Koko tienoo oli sinkeän savun peitossa mutta sain sen kuitenkin helposti käymään jopa tyhjäkäyntiä ominaiseen vajaasylinteriseen tapaan.
boxin säätönumikan vääntely ei vaikuttanut lainkaan pakokaasun rikkauteen vaikka välillä pumppailin kaasua niin kone käynnisää kuin sammutettuna.
Lämmettyään kävi jo suht nätisiti mutta ei tasaisesti kuitenkaan ja jos vaihdetta tarjosi päälle niin sammui, ellei kieroksia nostanut pariin tonniin.
Bensakin pääsi jossain välissä loppumaan ja annoin autolle 10 litraa tuoretta gasoa.
Lähdin ongelmaa selvittämään sytkän säätämisestä, kuten kai asiaan kuuluu, eli laittaa ensin sytkä paikalleen ja sitten seoksia. No kone ei tahdo käydä jos ennakot eivät ole jossain 30 asteessa. No tsekkasin kärjet ja vaihdoin ne tänään uusiin koska niitä en ole vielä vaihtanut. Tulpat, johdot ja jakajan kansihan ovat jo uusittu.
Bongasin vielä yhden vuotavan alipaineletkun jonka vaihdoin uuteen.
No sitten useiden käynnistysyritysten jälkeen kone kävi vaivalloisesti kaasu pohjassa! Huomasin että se kävi vain 4:llä oikeanpuoleisella pytyllä??? Whadda f*ck?
No sitten tutkin ruiskun bensaletkuja ja imukannen takaosassa keskellä olevan mutikan oikeanpuoleinen letku oli ainetta täynnä ja vasemmanpuoleinen tyhjä kun sitä sormilla puristelin. (tämä on varmaan joku säätöventiili bensapaineille)
No nauputtelin käikälettä ruuvarilla ja vaihdon väliaikaisesti pumpulta tulevan bensaletkun tämän paluu putkeen ja sainkin sen aukeamaan koska kun palautin letkut ennalleen niin osa vasemmanpuolisista sylintereistä heräsi henkiin.
Polttoaineen suodattimen olen muuten vaihtanut jo aiemmin
Luulen että systeemi vaatii suurempaa putsaamista. Muutama kysymys heräsi itselleni.
-Miten nuo ruiskusuuttimet voisi putsata? kävisikö esim. ultraäänipesu?
-Ilmaako tuo systeemi itsensä kun letkut on olleet auki?
-vai olenko aivan hakoteillä tämän monivamman kanssa.
Ihan varma en ole onko tuo kipinä niin hyvä kuin pitäsi. puola nayttää olevan 15 volttinen mutta alta 5 volttia sinne virtaa menee tuon kaksois etuvastusvirityksen kautta?
No jottei tässä kaikki, niin startin solikka alkoi reistaamaan ja ohjaustehostimen pumppukin näyttää paineistavan nesteen vaahdoksi
