c32 AMG, -01

Uusien ja käytettyjen Mersujen koeajoraportit.
Vastaa Viestiin
Jone76
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 8
Liittynyt: Ma 07.11.2005 16:29
Paikkakunta: Sigtuna, Sverige

c32 AMG, -01

Viesti Kirjoittaja Jone76 »

Olin kuullut niin paljon hyvää kyseisestä automallista, että odotin todella mielenkiinnolla koeajolle pääsyä. Olo oli kuin pikkupojalla, joka sai joululahjaksi uuden autoradan.

Auto on väriltään hopea, sillä on ajettu 89tkm ja varusteltu lähes kaikilla mausteilla. Auton tämän hetkiset omistajat ovat 60 vuotias pariskunta. Autoa he ovat myymässä pois isomman alta. He tarvitsevat tilavamman auton ja ovat suunnitelleet hankkivansa E55 AMG:n. Tuon ikäisillä luulisi olevan kiikarissa enemmänkin E-mallin diesel kuin AMG. Auto on tuotu Saksasta ja sen edellinen omistaja oli heidän tuttunsa, joka toi sen muuttoautona Ruotsiin. Huoltohistoria on aukoton ja kuitit löytyvät jokaisesta huollosta.

Ulkoapäin auto on kuin mikä tahansa C-malli. Auton paremmat menohalut tunnistaa oikeastaan vain jarruista, jonka rei'itetyt levyt ja kaksimäntäiset satulat kielivät hyvästä hidastuvuudesta. Takakontin luukusta puuttuvat myös mallimerkinnät, joten pirssi on asiaan vihkiytymättömälle melkoinen yllätys, varsinkin, jos meinaa kokeilla liikennevaloissa poistuvuutta. Minun mielestä hopea ei tee oikeutta autolle. Olen enemmänkin mustan tai sähkönsinisen kannalla, mutta sehän on vain makuasia. Konehuone on näteimpiä mitä olen nähnyt. Siellä ei ole "kaaosta", vaikkakin konehuone on täynnä tavaraa.

Sisätiloiltaan auto on hieno. Mustat sportnahkapenkit oikein kutsuvat lepuuttamaan pakaralihaksia niillä. Penkit ovat kuin uudet, vaikka mittarissa on melkein 90tkm. Penkit eivät ole liian ahtaat ja niissä erittäin onnistunut muotoilu. Meikäläisenkin 190cm / 105kg ruho mahtuu penkkiin ihan hyvin ja penkki antaa loistavan sivuttaistuen. Minun mielestä penkkien ja ratin säätönapit on onnistuneesti sijoitettu oveen. Näkeepähän ainakin mitä säätää. Kaikki on sisällä harmoniassa ja kaikki on käden ulottuvilla. Sisältä auto on todella laadukkaan oloinen. Kojelaudan näkymää hallitsee suuri näyttö.

Kun auton pistää käyntiin, niin sisälle kuuluu vain pieni hurina. Moottori reagoi kaasuun herkästi ja pakoputkista tuleva matala ääni antaa odottaa jotain kivaa. Liikkeellelähtö on kuin millä tahansa automaattiautolla. Vaihteet vaihtuvat huomaamatta ja heti huomaa, että auto on normaalissa kaupunkiajossa täysillä mukana. Autoa pystyy ajamaan kuin mitä tahansa muuta "ei-sport" autoa. Aluksi jarrupolkimen jäykkyys häiritsee, mutta sekin tunne häviää ensimmäisten tiukempien jarrutusten jälkeen. Jarruissa on tehoa. Liikennevaloista auto suorastaan hyppää kuin jänis makuultaan. Kyllä sitä vaan jaksaa ihmetellä kuinka vaivatonta auton kiihtyvyys on. Alustasta huomaa heti, että se on viritetty nopeampaan ajoon. Alusta on jäykkä, muttei mikään kivireki. Minulta alusta saa täydet pisteet.

Matka-ajossa auton tekniikka pääsee oikeuksiin. Auto kulkee yli satasen vauhdissa kuin juna. Ei vetele, ei heilu ja auto menee sinne minne sen ohjaa. Ohjaustuntuma on hyvä ja auto reagoi ohjauspyörän liikkeiseen viiveettä. Auto ei kallistele tiukemmissakaan mutkissa. Nopeammatkin kaistanvaihdot onnistuvat ilman ylimääräisiä liikkeitä. Ohituskiihtyvyys on uskomaton. Kick-downissa vaihteisto miettii hetken ja sitten mennään. Nopeus on hetkessä laittomissa luvuissa. Ei sillä että sillä olisi hurjasteltu, mutta voin vaan kuvitella kyseisen tilanteen. :wink: Samaan suuntaan menevien takavalot lähestyvät vauhdilla pienen repäisyn jälkeen. Autolla olisi mahtavaa päästä autobahnalle tykittämään. Ainut negatiivinen piirre on sisämelu täyskiihdytyksessä. Omaan makuuni moottorin äänet tulevat turhankin hyvin auton sisälle.

