RVS omakohtaisia kokemuksia?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 409
Liittynyt: Su 08.02.2004 15:36
ViestiLähetetty: Su 29.03.2009 07:38
Eipä ollut aineella merkittäviä vaikutuksia. Stetoskoopilla kuuneltaessa lähes samat kohinat kuunneltaessa.


Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 82
Liittynyt: To 19.04.2007 06:47
Paikkakunta: kymi
ViestiLähetetty: Ti 31.03.2009 09:23
Omakohtainen kokemus on kakkosauton 96- mitsu pajeron perän ääntelystä, oli todella häiritsevää n 80-90 km/h nopeuksilla. Peräremontti kummitteli mielessä. Huoltopaja suositteli kokeilemaan RVS:aa ensin.

RVS:t vaihdettiin peräöljyn vaihdossa , ja muutaman tuhannen km ajon jälkeen vaimenivat äänet merkittävästi.

RVS:t on laitettu siis vsta 2005 alkaen peräöljyjen vaihdon yhteydessä mukaan, ja perä on nykään käytännössä äänetön.Autolla ajettu 330 tkm, RVS:t laitettiin 170 tkm kohdalla.
MB Exät:
GLK 220 CDI BE 4matic 09
ML 270 CDI 01
E 220 CDI 00 farkku
E 250 D 89 farkku
E 200 D 90
E 200 D 86
220 D 78
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11571
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: Ke 11.07.2012 22:30
Nostetaas tätäkin säiettä ylös, kun on noita kokemuksia listattu käärmeöljystä!
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 käyttöharraste
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver

Mersumies
Mersumies
Viestit: 4311
Liittynyt: Ke 10.05.2006 10:54
ViestiLähetetty: To 12.07.2012 07:41
Moottoriin en ole koitellu mutta perään olen ja se oli sitten aivan turha investointi. Ainekkin on eripurkissa mikä moottoriin tarkoitettu samaako lie vai ei? Perään ei siis mun tapauksessa RVS toiminu niinkuin ei sekään KL:n myymä tökötti.

Moottoriin voi toimiakkin. Muistaakseni jokin moottoriohjelma telkkarissa testasi joku vuosi takaperin. Olisko ollu ihan moottori tai teknari tms. Siinähän kiusasivat Sierraa ilman öljyjä. Venttiilinostimet alkoi kilistä melkein heti joka nyt on ihan ymmärrettävää hydraulisten tapauksessa. Matkan pysähtyi kun savu alko konepellin alta nousta muistaakseni 80km taipaleen kohdilla. Syyksi paljastui nokka-akselin stefan palaminen EI siis kiinnileikkautuminen.

Ajoivat ihan hyvää vauhtiakin muun liikenteen seassa jollain kantatiellä ja olisko ollu pätkä motariakin. 80 nopeutta eivät muistaakseni ylittäneet.
Sitä en jaksa muistaa miten peruusteellisen tutkimuksen tekivät moottorille ilman öljyjä-ajon jälkeen.

Löytyisköhän tuo pätkä netistä jos alkais kaivelemaan?

Mersumies
Mersumies
Viestit: 4311
Liittynyt: Ke 10.05.2006 10:54
ViestiLähetetty: To 12.07.2012 07:45
HEI löytyikin heti

Tässä: http://www.youtube.com/watch?v=-NymF_vEst0

Edittiä: Olihan tuolla näköjään ajettu paljon enemmän ilman öljyjä kuin muistelin
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1258
Liittynyt: Ke 19.05.2010 22:23
Paikkakunta: Numminen
ViestiLähetetty: To 12.07.2012 10:17
No eipä tuo kovin tieteellinen teti ollut. Olisivat nyt edes toisen fordin laittaneet ajamaan saman reitin ilman käsittelyä.
Ja miksi sitä purkamista ei tehty??
Miksemme nähneet mäntiä ja sylinteriä, kampuran ja kertokankien laakereita mittaustuloksineen, kun siitä mittaamisesta sentään puhuivat???
Jos jossakin olisi oikea testiraportti, niin sen lukisin kyllä mielelläni.
Avatar
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 11:53
Paikkakunta: SKG
ViestiLähetetty: To 12.07.2012 10:33
http://www.rvs.fi/pdf/FINAL_REPORT_PB20 ... GBM-00.pdf

