Helmasarjat

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Avatar
eerola
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2998
Liittynyt: To 17.04.2003 13:17
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:

Helmasarjat

Viesti Kirjoittaja eerola »

Minulla on CLK W208 ja kevään koittaessa on mieleeni tullut ajatus että josko laittaisin autoon jonkun hallitun helmasarjan. (Ei siis mitään DTM-tyyppistä hirvitystä.) Pieni keulalippa, tyylikkäät sivuhelmat ja joku peräpuskurin alle tuleva homma olisivat kivat.

Suomessa vain Mersuun tällaisia tarjoavat firmat eivät ole kovin yleisiä, vai ovatko? Golfeihin ja Sierroihin kyllä saa ties mitä mutta Mersut eivät ole tarjonnassa. Demeciltä löytyy jotain, ja Koenigilta löytyy Lorinserin kamalankalliita osia. Onko forumilaisilla suositella jotain muita paikkoja joista kannattaisi kysäistä?

-T
Avatar
Marko M
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti 18.03.2003 17:50
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Marko M »

Tää nyt on tietysti vaan minun mielipiteeni, mutta jos mulla olis noin komee CLK, niin en kyllä laittais siihen minkäänlaisia spoilereita / levikkeitä. En edes hillittyjä.
230 C 1978
Avatar
eerola
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2998
Liittynyt: To 17.04.2003 13:17
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eerola »

Kiitän miltei punastumiseen saakka! Mielihyvässäni hykerrellen saatan jopa noudattaa neuvoasi :D

-T
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Jep

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Olen samaa mieltä, mersu on viimeinen auto johon minä alkaisin minkäänlaista helmasarjaa laittamaan, auto on kuitenkin niin nätisti muotoiltu, etteivät linjat kaipaa parannusta (tässä tapauksessa selvää huononnusta).

Oma mielipide on se että mersun ulkoiset muutokset on rajoitettava madallussarjaan ja vanteisiin. No ehkä joihinkin malleihin valkeat / tummennetut vilkunlasit menee :?
MercMan
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2065
Liittynyt: Ti 01.04.2003 11:40
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MercMan »

mar-ko kirjoitti:Tää nyt on tietysti vaan minun mielipiteeni, mutta jos mulla olis noin komee CLK, niin en kyllä laittais siihen minkäänlaisia spoilereita / levikkeitä. En edes hillittyjä.
Juu ei kannata kauniita linjoja viedä liian pitkälle! Ei spotukat oikein oo asiaa tuohon mersuun.
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
Avatar
eerola
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2998
Liittynyt: To 17.04.2003 13:17
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eerola »

Päteviä mielipiteitä kaikki! Tehdäänpä siis galluppi (löytyy galluppipuolelta otsikolla "Facelifin tekeminen") mitä mieltä olette jälkikäteen tehdystä faceliftista...

-T
Tomi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 674
Liittynyt: Ke 09.04.2003 13:23
Paikkakunta: Espoo

SL -72

Viesti Kirjoittaja Tomi »

No mitäs ootte tästä mieltä ?
helmasarja on ZENDER ja näyttää hyvätekoselta (laskuitua).
Tomi
R129 500 SL -94
S124 E 220 -95
audi A6 2.8 quattro -98
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12593
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

löytyykö isompaa kuvaa, vois tuomita paremmin :lol:
Tomi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 674
Liittynyt: Ke 09.04.2003 13:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tomi »

kuvia olis vaikka kuinka paljon, mutta ei serverillä vaan omalla koneella. Niitä ei kai voi viestiin liittää
Tomi
R129 500 SL -94
S124 E 220 -95
audi A6 2.8 quattro -98
W210 Eemeli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 923
Liittynyt: Su 06.04.2003 23:44

Viesti Kirjoittaja W210 Eemeli »

Tomit1 kirjoitti:kuvia olis vaikka kuinka paljon, mutta ei serverillä vaan omalla koneella. Niitä ei kai voi viestiin liittää
Tutustuppas tuohon osoitteeseen. http://helium.wakkanet.fi/~w126/tahtikl ... ahdet.html Lähetä kuvat vaikka sähköpostilla tuolla mainittuun osoitteeseen ja kuvasi tulevat galleriaan.
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PM »

Kyllä tuohon CLK:hon teoriassa voisi vaikka sopiakin jonkinmoiset helmat, vaikka ei se niitä tarvikaan.
Nämä ovat ihan maltillisia:

http://erebuni.net/ge/mercewCLK.htm

Varsinkin tuo hieman AMG-tyyppinen malli 62 on aikas mukava, mutta ei tuo toinenkaan huono ole. Riippuu tietenkin paljolti myös siitä että minkämoiset pyörät koslassa on alla...
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12593
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

Tomit1: käypäs täällä katsomassa, ilmaista tilaa omille kuvilla, sen jälkeen voit laittaa linkkiä tänne 8) , nopeampi ainakin näin alkuun.... http://photo.jippii.fi/fi
Avatar
eerola
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2998
Liittynyt: To 17.04.2003 13:17
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eerola »

Pasi M:n vinkkaamasta paikasta löytyi ihan asiallisia palikoita juu. Style 62
voisi olla ihan kokolailla makuuni. Style 833 on tosi retee, mutta näen jo sieluni silmin sen sotkun joka syntyy auratessani mökkitietä keulaspoilerilla. Sopii siis kruisailuun oussenpulevaardilla, mutta epäilen että hämäläinen mökkitie voisi koitua kohtalokkaaksi. :lol:

Metka juttu on että "DTM-sarja" on edullisempi kuin "pappamalli"!

-T
Vastaa Viestiin