Erilainen mersukauppa; w124 eBay:stä, kilvissä

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Avatar
jumetsap
Mersumies
Mersumies
Viestit: 986
Liittynyt: Pe 18.03.2005 13:29
Paikkakunta: Vimpeli

Erilainen mersukauppa; w124 eBay:stä, kilvissä

Viesti Kirjoittaja jumetsap »

Kun nettiautosta, blocketista tai mobilesta ei tunnu löytyvän mielenkiintoista mersua, hakua pitää laajentaa eBay:n puolelle. Koko alkukesä tuli isän kanssa seurattua eBay:n mersuja ja pariin tehtiin tarjous, tuloksetta. Ihan vierasta hommaa tuo eBay:stä ostaminen ei ole, 2007 ostin sieltä moottoripyörän joka tuli kyllä ihme kyllä perille.

Elokuun alussa sitten löytyi mielenkiintoinen tarjokas Holzmindenistä, -93 mallinen 250 turbodiesel 1.omistajalta (synt.-32), mittarilukemana 110tkm. Myyjä oli pienehkö liike jolla on 1-3 mersua kerrallaan kaupan eBay:ssä. Autot yleensä w124, w202 tai w140 mersuja. Samalla myyjällä oli alkukesästä kaupan 22tkm ajettu -90 200E joka ei kuitenkaan jäänyt käteen.

Kuva
Kuva

Myyjältä kysyttiin etukäteen onnistuuko myynti suomeen, sekä nouto 7 päivän kuluessa sivuilla tarjotun 3 päivän sijaan. Molemmat onnistuivat myyjälle, joten eikun jännittämään ja tarjoamaan. 13.8 illalla laitettiin tarjous sisään 30 sekuntia ennen huutokaupan päättymistä ja kas kummaa, auto jäi käteen.

Välittömästi huutokaupan jälkeen otin yhteyttä Antti Havinaan (www.jormahavina.fi) että milläs konstilla saataisiin auto Suomeen. Lievää onnea oli matkassa, sillä Antti oli tulossa viikonlopuksi Suomeen joten maksu onnistuisi käteisellä suoraan hänelle. Rahoja ei siis onneksi tarvinnut laittaa saksaan suoraan tilille näkemättä autoa. Antti lupasi hakea auton heti seuraavan viikon alussa, ja loppuviikosta auto olisi Suomessa.

Täytin saksankielisen kauppakirjan täällä valmiiksi, ja myyjä täytti oman puolensa Saksassa. Kauppakirja tuli auton mukana takaisin.

22.8 sitten jännittyneenä hakemaan autoa että minkähänlainen sika on tullut säkissä. Auto oli erittäin positiivinen yllätys :D Pieni naarmu etupuskurin kulmassa ja muutama pieni paikkamaalaus apukuskin puolen takaovessa. Sisusta ei häpeä uutta, ei ole ikinä tupakoitu. Kuskin penkki tuntuu löysemmältä/pehmeämmältä kuin 220tkm ajetussa -90 mallisessa, onko penkin rakennetta muutettu vai onko valmistaja vaihtunut? Istuinosa on mielestäni aavistuksen eri mallinen.

Kuva

Tämän verran oli mittarissa hakuhetkellä
VIN WDB1241281B992409
Model 250 D TURBODIESEL
Chassis 1241281B992409
Engine 602962 10 029247
Transmission 717437 06 349737
Order 0 4 247 70289
Heating 0-24757807
Lights BOSCH
Wiper BOSCH
Cab 00000
Delivery date 15.06.93
Dealer Reutlingen branch (247)
Interior fabric gray+slate gray+orion gray (008)
Paint
904 midnight (dark) blue (T) (с 01.01.1968)
Options
211 automatic limited slip differential (ASD) (с 01.07.1984)
rear axle with automatic limited slip differential (ASD)

240 outside temperature indicator (с 01.03.1982)

260 elimination of model designation on rear lid (с 01.05.1968)

291 airbag for front passenger
airbag for driver and front passenger (с 01.07.1987 по 30.09.1993)
airbag for driver and front passenger (if driver airbag standard - then only for passenger)

300 storage box in front tray (с 01.05.1988)

412 electric sliding roof with tilting device (с 01.07.1983)

531 automatic antenna (с 01.01.1963)

550 trailer coupling (с 01.03.1965)

570 folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (с 01.04.1970)
front folding armrest w202 - housing at front with armrest

583 electric window lifters (front doors) (с 01.04.1970)

598 heat-insulating glass for side window panes and heated rear window pane (esg), untited windshield
green heat-insulating glass for side and rear windows, heated rear window (single pane safety glass) windscreen clear glass
green heat-insul. glass, side and rear window panes, windshield clear (с 01.07.1989)