Erityisesti tämä on suomeksi:
http://www.rvs.fi/pdf/Fraunhofer_Tutkim ... iv2007.pdf

http://www.rvs.fi/pdf/

Tuommosilla ajetaan ilman öljyä testeilla nyt ei ole mitään virkaa :D
Lisää tietoa: www.skg.fi

Mersumies
Mersumies
Viestit: 4311
Liittynyt: Ke 10.05.2006 10:54
ViestiLähetetty: To 12.07.2012 11:34
Ilman öljyä ajo tuhoaa moottoria se kait lie on aikalailla selvää? On siinä mielestäni kuitenkin sellainen pointti että on tukena tieteelisesti mitattuille tuloksille. Meinaan sitä ettei mikään käsittelemätön moottori kait kestä useampaa kymmentä kilometriä ajoa ilman öljyä :think: Vääntöä on väkisten pelissä ilmanvastuksestakin johtuen ja matkalle sattuu taatusti myös ylämäkiä. Oma veikkaus on että ennen 10km ajoa kone kun kone on jumissa. Mitä vähemmän ajttu kone sitä aikaisemmin jumissa.

Kaiffari ei kaarinalla päässy kolmea kilometria ja kone oli jumissa kun oli vähä asennellu laakereita kampuralle :roll:

Jos tuolla Sierralla mentiin 160km eikä kone ole vielä edes hajalla niin voi vaan miettiä miten moinen saavutus on mahdollista?

Olisko missään tutkittu aineen vaikutuksia laakereille ja niitten liukupinnoille? Pakko kait aineen on vaikuttaa myös sinne kun kiinileikkaamatta pääsee tuollaisia matkoja?
Avatar
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 11:53
Paikkakunta: SKG
ViestiLähetetty: To 12.07.2012 13:16
Jari Ke kirjoitti:Olisko missään tutkittu aineen vaikutuksia laakereille ja niitten liukupinnoille? Pakko kait aineen on vaikuttaa myös sinne kun kiinileikkaamatta pääsee tuollaisia matkoja?


Niin kyllä tuo kuivana ajo todentaa sen, että jotain on tarttunut laakeripintoihin, joka sittemmin toimii voitelukalvona. Tuossa edellä olevassa pdf dokkarissahan on kuvaa ja tutkimusta metallipinnasta, ihan sama ilmiö tapahtuu laakeriliuskoissa. Raportoin kyllä mitä tuo saa aikaan 700 000 km ajetulle ja vähän modifioidulle Viton moottorille (jossa on eri männät ja uudet mnnän renkaat), nouseeko puristuspaine ja laskeeko kitka :mrgreen:
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1258
Liittynyt: Ke 19.05.2010 22:23
Paikkakunta: Numminen
ViestiLähetetty: Pe 13.07.2012 11:25
Nojoo... Nuo raportit oli jo asiallisia ja suorastaan ostopäätöksen sinetöiviä :wink:

Liekö tällaisia asiallisia raportteja kilpailijan tuotteesta ?
Avatar
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6702
Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ
ViestiLähetetty: La 14.07.2012 22:52
vois kokeilla omiinkin pirsseihin noit aihmeaineita. kukas noita myy? toi rvs on ehkä vähän turhan kallist investointi ihan vaan kokeillakseen, että vaikuttaako mitään. mutta tota X-1R:ää vois kokeilla. vai mikä sen tökätin nimi nyt olikaan.

iso mese syö löpöö, kun hunajaa. matka-ajosas menee sinne kymppiin ja seka-ajossa 10-12 L/100km. ehkäpä ihmetökätti tiputtaa kulutusta, niin ku ne mainostaa. ja pikkumesessä pitää perä pientä, joissain harvinaisissa tilanteissa havaittavaa kahinaa. ehkäpä ihmetökötti auttais sinnekkin. pikkumeseen vois muutenkin täräyttää koneeseen tökötit, kun siihen on jo kertaalleen yks mäntä vaihdettu, mutta sylinterille ei ole tehty mitään. sillon, kun mäntää vaihdoin, niin pytyssä oli pikksasta raapaletta/pystynaarmua. mitenkään se ei oireile, mutta ajattelin, jotta jos siihen jotain ihme tököttiä on olemassa, mikä saattais ennalta ehkästä ennenaikasta lärvähtämistä, niin mikä ettei! sinne vaan koneeseen ja perään kaikki ihmetökötit ja innolla ihmetteleen, että huomaako missään eroa. tarvis vaan vielä löytää joku paikallinen pulju, kuka noita myy.