Auto on kaikin puolin mitä parhain. Jos haluaa auton, jolla on kiva räppäillä ja toisaalta haluaa ajella sivistyneesti anoppi kyydissä, niin tämä on oikea valinta. Auto on kuin kotonaan kaupungissa, maantiellä ja varmaan myös radalla. Eniten mieltä lämmittää auton eleetön käytös ja reservissä olevat voimavarat tarpeentullen. Tällä ei jää tien tukoksi.

Plussaa:
- alusta
- jarrut
- moottori
- vaihteisto
- penkit

Miinusta:
- ahtaat takatilat
- pieni takakontti
- moottorin äänet täyskiihdytyksessä
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14013
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Mainio juttu. Jatkakaa!
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
eerola
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2998
Liittynyt: To 17.04.2003 13:17
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:

Re: c32 AMG, -01

Viesti Kirjoittaja eerola »

Kiitos hyvästä koeajoraportista! Näin sitä pitää!
Jone76 kirjoitti:...pieni takakontti...
Sedan-mallissa Bose Sound Systemin hattuhyllykaiuttimien kotelo vie aika paljon tilaa tavaratilan puolelta. Etenkin, jos autossa ei ole kaatuvia takaselkänojia, tavaratilan kayttökelpoinen tila näyttää helposti rajansa. Tästä selviää kuitenkin kätevällä tempulla: Ostamalla C32 AMG-farmarin!
-T

[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Avatar
jva
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2510
Liittynyt: Pe 11.07.2003 18:20

Viesti Kirjoittaja jva »

Hyvin kirjoitettu juttu :)

Yhteen sanavalintaan en kuitenkaan malta pikkuisen ilkikurisesti olla tarttumatta ja se on se että C32 AMG sopii "räppäilyyn"..

Minusta räppäilyyn sopii Subaru Impreza WRX:t, Mitsun EVO:t jne..AMG:t eivät oikein ole räppäilyautoja siinä mielessä.. :) :)

Nojoo..kannattaa ottaa edellä kirjoitettu kevyesti..juttu oli hyvä ja autokin vaikutti hyvältä yksilöltä, joten kaipa jo ostit sen pois? Jos et, niin mene hyvä mies ihmeessä ÄKKIÄ ja OSTA se itsellesi!!!!! :) :)
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
Jone76
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 8
Liittynyt: Ma 07.11.2005 16:29
Paikkakunta: Sigtuna, Sverige

Re: c32 AMG, -01

Viesti Kirjoittaja Jone76 »

eerola kirjoitti:
Jone76 kirjoitti:...pieni takakontti...
Sedan-mallissa Bose Sound Systemin hattuhyllykaiuttimien kotelo vie aika paljon tilaa tavaratilan puolelta. Etenkin, jos autossa ei ole kaatuvia takaselkänojia, tavaratilan kayttökelpoinen tila näyttää helposti rajansa. Tästä selviää kuitenkin kätevällä tempulla: Ostamalla C32 AMG-farmarin!
Jäi tosiaan mainitsematta, että tavaratilan käytännöllisyyttä lisää kaadettavat takaselkänojat ja jos tosiaan haluaa kuljetuskapasiteettia, niin silloin mahdollinen vaihtoehto on farmari. Nykyisissä keskikokoluokan autoissa myös tavaratilanaukon pienuus rajoittaa tavaroiden lastaamista, mutta kuten mainitsit, tuolla samalla mahtavalla tekniikalla saa myös farmarin.
Avatar
eerola
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2998
Liittynyt: To 17.04.2003 13:17
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:

Re: c32 AMG, -01

Viesti Kirjoittaja eerola »

Jone76 kirjoitti:...ja jos tosiaan haluaa kuljetuskapasiteettia, niin silloin mahdollinen vaihtoehto on farmari...
Minulla oli ennen tuota farmaria tismalleen samanlainen sedani. Mielestäni sedanin tavaratila oli ihan ok ja sillä kyllä pärjää. Mutta silti kolme ilmiötä ihmetytti koko ajan:

1) 2 keskikokoista kovaa matkalaukkua ei mahtunut W203:n tavaratilaan kauniisti päällekkäin, koska em. kaiuttimia varten tehty kotelo haukkasi ylhäältä juuri sen tärkeän siivun.
2) Kakkosnelosessa meni keikkakokoisen syntikan case kauniisti aukosta sisään ja tavaratilan pohjalle. W203:ssa aukko oli juuri sen verran niukka, että käytännössä kuljetuslaatikko ei mahtunut sisään.
3) 208-CLK:ssa mahtui käytännössä paljon enemmän tavaraa peräkonttiin kuin W203:ssa.
-T

[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Avatar
jva
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2510
Liittynyt: Pe 11.07.2003 18:20

Viesti Kirjoittaja jva »

Henk.koht mielipide on että kuka hullu haluaa ostaa farmarin jos tähtäimessä on AMG:n kaltainen auto??!!!

Itse olen vakaasti sitä mieltä että esim Mersun AMG ja Audin S- ja RS farkut edustavat jotain sellaista autotyyppiä jota ei pitäisi olla edes olemassa...

Minusta ainoa oikea korimalli em autotyypin (AMG,M,S,RS jne) edustajalle on mieluiten coupe, mutta korkeintaan sedan..farkut ovat sitten ihan asia erikseen.
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
Ville S.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 256
Liittynyt: Su 05.10.2003 19:35
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Ville S. »

Miksi auto ei voi olla nopea ja käytännöllinen?? Ei jummarra... :?
E 290TDT Avantgarde
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

jva kirjoitti:Henk.koht mielipide on että kuka hullu haluaa ostaa farmarin jos tähtäimessä on AMG:n kaltainen auto??!!!
No juuri sellainen ihminen joka haluaa ajaa sillä samalla autolla kaikki ajot, viedä muksut tarhaan, mennä laskettelemaan, pelaamaan lätkää, telttailemaan, ajamaan radalla ja tuomaan se uusi laajakuvatelkkari kotiin.

Suorituskykyinen farkkuhan on totaalisen unelma-auto, coupet on kyllä niin epäkäytännöllisiä, että ei kiitos, niistä on kärsitty jo ihan tarpeeksi.

Nykyinen mersu on neliovinen, mutta eipä sinne mitään kyytiin mahdukaan, 2 aikuista, pieni lapsi ja tarvittava tavara muutaman päivän reissuun aiheuttaa jo sovittelua peräkonttiin, aaaargh. Farmari on niiiiin mukava. Siksipä toi sedani on ihan vaan lelu, ja käyttöautoina löytyy kaksi farkkua.

Sitäpaitsi auto ei saa näyttää nopealta, jollei se TO-DEL-LA-KIN ole sellainen, mieluummin perusfarkun näköinen ja suorituskykyinen, kuin joku nuhainen Coupe. Olen puhunut.
Avatar
KOS
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1128
Liittynyt: Ke 11.02.2004 13:24
Paikkakunta: Pohojoissuomi

Viesti Kirjoittaja KOS »

Samaa mieltä edellisen puhujan kanssa!!!

Nimim. kaksi farmaria pihassa.
:-)
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
Avatar
jva
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2510
Liittynyt: Pe 11.07.2003 18:20

Viesti Kirjoittaja jva »

Mauri H. kirjoitti:
jva kirjoitti:Henk.koht mielipide on että kuka hullu haluaa ostaa farmarin jos tähtäimessä on AMG:n kaltainen auto??!!!
No juuri sellainen ihminen joka haluaa ajaa sillä samalla autolla kaikki ajot, viedä muksut tarhaan, mennä laskettelemaan, pelaamaan lätkää, telttailemaan, ajamaan radalla ja tuomaan se uusi laajakuvatelkkari kotiin.

Suorituskykyinen farkkuhan on totaalisen unelma-auto, coupet on kyllä niin epäkäytännöllisiä, että ei kiitos, niistä on kärsitty jo ihan tarpeeksi.
Minä kykenin mielestäni ilman ongelmia tekemään kaikki nuo asiat ilman ongelmia SLK:lla..no, muksuja ei ollut vietäväksi hoitoon kuin yksi kerrallaan..mutta muuten..

Väitän että on enemmänkin asennekysymys tarvitseeko farkun vai riittääkö sedan tai vaikkapa CLK:n kaltainen yllättävänkin tilava coupe.

