Kokemuksia c 43 AMG:stä

Uusien ja käytettyjen Mersujen koeajoraportit.
Vastaa Viestiin
Jukka U.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 61
Liittynyt: Su 15.01.2006 18:14

Kokemuksia c 43 AMG:stä

Viesti Kirjoittaja Jukka U. »

Moro!!

Laittakaapas mitä mieltä olette c 43 amg:stä, jotka sellaisen omistavat. Noita on aika vaikea suomesta löytää, nytkään ei taida olla myynnissä yhtään. Kerran olen sellaisen nähnyt tampereella liikennevaloissa. Kyseinen auto oli tummanvihreä farmari. Itse olen suunnitellut c43 amg:tä, joten kiinnostaa että miten auto on teillä toiminut..
Jukka U.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 61
Liittynyt: Su 15.01.2006 18:14

Viesti Kirjoittaja Jukka U. »

Eikö kukaan foorumilainen omista c 43 amg mersua..?? Tänne voi kyllä kirjoittaa kokemuksia muistakin AMG- mersuista..
Kameleontti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 164
Liittynyt: La 20.05.2006 11:03

Viesti Kirjoittaja Kameleontti »

Ikinä en ole kumpaakaan ajanut, en C36:tta enkä C43:a. Mitä olen foorumeita aiheesta selannut ja kaiken maailman mutuiluja lukenut niin moni on kehunut C36:n voimaa ja moittinut C43:n voimaa. Ilmeisesti ovat tehoissa ja suorituskyvyssä melko lähekkäin?

Sulalla Tuusulassa taisi vähän aikaa sitten olla yksi C43 T myynnissä. Mitäs, reippaan näköinen auto ja varmasti pikkukasinkin soundit on yhtä kohdallaan kun vähän isomman. Muuten C36:ssa ja C43:ssa tuskin mitään isompaa eroa on varusteissa jne. C36:tta ei taida farkkuna saada, C43 taas löytyy myös familykoossa.

Ja taas nämä samat jeesustelut: Kannattaa oikeasti koeajaa mahdollinen ostoehdokas ja tutustua huoltohistoriaan sekä kilometreihin. Perä saa vähän hikoilla mutta etupään puolelta pitäisi öljyjen osalta olla kuivaa. Tyhjäkäynti mersun kaseissa tulee olla samanlainen kuin japsinelosissa. :) Sitten vasta kun lyö lämää niin karhuemon tulisi herätä raivoamaan.
eeviiskyt
Jukka U.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 61
Liittynyt: Su 15.01.2006 18:14

Viesti Kirjoittaja Jukka U. »

Joo eihän noiden tehoissa paljon eroa ole kun tuossa c 43 amg:ssä on tuo 306 hv ja c 36 amg:ssä 280 hv. Kiihtyvyydessä voi olla alle puoli sekuntia eroa, mutta onhan tuossa c 43 amg:ssä varmaan makeat soundit. Ovat vaan aika kiven alla täällä suomessa ja saksassa sitten on monen kuntoisia tyrkyllä.. Korissa on myös hieman eroa ja taitaa tuo V8 horppiä pikkuisen enemmän bensaakin. Varusteet noissa lähes samanlaiset, mitä nyt tuossa c 43 amg:ssä on usein automaattinen ilmastointi, ortopedi penkit ym..
Avatar
gbc
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 684
Liittynyt: Ti 12.08.2003 19:01
Paikkakunta: Uppsala,Sweden

Viesti Kirjoittaja gbc »

ei ole ainakaan moitteita c36 mallista...hyvin liikkuu tarvittaessa ja muutenkin mahtava ajettavuus...omassa tosin 19" vannetta alla mutta kuitenki.
Luultavasti halvemmat varaosat kuutosessa...paljolti näyttää c280 osat sopivan.
-MB W124 500E- CBZ

Eksit:
MB E55 -03 Kleemann K4
S124 E280 -96
C32 AMG 2004
500E -92 ja nykyinen
C36 AMG -95
1 TUSINA w124
4kpl w123 (Paras malli)
Vastaa Viestiin