R107 ruostevaurioiden korjaaja hakusessa

Kaikki 25+ vuotiaita Mersun mallisarjoja koskeva keskustelu.
Avatar
lufsen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 313
Liittynyt: Ma 02.01.2006 11:30
Paikkakunta: Uusimaa

Re: R107 ruostevaurioiden korjaaja hakusessa

Viesti Kirjoittaja lufsen »

BHN kirjoitti:sisältyikö siihen 4100e tuo pellille puhalluskin ja maalaus + kasaus? Ei paha jos näin on.
Hommat on muuttunut tässä aika paljon sitten viime kirjoittelun. Hitsaushommia on tehty todella paljon. Teen oman ketjun auton laitosta jahka ehdin.
BHN
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: To 20.06.2013 10:14

Re: R107 ruostevaurioiden korjaaja hakusessa

Viesti Kirjoittaja BHN »

Näin arvelinkin. Kyllä tässä jos omiakin työtunteja vähänkään laskee niin halvemmaksi tulee ostaa valmis.
Avatar
lufsen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 313
Liittynyt: Ma 02.01.2006 11:30
Paikkakunta: Uusimaa

Re: R107 ruostevaurioiden korjaaja hakusessa

Viesti Kirjoittaja lufsen »

BHN kirjoitti:Näin arvelinkin. Kyllä tässä jos omiakin työtunteja vähänkään laskee niin halvemmaksi tulee ostaa valmis.
Itse koen melkein, että voisin maksaa omista työtunneista eli siis noista purkamisista ja kasaamisista, sen verran mieleistä ja rentouttavaa puuhaa se on, kun töissä tulee taas tehtyä työt pääkopalla ja tietokoneella pääosin. Kuuluu harrastukseen ja käyttöautot tietty erikseen.

Valmiita on varmaankin aika monenlaisia ja varmasti useinmiten valmis on halvempi, koska osat ja työt on kalliita, mutta olen myös huomannut, että valitettavasti museorekisteröintikään ei ole minkään laadun tae eli tarkkana saa olla ostaessa.
BHN
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: To 20.06.2013 10:14

Re: R107 ruostevaurioiden korjaaja hakusessa

Viesti Kirjoittaja BHN »

Lainaan tätä ketjua. Tietääkö kukaan onko olemassa autopeltiseppää joka osaa muokata metallia vai onko nekin taruolentoja tai youtube hahmoja? Mieluiten pirkanmaalta saisi löytyä. Täytyisi kantattu tiivistekouru taivuttaa mutkalle. Muutamalta kysynyt eivätkä pysty saatika tiedä kellä olisi kutistus venytys yms muovauskoneita. Mitään ei tarvi hitsata tms, itse hitsaan autoon
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5225
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: R107 ruostevaurioiden korjaaja hakusessa

Viesti Kirjoittaja S202 »

Onhan noita kutistus/venyttimiä esim. mulla, mutta kourun muovaaminen ei taida onnistua koska se ei mahdu siihen. L-muotoon taitettua voi sitten taas taivutella tuolla miten tykkää.
S124 300TE
S211 E500
Vastaa Viestiin