A 140 -00

Uusien ja käytettyjen Mersujen koeajoraportit.
Vastaa Viestiin
Avatar
kalev
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 270
Liittynyt: La 03.01.2004 14:23
Paikkakunta: Tallinn
Viesti:

A 140 -00

Viesti Kirjoittaja kalev »

Kävin koeajamassa ennen Viton ostamista sellaistakin autoa...

Varusteet oli aika mukavat: 2x sähköikkunat, vak. nop. säädin + LIM, istuinlämmittimet, keskuslukko.

Minulla oli autoa kohtaan aluksi pikkuisen ennakkoluuloja, mutta viimeistään sillä hetkellä, kun avasin oven, oli selvä, että mersuhan tämä on. Ei muuta kun ratin taakse ja penkkiä-rattia säätelemään. Pikkuisen oli ehkä ahdasta 192 cm kaverille ratin takana, mutta ei kuitenkaan häiritsevästi.

Ajamaan. Kiihtyvyys ei ole mitenkään liian hyvä 60kW autossa, mutta sekin ihan riittävä. Mielummin maantieauto kuin kaupunkiauto kun minun mielestä kaupunkiautossa saisi olla potkua pikkuisen enemmän. Maantiellä en viiti niin kauheasti ohitella. Hallintalaitteet löytyi juuri oikeilta paikoilta ja ajaminen oli siten mukavaa. Häiritsemään jäi se, että täytyi painaa kaasua aivan kauheasti, että auto pikkuisenkin liikahtaisi ja kierrokset tappiin melkein kaikilla vaihteilla. Se oli yksi syy, miksi auto jäi ostamatta, kun en oikein tykkää vajaatehoisista autoista. Kulutuskin on varmaan samaa luokkaa kuin isomassa A 160-ssa.

Muuten oli ihan mukava auto ja sellaisen voisi jopa joskus hankkia - saa vaan olla A 170 CDI ja automaatilla.



Jos ei tehoja niin kauheasti autolta kaipaa ja tottunut 200D -n ratissa olemaan (wink wink), niin varmaan ihan hyvä valinta.

Suosittelen
Avatar
VEG
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 6
Liittynyt: To 18.11.2004 01:23
Paikkakunta: TRE

Viesti Kirjoittaja VEG »

:D
Viimeksi muokannut VEG, La 29.01.2005 01:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
E290TD Farkku
Avatar
Jani Anttila
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1801
Liittynyt: Su 15.06.2003 03:09
Paikkakunta: Riippuu vähän mihin sattuu yöksi pääsemään

Viesti Kirjoittaja Jani Anttila »

VEG kirjoitti:No joo :?
Mutta toi laatupuoli kiinnostaa,jos jollain siitä tietoa??
Teknisesti varsin laadukas auto, mutta muutenhan se ei ole sitä mitä suuremmilta mersuilta on totuttu odottamaan, mutta kuten sanottu ainakin itse olen ollut tekniikkaan erittäin tyytyväinen.

Hakutoiminnolla löytyy juttuja lisää aakkosesta.
S203 C32 AMG 2002
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
Avatar
Classic
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 105
Liittynyt: Ti 28.09.2004 20:51

Viesti Kirjoittaja Classic »

Hauska lukea kuinka erilailla eri ihmiset voivat kokea saman auton.

Olen täällä aiemminkin ilmituonut pettymykseni tämän vanhemman A-sarjan suhteen, joka oli omasta mielestäni täydellisen kökkö ajettava, epävakaa kulkija, joka ei nyt mitään Mersu-tähteä nokalleen ansaitsisi.

Mutta se, että itse en siitä pitänyt, ei suinkaan tarkoita, että jollekin muulle se ei olisi ihan riittävä auto.
Avatar
donjohnsson
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 19
Liittynyt: Ma 23.08.2004 17:37

Viesti Kirjoittaja donjohnsson »

Jani Anttila kirjoitti:Teknisesti varsin laadukas auto, mutta muutenhan se ei ole sitä mitä suuremmilta mersuilta on totuttu odottamaan, mutta kuten sanottu ainakin itse olen ollut tekniikkaan erittäin tyytyväinen.

Hakutoiminnolla löytyy juttuja lisää aakkosesta.
Mmmm.. No ihan OK.
Suurin riesa koiranluut
www.hatethegame.fi
Vastaa Viestiin