W109 300 SEL 6.3 -70

Kaikki 25+ vuotiaita Mersun mallisarjoja koskeva keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
PTracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1096
Liittynyt: Ti 21.08.2007 20:15
Paikkakunta: Kalajoki

Re: W109 300 SEL 6.3 -70

Viesti Kirjoittaja PTracing »

Oi oi, hyvältä näyttää! Ens kesäksi tienpäälle! :thumbup:
IG: @pyrytakkunen
Avatar
unski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3008
Liittynyt: To 14.10.2004 16:08
Paikkakunta: Oulu

Re: W109 300 SEL 6.3 -70

Viesti Kirjoittaja unski »

Jos nyt edes saisi tekniikan paikoilleen... :)

Tuuppasin taka-akselinkin jo osin kohdilleen. Tällaiseen harrastekinneriin riittää tämmöinen vähän sinnepäin viimeistely, viitsii sitten ajellakin.

Kuva

Kuva

Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Avatar
unski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3008
Liittynyt: To 14.10.2004 16:08
Paikkakunta: Oulu

Re: W109 300 SEL 6.3 -70

Viesti Kirjoittaja unski »

Vähän piti testailla ajokorkeutta... Pari senttiä tästä pois, niin se on siinä.

Kuva

Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Avatar
unski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3008
Liittynyt: To 14.10.2004 16:08
Paikkakunta: Oulu

Re: W109 300 SEL 6.3 -70

Viesti Kirjoittaja unski »

Onhan se M100 kohtuullinen möykky... 150cm pitkä vaihteiston kanssa...ja massaakin yli 400kg...Hihnapyörä on juuri euro-lavan vasemman reunan päällä.

Kuva

Kuvan M100 6.9 on saman pituinen, mutta varmaan 15cm matalampi kuin M100 6.3:nen. Imusarjat ja öljypohja sen tekevät. Pitäisi vissiin kohta kammeta tuo kasa rautaa keulalle.

Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Avatar
unski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3008
Liittynyt: To 14.10.2004 16:08
Paikkakunta: Oulu

Re: W109 300 SEL 6.3 -70

Viesti Kirjoittaja unski »

Onhan se aika kookas möykky...mutta kyllä se sinne mahtui...

Kuva

Kuva

Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Avatar
unski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3008
Liittynyt: To 14.10.2004 16:08
Paikkakunta: Oulu

Re: W109 300 SEL 6.3 -70

Viesti Kirjoittaja unski »

Pientä edistystä.

Ilmajousituksen korkeussäätöön löytyi raskaankaluston puolelta sopivat Knorrin 2-tasoventtiilit. Taakse venttiili sopi heittämällä.

Kuva

Eteen piirtelin muutaman palikan ja leikkautin ne laserilla. Etummaisen ilmaventtiilin teline on nyt ok.

Kuva

Etu kallistuksenvakaajan vipu pitää piirtää uudestaan. Unohdin vakaajan mutkat etupalkin vieressä, nyt vipu ei ole linjassa korkeusventtiilin venttiilin kanssa. Ilmaputket pitää sitten vedellä siististi, kunhan saan kaikki toimimaan ja kohdalleen.

Kuva

Kaasuvivuston rakentelin W108, W123 ja W116 6.9:n osista. Pitää koneen ja tuliseinän välinen "joustinosa" vielä etsiskellä jostain varaston nurkista...W107:n palikka on varmaan aika sopiva.

Kuva

Kuva

jospa sitä saisi nuo osat keväällä purettua pois ja passivoitua. Nyt kun ne on sopivat ja kohtuu asialliset...voipi toisaalta olla ensitalven hommia.


Timo
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13272
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: W109 300 SEL 6.3 -70

Viesti Kirjoittaja karra »

Hienoa Timppa! Tuollaiseen sleepperiin kun laittas vielä eurovalot, ja toki takapaksista tyyppikilpi pois. Vois sitten näyttää närhenmunat jollekin, jos sille päälle sattuu...
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
unski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3008
Liittynyt: To 14.10.2004 16:08
Paikkakunta: Oulu

Re: W109 300 SEL 6.3 -70

Viesti Kirjoittaja unski »

Juuri tilasin 6.9 kyltin...se sopii sopivan omalaatuisesti ruosteiseen takakontin kanteen....siitäpä sitten katselijat miettivät...