620 emission control system
vehicles with catalyst technique (с 01.03.1985)

652 8-hole light alloy rims (с 01.01.1990)

673 high-capacity battery (с 01.01.1964)

731 wood trim, burred walnut root (с 01.08.1980)

750 Becker radio Europa 2000 vk (с 01.06.1990 по 31.03.1994)

859 model update ii (с 01.01.1978)
Erikoista on, että vin-dekooderi antaa malliksi vanhaan tapaan 250 turbodiesel, eikä E250 turbodiesel. Autossa on kuitenkin kaikki e-päivitykset ja kooderissa lukee "model update". Ainoa puute on ilmastointi :?

Kuva

Vanha ja uusi vierekkäin. Vanha on todennäköisesti ajossa talven, ei uutta raaski suolassa kylvettää.

Sitten jonkunlaisia kuvia autosta:

Kuva
Kuva
Kuva

Entinen omistaja oli korkeakouluopettaja, ja tavaratila on siinä kunnossa ettei siellä ole lujuusopin kirjoja kummempaa kuljetettu ikinä :lol:

Sitten moottoripuolelle:
Kuva
Kuva
Kuva

Ei savuta, ei pöläyttele ja kulkee vakiokunnossa selvästi pirteämmin kuin 200 kaasarimalli. Ajoin koko matkan kotiin tämän perässä eikä kyllä tiennyt että diesel menee edellä. Ainoa "vika" on jostain kiristinpyörästä kuuluva lievä ulina, hyviä veikkauksia mikä voisi olla? Lohko ja öljypohja ovat kuivia eikä vuoda tippaakaan nesteitä lattialle.

Ernst B on ollut tarkka auton pitäjä. Kaikki dokumentit ovat tallessa, kuten esimerkiksi alkuperäinen ostokuitti (53 357,70DM) sekä kaikki auton paperit. Huoltokirja ei ole täydellinen, mutta remonttikuitteja on mukana. Jopa becker-soittimen alkuperäinen demokasetti on mukana täysin käyttämättömänä! Mersuun on asennettu -94 mersun oma ajonesto, olisi kyllä saanut jäädä laittamatta. Eli pienellä nypykällä painetaan toiseen ja vasta sitten voi startata.

Auton 1-omistajana on papereissa ollut 14.12.94 asti mercedes benz ag, eli tuolloin ilmeisesti Ernst on saanut auton maksettua. Vaihdossa on mennyt Volvo 760GLE turbodiesel -87, mittarissa 102tkm :lol: Vaihtohyvitys 10900DM.
Kuva
Kuva

Vaikka auto oli kaupan Holzmindenissä Hannoverin liepeillä, auto on kotoisin Unterschleissheimistä läheltä Muncheniä.

Ajossa auto on kuin uusi, ei natise, ei vetele. Tältäköhän uusi mersu on silloin aikoinaan tuntunut? Renkaat voisivat olla paremmat vaikka niissä pintaa onkin; jotkut ihme continentalit made in mexico.

Ajoon tämä ei tosiaan taida vielä mennä vaan tasalämpöisessä hallissa ihmetellään ensi talvi. Saa nähdä tuleeko pelkkä kesäauto tästä. Vaikka autossa on mersun oma vetokoukku, itse irroitettava koukku on hukassa. Jos joltain löytyy, voi tarjota suoraan vaikka pikaviestillä. Lisäksi pitäisi keksiä jotkin mp:n tarravilkut tuohon katsastukseen, reikiä ei aleta vilkkujen takia porailemaan.

Kaiken kaikkiaan koko homma kävi lähes kotisohvalla istuen ilman mitään ongelmia. Tuntui kyllä vähän oudolta että mitään ongelmia ei tullut, kaikki onnistui lähes liian helposti.
Viimeksi muokannut jumetsap, Ke 07.04.2010 20:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tdt leka
Mersumies
Mersumies
Viestit: 597
Liittynyt: Ma 30.03.2009 21:02
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tdt leka »

onpa piru kyllä jo löytö vaikka saksanmaalta onki.
onnea vaan "uuden" mersun isolla m johdosta.
ei välttämättä kanna suolasa pilata tuollaista helmeä!!!
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
Avatar
RH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3949
Liittynyt: Ke 15.09.2004 13:43
Paikkakunta: Salon seutu

Viesti Kirjoittaja RH »

Autoa loppuelämäksi! :wink:
Avatar
pekkavee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 121
Liittynyt: Ke 28.04.2004 09:14

