c220 diesel -96 ärsyttäväkö??

Uusien ja käytettyjen Mersujen koeajoraportit.
Vastaa Viestiin
Avatar
peteracing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 496
Liittynyt: To 19.08.2004 19:43

c220 diesel -96 ärsyttäväkö??

Viesti Kirjoittaja peteracing »

kävin taas eilen kurvaamassa äidin 220c mersulla ja ihmetykseksi jälleen autolla ajo on hieman nykivää... siis ei autossa mitään vikaa oo mut minusta ne kykimen ja kaasun liikkeet tekee sen ett se niinku nytkähtelee erittäin herkästi. kaikki pelaa niinku liian hyvin!! ja osaan mä autolla omasta mielestä ajaa(niinku 99% suomalaisista miehistä :lol: ) ja manuaalillakin..mut kuitenki.
auto on siis 160tkm ajettu suomi auto ja varmasti kunnossa. varmasti noihinki tottuu mut oon ajellu tolla aina välillä varmaan yhteensä 1000 kilsaa... onko joku muu huomannu samaa?? muuten moitteeton peli,ehkäpä kuitenki itselle automaatin ottasin.
power is nothing without control...
Avatar
juppepuputti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 03.11.2003 21:10

Re: c220 diesel -96 ärsyttäväkö??

Viesti Kirjoittaja juppepuputti »

peteracing kirjoitti:kävin taas eilen kurvaamassa äidin 220c mersulla ja ihmetykseksi jälleen autolla ajo on hieman nykivää... siis ei autossa mitään vikaa oo mut minusta ne kykimen ja kaasun liikkeet tekee sen ett se niinku nytkähtelee erittäin herkästi. kaikki pelaa niinku liian hyvin!! ja osaan mä autolla omasta mielestä ajaa(niinku 99% suomalaisista miehistä :lol: ) ja manuaalillakin..mut kuitenki.
auto on siis 160tkm ajettu suomi auto ja varmasti kunnossa. varmasti noihinki tottuu mut oon ajellu tolla aina välillä varmaan yhteensä 1000 kilsaa... onko joku muu huomannu samaa?? muuten moitteeton peli,ehkäpä kuitenki itselle automaatin ottasin.
Menee aikansa ennenkuin oppii Meesulla ajeleen . Vaihteisto suunniteltu vanhoille paapoille , joilla muutenkin motoriikka jo hieman hidastunut ..
Tiisselillä menee aikansa ennenkun oppii että, jos auto liikkuu hiemankin on 1. turha vaihde :lol:
Vastaa Viestiin