llä.

Vilkkuiko sulla kolmio penkityksessä? Mulla ei: http://img.photobucket.com/albums/v630/ ... G_0223.jpg
- MB E55 AMG '99, Calibra 2.0i-16v '96, Calibra 2.0i-8v '94 ja '96, Calibra V6 2.5i-24v '94, V70 2,5T AWD '04 -

[size=75]Exät: BMW 318, 320, 518, 2 x 520i, 528i, 535iA, Ford Taunus GT, Escort MkIV, MB 380 SE W126, E300TDT Avantgarde (S210), Opel Astra F 1.8i-16v Car, 1.8i-16v Sport, Corsa A, Kadett E 1.6i, 1.8 GSi, 2.0-16v GSi, Vectra B1 Sport, B2 1.8 CD, B2 100 Edition 2.0i-16v 1999, Vectra A2 2.0i-16v, Calibra 2.0i-16v DTM, 2.0i-16v x 3, 2.0i-8v, 4x4 2.0i-16v, 2.5i-24v, Senator 3.0i-24v CD aut, VW Golf 1.3, 1.8 GT, 1.8 GTi-16v, Jetta 1.6D, 1.9TD, 1.8i Flair, Passat 1.8 Variant, Golf Cabrio GLi, Porsche 924, Suzuki GSX-R 750[/size]
Avatar
skibe
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 422
Liittynyt: Ma 22.11.2004 14:23
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja skibe »

Jos mulla painaa tota luistoneston nappia nii voi sillä mennä vaikka minkälaisessa sivessa eteenpäin. Kyllähän se kolmio siellä vilkkuu mut ei se rajota suttaamista.

Autohan oli E 200CDI -01
S203 200CDI A
ex.
S211 320CDI 4Matic
W164 280CDI
S204 200CDI A
W211 200CDI A
W210 200CDI
W124 200D
Avatar
salesone
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 346
Liittynyt: Ti 09.08.2005 18:04
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja salesone »

w202 ei oo 220d mallissa ollenkaa mitään liukumisestoja, omassaki nämä varusteet loistaa poissaolollaan vaikka on -98.

Ja on ainaki w201:seen verrattuna outo luisutella tuo, joutu alussa ihan harjottelee.. :oops:
Ajossa: S202 200cdi A -00

Edesmenneet:
-W202 200cdi A -99
-S203 270cdi A -05
-W203 230 V6 -05
-W202 280 A -93
-W202 220d -98
-W201 190d -84
jpk
Mersumies
Mersumies
Viestit: 720
Liittynyt: Ma 21.07.2003 15:39

Viesti Kirjoittaja jpk »

piippu kirjoitti:Villi veikkaus, mutta oliskohan noissa W210:ssä eroa onko ennen vai jälkeen faceliftin :idea: Meinaan kun pikkuveljen -00 W210:ssä tosiaan pystyy suditella napinpainettua ihan kuinka haluaa. Joten olisko nyt niin että noihin on tullut faceliftin mukana jokin muutos ? Tai sitten penkissä (etupyörät ei pyöri ollenkaan) auto ei anna kaikkea tehoaan napinpainettua vaikka ajossa olisikin poissa.....

ps. on muuten alustageometrian suunnittelu unohdettu tuon luistoneston mukaan tultua-> luisuissa ei mitään tolkkua, tekeen ihan käsittämättömiä liikkeitä vaikka tullut muilla takavetoisilla ja nelivetoisilla ajettua jokunen metri vinossakin :roll:
Mulla facelift eli -01 malli,luistoneston poistaminen poistaa sen kokonaan. On vain kuten piippu sanoi,aivan holtiton ilman luistonestoa kun vertaa vaikka 124 koriseen jolla voi vetää millaista sladia haluaa. Väyrynen tekee ihme liikkeitä,kannattaa testailla ISOLLA aukealla missä ilman luistonestoa ensimmäisiä testejä ajaa :)
Avatar
TaunusTomi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 163
Liittynyt: Ti 11.01.2005 18:48
Paikkakunta: Pori&Noormarkku-city
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TaunusTomi »

--JuhaR--ei vilkkunu valo...
jos laitteet hajoo, se on niiden heikkoutta...
[url=http://www.taunusfinland.com/galleria/displayimage.php?pos=-7644]Meisseli[/url]
[url=http://www.taunusfinland.com/galleria/displayimage.php?pos=-10233]TAUNUS 2,9 COSWORTH BOA[/url]
Avatar
nicnac
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 261
Liittynyt: Ma 19.01.2004 15:56
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja nicnac »

Ei sitä luiston estoa kokonaan pois saa.Vaikka valo kojetauluun syttyy ei kaikki oo pois pelistä.Sivuttais luiston esto tai joku jää päälle.Esim luiston jälkeen ei heitä toiselle puolelle normaalisti vaan yhtäkkiä vaan pysähtyy kesken luiston.Hankala selittää...kun se luiston eston saa vika tilaan niin palaa justiin kaikki mahdolliset valot kojetaulussa,mutta on normaali luisuuttaa ihan niiinku w124...
Ekku
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 300
Liittynyt: Pe 04.04.2003 19:41
Paikkakunta: Jyväskylä

sama homma

Viesti Kirjoittaja Ekku »

jpk kirjoitti:
piippu kirjoitti:Villi veikkaus, mutta oliskohan noissa W210:ssä eroa onko ennen vai jälkeen faceliftin :idea: Meinaan kun pikkuveljen -00 W210:ssä tosiaan pystyy suditella napinpainettua ihan kuinka haluaa. Joten olisko nyt niin että noihin on tullut faceliftin mukana jokin muutos ? Tai sitten penkissä (etupyörät ei pyöri ollenkaan) auto ei anna kaikkea tehoaan napinpainettua vaikka ajossa olisikin poissa.....