Re: Erilainen mersukauppa; w124 eBay:stä

Viesti Kirjoittaja pekkavee »

jumetsap kirjoitti:
Auton 1-omistajana on papereissa ollut 14.12.94 asti mercedes benz ag, eli tuolloin ilmeisesti Ernst on saanut auton maksettua. Vaihdossa on mennyt Volvo 760GLE turbodiesel -87, mittarissa 102tkm
MB on varmaankin ollut ensin ns. Jahreswagen eli firman työntekijän käytössä ja sitten sen on joulukuulla 1994 Ernst ostanut. Tuo puoli vuotta on kyllä aika lyhyt aika Jahreswagenille, muisttakseni se on minimissään 7 kuukautta vanha. Eli tuo on saattanut olla myös esittelyautona.
Avatar
Saul
Ylläpitäjä / Admin
Ylläpitäjä / Admin
Viestit: 4635
Liittynyt: Ke 09.04.2003 18:14
Paikkakunta: Planet Earth

Viesti Kirjoittaja Saul »

Nyt kyllä täytyy tunnustaa, että pieni kateuden peikko meinaa ihan väkisinkin iskeä... :oops:

Hieno peli! Onnea vain uuden auton omistajalle.
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition


http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

no ei tollasii tosiaan usein blocketissa törmää... Hyvä jos jokatoinen vuosi. Makee peli. Ja pumppu tietty ruuvaamoon ruuvattavaks ;)
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14014
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Onnea onnea! Mikä on tuo toinen alipainekello tms. EGR:n kellon vieressä? Otapa kuva ilmansuodatinkotelon tienoosta, näyttää vähän erilaiselta vs. oma farkku.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
simppa80
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2999
Liittynyt: Su 27.04.2008 20:24
Paikkakunta: Pohjois Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja simppa80 »

Onnea uudelle autolle!

Mitähän mahtoi olla auton toimituskustannukset Saksasta Suomeen. about? :roll:
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
kepa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 295
Liittynyt: Ma 02.06.2008 08:03
Paikkakunta: Orimattila

Viesti Kirjoittaja kepa »

Kyllä on hieno peli :P laittakaa jemmaan vaan ja kesäautoksi.
w639 4x4
w129
w126
w124 x 2kpl
w123 x 3kpl (yksi lang malli)
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Ääni kesäpelille minultakin. Ja onnittelut hyvästä huudosta.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Avatar
jumetsap
Mersumies
Mersumies
Viestit: 986
Liittynyt: Pe 18.03.2005 13:29
Paikkakunta: Vimpeli

Viesti Kirjoittaja jumetsap »

pekkavee kirjoitti:
MB on varmaankin ollut ensin ns. Jahreswagen eli firman työntekijän käytössä ja sitten sen on joulukuulla 1994 Ernst ostanut. Tuo puoli vuotta on kyllä aika lyhyt aika Jahreswagenille, muisttakseni se on minimissään 7 kuukautta vanha. Eli tuo on saattanut olla myös esittelyautona.
Siis autohan on toimitettu kesäkuussa -93 ja tuo toinen rekisteriotteen merkintä on joulukuulta -94, eli puolitoista vuotta on auto ehtinyt olla mercedes benz ag:n nimissä.
Timo L. kirjoitti:Onnea onnea! Mikä on tuo toinen alipainekello tms. EGR:n kellon vieressä? Otapa kuva ilmansuodatinkotelon tienoosta, näyttää vähän erilaiselta vs. oma farkku.
En tiedä mikä tuo toinen alipainekello on. Tässä kuva ilmansuodatinkotelon ympäristöstä, kuvanlaatu on mitä on.

Kuva

simppa80 kirjoitti:Onnea uudelle autolle!

Mitähän mahtoi olla auton toimituskustannukset Saksasta Suomeen. about? :roll:
Muutamia satasia, ei kovin kallista kun kyse oli pelkästä auton hakemisesta tietystä osoitteesta ja tuomisesta pohjanmaalle.

Mitähän tuo moottorin etuosassa venttiilikopan päällä oleva keltainen maali on?

eBay:stä löytyi vetokoukun koukkuosakin, pitää yrittää huutaa :D Peräkärryn johtojen liittimessä on saksassa näemmä 14 liitintä, suomessa pärjätään vähän vähemmällä.
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14014
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

No ohhoh, onpa erilainen kuin omassa farkussa. Onko se tuollainen kaikissa 250-turboissa, kuka tietää?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
sportsman
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2612
Liittynyt: Ke 10.08.2005 12:46
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja sportsman »

Hieno peli onneksi olkoon!

