S280 -97 koeajettu

Uusien ja käytettyjen Mersujen koeajoraportit.
Vastaa Viestiin
e320
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2304
Liittynyt: Ma 20.12.2004 03:17

S280 -97 koeajettu

Viesti Kirjoittaja e320 »

Doddih.. nysse viimeinkin sitten tapahtui. Eli pääsin viimeinkin koeajamaan W140:ä. Yksi auto ei riitä oikein vertailukohdaksi joten täytynee koestaa vielä muitakin.

Koeajettu yksilö löytyi Nettiauton kautta helsingistä. Tummansininen S280 oli kauppiaan omassa ajossa ja ns. käytetyssä kunnossa. Takki sisällä, ovet täynnä roskaa ja kyljet kurassa. Sisusta oli kuitenkin muuten ehjä eikä edes natissut ajossa. Nahkaiset istuimet olivat takaa hyvässä, edessä kohtuullisessa kunnossa.

Kauppiaan mukaan auto on uutena tuotu ja mittarissa 212 000km. Ajokilometrimäärään nähden auton kunto oli heikompi kuin omassa autossani jossa on about sama kilometrimäärä tällä hetkellä. En tiedä johtuuko nahkapenkeistä joista nopeasti näkee ajan hampaan vaikutuksen.

Ohjaustehostimen letku vuosi tiputtamalla öljyä. Koeajamaan piti kuitenkin päästä.

Ajoltaan auto oli hyvin erilainen kuin oma Väyrynen. Jousitus on lullamaisen pehmeä enkä edelleenkään oikein tiedä pidänkö kyseisen kaltaisesta alustasta. Moottori vastasi kaasuun erittäin räväkästi, vaikutusta tehosti se että sähköinen automaattiloota tarjosi ykköstä silmään heti lähdössä, toisin kuin tuossa omassani jossa lähdetään aina kakkosella.

Maantienopeuksiin kiihdyteltiin nopean kickdown kokeilun myötä ja kuten arvata saattaa, kiihtyvyys oli kaikkea muuta kuin räjähtävää. Ilman kickdownia kaasun pohjaan painaminen lähinnä vain heilautti kulutusmittaria rajusti ilman sen suurempaa vaikutusta. :lol: Ensi kertaa pitkästä aikaa väykky tuntui suorastaan räjähtävän nopealta koeajon jälkeen. :?

Alustastakin kuului hidastetöyssyissä vaimea kolahdus tai pari, ehkä merkkejä tulevasta nivelremontista. W140:ssä nuo ilmeisesti tulee tutuksi.

Ajoltaan auto oli OK. Kulki suoraan ja venkoilematta asvalttipohjalla, pienenä kauneusvirheenä ohjauspyörä oli vinossa suoraan mentäessä kuten omassanikin Vehon ammattitaitoisen kulmien säädön jälkeen. :roll:

Koeajo jätti hyvin ristiriitaiset tuntemukset, toisaalta auto ei 21t€ hinnallaan ole kalleimmasta päästä, toisaalta ajotuntuma tuntui jotenkin lysähtäneeltä. Penkki tuntui lintalta - mikä voi tosin johtua siitä että minä olen tottunut ortopedipenkkien säädettävyyteen ja jämäkkyyteen. Suomiautossa tälläisiä hapatuksia ei luonnollisesti ole.

Auton rakenne, etenkin oven karmin paksuus kuitenkin vakuuttavat - etsin nimenomaan turvallista käytettyä autoa. 4 airbagia ja _runsaasti_ massaa muodostavat hyvän passiivisen turvallisuuden. Toisin kuin viime aikoina koeajamani BMW:t ässä tuntui parhaimmalta suoraa tietä matka-ajossa lipuessa. Mutta omaksi yllätyksekseni varsinaista ajamisen nautintoa en tuntunut kyseisellä autolla saavan lainkaan. Oli vähän kuin olisi ajanut isompaa, veltompaa ja laiskempaa väyrystä.

Kaikesta huolimatta kyseessä on sellainen klassikko että ilmeisesti sellainen täytyy piakkoin pihaan saada. Koeajettu tai muu yksilö, aika näyttää.