kaikkia suuttimien, venttiilien, moottorien, tiivisteiden yms. huoltoainetia löytyy STP:ltä (vai mikähän sen nimi nyt olikaan) lähes joka paikasta, mutta niitä en kaipaa. tekis mieli kokeilla noita ihmeaineita, mitkä tekee kulahtaneeseen moottoriin jonkin sortin keraamista tms. pinnoitetta ja samalla "korjaa" kulumisia.
W201 250DT 20V
w201 190E
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1258
Liittynyt: Ke 19.05.2010 22:23
Paikkakunta: Numminen
ViestiLähetetty: Su 15.07.2012 13:03
Nonii... aikani nettiä kaivoin ja sellaiseen vaikutelmaan jäin, että tuo testiraportissa niin kauniin kuvin esittäytynyt fordin sylinteri on valurautaa. Eli mersun tapauksessa ei taida hyötyä tulla muualle, kuin rautaisiin laakeripintoihin :?:

Mersumies
Mersumies
Viestit: 596
Liittynyt: Ke 21.07.2004 16:38
ViestiLähetetty: Su 15.07.2012 18:14
Ei nyt ole RVS mutta onko kellään kokemusta ->http://www.xado.co.uk/xado_uk_home.htm
Muokataan sen verran että unohdin xadot ja tilasin resurssit onphan ainakin joitakin kokemuksia jotka puhuvat resurs aineiden puolesta!
Ja myös itsellänikin kohta :)

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 41
Liittynyt: Su 04.09.2011 19:46
Paikkakunta: Kirkkonummi
ViestiLähetetty: Ke 01.05.2013 19:47
Olen katsellut vastaavia tuotteita ja yksi löytyy myös tuolta http://www.xado.co.uk/xado-uk-1-stage-approved-engine-treatment-oil-additives-petrol-diesel-lpg.html

Siellä oli myös 4 tutkimustulosta, joista yksi on tämä
http://xadotech.com/wp-content/uploads/2011/11/Xado_Toyota_Yaris_Test_REPORT.pdf.

Onko tästä kokemuksia kenelläkään?
E220 CDI (S211) Avantgarde -08

Mersumies
Mersumies
Viestit: 1386
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39
ViestiLähetetty: To 02.05.2013 11:48
Ihan vaan selvennyksenä, RVS ei ole öljynlisäaine mikä muuttaa öljyn ominaisuuksia, kuten voitelukalvoja, kyllä se öljykalvo edelleen siellä on. (STP:t sun muut Motor upit on näitä humpuukeja) Toiseksi Sierrassa ei ole hydraulisia nostimia :D

Mersumies
Mersumies
Viestit: 1371
Liittynyt: To 04.11.2004 10:29
Paikkakunta: Äänekoski
ViestiLähetetty: To 02.05.2013 12:19
Pansu kirjoitti:Ihan vaan selvennyksenä, RVS ei ole öljynlisäaine mikä muuttaa öljyn ominaisuuksia, kuten voitelukalvoja, kyllä se öljykalvo edelleen siellä on. (STP:t sun muut Motor upit on näitä humpuukeja) Toiseksi Sierrassa ei ole hydraulisia nostimia :D


Kyllä ainakin 2.0l DOHC koneessa on hydrauliset nostajat.
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)

Mersumies
Mersumies
Viestit: 1386
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39
ViestiLähetetty: To 02.05.2013 13:04
jupehalm kirjoitti:
Pansu kirjoitti:Ihan vaan selvennyksenä, RVS ei ole öljynlisäaine mikä muuttaa öljyn ominaisuuksia, kuten voitelukalvoja, kyllä se öljykalvo edelleen siellä on. (STP:t sun muut Motor upit on näitä humpuukeja) Toiseksi Sierrassa ei ole hydraulisia nostimia :D


Kyllä ainakin 2.0l DOHC koneessa on hydrauliset nostajat.