Kirjoitit tuosta etuistuimesta? Tässä autossa on se tavallinen
etupenkki eikä siperian malli , mikä on ns. suomi-autoihin veho tilannut.
ELi penkki on pehmeämpi jousitukseltaan.
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Avatar
jumetsap
Mersumies
Mersumies
Viestit: 986
Liittynyt: Pe 18.03.2005 13:29
Paikkakunta: Vimpeli

Viesti Kirjoittaja jumetsap »

Vertailukohtana on niinikään saksasta 2004 tuotu -90 jonka penkki on siis mielestäni jämäkämpi kuin tämän, eikä siihen ole vin-dekooderin mukaan tilattu vahvempia istuimia.
Avatar
Malm
Mersumies
Mersumies
Viestit: 853
Liittynyt: Ti 15.06.2004 16:31
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja Malm »

Timo L. kirjoitti:No ohhoh, onpa erilainen kuin omassa farkussa. Onko se tuollainen kaikissa 250-turboissa, kuka tietää?
Eikös se turbon ohjaus ole päinvastainen näissä 250:ssä ?

Tuo ilmamäärämittarihan sulla vissiin on siinä 300:ssa kuitenkin ?
W123 300DA -84 (Uusin lelu)
W123 300D -82 (Menetetty rakkaus)
+ Muutama maatunut varaosarötiskö
Avatar
Malm
Mersumies
Mersumies
Viestit: 853
Liittynyt: Ti 15.06.2004 16:31
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja Malm »

jumetsap kirjoitti:Vertailukohtana on niinikään saksasta 2004 tuotu -90 jonka penkki on siis mielestäni jämäkämpi kuin tämän, eikä siihen ole vin-dekooderin mukaan tilattu vahvempia istuimia.
-89 ne penkit muistaakseni vaihtui jämäkämpiin, otatkos kuvan penkistä että onkos sulla joku laittanut vanhemman penkin tuohon tilalle ? Eikai, ehkä sulla se toisen auton vahvistettu vaan tuntuu niin paljon ekstrajämäkältä ? :)
W123 300DA -84 (Uusin lelu)
W123 300D -82 (Menetetty rakkaus)
+ Muutama maatunut varaosarötiskö
Avatar
Kuningassorvari
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 337
Liittynyt: Ti 07.04.2009 11:30
Paikkakunta: Leppävirta

Viesti Kirjoittaja Kuningassorvari »

Mitenkäs tossa on manuaali laatiko...?

Eikös kaikki mersun w124 turbo dieselit oo automaatteja vakiona.
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12592
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

Kuningassorvari kirjoitti:Mitenkäs tossa on manuaali laatiko...?

Eikös kaikki mersun w124 turbo dieselit oo automaatteja vakiona.
paitti 250:set :)
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14014
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Malm kirjoitti: Tuo ilmamäärämittarihan sulla vissiin on siinä 300:ssa kuitenkin ?
Kyllä on.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
jumetsap
Mersumies
Mersumies
Viestit: 986
Liittynyt: Pe 18.03.2005 13:29
Paikkakunta: Vimpeli

Viesti Kirjoittaja jumetsap »

Malm kirjoitti:-89 ne penkit muistaakseni vaihtui jämäkämpiin, otatkos kuvan penkistä että onkos sulla joku laittanut vanhemman penkin tuohon tilalle ? Eikai, ehkä sulla se toisen auton vahvistettu vaan tuntuu niin paljon ekstrajämäkältä ? :)
Kummassakin autossa on originaali penkki, ei ole vaihdettu (verhoilu siis samanlainen joka penkissä). Ja molemmissa autoissa on vakiopenkit, ei ole dekooderin mukaan otettu vahvistettuja.
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Saisko sen kuljetuskustannuksen kokonaissumman ihan aikuisten oikeesti tietää, jotta osais itsekin räknäillä, jos vastaavanlaisia huutokauppoja tulisi jostain rottelosta itsellekin vastaan.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
sportsman
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2612
Liittynyt: Ke 10.08.2005 12:46
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja sportsman »

Mitä olen kuullut , että kuljetusfirmat ottavat 600-1200 palveluistaan
eli käytännössä saman verran mitä maksaa auton hakureissu.

Tottakai jokainen saa laittaa rahansa mihin haluaa,mutta
itse en kyllä ostaisi käytettyä autoa ilman, että joku johon luotan
on tutkinut myynnissä olevan auton ennen ostamista.

Ketjun aloittajalla on ollut hyvää onnea.