Sitten onkin enää jäljellä kiista siitä kumpa käyttää ässää päiväajossa, minä vai vaimo. :lol: Järki sanoo että vaimo (bensakulut, korjauskulut jne.) mutta itsekkyys/epärationaalisuus sanoo että väykky jää vaimolle. :twisted:
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14014
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Kokeile 300 SE 3.2:sta tai S 320:tä. Minusta liikahtaa jo ihan kivasti. Se on tietysti mihin vertaa... :-).
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PM »

Todelliselle Ässäkuskille suorituskyky, varaosahinnat ja kulutuslukemat ovat täysin toisarvoisia seikkoja. Ensimmäinen kerta Ässän ratin takana voi tuntua mitäänsanomattomalta, autossa kun ei nykymittapuun mukaan ole juurikaan mitään huippuominaisuuksia. Vaan eipähän ole isompia heikkouksiakaan.

Ässän hienouden tajuaa vasta kun sen omistaa ja auto seisoo vahattuna pihassa. Ja mitä enemmän ja mitä pidempiä matkoja sillä ajaa, sitä enemmän siitä pitää. Varsinkin kun toistelee mielessään mantraa "Tämä on uutena ollut todella kallis auto. Tämä on kaikkien autojen äiti. Tämän on pakko olla hyvä." :lol:
Avatar
Wikke
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1464
Liittynyt: Ma 16.02.2004 23:35

Viesti Kirjoittaja Wikke »

PM kirjoitti:Ässän hienouden tajuaa vasta kun sen omistaa ja auto seisoo vahattuna pihassa. Ja mitä enemmän ja mitä pidempiä matkoja sillä ajaa, sitä enemmän siitä pitää.
Olen huomannut että tämä pätee Mersuihin yleensäkin, ei ainoastaan Ässään. Alkuvaikutelma ei välttämättä ole sellainen mitä odotti, mutta mitä enemmän ajaa, sitä paremmalta tuntuu. Ja Mersuun ei kyllästy, toisin kuin muihin merkkeihin.
Avatar
Cmeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 335
Liittynyt: Ti 22.02.2005 20:52
Paikkakunta: JoesMouth

Viesti Kirjoittaja Cmeli »

Itsekkin kävin pari kuukautta sitten kokeilemassa w140:stä 300:lla koneella. Voi sanoa että tuo möhkö kaipaa ehdottomasti sen v8:n (vähintään) sinne keulaan. Muuten on tunne vähän kuin purukumin päässä venyttäs kilon painoa :D Muuten auto on ok, mutta ohjaus on tehostettu todella jenkkimäisen kevyeksi. W140 autona ei kannata ostaa halvalla, eikä huonosti pidettynä :roll:
ajossa w203 220cdi, aut avantgarde
exät:
BMW 118d, -08 (Kirppu, mieletön mikroauto ajaa, joka ei kuluttanut mitään mutta...tähti puuttui)
BMW e46, 320d, -05 (OH jeah mikä ajaa, mutta jätti tielle Lappiin)
w203, 200 komp. aut, -02 (laadukas pensarosvo)
w202, 200cdi, aut -00 (made to run forever)
exiä: c280 aut -94(sweetheart), volvo 850 gle -93 aut (shitload of trouble!!!), peugeot 306 1.6 sr(boooring), Fiat Croma 2.0 turbo(Love, Hate, Love), Peugeot 309 -87, 1.3(The RedGun), Saab 99GL -82.(Firstlove!!!)
Personal slogan: "kettu että mä vihaa kaikkia voorteja!!!"

-Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä-
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PM »

Niin ja näin, Ässässähan ei vauhti tunnu. :lol:

Automaatti-320:sen 8,9 sekuntia 0-100km/h ja 225km/h riittävät vallan mukavasti kun ne alkavat lyömään 70 lätkiä maanteille ja motareille valvontakameroita kilometrin välein. Mutta on tuossa kutosessa kuitenkin sen verran mitätön vääntö S-koppaiseen että melkeinpä ottaisin sen manuaalina, no ainakin 280:sen.
e320
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2304
Liittynyt: Ma 20.12.2004 03:17

Viesti Kirjoittaja e320 »

Ortopedipenkkiin tottuneena tuo vakio nahkapenkki ei mitenkään vakuuttanut tuntumaltaan. On kysymys kestääkö se istua pitkää matkaa.

