Jotain kummallista tässä on, vai? Auto on kyllä ruotsiauto, rekisteröity 1977-01-28. Ilmeisesti seisonut pitkään, sillä otettu takaisin liikenteeseen 2012-03-19. Kuitenkin jo 4 omistajaa noilla kilometreillä. 23610 km on meinaan aika vähän.
Sitten on spoileria, nahkarattia, kaiuttimia ovissa...
Juu, ja maalattu maskinritilikkö sekä kuskin ovi näyttäis vähän eri sävyseltä. Kuitenkin varsin siisti kokonaisuus.
tango kirjoitti:Komee on, mutta pannuhuone jääny vähemmälle huomiolle.
Juu, mauton on. Tukholman liepeillä myynnissä on parikin orkkiksen oloista 6.3 mersua, blocketista tänään havainnoin... ja oli siellä pagodaakin tarjolla useita .
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Mitä mahtaa mersussa olla hintaa? Kovalta tuntuu myyjän toinen kohde. http://www.nettiauto.com/volkswagen/1600/5166992" onclick="window.open(this.href);return false;
varastoinnistakin vähän niin ja näin. Renkaat painuneet hiekkaan vaikka ilmoittaa auton olleen sisällä pukkien päällä? Mene ja tiedä, pelkkää spekulointia.
Mitä mahtaa mersussa olla hintaa? Kovalta tuntuu myyjän toinen kohde. http://www.nettiauto.com/volkswagen/1600/5166992" onclick="window.open(this.href);return false;
varastoinnistakin vähän niin ja näin. Renkaat painuneet hiekkaan vaikka ilmoittaa auton olleen sisällä pukkien päällä? Mene ja tiedä, pelkkää spekulointia.
adenauer300 kirjoitti:Romurautaahan nuo on.... arvo muutamia satasia. Tottakai niistä saa tehtynä erinomaisia, mutta rahaa palaa... ja paljon.
Kyllä niistä silti vähintään se kymppitonni pyydetään. Ei Suomessa tehdä eroa sen suhteen, onko auto täysi projekti vai Triangelissa entisöity. Auto kuin auto.
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast. 114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
W114 230 C -72. En edes tiennyt, että Coupea on tällä moottorilla valmistettu . Ruotsista löytyy myyjän mukaan 2 kpl, tässä toinen niistä: http://www.blocket.se/stockholm/Mercede ... m?ca=2&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
hismajestics kirjoitti:W114 230 C -72. En edes tiennyt, että Coupea on tällä moottorilla valmistettu . Ruotsista löytyy myyjän mukaan 2 kpl, tässä toinen niistä: http://www.blocket.se/stockholm/Mercede ... m?ca=2&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuo oli kyllä uutta tietoa . En nyt ihan pureskelematta niele... Sedaneissahan oli sekä nelos- että kutoskoneella 2,3 tilavuudella mutta oma käsitys on että coupea sai vain joko 250 tai 280 malleina, toki oli C/CE variaatiot.
Ja 250CE oli sitten ensimmäinen sähköisellä ruiskulla (D-Jet) oleva mersu.
hismajestics kirjoitti:W114 230 C -72. En edes tiennyt, että Coupea on tällä moottorilla valmistettu . Ruotsista löytyy myyjän mukaan 2 kpl, tässä toinen niistä: http://www.blocket.se/stockholm/Mercede ... m?ca=2&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuo oli kyllä uutta tietoa . En nyt ihan pureskelematta niele... Sedaneissahan oli sekä nelos- että kutoskoneella 2,3 tilavuudella mutta oma käsitys on että coupea sai vain joko 250 tai 280 malleina, toki oli C/CE variaatiot.
Ja 250CE oli sitten ensimmäinen sähköisellä ruiskulla (D-Jet) oleva mersu.
Rekisterissä on 280-moottorin tiedot ja tehot.
Registreringsnummer: ENW024
Fabrikat: MERCEDES BENZ 280 CE
Färg: SVART Fordonsslag: PB
Fordonsår: 1973 Fordonsslagsklass: I
Chassinummer: 11407212002485
Motoreffekt, kw: 136,0