ps. on muuten alustageometrian suunnittelu unohdettu tuon luistoneston mukaan tultua-> luisuissa ei mitään tolkkua, tekeen ihan käsittämättömiä liikkeitä vaikka tullut muilla takavetoisilla ja nelivetoisilla ajettua jokunen metri vinossakin :roll:
Mulla facelift eli -01 malli,luistoneston poistaminen poistaa sen kokonaan. On vain kuten piippu sanoi,aivan holtiton ilman luistonestoa kun vertaa vaikka 124 koriseen jolla voi vetää millaista sladia haluaa. Väyrynen tekee ihme liikkeitä,kannattaa testailla ISOLLA aukealla missä ilman luistonestoa ensimmäisiä testejä ajaa :)
Samalla lailla se pelaa tuossa äipän 99-mallin Väykyssä.

Kolmio jää palamaan napin painalluksen jälkeen ja sitten voikin hankkiutua ihan vapaasti hankaluuksiin...

Tosi tunnoton ajettava satakaksnelkkuun verrattuna.

Eipä W211-korisellakaan paljon viitsi ilman ajonhallintaa liukkailla ajella, kun on niin perhanan tunnoton laite.

Saapa nyt nähdä millainen Bemari on talvella.
kalusto:
-M-B E200 cdi -11



isän autot . -M-B W220 320cdi lang -04
-M-B W221 320 cdi lang -08


entiset: M-B W124 300 d-turbo -89
M-B W211 220 cdi elegance
M-B E320 cdi -03 Avantgarde
M-B E320T CDi -06

"Ei niin pilvistä päivää ettei yhtä tähteä nää"
meze1
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1323
Liittynyt: La 06.11.2004 15:44
Paikkakunta: Kempele/koti

Viesti Kirjoittaja meze1 »

Ei se niin tunnoton ole.. siinä on vain paljon matalampi kulma liukuun lähtöön.. se pitää vain hakea persauksen alle se tunto... ja johan sitä on hyvin haeskeltu.. ja homma toimii... :wink:
MB 220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Avatar
InsaneMe
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 217
Liittynyt: To 23.06.2005 15:12
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja InsaneMe »

Kyllähän tuo itselläki on tuntunut aivan tavalliselta luistatella ku absin häiriövalot sun muut on palanut eli ei oo mitään härpäkkeitä mukana. Saa vedellä kyllä aivan miten haluaa, mutta jos ei oo häiriötilassa niin rupeaa vaan jarruttelemaan/jurraamaan eli taitaapi alentaa koneen tehoa samalla kun yrittää luistatella. Nyt ei muutakuin itelle siihen ylimääräiseen taksikyltin kytkimeen absin jotkut johdot silleen, että nappia painamalla saa häiriötilan päälle :twisted: ja tämähän kaikki sladikokeilu on tapahtunut suljetulla alueella vai mitä meze1 :!: :roll:

T.Sankari
M-B w210 290td
M-B w123 300TDT
M-B w126 500 SEL
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Nyt vasta muistin testata.Ja noin näyttäisi olevan että kun jarrua painaa niin luistonesto on pois pelistä, sen verran että jarruvalot syttyy riittää 8) Helpostihan sinne saisi katkaisijan, mutta sitten jarruvalot palaisivat kokoajan :roll: Joku fiksu sähköstä ymmärtävähän tietty tutkisi mistä lähtee boksille tieto jarrun painamisesta ja virittelisi siihen sellaisen katkaisijan ettei tieto karkaa jarruvaloille päin...
Avatar
piippu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 491
Liittynyt: Ke 08.12.2004 00:59
Paikkakunta: Härmä/Forssa

Viesti Kirjoittaja piippu »

Ööö...eikös se jarruvalokatkaisija ole semmonen kaksoin kytkin jossa tosiaan kaksi erillistä, mitä ne nyt on, piiriä? Joista toinen ohjaa jarruvaloa ja toinen :?: Ei jaksa muistaa näin pikkutunneilla, mutta olisko sitten sinne moottorinohjaus puolelle :roll:

Mutta näin ainakin tuossa omassa kehonsiirtovälineessä
-94 E500 Limited Edition
-03 W220 320CDI
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

^Voi olla, ainakin 124:sessa on muistaakseni 2 katkaisijaa. Enpä ole väykkyä purkanut ja tutkinut. Jokuhan voisi kokeilla, itse en taida jaksaa. Kai sitä tulee vanhaksi kun ei risteyksissä jaksa luistatella...no eihän tuossa ole lukkoperääkään. Isommassa vauhdissahan tuokin sitten menee kun ei luistonesto mukana 8) Tuskinpa se siitä ihmeemmin sekaisinkaan menee vaikka kokoajan menee tieto että jarru päällä. Vakkari ei tosin toimi ja...mitähän muuta :roll:
-Tomi-
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 15
Liittynyt: Ti 27.11.2007 08:28

Viesti Kirjoittaja -Tomi- »

kyllä tuo minunkin -98 Väyrynen kolmio taulussa lähtee kahvaan,mutta automaattivaihteinen turbopeli ei oo niitä parhaita pelejä viedä,mutta aivan loistava cruisailupeli...ei vissiin ole soraränniin suunniteltukkaan :roll:
Avatar
Eicca_
Mersumies
Mersumies
Viestit: 730
Liittynyt: Ti 09.05.2006 05:55
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja Eicca_ »

^Kyllä sillä pääse ihan siinä missä kova-askisellakin se vaan vaatii hieman opettelua 8) :D
M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
Vastaa Viestiin