wezze72: c123 230ce -81 ehostelua.
wezze72: c123 230ce -81 ehostelua.
Siirryttyäni oldtimer aikaan harrastuksessa, päätin aloittaa oman topicin aiheesta.
w126 Ässän siirryttyä uuden omistajan hoteisiin, aloin haeskella w123 coupea tilalle.
Keski-Suomesta sitten löytyikin tälläinen pientä sepittämistä vaativa mutta perushyvä yksilö.
Jälleen kerran käsissäni on tälläinen ultraharvinainen lisävarusteettomuudella siunattu aito ja alkuperäinen Suomi-auto.
vm -77 230c. ajettu 150tkm. Kolmen omistajan auto. kaksi viimeistä samaa perhettä.
Ensimmäinen omistaja Ahvenanmaalainen laivanvarustaja.
Ruostehommaa on jonkin verran takapaneelissa, oikeassa etuloksussa, ynnä pientä rupea ja kolhua siellä täällä eli ylimaalaus on edessä.
Sisustus on ehyt ainoastaan kuskin penkin yhtä sivusaumaa on korjattava. kojelaudan puuosat on joku hionut puhki ja lakannut uudestaan, hieman kummallinen näky.
Tekniikka tuntuu toimivan hyvin.
Ikkunantiivisteet ovat uusittavissa myös, ovat kitistyneet ja korppuuntuneet varsin heikkoon happeen.
Päivittelen tätä sitä mukaa kun jotakin tapahtuu, ainakin alkuun tahti on rauhallinen, hyvin suunniteltu kun on puoliksi tehty.
Muutama kysymyskin olisi jos joku osaa hiukan neuvoa.
Onkos suomessa paikkaa joka viiluttaisi noita puuosia uudestaan?
Takapuskurin vasen pääty on hiukan ruosteinen, jos jollakulla olisi ehjää ylimääräistä niin olisin kiinnostunut.
Entäs mistäs noita tiivisteitä kannattaisi kysellä?
loppuun pari pikaista aloitusräpsyä, kuviakin lisäilen aina tarpeen mukaan
w126 Ässän siirryttyä uuden omistajan hoteisiin, aloin haeskella w123 coupea tilalle.
Keski-Suomesta sitten löytyikin tälläinen pientä sepittämistä vaativa mutta perushyvä yksilö.
Jälleen kerran käsissäni on tälläinen ultraharvinainen lisävarusteettomuudella siunattu aito ja alkuperäinen Suomi-auto.
vm -77 230c. ajettu 150tkm. Kolmen omistajan auto. kaksi viimeistä samaa perhettä.
Ensimmäinen omistaja Ahvenanmaalainen laivanvarustaja.
Ruostehommaa on jonkin verran takapaneelissa, oikeassa etuloksussa, ynnä pientä rupea ja kolhua siellä täällä eli ylimaalaus on edessä.
Sisustus on ehyt ainoastaan kuskin penkin yhtä sivusaumaa on korjattava. kojelaudan puuosat on joku hionut puhki ja lakannut uudestaan, hieman kummallinen näky.
Tekniikka tuntuu toimivan hyvin.
Ikkunantiivisteet ovat uusittavissa myös, ovat kitistyneet ja korppuuntuneet varsin heikkoon happeen.
Päivittelen tätä sitä mukaa kun jotakin tapahtuu, ainakin alkuun tahti on rauhallinen, hyvin suunniteltu kun on puoliksi tehty.
Muutama kysymyskin olisi jos joku osaa hiukan neuvoa.
Onkos suomessa paikkaa joka viiluttaisi noita puuosia uudestaan?
Takapuskurin vasen pääty on hiukan ruosteinen, jos jollakulla olisi ehjää ylimääräistä niin olisin kiinnostunut.
Entäs mistäs noita tiivisteitä kannattaisi kysellä?
loppuun pari pikaista aloitusräpsyä, kuviakin lisäilen aina tarpeen mukaan
Viimeksi muokannut wezze72, Su 09.07.2017 23:17. Yhteensä muokattu 13 kertaa.