Toisinkin on joillekin käynyt .
Viimeksi muokannut sportsman, Ke 26.08.2009 14:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Avatar
Tctic
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 403
Liittynyt: To 08.06.2006 08:19
Paikkakunta: Raahe

Re: Erilainen mersukauppa; w124 eBay:stä

Viesti Kirjoittaja Tctic »

pekkavee kirjoitti:
jumetsap kirjoitti:
Auton 1-omistajana on papereissa ollut 14.12.94 asti mercedes benz ag, eli tuolloin ilmeisesti Ernst on saanut auton maksettua. Vaihdossa on mennyt Volvo 760GLE turbodiesel -87, mittarissa 102tkm
MB on varmaankin ollut ensin ns. Jahreswagen eli firman työntekijän käytössä ja sitten sen on joulukuulla 1994 Ernst ostanut. Tuo puoli vuotta on kyllä aika lyhyt aika Jahreswagenille, muisttakseni se on minimissään 7 kuukautta vanha. Eli tuo on saattanut olla myös esittelyautona.
Eikös tuo ole otettu käyttöön 15.6.1993 eli olisi ollut 18kk Jahreswagenina?
Ex. S202 cdi -99
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

jumetsap kirjoitti:
En tiedä mikä tuo toinen alipainekello on.
Siis tuossa imusarjalle menevässä putkessa? En tiedä millaisia yleensä ovat 124:sessa, mutta väykyssä on samantapainen kello joka sulkee raittiinilman saannin kierrätyksen toimiessa.
Avatar
jumetsap
Mersumies
Mersumies
Viestit: 986
Liittynyt: Pe 18.03.2005 13:29
Paikkakunta: Vimpeli

Viesti Kirjoittaja jumetsap »

sportsman kirjoitti:Mitä olen kuullut , että kuljetusfirmat ottavat 600-1200 palveluistaan

Ketjun aloittajalla on ollut hyvää onnea.

Toisinkin on joillekin käynyt .
600 oli tuolta hannoverin paikkeilta tänne, 700 olisi saanut munchenin nurkilta.

Tuuria oli tietysti matkassa, mutta myyjän palaute kertoo aika paljon. Ja tuskin tämäkään myyjä kauppailisi viikosta toiseen eri autoja samalla tunnuksella mikäli olisi kusetus aikeena.

Kuva

Tuossa kunnossa on kaikki pyöränkotelot...
Avatar
maxpower05
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 330
Liittynyt: La 26.03.2005 20:40
Paikkakunta: Alastaro

Viesti Kirjoittaja maxpower05 »

eihän se oo voinut olla ajossa ollenkaan :lol:
s203 220cdi -06
w639 120cdi -08 ex
S211 280cdi -07 ex
w639 111cdi -07 ex
w124 260e -88 ex
w639 115cdi -07 ex
s211 320cdi -04 ex
c124 300 ce-24 -90 ex
w210 220d -96 ex
w168 170 cdi -98 ex
s124 300D A -86 ex
s124 300TDT A -90 ex
w201 2.6E -91 ex
w124 250d -85 tuning ex
w202 220 sport -94 ex
w124 300cea 12v ex
w168 160 -00 ex
w202 180 esprit -95
Avatar
Marko M
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti 18.03.2003 17:50
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Marko M »

Ihme ettei kukaan ole vielä alkanut arvostelemaan tyyliin ei voi kilsat pitää paikkansa kun ei kukaan osta dieselautoa noin vähään ajoon :-)

Kyllähän Saksasta tuollaisia helmiä löytyy. Todella hieno peli!
230 C 1978
Avatar
BTriker
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1252
Liittynyt: Ti 03.02.2009 15:43
Paikkakunta: Näläkämaa

Viesti Kirjoittaja BTriker »

Aika mahtava löytö :shock: . Kyllä jäisi minulla talveksi talliin, enkä pikkukummassa hävittäisi pois. Onneksi olkoon vaan.
Avatar
akm8553
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 93
Liittynyt: Ke 14.01.2009 08:53
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja akm8553 »

Onnea Hienolle mersulle isolla HIILLÄ!

Minulla jäi M-B:n irroitettavan vetokoukun juuri se irroitettava osa talliin, kun erehdyin viemään oman 250:n Tallinnaan. Ja sinne jäi, joskus vuonna -02, siis se puoli, mihin koukku kiinnitetään (ja koko auto).
Annoin koukun velipojalle varastoon männä vuonna. Jos tarvetta, niin voin kysyä ja luopua siitä tod edullisesti...
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14014
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Melkein säilyttäisin nuo pyöränkotelot tuossa suojamaalissa... ei varmaan montaa W124:ää löydy noin säilyneenä Suomesta. Eri asia sitten jos laitatte ajoon.

Saisiko tuosta pueblobeigestä autosta myös kuvia? Harvinaisehko väri.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Vastaa Viestiin