Olen sanonut tämän ennenkin, mutta sanon taas vahvistukseksi edelliselle lauseelleni..selvisin mm harrastusten kanssa SLK:lla täysin ilman ongelmia siinä missä kaverit kokivat samaan hommaan tarvitsevansa "välttämättä" suuren farmariauton..
Myönnän toki että SLK:n kanssa sitä asennetta tarvittiin keskimääräistä enemmän..mutta minusta farkku vs sedan/CLK:n kaltainen coupe vastakkainasettelussa on kysymys siinäkin asenteesta..mutta tässä tapauksessa enemmänkin ennakkoluuloista/tietämättämyydestä..tai sitten siitä että haluaa "elämäntapa-farkun"..ei TODELLISESTA tarpeesta.

No, yhdelle suorituskykyinen farkku on unelma..toiselle se on ennemminkin kauhistus jossa suorituskykyinen auto on raiskattu farmarikorilla..minä kuulun jälkimmäisiin.

Sitäpaitsi nykyfarkut alkavat olla muutenkin pääosin niitä "elämantapafarkkuja" joissa tärkein asia on farmariauton ulkomuoto,ei kuljetuskapasiteetti. Esimerkiksi kelpaa vaikkapa Audin A4 Avant..joka ei kyllä todellakaan tarjoa kuljetuskapasiteettia juurikaan vastaavaa sedania enempää.
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
Avatar
Leka
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1403
Liittynyt: Ma 18.08.2003 21:26
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Leka »

Onpas hyödyllinen filosofinen näkemys :lol:

Mitä tästä kaikesta voimme oppia; vaihtakaa te kaikki asennevammaiset ahtaat farmari-korilla raiskatut menopelinne tilaviin coupeihin. Siitä vaan sitä laajakuvatelevisiota sovittamaan slk:hon :P
Avatar
petri.n
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1124
Liittynyt: Su 22.02.2004 19:23
Paikkakunta: Heinävesi

Viesti Kirjoittaja petri.n »

Kyllähän se niin on jotta jos coupen peräpaksiin nakataan parit märät rukkaset, niin ei ennee luukku sovi kiinni. :twisted: Asia erikseen, jos yksin ajelee ja voi pittää takapenkin kellistettynä. Meiläkin, kun aina lähetään niin on vaimo ja kaksi mukulaa, korjaan jo teinejä. Niitten harrastusvälineet ja minun metsävarusteet+ vaimon kamppeet, niin ja sitten vielä tuo kaiken karvainen ystävä. Sitten vielä minnuu ihtijäin ei vitu.. mikkää niin paljon, kun aina hyppiä etupenkiltä pois, että takapenkkiläinen piäsöö ulos. No saahan siinä kyllä liikuntoo. Elikkä, jos autossa ei ole neljää ovea, mieluummin viisi, niin sellanen auto minun puolesta joutaa seisomaan autoliikkeessä. :wink: :D
Avatar
eerola
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2998
Liittynyt: To 17.04.2003 13:17
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eerola »

Leka kirjoitti:...Siitä vaan sitä laajakuvatelevisiota sovittamaan slk:hon
Möin telkkarini. Ostaja haki sen itse möhkömaasturi-Volvolla. Videotykki mahtuu ihan hyvin SLK:hon. Joskohta aika harvoin sitäkään kyyditsen.

No joo, tämä nyt meni (ja menee) aika OT:ksi.

Yhteenvetona: C32-korin sedan-Mersu on hieno peli. Korimalleja tuonkin koneen ympärille on aika monia, koska mieltymyksiäkin on monia. Autoa ei ole välttämättä pakko vaihtaa aina heti kun elämäntilanteessa tapahtuu muutos. Autonkäyttötapojaan on mahdollista tiettyyn rajaan saakka sovittaa uuteen tilanteeseen. Ja jotkut jaksavat jatkaa tätä sovittamista pidempään kuin toiset.
-T

[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Avatar
jva
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2510
Liittynyt: Pe 11.07.2003 18:20

Viesti Kirjoittaja jva »