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
Re: wezze72: c123 230c -77 projekt mr
Tämä juttu menikin ohi. Saadan komeat yhteiskuvat coupeistamme kun jossain vaiheessa saat tämän valmiiksi
Onko tässä ulkoväri 404 Milanbraun metallic? Näyttää kuvassa hieman erisävyiseltä kuin tuo omani.
Onko tässä ulkoväri 404 Milanbraun metallic? Näyttää kuvassa hieman erisävyiseltä kuin tuo omani.
230 C 1978
Re: wezze72: c123 230c -77 projekt mr
Marko M kirjoitti:Tämä juttu menikin ohi. Saadan komeat yhteiskuvat coupeistamme kun jossain vaiheessa saat tämän valmiiksi
Onko tässä ulkoväri 404 Milanbraun metallic? Näyttää kuvassa hieman erisävyiseltä kuin tuo omani.
tokihan moinen kuva otetaan jos sillä tampereelle asti vuoden päästä uskaltaudun.
väri on 404, tämä on tosin jo kerran ylimaalattu, joten kukapa sävystä tietää.
kiitoksia kovasti "havaintomallin" esittelystä, harvoin sitä täysin identtistä koskematonta yksilöä pääsee katsomaan ja vertailemaan yksityiskohtia.
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
Re: wezze72: c123 230c -77 projekt mr
Ootkos ite laittanu tuon amg ratin? Nuo on jollain tapaa hienoja.
W210 E320cdi
Re: wezze72: c123 230c -77 projekt mr
omasta varastosta on. ns. amg "hammer" ratti. oli tarkoitus laittaa entiseen ässään,mutten sitten koskaan siihen laittanut.
alkuperäinen ratti tulee paikalleen aikanaan. tässä oli ostaessa sellainen mittarit peittävä o.b.a mahonkiratti on tuolla mukavampi ajella kuin sillä vaikka ihan väärässä autossa onkin.
alkuperäinen ratti tulee paikalleen aikanaan. tässä oli ostaessa sellainen mittarit peittävä o.b.a mahonkiratti on tuolla mukavampi ajella kuin sillä vaikka ihan väärässä autossa onkin.
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
Re: wezze72: c123 230c -77 projekt mr
pikkuremonttia on sipistelty.
jäähdytin vaihdettiin, uusi löytyi ebaystä, kustansi 96€ postikuluineen.
takajarrut käytettiin auki, palat olivat uusimiskunnossa, muutoin kaikki oli oikeinkin hyväkuntoista tavaraa.
nosturilla ollessa koputeltiin pohja hyvin tarkkaan läpi, ja ainostaan takakontin oikeasta sivukolosta löytyi hitsattavaa. sinne tehtiin paikka.
muut ruosteviat ovatkin sitten pintamaalipuolella, joten niihin paneudutaan talvella maalaushomman myötä.
jäähdytin vaihdettiin, uusi löytyi ebaystä, kustansi 96€ postikuluineen.
takajarrut käytettiin auki, palat olivat uusimiskunnossa, muutoin kaikki oli oikeinkin hyväkuntoista tavaraa.
nosturilla ollessa koputeltiin pohja hyvin tarkkaan läpi, ja ainostaan takakontin oikeasta sivukolosta löytyi hitsattavaa. sinne tehtiin paikka.
muut ruosteviat ovatkin sitten pintamaalipuolella, joten niihin paneudutaan talvella maalaushomman myötä.
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
Re: wezze72: c123 230c -77 projekt mr
Ota edestä sisälokarit pois niin näet sen jarruputken läpiviennin tienoon ja a-pilarin pystysauman ja alaosan. Ne on ruosteessa, hyvällä tuurilla riittää massan kaapiminen tarvittalta alalta, hiekkapuhallus, maalaus ja koriliimalla uudelleentiivistäminen. Etenkin se pystysauma on huonosti tiivistetty alunperin, ja sinne valuu mukavasti pikkuhiljaa vesi liiman ja pellin väliin.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: wezze72: c123 230c -77 projekt mr
S202 kirjoitti:Ota edestä sisälokarit pois niin näet sen jarruputken läpiviennin tienoon ja a-pilarin pystysauman ja alaosan. Ne on ruosteessa, hyvällä tuurilla riittää massan kaapiminen tarvittalta alalta, hiekkapuhallus, maalaus ja koriliimalla uudelleentiivistäminen. Etenkin se pystysauma on huonosti tiivistetty alunperin, ja sinne valuu mukavasti pikkuhiljaa vesi liiman ja pellin väliin.
