Mersu Japanista?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Taski
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 209
Liittynyt: Su 21.05.2006 12:26
Paikkakunta: Iisalmi

Re:

Viesti Kirjoittaja Taski »

sonikki kirjoitti:Jos puhutaan satasista että pääset itse tarkistamaan auton paikanpäälle ennen ostopäätöstä nii kyllähän se mun mielestä kannattaa. Ite en kyllä ostais mitään kotteroa näkemättä, sen verta tullu täältä ja muualta luettua noita tarinoita ku ostajan ja myyjän käsitykset hyväkuntosesta ei ole loppuinlopuksi kohdanneet :) Tokihan välittäjän tuomista autoista voi kieltäytyä jos auto ei livenä miellytä asiakasta mutta kyllä kai siintäkin jotain turhia kuluja omaan piikkiin tulee ja voisi kuvitella että kynnys autosta kieltäytymisee on melko suuri ku ekaksi viikko tolkulla odottelee sitä 65 AMG:tä ja sitte ku se olis siinä nenän edessä? :?
Et ole tainnut kovin paljoa tutustua Japanin huutokauppamaailmaan. Voin kertoa että huutokaupassa auto varmasti tarkistettu 1000x kovemmalla pieteetillä kuin teikäläisen itse "tsekkaama" yksilö.

jjjarvi kirjoitti:Pystyykö näiden Japanin Mersujen huoltohistoriaa mitenkään selvittämään luotettavasti? Esim Vehon kautta vaiko siellä eivät kiusallakaan halua sitä tehdä? Samoin saisi selvyyttä kilometrilukeman paikkansapitävyyteen.
Lueskelin jostain että Japanista tuotujen autojen huolto on usein laiminlyöty. Syystä että kun autoa on huollettu kilometrien mukaan ja kilometrejä on vähän niin esim 12 vuotta vanha Mersu on ollut pahimmillaan huollossa vasta muutaman kerran jos kilmetrejä esim 60 000.
Aika monesta myynti ilmoituksesta puuttuu maininta huoltokirjasta ja kysyttäessä sitä ei löydykään.

Kilometrit melko varmasti pitävät paikkansa, kun eihän siellä juurikaan autoihin kilometrejä kerry. Ja aika huoletta saa luottaa huutokauppafirman lappuihin kunhan vain joltakin isommalta ja tunnetulta toimijalta ostaa.
Vanhemmat (+10v) autot siellä niin tajuttoman halpoja että tuskin Japanissa kiinnostaa ketään muutaman satasen autojen mittarilukemia väärennellä siltä varalta että pohjolasta joku ostaa vekottimen.
Vastaa Viestiin