Vertailua 200D vakiopumpulla vastaan "PP diesel"

Uusien ja käytettyjen Mersujen koeajoraportit.
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Petri M. kirjoitti:Aikamoisia tehopelejä nämä vapari 300D:t on...hieman syöttöä lisää ja sillä hiillostetaan jo 300:sta pensakonetta ;) ai niin bensallahan pestiin pensselit :lol: unohdin jo..
onhan nämä :mrgreen: .. kemi-tornio motarilla ei meinannu 300CE päästä karkuun ku liikenneympyrästä lähdettiin ja kiihdytettiin sinne 160 hujakoille. ei tullu montaa kymmentä metriä rakoa :shock: ite olin 300D farmari lintalla...
Avatar
Esko R
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 422
Liittynyt: Ti 18.11.2003 23:02
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Esko R »

S.K.P kirjoitti:nyt meinaa aihe rönsyillä: onko kellään kokemuksia ruuvatusta 3 litran 24v vaparikiisselikoneesta? olisi kiva tietää miten hengittävämpi kansi edesauttaa syötön lisäyksen vaikutuksia. ja jos joltain löytyy vastaava mylly jopa isommilla tapeilla(!) varustettuna niin tuntemuksia tänne vaan.. :wink:
On automaatti laatikolla, ei ole vertailukelponen manuaalin kans, mutta kyllä pysyy hyvin muun liikenteen mukana, jos ei ole liukasta, tosi onneton värkki liukkaalla.
Kyllä Mersu on aina Mersu

W212 220CDI (FL)
Exät:
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17118
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Viesti Kirjoittaja dealer »

Kirjoitin aiemmin:
"Ei, kyllä tuo minun säätö lienee vielä ihan maltillinen - ei ainakaan näytä kovin savuavan ? "

Senverran pitää perua puheita savun suhteen että tuossa valoisalla kiihdyttelin pitävämmällä alustalla kolmosvaihteella, ja jossain 90-120 välillä lykkää selvästi erottuvan savupilven, joka jää taustapeilistä näkyvänä leijumaan taakse.
Pienemmillä kierroksilla ei juuri savua.

Pahus kun onnistui hyvin tuo säätöhomma näin ensikertalaiselta kiitos forumin kuvien ja neuvojen. :D
oulaistenliikenne.fi
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

tarkistimpa ajoituksen eilispäivänä... 4astetta jykk. :shock: ihme ku on kalissutkin kylmänä aikatavalla. säädin sen 13ast. jykk. johan alko käymään nätisti. kovassa vauhdissa moottorin äänikin katosi :D savutus väheni myös huomattavasti. ei tainnut keminmaan tiiselipaja tietää miten ajoitus säädetään. ex omistaja käytti auto siellä vähän ennenkuin ostin tuon pirssin...
Avatar
Esko R
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 422
Liittynyt: Ti 18.11.2003 23:02
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Esko R »

Eipä tuo 24-tappinen näytä paljo ripeämpi olevan.

Ei ollu sekuntaattoria, mutta rannekellolla mitattuna kolmosella (automaatti)
90 - 120 km/h n. 6 sek.
60 - 90 km/h n 6 sek. kolmosella
Kyllä Mersu on aina Mersu

W212 220CDI (FL)
Exät:
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

dealer kirjoitti:Kirjoitin aiemmin:
"Ei, kyllä tuo minun säätö lienee vielä ihan maltillinen - ei ainakaan näytä kovin savuavan ? "

Senverran pitää perua puheita savun suhteen että tuossa valoisalla kiihdyttelin pitävämmällä alustalla kolmosvaihteella, ja jossain 90-120 välillä lykkää selvästi erottuvan savupilven, joka jää taustapeilistä näkyvänä leijumaan taakse.
Pienemmillä kierroksilla ei juuri savua.