Suorituskyky ei sinänsä ole mikään ongelma, pikemminkin talvella positiivinen kun se ei innosta räppäämään kuten tuo oma väyrynen. Muutaman kerran uraisella tiellä kun on meinannut lähteä hanskasta.. :? Jo pelkästään ässän niiaava jousitustuntuma on sellainen ettei se innosta kovaan ajoon vaan rauhalliseen etenemiseen, siitä huolimatta että todelliset kaareominaisuudet eivät ole lainkaan huonot.

ESP olisi ihan ehdoton, valitettavasti suomesta ei montaa ässää ESP:llä varustettuna löydy. Etenkään järkihintaan.
Avatar
markku
Mersumies
Mersumies
Viestit: 598
Liittynyt: Ti 02.09.2003 06:58
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

W140

Viesti Kirjoittaja markku »

PM kirjoitti:Niin ja näin, Ässässähan ei vauhti tunnu. Mutta on tuossa kutosessa kuitenkin sen verran mitätön vääntö S-koppaiseen että melkeinpä ottaisin sen manuaalina, no ainakin 280:sen.
Onneksi isompia kuin S280 ei edes saa manuaalina. Hammasrattaiden hämmennys ei kuulu tällaiseen autoon. Sanoisin, että ainakin 320-koneessa on ihan hyväksyttävä vääntö alakierroksilla, ainakin verrattuna S90 V*lvon lähes samankokoiseen koneeseen. Muuttuva nokka-akselin ajoitus, näes. Vakionopeussäädin on myös tarpeellinen varuste, koska autossa ei _todellakaan_ vauhti tunnu. 80 tai 160 km/h - sama asia. Tämä myös hämää kiihtyvyyden suhteen, mitään ei tunnu tapahtuvan, mutta lukemat ovat sakko-osastolla nopeammin kuin kerkiää sanomaan "tutka".
e320 kirjoitti:Ortopedipenkkiin tottuneena tuo vakio nahkapenkki ei mitenkään vakuuttanut tuntumaltaan. On kysymys kestääkö se istua pitkää matkaa.
Sama asia vanhaa huonoselkäistä V*lvomiestä askarrutti. Vaimo juoksi toistuvasti suoraan autokaupan ovesta ulos V*lvoon sisään sen jälkeen kun hän kokeili E-sarjan normipenkkejä. W140 peruspenkki oli ensimmäinen joka kelpasi. Parempiakin on koettu, mutta kyllä W140-penkillä pärjää, vaatii toki huolelliset säädöt perskohtaisesti.
e320 kirjoitti:Jo pelkästään ässän niiaava jousitustuntuma on sellainen ettei se innosta kovaan ajoon vaan rauhalliseen etenemiseen.
Veikkaisin iskareiden vetävän viimeisiään. Minua on viehättänyt, ettei auto kallistele eikä nyöki lainkaan. Jousitus/iskunvaimennus on paremminkin jämäkkä kuin löysä. Rauhallisesti tällaisella autolla kuuluukin liikkua, tosin soratiellä hyvät iskarit ja pitkä akseliväli jättävät perusautot pölyyn rullaamaan nimismiehenkiharoissa tekareiden tippuessa lattialle.

W140 ohjauksesta on ollut useamman kerran juttua: Autossa on parametrinen ohjaus, eli tehostus vähenee nopeuden noustessa. Tämä antaa väärän kuvan ohjauksen tunnottomuudesta kaupunkinopeuksilla testattaessa.

Ässää pitää testata maantiellä, kaupungissa parkkipaikoilla Smart on parempi.
S320L -97
Avatar
velluh1
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 81
Liittynyt: To 19.05.2005 19:08
Paikkakunta: Siellä missä on mansikat tuoreita

Viesti Kirjoittaja velluh1 »

Aika hyvän säväyksen antaa ässän ajettavuuteen bilsteinin säädettävä alusta. Itse ainakin kovasti pidän. 8)
Ostamme,myymme,vaihdamme,Ota vaimosi mukaan ja tee elämäsi kaupat!!!