tämähän täytyy tarkistaa kun seuraavan kerran nosturille pääsen. kiitos vihjeestä
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
Re: wezze72: c123 230c -77 projekt mr
laitanpa ihan pirruuttani tämänkin kuvan niin fanaattisimmat saavat hieman hengenahdistusta.
sattui käsiin tuollaiset varsin harvinaiset JP mk20 vanteet vielä ajettavilla, tosin liian isoilla 205/65r15 renkailla niin pyyhkäsin muutamaksi aikaa alle.
nämä voinee myydä tarvitsevalle kunhan lopullinen vannevalinta selviää. mitoilleen ovat 7x15" ja et 19. lasikuulapuhallettu ja pulverimaalattu muutama vuosi sitten, eikä sen jälkeen oikeastaan ajettu ollenkaan. eli kunto on aikalailla uudenveroinen. keskilätkät ovat tosin hukkuneet.
sattui käsiin tuollaiset varsin harvinaiset JP mk20 vanteet vielä ajettavilla, tosin liian isoilla 205/65r15 renkailla niin pyyhkäsin muutamaksi aikaa alle.
nämä voinee myydä tarvitsevalle kunhan lopullinen vannevalinta selviää. mitoilleen ovat 7x15" ja et 19. lasikuulapuhallettu ja pulverimaalattu muutama vuosi sitten, eikä sen jälkeen oikeastaan ajettu ollenkaan. eli kunto on aikalailla uudenveroinen. keskilätkät ovat tosin hukkuneet.
Viimeksi muokannut wezze72, Su 09.07.2017 23:20. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
Re: wezze72: c123 230c -77 projekt mr
Aika erikoisen näköiset vanteet, ei mitkään pahan näköiset. Rengaskokohan on varsin maltillinen eli vain 1.7% liian korkea verrattuna 175R14 kokoon - menee tuohon aivan hyvin! Sehän on facelift-W126 ässän koko juurikin.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: wezze72: c123 230c -77 projekt mr
Coupeissa, 280:ssä ja farkuissahan orkkiskoko oli käsittääkseni aina 195/70R14.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: wezze72: c123 230c -77 projekt mr
Joo eli siihen nähden eroa 2.7% . Onko noissa sitten eri perävälitykset vai erilaiset nopeusmittarit kun sedaneissa? Ykkössarjan ässässäkin taisi olla 195/70R14 ja talvirenkaille 185R14 eli eri renkailla auto toimii eri laillaTimo L. kirjoitti:Coupeissa, 280:ssä ja farkuissahan orkkiskoko oli käsittääkseni aina 195/70R14.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: wezze72: c123 230c -77 projekt mr
juu alkuperäinen koko on 195/70r14. nuo ovat olleet juurikin w126 ässän alla, siksi ässän rengaskoko.
tämä on tosiaan vain väliaikaisratkaisu, noissa barokkivanteissa kun on päällä kaljut kleberit vuodelta -98 , ja niihin en aio nyt renkaita ostaa.
näissä kun oli päällä ihan ajettavat micheliinit niin pyyhkäisin alle.
on hiukka mukavammat ajella.
tämä on tosiaan vain väliaikaisratkaisu, noissa barokkivanteissa kun on päällä kaljut kleberit vuodelta -98 , ja niihin en aio nyt renkaita ostaa.
näissä kun oli päällä ihan ajettavat micheliinit niin pyyhkäisin alle.
on hiukka mukavammat ajella.
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
Re: wezze72: c123 230c -77 projekt mr
kuten myyntipalstaltakin voi huomata on tilanne muuttunut radikaalisti.
tallitilan menetyksen johdosta on nyt viisainta päästää auto uuteen kotiin. mielellään hyvään sellaiseen.
tallitilan menetyksen johdosta on nyt viisainta päästää auto uuteen kotiin. mielellään hyvään sellaiseen.