"PT-Racing" huomasi hienosti, että w126:n tehostin sopii suoraan ja on 5kg kevyempi. Jarrut on samat vielä w126:ssa joten mitään säätöjä ei tarvitse tehdä. Kaikissa -86 jälkeen valmistetuissa W126:ssa on sama tehostin 300-560 malleissa.

Kuva

6.3:sen USA verisossa on noita releitä reilusti. Nyt kun vaihdoin 6.9:iin ja K-jettiin jäi 9 relettä käyttämättä...johtonippu on melko paksu...

Kuva

Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Avatar
unski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3008
Liittynyt: To 14.10.2004 16:08
Paikkakunta: Oulu

Re: W109 300 SEL 6.3 -70

Viesti Kirjoittaja unski »

Jousitukseen sain piireltyä nyt paremmin sopivan vipusen. Pistin siihen tuollaisen uran, jotta venttiilin toimintageometrian saa sopivaksi. Vieläkin vipu piti sovittaa rälläkällä, varmaan joudun vielä yhden version piirtämään.

Kuva

Kuivasumpun säiliön sovitelu on oma hommansa, käytän alkuperäistä 6.9:n säiliötä ainakin alkuun. Se näyttää menevän siististi tuonne lokasuojan sisään. Osat on vielä käsittelemättä ja maalaamatta. Ne sitten aikanaan, kun säiliö sopii kunnolla...nyt vain kolhin sitä kuitenkin. Sisälokasuojakin on karsean näköinen, siistin sitä hieman, mutta muuten se jää noin. Minulla on uusi alkuperäinen odottelemassa, jos innostun auton joskus entisöimään...

Kuva

Kuva

Kiinnikkeet pitää rakentaa tietysti kokonaan uusiksi.

Kuva

Ja täyttöaukolle piti avata melkoinen reikä konehuoneeseen.

Kuva

Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Avatar
unski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3008
Liittynyt: To 14.10.2004 16:08
Paikkakunta: Oulu

Re: W109 300 SEL 6.3 -70

Viesti Kirjoittaja unski »

Aika täyttä alkaa olla...

Kuva

Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Avatar
wezze72
Mersumies
Mersumies
Viestit: 618
Liittynyt: Ti 18.10.2011 22:30
Paikkakunta: Kajaani

Re: W109 300 SEL 6.3 -70

Viesti Kirjoittaja wezze72 »

on se aika julman kokoinen möykky tuo 6,9. koskas tästä saadaan "savut" ?
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."

w140 500SE + c124 300CE
exät:
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
Avatar
simoks
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1658
Liittynyt: Ma 28.09.2009 01:03
Paikkakunta: Toijala

Re: W109 300 SEL 6.3 -70

Viesti Kirjoittaja simoks »

Kovaa hommaa :thumbup: Pakko nostaa hattua. Et siis meinaa maalata koria vaan saa jäädä ajan patinat?
W210 E320cdi
Avatar
unski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3008
Liittynyt: To 14.10.2004 16:08
Paikkakunta: Oulu

Re: W109 300 SEL 6.3 -70

Viesti Kirjoittaja unski »

Onhan se aika kookas hökötys, vaan ulkomitoiltaan 6.3 on itseasiassa isompi...imusarjat on isommat ja öljypohja kookkaampi. Lohko on samankokoinen. Tarkoitus olisi saada tässä kuussa käyntiin.

Ulkopuoli on tosiaan tarkoitus jättää vähän "kämäseksi" ja sisustan hieman kuluneeksi. Alle 16" mustat peltivanteet. Pohjasta teen sitten paljon siistimmän. Konttiin laitan vain 6.9 kyltin jätän tähden...ja ruosteet. :)

Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Avatar
unski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3008
Liittynyt: To 14.10.2004 16:08
Paikkakunta: Oulu

Re: W109 300 SEL 6.3 -70

Viesti Kirjoittaja unski »

Pakkaset mahdollistaa tallipuuhastelun...