No niinpäs olikin, olin jo kokonaan unohtanut tuollaisen koneen olemassa olon :D Kun yleensä nää Sierrat on näitä kolomosen kautta nelosia ohc rutkuja :lol: Nyt muistan yhden tutunkin millä oli tuollainen "uudempi" Sierra ja hän vielä uusi näitä nostajia. Joutais vissii eläkkeelle kun näin muisti pätkii :oops:
Avatar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 73
Liittynyt: Ti 26.05.2009 13:09
Paikkakunta: Lohja
ViestiLähetetty: La 04.05.2013 18:21
Kävin tänään Fixukselta nappaamassa 2xD4 purkit kouraan ja kaadoin yksin tein moottoriin. Katsotaan tässä kesän mittaan mitä tapahtuu...
Skoda Octavia 1.4 CNG DSG -18 / Skoda Octavia 2.0 TDI DSG 4x4 -13 / Smart Roadster Coupe -04 / VW Caddy 1.8i automaatti -90

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 41
Liittynyt: Su 04.09.2011 19:46
Paikkakunta: Kirkkonummi
ViestiLähetetty: Su 23.06.2013 12:51
bheinola kirjoitti:Kävin tänään Fixukselta nappaamassa 2xD4 purkit kouraan ja kaadoin yksin tein moottoriin. Katsotaan tässä kesän mittaan mitä tapahtuu...


No, kohta kaks kuukautta kokemusta, joko näkyy vaikutus?
E220 CDI (S211) Avantgarde -08
Avatar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 73
Liittynyt: Ti 26.05.2009 13:09
Paikkakunta: Lohja
ViestiLähetetty: Su 23.06.2013 19:18
opq kirjoitti:
bheinola kirjoitti:Kävin tänään Fixukselta nappaamassa 2xD4 purkit kouraan ja kaadoin yksin tein moottoriin. Katsotaan tässä kesän mittaan mitä tapahtuu...


No, kohta kaks kuukautta kokemusta, joko näkyy vaikutus?


Nyt on ollut tavallisuudesta poiketen enemmän kaupunkiajoa joten kokonaiskulutus ei ole laskenut, mutta matka-ajossa näyttäisi siltä, että ajotietokoneen näytölle saa helposti kulutuslukemiksi korkeita seiskoja entisten matalien kasien sijasta, eli mielestäni jotain parannusta on tapahtunut.
Skoda Octavia 1.4 CNG DSG -18 / Skoda Octavia 2.0 TDI DSG 4x4 -13 / Smart Roadster Coupe -04 / VW Caddy 1.8i automaatti -90

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 41
Liittynyt: Su 04.09.2011 19:46
Paikkakunta: Kirkkonummi
ViestiLähetetty: La 17.08.2013 14:32
bheinola kirjoitti:
opq kirjoitti:
bheinola kirjoitti:Kävin tänään Fixukselta nappaamassa 2xD4 purkit kouraan ja kaadoin yksin tein moottoriin. Katsotaan tässä kesän mittaan mitä tapahtuu...


No, kohta kaks kuukautta kokemusta, joko näkyy vaikutus?


Nyt on ollut tavallisuudesta poiketen enemmän kaupunkiajoa joten kokonaiskulutus ei ole laskenut, mutta matka-ajossa näyttäisi siltä, että ajotietokoneen näytölle saa helposti kulutuslukemiksi korkeita seiskoja entisten matalien kasien sijasta, eli mielestäni jotain parannusta on tapahtunut.


Entä nyt kun on jo yli 3 kk takana. Mitä vaikutuksia havaittavissa?
E220 CDI (S211) Avantgarde -08

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: La 17.08.2013 18:42
ViestiLähetetty: La 17.08.2013 19:28
Onko kokemuksia onko vastaava kuin X-1R tuotteet ? Parempi vaiko huonompi vaiko samantyyppinen ?