------------------------
W140 S500
Volvo 240 DL
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Re: W140

Viesti Kirjoittaja PM »

markku kirjoitti:Onneksi isompia kuin S280 ei edes saa manuaalina.
Saa toki, 04/1991-03/1994 300 SE / S 320 ja 300 SEL / S 300 Lang. Onhan tuo manuaali toki yhden luokan perversio edustusautossa, mutta kyllä se aina Mersun 4-vaihteisen automaatin voittaa. :wink:
Avatar
Tapio.P
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 257
Liittynyt: La 31.07.2004 12:34
Paikkakunta: Tervola

Viesti Kirjoittaja Tapio.P »

Itse ajoin viime viikonloppuna 420 möhköllä..kyllä se ihan makia peli oli.Tein vähän testiä..ajoin myös välissä corvettella...mut kyllä se mersu on aina mersu.=)
e320
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2304
Liittynyt: Ma 20.12.2004 03:17

Viesti Kirjoittaja e320 »

Jaa olen yhdessä W140:ssä istunut ja toista ajanut, kumpikin niiasi sellaista pitkää joustoa verrattuna väyrysen 5cm vaahtomuovipatja-fiilikseen.

On toki mahdollista että molemmista oli iskarit loppu, etenkin tuo ensimmäinen kokemus oli aivan loppuun ajettu.
Avatar
markku
Mersumies
Mersumies
Viestit: 598
Liittynyt: Ti 02.09.2003 06:58
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: W140

Viesti Kirjoittaja markku »

PM kirjoitti:Saa toki, 04/1991-03/1994 300 SE / S 320 ja 300 SEL / S 300 Lang. Onhan tuo manuaali toki yhden luokan perversio edustusautossa.
Puistattavaa, natsipakastimen lisäksi näköjään Mersu on valmistanut myös erityistä masokistimallia: W140 manuaalivaihteilla, ilman ilmastointia ja tekstiiliverhoilulla.
e320 kirjoitti:Olen yhdessä W140:ssä istunut ja toista ajanut, kumpikin niiasi sellaista pitkää joustoa verrattuna väyrysen 5cm vaahtomuovipatja-fiilikseen.
Pitkät on joustovarat ja parempi onkin, koska yli 5 metrin pituus ja 2 tonnin paino eivät suosi äkkinäisiä liikkeitä. Väykystä en tiedä, mutta pitkät joustovarat säästävät tekareita ja tasoittavat kulkua. Ässä ei ole sellainen tököttäjä kuin esim. Mazda 323 tai Volvo S40.

[OT/on ] Jälkikasvu ajelee farkku-Golfilla. Käväistiin kerran lenkillä ja SWMBO huusi kuin hinaaja aina kuin nopeus nousi yli 120 km/h moottoritiellä. Ässällä ajaessa samainen kartanlukija kuuntelee Classic radioa täysin rauhallisena 140 km/h up moottoritienopeuksissa. Kyyti on hieman erilaista.[OT/off ]

e320 kannattaa katsoa haulla mitä hakusanalla W140 löytyy. Vuosien varrelta on foorumiin kertynyt paljon erittäin hyödyllisiä vinkkejä sekä ostoa että ylläpitoa varten. Jälleen kerran, tarkista kaikkien herkuttimien toiminta ennen ostoa, eikä ruostetta saa löytyä.
S320L -97
e320
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2304
Liittynyt: Ma 20.12.2004 03:17

Viesti Kirjoittaja e320 »

Juu kiitos vaan Markku, luettu on liiaksikin asti nyt on käytännön vuoro. :lol:
Timppa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 293
Liittynyt: Pe 20.06.2003 14:42
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: W140

Viesti Kirjoittaja Timppa »

markku kirjoitti:Puistattavaa, natsipakastimen lisäksi näköjään Mersu on valmistanut myös erityistä masokistimallia: W140 manuaalivaihteilla, ilman ilmastointia ja tekstiiliverhoilulla.
Kuva
makinenmt
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 148
Liittynyt: Pe 02.09.2005 08:44
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja makinenmt »

Joopa joo.. viime viikolla kun vaihdoin väykyn iskarit niin ajotuntuma muuttui täysin. Oli Saksan antina vakiona vahvistamattomat ja lullamaista meno, mukavaa kyllä pienissä nopeuksissa. Sitten olin kaverin ässällä (320) moottoritiellä ja kysyin onko tyytyväinen ohituskaistan ohjattavuuteen kun tuntui omalta Väykyltä Saksan vaimentimilla ja oli kun olis ajokoiran perässä mennyt jänöjussin jäjillä. Kaveri vaihtoi kans vaimentimet ja nyt ei ole niin "mukava" mutta pysyy tiessä kauin tauti.