Putsailin sitruunahapolla vanhan K-Jet bensapumpun telineen ja lisäosat. Maalasin osat ja vaihdoin pumpun, letkut ja suodattimen uuteen. Oikeastaan satiinimustana hauskan näköinen. Pari telinettä jäi vielä yli...ne mahtaa lähteä keltapassivointiin..jos innostuu päivittämään systemin sellaiseksi jollainen se ehkä olisi, jos olisi tehty... :)

Kuva

Kuva

Timppa
Viimeksi muokannut unski, To 21.01.2016 14:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13272
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: W109 300 SEL 6.3 -70

Viesti Kirjoittaja karra »

Hienoa työtä, W108/109 koreissahan oli D-jet pumppusysteemi pikkukaseissa mutta ei koskaan siis K-jettiä :)
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
unski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3008
Liittynyt: To 14.10.2004 16:08
Paikkakunta: Oulu

Re: W109 300 SEL 6.3 -70

Viesti Kirjoittaja unski »

K-Jet tuli tosiaan markkinoille vasta muutama vuosi W108/9:n kuoppaamisen jälkeen. Mutta niinkuin ilmaisin, olisi ehkä keltapassivoituna sellainen, jos olisi tehty. :)

Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Avatar
unski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3008
Liittynyt: To 14.10.2004 16:08
Paikkakunta: Oulu

Re: W109 300 SEL 6.3 -70

Viesti Kirjoittaja unski »

Aika on mennyt talviurheiluharrastusten ja käyttöautoksi hankitun w124 300TE 4maticin kanssa. Mutta eilen sentään täräytin koneen käymään huikkabensalla. Ne muutamat sekunnit mitä kävi, kävi ihan hiljaa ja kaikilla sylintereillä...tämä tietysti lisää intoa väsätä jäähdytys ja poltoaineensyöttö kuntoon...veikkaan, että viikon sisällä liikkuu omin voimin, tosin ilman luukkuja ja käyttöjarruja ja hyvin hyvin hiljaa ja lyhyen matkaa... :)

Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Avatar
simoks
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1658
Liittynyt: Ma 28.09.2009 01:03
Paikkakunta: Toijala

Re: W109 300 SEL 6.3 -70

Viesti Kirjoittaja simoks »

Jonkunsortin videota olis mukava kattella kun saat padan kunnolla hörisemään
W210 E320cdi
Avatar
unski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3008
Liittynyt: To 14.10.2004 16:08
Paikkakunta: Oulu

Re: W109 300 SEL 6.3 -70

Viesti Kirjoittaja unski »

Hiekkapuhaltelin ja maalailin laturin ja ohjaustehostimen korvakot. Korvakot on ihan "overkill", 3mm. terästä ja painavat yhteensä n. 4-5kg.

Kuva

Ohjaustehostimen pumpun vaihdoin kevyempään, siitä sentään tippuu n. pari kiloa.

alkaa tuo konetila taas täyttymään...kohta ei taas käsi mahdu sekaan.

Kuva

Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Avatar
unski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3008
Liittynyt: To 14.10.2004 16:08
Paikkakunta: Oulu

Re: W109 300 SEL 6.3 -70

Viesti Kirjoittaja unski »

Kai tämän voi jonkinsortin rajapyykiksi nimetä...

http://vid225.photobucket.com/albums/dd ... v8n5zx.mp4

Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13272
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: W109 300 SEL 6.3 -70

Viesti Kirjoittaja karra »

Jees, hyvä homma! Hyvin hörähtää :P
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
slsl77
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2024
Liittynyt: Su 31.10.2010 19:10
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: W109 300 SEL 6.3 -70

Viesti Kirjoittaja slsl77 »

:thumbup: :thumbup: :thumbup:
mb W115 240D-75
mb W107 sl 450/560-75
mb w123 300TDT-81
+varaosaautot
jaakkor123
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 53
Liittynyt: Pe 04.04.2014 14:17
Paikkakunta: Oulu

Re: W109 300 SEL 6.3 -70

Viesti Kirjoittaja jaakkor123 »

Hieno homma ja nätisti kuulostaa käyvän! Mukava ollu seurata tätä projektia, kiitos siitä! :thumbup:
Avatar
unski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3008
Liittynyt: To 14.10.2004 16:08
Paikkakunta: Oulu

Re: W109 300 SEL 6.3 -70

Viesti Kirjoittaja unski »

Kiitos! Kyllähän iso kivi tipahti, kun tuskien jälkeen sai koneen käymään edes jotenkin. Kunhan saan jäähdytyksen kuntoon ja pakoputket rakennettua pareremmin, voi koneen käyttää kuumaksi. Se on seuraava jännitysmomentti, mitä silloin tapahtuu. Kone nimittäin on seissyt useita vuosia...ehkä jopa kymmenen vuotta. Saa sitten nähdä onko männänrenkaat jumissa tms. kivaa.