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
Re: wezze72: c123 230ce -81 ehostelua.
muokkasinpa otsikon vastaamaan nykytilannetta.
löydettyäni järkevänhintaisen säilytyspaikan jossa tosin ei mitään voi rakentaa, päätin hankkia ns. "valmiin" mr-auton.
eli tälläinen -81 230ce tuli paikkaamaan mersunmentävää koloa harrastuksessa.
auto on tuotu 2006 saksasta ja kunnostettu,maalattu sekä saatettu museorekisteriin 2007. sittemin enimmäkseen varastoitu ja kilometrejä on kertynyt viimeisen kymmenen vuoden aikana vajaa 4tkm.
jonkin verran askaretta autossa on, mutta lähinnä sellaisia pikkutöitä mihin tämänhetkiset resurssini riittävät.
löydettyäni järkevänhintaisen säilytyspaikan jossa tosin ei mitään voi rakentaa, päätin hankkia ns. "valmiin" mr-auton.
eli tälläinen -81 230ce tuli paikkaamaan mersunmentävää koloa harrastuksessa.
auto on tuotu 2006 saksasta ja kunnostettu,maalattu sekä saatettu museorekisteriin 2007. sittemin enimmäkseen varastoitu ja kilometrejä on kertynyt viimeisen kymmenen vuoden aikana vajaa 4tkm.
jonkin verran askaretta autossa on, mutta lähinnä sellaisia pikkutöitä mihin tämänhetkiset resurssini riittävät.
Viimeksi muokannut wezze72, Su 09.07.2017 23:22. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
Re: wezze72: c123 230ce -81 ehostelua.
eräänlainen "alkuräjähdys" on sitten suoritettu.
illan puuhalistalla olivat öljynvaihto sekä mittarivalot.
myynti-ilmoituksessahan toki luki että mittarivaloissa on pientä häikkää. onhan niissä häikkää kun jopa polttimonkannat puuttuvat.
onneksi käsivarastosta löytyi 124:n polttimokantoja jotka näköjään kävivät tähänkin.
himmennin oli täynnä valkoista hapettumaa ja jousikin oli karannut paikoiltaan. päädyin tekemään sille ohituksen, kun toimivaa ei ollut saatavilla tähän hätään.
jos jollain olisi joutilaana siisti täydellinen maski kohtuuhintaan niin sellainen kiinnostaisi.
muitakin pikku osa tarpeita on mutta listailen niitä tässä myöhemmin.
illan puuhalistalla olivat öljynvaihto sekä mittarivalot.
myynti-ilmoituksessahan toki luki että mittarivaloissa on pientä häikkää. onhan niissä häikkää kun jopa polttimonkannat puuttuvat.
onneksi käsivarastosta löytyi 124:n polttimokantoja jotka näköjään kävivät tähänkin.
himmennin oli täynnä valkoista hapettumaa ja jousikin oli karannut paikoiltaan. päädyin tekemään sille ohituksen, kun toimivaa ei ollut saatavilla tähän hätään.
jos jollain olisi joutilaana siisti täydellinen maski kohtuuhintaan niin sellainen kiinnostaisi.
muitakin pikku osa tarpeita on mutta listailen niitä tässä myöhemmin.
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
Re: wezze72: c123 230ce -81 ehostelua.
kohtuullisen aktiivinen oli kulunut viikko kunnostushommien saralla.
pakosarjan takimmainen pinnapultti oli poikki , ja aiheutti ikävää sätkätystä käyntiääneen.
onneksi tuttavapiiriin kuuluu käsistään kätevä ja hyvällä työkaluarsenaalilla varustettu harrastaja, joka sai porattua katkenneen pultin pois ja uusi sitten pinnapultit,mutterit ja pakosarjan tiivisteet.
seuraavaksi uusittiin sitten takajarruihin kaikki kulutusosat. sielläkin oli yhdestä käsijarukengastä pinta irti, levyt todella kuluneet ja ruosteiset sekä palat tietenkin aivan loppu.
männät sentään liikkuivat hienosti ja jarrukilvet olivat kunnossa.
kaverin rakennellessa jarruja laittelin itse maskiin uuden verkon ja kromilistat.