Ps. Ei se manuaali oikeesti kyllä ässään sovi.
E 270 CDIT A -00
Ford Mondeo 1.6 Hatchback -97
Ari V.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 347
Liittynyt: Pe 19.03.2004 13:02
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Ari V. »

Hyvä "e320". Asiat näköjään etenee....... ollutkin taas vähän hiljaisempaa siellä suunnalla. Nyt kevätaurinko paistaa ja linnut laulaa taas - kevättä rinnassa siis. Oon tainnut jo aiemmin mainita, että tuosta ei ole enää kuin yksi ulospääsytie - ässä pihaan ja se on siinä. Kai tarkistit omistajahistorian tuosta koeajoautosta, sehän kannattaa aina tehdä. Samoin mittarilukemiakin voi tarkastella kun katsastuskonttorit niitä nykyään ylöskirjaavat.

Kaikki oleellinen onkin jo näköjään käyty läpi joko tässä tai aiemmissa topikeissa. Hyviä näkökulmia kaikenkaikkiaan.
Kitetyksenä kuitenkin omat näkemykseni ja kokemukseni:
- kone vähintään 320 tai pikkukasi
- ehdottomasti automaatti, sori PM toi manuläppä ei kovin helposti uppoa ässäpiireissä.
- alusta on kunnossa oleessaan erittäin mukava - ei lulla, toki erilainen kuin esim tuo satalankku.
- osta mielummin HYVÄ vaikka vähän kalliimpikin, kuin epämääräinen, jonka historia vielä epäselvä.
- vuoden käytön perusteella voin LÄMPIMÄSTI suositella, etenkin "kakkosautoksi".
- ruosteista ei tosiaan kannata hankkia, sitä tulee muutenkin sitten ajankanssa.

Että sellaista.
Nyt katsomaan kun SUAMI voittaa LÄTKÄKULTAA..
Ruvetaan sitten miehissä etsimään ässäehdokkaista "e320":selle
Raaka Arska
S320L-96, herkutteluun
W124 E220 -94, työjuhta
Ex. W123 230E -83, menetetty helmi
e320
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2304
Liittynyt: Ma 20.12.2004 03:17

Viesti Kirjoittaja e320 »

Jos tuo auton hinta nousee yli kahden kympin, minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin luopua nykyisestä väykystä. Sitä taas ei raaskisi millään tehdä.

Minulla on saksassa asuva sisko ja yksi vaihtoehto olisi käydä hakemassa sieltä vähemmän suolattu versio. Mutta siihen ei taas saa suomen kuluttajasuojaa avuksi - liikkeestä on kuitenkin jotenkin turvallisempi ostaa.

Yritän ensi viikolla saada tuon koeajetun yksilön autotohtorin pukeille syynäystä varten. Vuosimalli olisi OK ja mottikin minulle (tai vaimolle) täysin riittävä. Ainut negatiivinen tiedossa oleva asia tällä hetkellä on monta aiempaa omistajaa. Pintaruostetta ei ollut, autolla on suomihistoria ja konetilakin oli suomiautoksi hyvin siisti jos poisluetaan hydrauliletkun vuoto.

Tarkennettakoon nyt että minun silmissä tosin 'suomihistoria' on puhtaasti negatiivinen asia koska on odotettavissa alustan ruostevaurioita.
Ari V.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 347
Liittynyt: Pe 19.03.2004 13:02
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Ari V. »

Alustan ruosteista olin itsekkin huolissani, kun omaani ostin. Siihen ei oltu tehty mitään lisäsuojauksia tehtaan jäljiltä.
Suojautin auton sitten tuossa alkusyksystä ja pyysin niiden katselemaan samalla, miltä se alusta ym. näyttää. Heidän mielestä alusta oli ihan OK kunnossa eikä pahempaa ruostetta löytynyt, mikä oli minulle hieman yllätys(positiivinen). No nythän se on suojattu ainakin kunnolla, että siltä osin asia kunnossa.
Sen sijaan nuo lokasuojien reunat(kanttaukset) kannattaa katsoa hyvin tarkkaan. Ne on tosi arka paikka noissa, erityisesti etulokasuojat. Omassakin jouduin(halusin) suojauksen yhteydessä etulokasuojat laittamaan.
Se on totta, että saksasta saa yleisesti pelleiltään parempia, mutta mutta muut asiat voikin sitten olla epävarmempaa...?
Raaka Arska
S320L-96, herkutteluun
W124 E220 -94, työjuhta
Ex. W123 230E -83, menetetty helmi
e320
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2304
Liittynyt: Ma 20.12.2004 03:17