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 41
Liittynyt: Su 04.09.2011 19:46
Paikkakunta: Kirkkonummi
ViestiLähetetty: Su 18.08.2013 23:41
RAM kirjoitti:Nonii... aikani nettiä kaivoin ja sellaiseen vaikutelmaan jäin, että tuo testiraportissa niin kauniin kuvin esittäytynyt fordin sylinteri on valurautaa. Eli mersun tapauksessa ei taida hyötyä tulla muualle, kuin rautaisiin laakeripintoihin :?:


Mitäs metallia ne mersujen sylinteripinnat ja männänrenkaat on? Ja eikös tuon käsittelyn pitänyt toimia useille eri metalleille, vai muistanko väärin?
E220 CDI (S211) Avantgarde -08
Avatar
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6702
Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ
ViestiLähetetty: Ma 19.08.2013 20:25
riippuu varmaan pitkälti mersusta. vanhemmissa rautaa ja uudemmissa sitten jotain muuta mahdollisesti. nykyäänhän moottorit tehdään järjestään sillain, että lohko ja kansi on alumiinia, ja sylintereissä on vaan joku ohut pinnoite. mitä se pinnoite sitten on, niin niitä on varmaan yhtä montaa, kun on valmistajaakin. valurauta putkea on käytetty joissain, kovakromia käyttivät joskus aikanaan ja nicasilia tms kait sitten nykyäänkin. en tiedä kovin tarkkaan, mutta jotenkin noin kuitenkin.
W201 250DT 20V
w201 190E
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2131
Liittynyt: Pe 21.11.2008 23:26
Paikkakunta: Tampere
ViestiLähetetty: Ma 19.08.2013 20:49
22000km sitten tuuppasin perään RVS-lisätöhnää. Nyt kun avasin perän, niin ABS-valon syttymisen syy selvisi. Anturin pinnassa oli semmoista harmaata avaruusliimaa. Mitään vaikutusta perän meteliin tuolla aineella ei ollut koko aikana.
201.024 mit 102.962
Zurück zu den Neunziger Jahren, bitte.

"You've got a key to my house and my heart, but you ain't got a key to my Mercedes-Benz..."

Mercedes-Benz 190E 1992
Volvo 66GL 1975
Fiat 124 Spider 2018
Fiat Tipo STW 2018
Fiat Panda 4x4 2015
Fiat 500 1.4 Sport 2010
Avatar
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6702
Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ
ViestiLähetetty: Ti 20.08.2013 19:31
Huikko kirjoitti:22000km sitten tuuppasin perään RVS-lisätöhnää. Nyt kun avasin perän, niin ABS-valon syttymisen syy selvisi. Anturin pinnassa oli semmoista harmaata avaruusliimaa. Mitään vaikutusta perän meteliin tuolla aineella ei ollut koko aikana.


tuon saman olen kuullut joskus ennenkin mersujen kanssa. monastihan absin anturit on pelkästään jarruissa. vanhemmiss meseissä se on perässä. töhnä ilmeisesti takertuu joka paikkaan..
W201 250DT 20V
w201 190E
Avatar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 73
Liittynyt: Ti 26.05.2009 13:09
Paikkakunta: Lohja
ViestiLähetetty: Ke 21.08.2013 15:45
opq kirjoitti:Entä nyt kun on jo yli 3 kk takana. Mitä vaikutuksia havaittavissa?


Kulutus on edelleen laskenut, mutta samalla vaihtui kesärenkaatkin kevyemmin rullaaviin (Hankook Ventus Prime2, vanhat oli Conti PremiumContact2:t) ja pistän osan niitten piikkiin. Pitkän ajan keskikulutus on laskenut 7,9l/100km ja maantiepainotteisissa reissuissa pääsee helposti kummemmin säästelemättä matalille seiskoille (7.3-7.4l/100km) ajotietokoneen mukaan. "Paras" seka-ajotankillinen oli tankkausmäärästä ja matkamittarista laskettuna 7,77l/100km. Öljyt vaihtui tuossa toissa viikolla, nyt voisi ehkä hakea uudet purkit koneeseen. Yli 10tkm ajoin rvs:t koneessa ennen öljynvaihtoa.
Skoda Octavia 1.4 CNG DSG -18 / Skoda Octavia 2.0 TDI DSG 4x4 -13 / Smart Roadster Coupe -04 / VW Caddy 1.8i automaatti -90

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 41
Liittynyt: Su 04.09.2011 19:46
Paikkakunta: Kirkkonummi
ViestiLähetetty: Ke 21.08.2013 18:13
bheinola kirjoitti:
opq kirjoitti:Entä nyt kun on jo yli 3 kk takana. Mitä vaikutuksia havaittavissa?