kauppoja tehdessä entinen omistaja kertoi että eniten häntä ulkoasussa häiritsevät hapettuneet ikkunalistat, joita ei kuulemma saa minkään näköiseksi.
kokeilinpa nyt kumminkin ja 10 minuutin autosolilla hankaamisen jälkeen näytti tältä.
tapetilla olisi myös kuskin penkin verhoilun korjaaminen, jos jollain olisi tälläista kangasta tai vaikka purkuauton penkki josta kangasta saisi niin olisin kiinnostunut.
luottoverhoilijalla on toki haku päällä, mutta kysellään nyt jos sattuisi löytymään.
sellaista nykertämistä mutta kehittyy pikkuhiljaa.
pakosarjan takimmainen pinnapultti oli poikki , ja aiheutti ikävää sätkätystä käyntiääneen.
onneksi tuttavapiiriin kuuluu käsistään kätevä ja hyvällä työkaluarsenaalilla varustettu harrastaja, joka sai porattua katkenneen pultin pois ja uusi sitten pinnapultit,mutterit ja pakosarjan tiivisteet.
seuraavaksi uusittiin sitten takajarruihin kaikki kulutusosat. sielläkin oli yhdestä käsijarukengastä pinta irti, levyt todella kuluneet ja ruosteiset sekä palat tietenkin aivan loppu.
männät sentään liikkuivat hienosti ja jarrukilvet olivat kunnossa.
kaverin rakennellessa jarruja laittelin itse maskiin uuden verkon ja kromilistat.
kauppoja tehdessä entinen omistaja kertoi että eniten häntä ulkoasussa häiritsevät hapettuneet ikkunalistat, joita ei kuulemma saa minkään näköiseksi.
kokeilinpa nyt kumminkin ja 10 minuutin autosolilla hankaamisen jälkeen näytti tältä.
tapetilla olisi myös kuskin penkin verhoilun korjaaminen, jos jollain olisi tälläista kangasta tai vaikka purkuauton penkki josta kangasta saisi niin olisin kiinnostunut.
luottoverhoilijalla on toki haku päällä, mutta kysellään nyt jos sattuisi löytymään.
sellaista nykertämistä mutta kehittyy pikkuhiljaa.
Viimeksi muokannut wezze72, Su 09.07.2017 23:43. Yhteensä muokattu 9 kertaa.
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
Re: wezze72: c123 230ce -81 ehostelua.
tänään laittelin alle talvirenkaat, on vähän parempi ajella säilytys ja remonttipaikan väliä.
tuollaisille intran monoblock replicoille kietaisin 185/65r15 kokoiset nokialaiset.
vanteista kiitos foorumin nimimerkille joop79
tuollaisille intran monoblock replicoille kietaisin 185/65r15 kokoiset nokialaiset.
vanteista kiitos foorumin nimimerkille joop79
Viimeksi muokannut wezze72, Su 09.07.2017 23:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
Re: wezze72: c123 230ce -81 ehostelua.
tänään oli tarkoitus tehdä vain pari pikkujuttua pikaisesti.
termostaatin vaihto sekä perän huohottimen puhdistus+peräöljyjen vaihto.
termostaatti vaihtui ihan suunnitellusti, ja perän huohotin oli odotetusti tukossa. mutta sitten huohotinta takaisin ruuvatessa satuin taivuttamaan hiukan vieressä kulkevaa isoa bensaletkun pätkää , joka tulee tankilta pumpulle. ja letkuhan suorastaan mureni käsiin!
siinä sitten alkoi hektinen kanisterien ja letkujen etsintä, kun tankki oli puolillaan ja kaikki tulossa syliin.
lopputuloksena suurin osa bensasta oli kanisterissa osa lattialla ja loput luonnollisesti valuivat sählätessä hihasta kainaloon .
seuraavaksi puhelu kaverille joka on töissä raskaan kaluston tarvikeliikkeessä että löytyykö letkua ja onnistuuko uuden puristaminen nippaan joka onneksi onnistui.
kuvassa uusi letku paikallaan.
tämän pienen välikohtauksen jälkeen jatkoin sitten peräöljyjen vaihdolla, olivat aivan hirveää kuraa, oli korkea aika vaihtaa.