Pahus kun onnistui hyvin tuo säätöhomma näin ensikertalaiselta kiitos forumin kuvien ja neuvojen. :D
Tarviiko noita säädellä takaisin päin kun savumittaukseen mennään, kuten itse ainakin teen ?
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17118
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Viesti Kirjoittaja dealer »

Ei tarvi, jos on arvot liian korkealla niin laitetaan tilapäinen rajoitin pumpun ulkopuolelle.
oulaistenliikenne.fi
Avatar
Esko R
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 422
Liittynyt: Ti 18.11.2003 23:02
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Esko R »

dealer kirjoitti:Ei tarvi, jos on arvot liian korkealla niin laitetaan tilapäinen rajoitin pumpun ulkopuolelle.
Voihan sitä alppiventtiilistä rajoittaa.
Kyllä Mersu on aina Mersu

W212 220CDI (FL)
Exät:
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

Esko R kirjoitti:
dealer kirjoitti:Ei tarvi, jos on arvot liian korkealla niin laitetaan tilapäinen rajoitin pumpun ulkopuolelle.
Voihan sitä alppiventtiilistä rajoittaa.
Ahaa, sehän on hieno juttu, olisikin liian vaikea säätää aina takaisin päin kerran vuodessa. [tuli tuokin katsastusohje tänne kirjatuksi :twisted: ]
Lisää tietoa: www.skg.fi
Iso-Jukka
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 73
Liittynyt: Ma 24.01.2005 22:42
Paikkakunta: Tuusula

kiihdytys aikoja ..

Viesti Kirjoittaja Iso-Jukka »

Kiinnostuin tuossa kellottamaan itsellenikin noita aikoja:
60-80 5.v 21.5s
60-80 4-5v 11s
vaaka kertoi aamulla auton kokonaispainoksi 3970kg
otsapinta 2,6x 2,3m
110 hv :lol:
Alkanut viehättämään " pumpun ja ahtimen säätö"
110hp puhdasta ajamisen iloa
240TD
Avatar
veppe
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 465
Liittynyt: Su 26.09.2004 23:46
Paikkakunta: Tikkakoski

Viesti Kirjoittaja veppe »

Esko R kirjoitti:
dealer kirjoitti:Ei tarvi, jos on arvot liian korkealla niin laitetaan tilapäinen rajoitin pumpun ulkopuolelle.
Voihan sitä alppiventtiilistä rajoittaa.
Tuli taas vanhaan topicciin kajottua. Mikäs toi alppiventtiili on? Liittyy ilmeisesti vuoristoajoon? Onko se se tötsä siinä pumpun päällä, jossa on keskellä ruuvi? Voikos siitä siis antaa pumpulle myös hienosäätöä, eli pikkuisen lisää/vähemmän syöttöä, vai mitä sillä tehdään, jotta katsastukseen saadaan savutusta pienemmälle?
ex: 300 TD -91
ex: 300 TDT -91
ex: S211 E220 CDI -08
ex: R500 -06
ex: E 250 CDI BE T A -10

Vito 111 CDI -04

ex: Corvette Indy PC -98
ex: Corvette C3 -74 avo ja -76 coupe
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Alppiventtiili on tarkoitettu vuoristoajoon, jossa ilmanpaine on pienempi korkeudesta johtuen. Venttiili siis vähentää syöttöä ilmanpaineen laskiessa pääasiallisesti ehkäistäkseen savutusta.
jariay
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 204
Liittynyt: To 02.12.2004 10:27
Paikkakunta: Joensuu

voiko tehdä ja mitä e 300 d 24v autom. -95

Viesti Kirjoittaja jariay »

Arvoisat asiantuntijat, en ymmärrä näistä jutuista kuin sieltä täältä jotain ja
sen että jotenkin pumppuun liittyy tämä tehon lisäys.
Pitääkö tehdä muutakn kuin säätöä? (syöttöä lisää?)