Bensan siirron kanssa sai taistella ennen käynnistystä. Bensanpaineen säätökara oli jumissa...no tuli linjastokin tarkastetua, uusi PA-pummpu ajoi itsensä jumiin, joten painetta oli ainakin 10 bar. Eikä linjasto vuotanut painepuolella. Seuraavana tukos siirtyi sitten tankin sisälle paluulinjaan...se onkin jo astetta vaikeampi paikka. Nyt paluulinja menee täyttöaukosta pitkällä bensaletkulla.

Määränjakajan linjat vääntelin 722.1xx:n öljynlauhdutusputkista...ne sopii oikastaan tyyliin aika hyvin, halkaisijakin on 2mm. isompi kuin vakiossa. Osan suutinputkista on joku joskus uusinut, ilmeisesti epähuomiossa on tullut hommanneeksi yhden liian pitkän 6. sylinteriin. Nyt se kiemurtelee hieman häiritsevästi...

Kuva

Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Avatar
hismajestics
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1764
Liittynyt: La 16.10.2010 21:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: W109 300 SEL 6.3 -70

Viesti Kirjoittaja hismajestics »

unski kirjoitti:Kai tämän voi jonkinsortin rajapyykiksi nimetä...

http://vid225.photobucket.com/albums/dd ... v8n5zx.mp4

Timppa
Indeed! :thumbup:
//johannes

---------------------
250CE -72 M104 3,2L

Projektiketjut: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=156709

http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=121349
Avatar
unski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3008
Liittynyt: To 14.10.2004 16:08
Paikkakunta: Oulu

Re: W109 300 SEL 6.3 -70

Viesti Kirjoittaja unski »

Vanhus kömpi ihan omin voimin tallista pihalle...paineilmaa tosin piti vähän antaa, ettei ihan kenttään nyykähtänyt. Likkeet oli hitaita ja rauhallisia...käsijarrun toimiessa ainoana pysäyttimenä...

Kuva

Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
tahtoomersun
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2738
Liittynyt: Pe 06.12.2013 14:02

Re: W109 300 SEL 6.3 -70

Viesti Kirjoittaja tahtoomersun »

unski kirjoitti:Bensan siirron kanssa sai taistella ennen käynnistystä. Bensanpaineen säätökara oli jumissa...no tuli linjastokin tarkastetua, uusi PA-pummpu ajoi itsensä jumiin, joten painetta oli ainakin 10 bar. Eikä linjasto vuotanut painepuolella.
Hyvä että kestää, nimittäin tuolla paineella bensa suihkuaa konehuoneessa iloisesti!
Perheessä:
X 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
Avatar
pasi124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 233
Liittynyt: Ma 12.12.2005 20:30
Paikkakunta: Ylämylly

Re: W109 300 SEL 6.3 -70

Viesti Kirjoittaja pasi124 »

Hienoa työtä ja hiljaa hyvä tulee. :thumbup:
Avatar
unski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3008
Liittynyt: To 14.10.2004 16:08
Paikkakunta: Oulu

Re: W109 300 SEL 6.3 -70

Viesti Kirjoittaja unski »

image.jpeg
image.jpeg
Pitkästä aikaa tapahtui jotain isompaa. Sain helmakotelot lopulliseen maaliin, niin samalla ruuvasin ovet paikalleen. Siinäpä ne säilyvät ehjempänä. Seuraavan pitäisi siirtyä takalasin kehyksen ja hattuhyllyn kimppuun. Kehyksessä on 10cm. ruostevaurio ja hattuhyllyssä kauniit kaiutinkolot. Ovien alta näkyy kuvissa oranssiset suojateipit.

Timppa
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
priuttan
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 170
Liittynyt: Ke 15.05.2013 21:52

Re: W109 300 SEL 6.3 -70

Viesti Kirjoittaja priuttan »

On se vaan komee peli !
MB 450 SL R107
Vastaa Viestiin