kun nyt sitten kamppeet olivat jo bensassa ja muutenkin vitutti niin pistettiin sitten kaverin kanssa uusi pakoputkikin paikalleen samalla vauhdilla.
pari joutavaa kuvaa uudesta paikallaan.
tälläistä oli tänään , ensi kerralla jotakin muuta. jos jotain positiivista hakemalla haetaan niin ilmansuodatin oli sentään uusi. jäi uusi ostettu reserviin.
termostaatin vaihto sekä perän huohottimen puhdistus+peräöljyjen vaihto.
termostaatti vaihtui ihan suunnitellusti, ja perän huohotin oli odotetusti tukossa. mutta sitten huohotinta takaisin ruuvatessa satuin taivuttamaan hiukan vieressä kulkevaa isoa bensaletkun pätkää , joka tulee tankilta pumpulle. ja letkuhan suorastaan mureni käsiin!
siinä sitten alkoi hektinen kanisterien ja letkujen etsintä, kun tankki oli puolillaan ja kaikki tulossa syliin.
lopputuloksena suurin osa bensasta oli kanisterissa osa lattialla ja loput luonnollisesti valuivat sählätessä hihasta kainaloon .
seuraavaksi puhelu kaverille joka on töissä raskaan kaluston tarvikeliikkeessä että löytyykö letkua ja onnistuuko uuden puristaminen nippaan joka onneksi onnistui.
kuvassa uusi letku paikallaan.
tämän pienen välikohtauksen jälkeen jatkoin sitten peräöljyjen vaihdolla, olivat aivan hirveää kuraa, oli korkea aika vaihtaa.
kun nyt sitten kamppeet olivat jo bensassa ja muutenkin vitutti niin pistettiin sitten kaverin kanssa uusi pakoputkikin paikalleen samalla vauhdilla.
pari joutavaa kuvaa uudesta paikallaan.
tälläistä oli tänään , ensi kerralla jotakin muuta. jos jotain positiivista hakemalla haetaan niin ilmansuodatin oli sentään uusi. jäi uusi ostettu reserviin.
Viimeksi muokannut wezze72, Su 09.07.2017 23:51. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
Re: wezze72: c123 230ce -81 ehostelua.
Ei kannata kertoa rouvalle, voi kieltää autoharrastuksen.
S123 300TDT autom -82 664 tkm viewtopic.php?t=165053
C107 350 SLC -72 240tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65233
W123 300D -76 489tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
Fiat 600D -64 64tkm http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Monark Monarped -61 8tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=777043#777043
Norlett 5000 vm -70-luvulta http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
C107 350 SLC -72 240tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65233
W123 300D -76 489tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
Fiat 600D -64 64tkm http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Monark Monarped -61 8tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=777043#777043
Norlett 5000 vm -70-luvulta http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
Re: wezze72: c123 230ce -81 ehostelua.
Siisti pakoputki. Uuden karhea....
Verhoilu hommissa mersuun on joskus tullut tätä Suomenmaalta löytyvää pajaa:
http://www.klpartner.fi/6-Mercedes-Benz" onclick="window.open(this.href);return false;
Näillä oli hurja määrä erilaisia kankaita pelkästään mersuun.
Ja vanteet sopii hyvin
Verhoilu hommissa mersuun on joskus tullut tätä Suomenmaalta löytyvää pajaa:
http://www.klpartner.fi/6-Mercedes-Benz" onclick="window.open(this.href);return false;
Näillä oli hurja määrä erilaisia kankaita pelkästään mersuun.
Ja vanteet sopii hyvin
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Re: wezze72: c123 230ce -81 ehostelua.
Sharedoc kirjoitti:Ei kannata kertoa rouvalle, voi kieltää autoharrastuksen.
niin mitä ei kannata kertoa? rouvahan ei tähän muuta sano kuin jonkun remonttipäivityksen jälkeen kysyy että menikö taas tonni ?
joop79 kirjoitti:Siisti pakoputki. Uuden karhea....
Verhoilu hommissa mersuun on joskus tullut tätä Suomenmaalta löytyvää pajaa:
http://www.klpartner.fi/6-Mercedes-Benz" onclick="window.open(this.href);return false;
Näillä oli hurja määrä erilaisia kankaita pelkästään mersuun.