Kulutus on edelleen laskenut, mutta samalla vaihtui kesärenkaatkin kevyemmin rullaaviin (Hankook Ventus Prime2, vanhat oli Conti PremiumContact2:t) ja pistän osan niitten piikkiin. Pitkän ajan keskikulutus on laskenut 7,9l/100km ja maantiepainotteisissa reissuissa pääsee helposti kummemmin säästelemättä matalille seiskoille (7.3-7.4l/100km) ajotietokoneen mukaan. "Paras" seka-ajotankillinen oli tankkausmäärästä ja matkamittarista laskettuna 7,77l/100km. Öljyt vaihtui tuossa toissa viikolla, nyt voisi ehkä hakea uudet purkit koneeseen. Yli 10tkm ajoin rvs:t koneessa ennen öljynvaihtoa.


Eli sulla olis tippunut kulutus noin litralla, mutta osa siitä tulis renkaista. Kulutuksen lasku noin 13 % tasolla. Jossain dokumenteissa oli, että toinen käsittelykerta vaikutti enemmän. Jos viitsit vielä seurata tän loppukesärengasajan niin olis mielenkiintoista kuulla, mihin se kulutus asettuu.
E220 CDI (S211) Avantgarde -08

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 41
Liittynyt: Su 04.09.2011 19:46
Paikkakunta: Kirkkonummi
ViestiLähetetty: Pe 30.08.2013 18:08
Laitoin ensimmäisen käsittelyn moottoriin ja mittasin kulutukset sekä ennen että jälkeen n. 4 km:n pituisella testipätkällä satasen vakionopeudella. Mittauksessa käytin OBD-lukijaa ja nauhoitin kulutuksen loggerilla 300 ms:n lukuvälillä. Kulutuksen vähenemä oli 10 %. Kuva olis kertonut tuloksen selkeästi, mutta ei sitä saanut tähän laitettua. 54 pixeliä liian leveä. Uskomaton tulos. En odottanut, että se heti vaikuttais. Tein molemmat mittaukset (ennen ja jälkeen) kaksi kertaa ja tulokset toistivat hyvin itseään.
Viimeksi muokannut opq päivämäärä Pe 30.08.2013 20:02, muokattu yhteensä 1 kerran
E220 CDI (S211) Avantgarde -08
Avatar
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 18425
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi
ViestiLähetetty: Pe 30.08.2013 19:15
opq kirjoitti:Laitoin ensimmäisen käsittelyn moottoriin ja mittasin kulutukset sekä ennen että jälkeen n. 4 km:n pituisella testipätkällä satasen vakionopeudella. Mittauksessa käytin OBD-lukijaa ja nauhoitin kulutuksen loggerilla 300 ms:n lukuvälillä. Kulutuksen vähenemä oli 10 %. Kuva olis kertonut tuloksen selkeästi, mutta ei sitä saanut tähän laitettua. 54 pixeliä liian leveä. Uskomaton tulos. En odottanut, että se heti vaikuttais. Kulutusmittaus kahden päivän välein. Tein molemmat mittaukset (ennen-jälkeen) kaksi kertaa ja tulokset toistivat hyvin itseään.

Yritin pikaisesti etsiä mitä siellä nyt näillä tuloskilla siellä koneessa lisäainetta nyt onkaan mutten löytänyt?
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
EdellinenSeuraava

Paluu Muuta Mersuasiaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google Adsense [Bot], Ridaz ja 11 vierailijaa







AUTOIHINvaraOSAT.fi

kl-varaosat.fi

https://Www.AutoDoc.fi