petri.n kirjoitti:Kyllähän se niin on jotta jos coupen peräpaksiin nakataan parit märät rukkaset, niin ei ennee luukku sovi kiinni. :twisted: Asia erikseen, jos yksin ajelee ja voi pittää takapenkin kellistettynä. Meiläkin, kun aina lähetään niin on vaimo ja kaksi mukulaa, korjaan jo teinejä. Niitten harrastusvälineet ja minun metsävarusteet+ vaimon kamppeet, niin ja sitten vielä tuo kaiken karvainen ystävä. Sitten vielä minnuu ihtijäin ei vitu.. mikkää niin paljon, kun aina hyppiä etupenkiltä pois, että takapenkkiläinen piäsöö ulos. No saahan siinä kyllä liikuntoo. Elikkä, jos autossa ei ole neljää ovea, mieluummin viisi, niin sellanen auto minun puolesta joutaa seisomaan autoliikkeessä. :wink: :D
Niin, kuten sanottu: tilanteemme ei juuri eroa toisistaan..ja minä en ole kokenut CLK:n tiloja millään lailla ongelmalliseksi/ mitään tarvetta farmarin hankkimiselle en ole löytänyt.
Mutta valintakysymyksiähän nämä puhtaasti ovat..se mikä yhdelle sopii, ei sovi toisella..mutta se ei tarkoita sitä että se mikä yhdelle on huono, olisi huono myös toiselle, tai päinvastoin :)

No, sen verran on eroa tilanteessa että koira ei kulje CLK:ssa..mutta siihenkin ei syy välttämättä ole tila vaan ihan muut syyt.
Viimeksi muokannut jva, Ke 23.11.2005 11:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
Avatar
jva
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2510
Liittynyt: Pe 11.07.2003 18:20

Viesti Kirjoittaja jva »

Leka kirjoitti:Onpas hyödyllinen filosofinen näkemys :lol:

Mitä tästä kaikesta voimme oppia; vaihtakaa te kaikki asennevammaiset ahtaat farmari-korilla raiskatut menopelinne tilaviin coupeihin. Siitä vaan sitä laajakuvatelevisiota sovittamaan slk:hon :P
Kannattaa seurata hieman tarkemmin mistä milloinkin puhutaan..

Kyse on siitä onko AMG-,M-, S-, RS- jne tasoista autoa tarpeellista edes tehdä farkkuna, EI siitä onko farmarikori yleisesti ottaen "huono" vai "hyvä"..

Minusta se on huono, enkä itselleni tule 99% varmuudella koskaan ostamaan farmaria..ja 100% varmuudelle en tule ostamaan AMG-/vast tason farmaria, mutta se ei siis tarkoita missään nimessä sitä että farmarikorinen auto ei voisi jollekin toiselle autoilijalle sopia kuin nenä päähän.
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
Avatar
Leka
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1403
Liittynyt: Ma 18.08.2003 21:26
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Leka »

KuvaKait sitä farmarikorista AMG:tä on tarpeellista tehdä, jos ihmiset haluavat ostaa sellaisia.

Mitä hyötyä on velloa usealla viestillä tälläisessä koeajotopiksissa omia äärijyrkkiä näkemyksiään jostain korityypistä. :roll: Ei silti, tuskin mullekaan koskaan tulee karjavankkuria (ellen sitten ryhdy lestaadiolaiseksi:lol: :lol: )
Avatar
jva
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2510
Liittynyt: Pe 11.07.2003 18:20

Viesti Kirjoittaja jva »

Leka kirjoitti:[ http://medlem.spray.se/pmhifi/phpBB2/images/smiles/addshfreakB.gif ]Kait sitä farmarikorista AMG:tä on tarpeellista tehdä, jos ihmiset haluavat ostaa sellaisia.
Jepjep..sehän sen toki määrää mitä asiakkaat haluavat ostaa mitä tehdään..ja onhan näillä tehofarkuilla oma vankkumaton kannattajakuntansa olemassa.
Esim se että Audin uutta RS4:sta tehdään (toistaiseksi) vain sedanina, aiheutti melkoisen älämölön pitkin maailmaa Audi-fanien keskuudessa, koska heidän mielestään RS on "oikea RS" vain Avantina.. :shock: :shock: :shock: :shock: :evil:

Ja vaikka hiukan OT meneekin niin lisään vielä sen että ei ole kauaa kun luin jostain Saksalaisesta sanomalehdestä (auto-osiosta toki) kun Mersun edustaja kommentoi sitä miksi uudet 230:t ovat nelos-kompuran sijaan nyt V6:sia. Kommennti meni vapaasti kääntäen jotenkin näin: "vaikka olisikin monessa mielessä järkevämpää valmistaa pieniä, ahdettuja moottoreita, muutimme mm 230K:n kutoskoneeksi koska asiakkaat haluavat neloskoneiden sijaan kutoskoneita. Kuitenkin jatkossa aiomme tulevissa malleissa entistä enemmän panostaa pienempiin tilavuuksiin ja erilaisiin ahtamissovelluksiin.."

Eli kaikkea "hölmöä" sitä tehdään kun asiakkaat haluavat..miksei siis myös AMG-farkkuja.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
Vastaa Viestiin