Viesti Kirjoittaja e320 »

Hankalampihan sieltä on asioita tietysti selvittää, mutta tähän omaan saksantuontiini olen kyllä ollut erittäin tyytyväinen. Auto on pelannut kuin ajatus, poislukien kaikille väykyille tyypilliset asiat eli takakontin ruostekuplat ja pallonivelet.

100tkm on nyt mennyt ilman mitään remonttia joka ei olisi ollut puhtaasti kulutustavaraa - jarrulevyt, etupallot, polttimot vaihdettu kaikki kertaalleen jne.

Juuri katsastin auton ja inssi kehui pohjan kuntoa, sanoi ettei edes viitsi koputella pohjaa kun on niin ehjät suojat päällä. Päästötestissä arvot olivat vieläkin paremmat kuin viime vuonna 'näähän näyttää nolla-arvoja'.

Oman kokemuksen pohjalta tuntuu enemmän siltä että tuontiautoilla on peloteltu tarkoituksella jotta suomiautot saataisiin vielä jotenkin kaupaksi.

On kuitenkin totta että suomalainen kuluttajaturva painaa myös jotain vaa-assa. Tosin kaikkien jobbareiden kanssa siitäkään ei ole mitään hyötyä.
Ari V.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 347
Liittynyt: Pe 19.03.2004 13:02
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Ari V. »

Noinhan se suurinpiirtein on noiden saksantuontien kanssa.......

Kävin kanssa nettiautossa ja autotalli.com issa tsekkaamassa tarjontaa.
Kieltämättä tuo sinun bongaus (MJS-autossa) on ihan asiallinen, varsinkin tuohon n.20 kE budjettiin. Eikä siellä kyllä tällähetkellä mitään varsinaisia "löytöjä" ollut vaikka enempikin haluaisi rahaa polttaa..... muutama kiinnostava vähänajettu, mutta nekin pikkumosalla ja hinta pilvissä.

Tuo sinun ehdokas näytti kuvissa kaikinpuolin siistiltä ja ryhdikkäältäkin, mitänyt tuo harmaa sisustus tökki vähän silmää...niin ja se moottori(tai sen puute). Kyllä tuossa pitäisi vielä alusta kohtuukunnossa olla, vaikka kovillahan se tuolla massalla on....
Paljonkos niitä aikasempia omistajia oikein oli?.
Tuosta autoliikkeestä en oikein tiedä......voi olla mutua, mutta ei niin kovin hyvässä kurssissa....
Jos tosissasi meinaat kauppoja hieroa, niin raakaa tarjousta vaan peliin, meikäläisellä hinta tipahti peräti 3.800,- kun alkoi oikeasti latomaan riihikuivaa tiskiin ilman "vaihtoautokiusankappaleita". Ja tietysti periaatteella "kaikki varusteet toimii tai laitetaan toimimaan". Niin ja ne kesäkiekkojen kunto kannattaa tsekata - nekin kun maksaa sen 850,-.
Raaka Arska
S320L-96, herkutteluun
W124 E220 -94, työjuhta
Ex. W123 230E -83, menetetty helmi
e320
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2304
Liittynyt: Ma 20.12.2004 03:17

Viesti Kirjoittaja e320 »

Juu katsotaan nyt kun käytetään autotohtorilla mitä löytyy vai löytyykö. Käteiskaupalla kuitenkin on tarkoitus käydä joten tinkivaraa luulisi löytyvän.
Ari V.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 347
Liittynyt: Pe 19.03.2004 13:02
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Ari V. »

Jep, pidähän ajantasalla.......
Raaka Arska
S320L-96, herkutteluun
W124 E220 -94, työjuhta
Ex. W123 230E -83, menetetty helmi
Vastaa Viestiin