Voisiko joku vääntää rautalangasta mitä tälle em. autolleni voisi tehdä kun se
tuntuu nuhaiselta.
Avatar
AH
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 50
Liittynyt: Ke 01.09.2004 21:03
Paikkakunta: Lpr

Re: voiko tehdä ja mitä e 300 d 24v autom. -95

Viesti Kirjoittaja AH »

jariay kirjoitti: Pitääkö tehdä muutakn kuin säätöä? (syöttöä lisää?)
Voisiko joku vääntää rautalangasta mitä tälle em. autolleni voisi tehdä kun se
tuntuu nuhaiselta.
Lisäät syöttöä joko itse (esim. http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=7901) tai viet dieselpajalle (esim. PP-dieselille tai mynään). Ennakkoa voi säätää samalla. Ammattilaisen säätämä pumppu voi tuoda paremman lopputuloksen kulutuksen / savutuksen / kulkemisen osalta..
Avatar
Esko R
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 422
Liittynyt: Ti 18.11.2003 23:02
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Esko R »

veppe kirjoitti:
Esko R kirjoitti:
dealer kirjoitti:Ei tarvi, jos on arvot liian korkealla niin laitetaan tilapäinen rajoitin pumpun ulkopuolelle.
Voihan sitä alppiventtiilistä rajoittaa.
Tuli taas vanhaan topicciin kajottua. Mikäs toi alppiventtiili on? Liittyy ilmeisesti vuoristoajoon? Onko se se tötsä siinä pumpun päällä, jossa on keskellä ruuvi? Voikos siitä siis antaa pumpulle myös hienosäätöä, eli pikkuisen lisää/vähemmän syöttöä, vai mitä sillä tehdään, jotta katsastukseen saadaan savutusta pienemmälle?
Mun autossa säädettiin pumppu siten, että kun 3- kierrosta vännetään alppiventtiilinruuvia kiinnipäin, päästään säätökortin antamiin arvoihin, näillä korkeuksilla.
Kyllä Mersu on aina Mersu

W212 220CDI (FL)
Exät:
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
Avatar
Ahti
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1078
Liittynyt: Ke 12.11.2003 21:10
Paikkakunta: Riksu

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Esko R kirjoitti:
veppe kirjoitti:
Esko R kirjoitti:
dealer kirjoitti:Ei tarvi, jos on arvot liian korkealla niin laitetaan tilapäinen rajoitin pumpun ulkopuolelle.
Voihan sitä alppiventtiilistä rajoittaa.
Tuli taas vanhaan topicciin kajottua. Mikäs toi alppiventtiili on? Liittyy ilmeisesti vuoristoajoon? Onko se se tötsä siinä pumpun päällä, jossa on keskellä ruuvi? Voikos siitä siis antaa pumpulle myös hienosäätöä, eli pikkuisen lisää/vähemmän syöttöä, vai mitä sillä tehdään, jotta katsastukseen saadaan savutusta pienemmälle?
Mun autossa säädettiin pumppu siten, että kun 3- kierrosta vännetään alppiventtiilinruuvia kiinnipäin, päästään säätökortin antamiin arvoihin, näillä korkeuksilla.
Sama juttu täällä, hyvin pelaa. 8)
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)

Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55

www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Avatar
veppe
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 465
Liittynyt: Su 26.09.2004 23:46
Paikkakunta: Tikkakoski

Viesti Kirjoittaja veppe »

Esko R kirjoitti:
veppe kirjoitti:
Esko R kirjoitti:
dealer kirjoitti:Ei tarvi, jos on arvot liian korkealla niin laitetaan tilapäinen rajoitin pumpun ulkopuolelle.
Voihan sitä alppiventtiilistä rajoittaa.
Tuli taas vanhaan topicciin kajottua. Mikäs toi alppiventtiili on? Liittyy ilmeisesti vuoristoajoon? Onko se se tötsä siinä pumpun päällä, jossa on keskellä ruuvi? Voikos siitä siis antaa pumpulle myös hienosäätöä, eli pikkuisen lisää/vähemmän syöttöä, vai mitä sillä tehdään, jotta katsastukseen saadaan savutusta pienemmälle?
Mun autossa säädettiin pumppu siten, että kun 3- kierrosta vännetään alppiventtiilinruuvia kiinnipäin, päästään säätökortin antamiin arvoihin, näillä korkeuksilla.
Mutta toimiikos se samainen ruuvi myös toisin päin? Eli avaamalla lisää syöttöä.. Jos näin, niin kuinka paljon siitä on hyötyä ja kuinka paljon voi avata ennenkuin ruuvi on kourassa ja pumpussa kilisee loput osat :lol:

Itseä kun harmittaa jo, ettei tullut PP:llä enempää ruuvattua syöttöä. Eikä ole heti tallia, jossa pääsis itse säätämään lisää (ei millään viitsi tuolla pakkasessa..)
ex: 300 TD -91
ex: 300 TDT -91
ex: S211 E220 CDI -08
ex: R500 -06
ex: E 250 CDI BE T A -10

Vito 111 CDI -04

ex: Corvette Indy PC -98
ex: Corvette C3 -74 avo ja -76 coupe
Avatar
Esko R
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 422
Liittynyt: Ti 18.11.2003 23:02
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Esko R »

Ei kyllä toimi toisinpäin, Kyllä syöttöruuvista pitää lisätä syötöt, AV:stä voi vaan rajoittaa niitä.
Kyllä Mersu on aina Mersu

W212 220CDI (FL)
Exät:
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
Avatar
Leka
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1403
Liittynyt: Ma 18.08.2003 21:26
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Leka »

Väänsin valkoisesta 300D:stä kolme kierrosta lisää syöttöä ja maksimikierrokset tappiin ja piti eilen ihan kellotella paljon puhuttua 60-90 väliä. Mahdollisimman tasaisen pätkän löydyttyä lentokentän kupeesta tein muutamia vetoja kolmosvaihteella mittarinopeuksien 65-95 välillä saaden tuloksiksi 6,2 s; 6,2 s; 6,3 s; 6,4 s. Mene ja tiedä kuinka luotettavia ovat mutta vetoja tuli kyllä selvästi lisää, vastaa nyt paljon hanakammin pieniinkin polkimen liikkeisiin.

Pari huonoa ja väsynyttä videota sessiosta suunnilleen kyseisten nopeuksien väliltä ettei ihan satusedäksi haukuta: video1 , video2
Avatar
veppe
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 465
Liittynyt: Su 26.09.2004 23:46
Paikkakunta: Tikkakoski

Viesti Kirjoittaja veppe »

Leka kirjoitti:... maksimikierrokset tappiin... .
sovitaanko, että ensimmäinen, jolla motti pamahtaa, ilmoittelee itsestään :lol: :lol:

Itsellä on sen verran huono itsekuri, että en viitsi kyllä tappiin ruuvata kierroksia. Käy muuten aikaa myöten hassusti :shock:
ex: 300 TD -91
ex: 300 TDT -91
ex: S211 E220 CDI -08
ex: R500 -06
ex: E 250 CDI BE T A -10

Vito 111 CDI -04

ex: Corvette Indy PC -98
ex: Corvette C3 -74 avo ja -76 coupe
Avatar
Leka
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1403
Liittynyt: Ma 18.08.2003 21:26
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Leka »

Nooh, eipä siellä enää tuntunut olevan kuin kierros varaa, eikä se mielestäni aikaisemmin kiertänyt mitenkään hävyttömän paljoa. Pumpulla oli käyty jo erään aikaisemman omistajan toimesta. Matikki varjelee ylikierroksilta tuolla liikenteessä 8)
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

kuten on jo aikasemmin useaan otteeseen sanottu että sillä maksimikierrosten nostolla haetaan usein sitä ettei pumppu ala rajottamaan syöttöä ennenaikojaan. kyllähän jokainen sen verran käsittää ettei isoa tiisseliä kannata väkisin huudattaa sinne 6500kierrokseen asti :D eli se maksimikierrosten nosto tuo lisä puhtia jo noin 4000kierroksesta ylöspäin.
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

Leka kirjoitti:Pari huonoa ja väsynyttä videota sessiosta suunnilleen kyseisten nopeuksien väliltä ettei ihan satusedäksi haukuta: video1 , video2
Itsekkin videoita yrittäneenä on pakko kysyä, oliko sinulla suussa se kamera kun kuvasit nuo ? :D
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
Leka
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1403
Liittynyt: Ma 18.08.2003 21:26
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Leka »

veskola kirjoitti:Itsekkin videoita yrittäneenä on pakko kysyä, oliko sinulla suussa se kamera kun kuvasit nuo ? :D
Heh, kädessä se oli ja toinen käsi ruorilla... Taitaa vitossa/vianossa olla mittaristo enemmän alaviistossa vaikeuttaen kuvaamista.
Perttu K
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1036
Liittynyt: Su 07.12.2003 22:31
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perttu K »

veppe kirjoitti:
Leka kirjoitti:... maksimikierrokset tappiin... .
sovitaanko, että ensimmäinen, jolla motti pamahtaa, ilmoittelee itsestään :lol: :lol:

Itsellä on sen verran huono itsekuri, että en viitsi kyllä tappiin ruuvata kierroksia. Käy muuten aikaa myöten hassusti :shock:
Minä, minä. Mulla pamahti ekana :!: :D
racediesel
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 8
Liittynyt: La 13.11.2004 11:30

Viesti Kirjoittaja racediesel »

60-->100km/h todellista vauhtia.tasavauhdista 63 lähtö ja samalla kello käymään ja 105-->seis.3.4s BMW330d eikä ole mynäpumppua ja isoja nestepäitä.
Avatar
petri.n
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1124
Liittynyt: Su 22.02.2004 19:23
Paikkakunta: Heinävesi

Viesti Kirjoittaja petri.n »

Ei saa todellista aikaa näin talvikelissä, kun lyö tuon luistoneston päälle kaikilla vaihteilla. :twisted: :wink: Jotenka odotellaan kesäkelejä, niin otetaan sitten selvää mitenkä tuo cdi tykittää. 8)
Avatar
Jani Haataja
Mersumies
Mersumies
Viestit: 588
Liittynyt: Ti 09.12.2003 10:23
Paikkakunta: Eura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jani Haataja »

W123 240D, ajettu on paljon ja hieman lisääkin.
60-90 (mittarinopeus) kolmosella 7,8 sekunttia, nelosella 10,4 sekunttia.
80-100 nelosella 8,3 sekunttia.
Ajanottovälineenä Nokia merkkinen sekunttikello.
MB W124 230EA 1986
Audi 100 2.0 1986

Ex MB:
W201 190D -84
W123 300D -81
W123 240D -79
W123 220D -78
W124 200D -88
W123 300D -85

http://w123club.digitalfinland.net/
http://sekuvain.com
Avatar
Esko R
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 422
Liittynyt: Ti 18.11.2003 23:02
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Esko R »

dealer kirjoitti:Kirjoitin tuossa ylempänä:

"Omalla 60-120 ... kolmosella 11 sekuntia
Ja 60-90 kolmosella 4,8-5,2 sekuntia

Lisäsin tekstiin aamulla tekemäni maltillisen syötön lisäyksen jälkeen mitatut lukemat punaisella värillä..
Onko nämä dealerin ajat nyt 300D-12V vaparin pohjat ?
Mielestäni aika hyvät ajat. :wink:

Viikonloppuna tuli kokeiltua tuolla omalla, ajanottovehkeellä(NOKIA)
tuli semmosia aikoja kun

90 - 120 kolmosella 6,2 - 6,3 sek
60 - 90 kolmosella 5,66 - 5,75 sek

Syöttöjä on maltillisesti lisätty, vähän savuuttaa yläkierroksilla.
dealerin aika parempi 60 - 90 :shock:
Viimeksi muokannut Esko R, Ti 08.03.2005 13:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä Mersu on aina Mersu

W212 220CDI (FL)
Exät:
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
Avatar
Esko R
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 422
Liittynyt: Ti 18.11.2003 23:02
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Esko R »

Melitos kirjoitti:
Esko R kirjoitti: Viikonloppuna tuli kokeiltua tuolla omalla, ajanottovehkeellä(NOKIA)
tuli semmosia aikoja kun

60 - 120 kolmosella 6,2 - 6,3 sek
60 - 90 kolmosella 5,66 - 5,75 sek
Elikä 90-120 vajaassa sekunnissa? Melkein voisin väittää tuloksia epäuskottavaksi... Nuo ylemmät lukemat taitaa olla oikeaasti 90-120 eikä 60-120?
No perskules, ku tuli kirotus virhe, korjataanpa :D
Kyllä Mersu on aina Mersu

W212 220CDI (FL)
Exät:
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
Vastaa Viestiin