Melkein itse laittaisin kallistuksenvakaajan ohjaamaan säädintä, se on kuitenkin aika herkkä kapistus vuotamaan ja säätymään suuntaan ja toiseen. Kallistuksenvakaajalla ohjattuna asetettu korkeus sitten pysyy kohtuu stabiilina. Kytkentätankoon sitten vaihdettava mitta esim. alipainekellolla. Näin se tehdään esim. raskasliikenteessä kun tarvitaan kaksi eri ajokorkeutta.Mieki olen pitkään miettinyt tuota hydrauli iskareiden sovittamista eteen. Itte aijoin vetää vain vaijerin siihen paineensäätimeen ja sillä muutella korkeutta. En vielä ole saanut toteutettua tuota projektia. Mihin meinasit etupään paineakut laittaa?
Jos nyt saan systeemin rakennettua, niin pallot varmaan konehuoneeseen. Hydrauliliikehän jatkaa edullisesti letkuja, kunhan on vain ehjät päät ja nehän saa vanhoista letkuista. W124:n iskareilla homma menee aika ahtaan näköiseksi, pitää varmaan etsiä w115/4 tai w126 iskareita. Kalliin oloisia tahtovat olla käytettyinäkin. Liikematka saattaa myös jäädä lyhyeksi. Pitää katsoa jos jotkut Citroenin etuiskarit riittäisivät modattuna, niitä mm. Xantian voisi saada hyvinkin edullisesti käytettynä
Timppa