Ja vanteet sopii hyvin
pakoputkihan on aivan pränikkä.
tuota kl-partnerin sivua 123:n kohdalta katselinkin mutta siinä ei ollut samanlaista. eiköhän luottoverhoilija hoitane homman.
ja vanteethan on oikein oivalliset.
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
Re: wezze72: c123 230ce -81 ehostelua.
Bensakylpyä ei kannata kertoa. Tilanteessa oli suuri tulipalovaara.
S123 300TDT autom -82 664 tkm viewtopic.php?t=165053
C107 350 SLC -72 240tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65233
W123 300D -76 489tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
Fiat 600D -64 64tkm http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Monark Monarped -61 8tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=777043#777043
Norlett 5000 vm -70-luvulta http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
C107 350 SLC -72 240tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65233
W123 300D -76 489tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
Fiat 600D -64 64tkm http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Monark Monarped -61 8tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=777043#777043
Norlett 5000 vm -70-luvulta http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
Re: wezze72: c123 230ce -81 ehostelua.
paloriski oli toki ilmeinen. onneksi oltiin autokorjaamo olosuhteissa, ja käden ulottuvilla pari isoa sammutinta. eikä bensakylpy kotona jäänyt mitenkään epäselväksi.
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
Re: wezze72: c123 230ce -81 ehostelua.
viime viikonlopun toimintasuunnitelmassa oli taakse "koiranluiden" vaihto, sekä etujarrulevyjen sekä palojen vaihto.
"koiranluut" vaihtuivat helposti, mutta jarrujen kanssa jumppaa sitten riittikin. jarrupalojen tapit olivat todella jumissa ja teettivät jonkin aikaa töitä että irtosivat.
jarrulevyt vaihtuivat napoihin varsin helposti, tuli samalla pyöränlaakereihin tuoreet vaseliinit.
mutta sitten homma toppasi kun jonkin aivopierun takia olin unohtanut hankkia paloille uuden tappisarjan.
ja mistäpä sitä sunnuntaina saa kun motonetissa ei ollut kuin ate-jarrujen tappisarja, ja tässä on bendix jarrut.
tänään sitten saatiin jarrut kasaan, tosin yhden männän pölysuojakumissa on reikä joten seuraavaksi lienee ohjelmassa satuloihin korjaussarjojen laitto.
"koiranluut" vaihtuivat helposti, mutta jarrujen kanssa jumppaa sitten riittikin. jarrupalojen tapit olivat todella jumissa ja teettivät jonkin aikaa töitä että irtosivat.
jarrulevyt vaihtuivat napoihin varsin helposti, tuli samalla pyöränlaakereihin tuoreet vaseliinit.
mutta sitten homma toppasi kun jonkin aivopierun takia olin unohtanut hankkia paloille uuden tappisarjan.
ja mistäpä sitä sunnuntaina saa kun motonetissa ei ollut kuin ate-jarrujen tappisarja, ja tässä on bendix jarrut.
tänään sitten saatiin jarrut kasaan, tosin yhden männän pölysuojakumissa on reikä joten seuraavaksi lienee ohjelmassa satuloihin korjaussarjojen laitto.
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
Re: wezze72: c123 230ce -81 ehostelua.
kysymys foorumin tietäjille jos satutte tätä lukemaan.
merkkilliike antoi auton tiedoilla sisustuksen koodiksi 035 eli creme.
mutta astralsilber.de:n kuvien mukaan autossa on tälläinen sisusta eli 034 dattel
http://www.astralsilber.de/polsterungen/034.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
kummastakohan tässä nyt sitten lienee kysymys??
olisi nimittäin tarpeessa ikkunaveivin keskilista mikä nyt sitten oikealta nimeltä lieneekään?
kumimattosarjallekkin olisi tarvetta...
merkkilliike antoi auton tiedoilla sisustuksen koodiksi 035 eli creme.
mutta astralsilber.de:n kuvien mukaan autossa on tälläinen sisusta eli 034 dattel
http://www.astralsilber.de/polsterungen/034.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
kummastakohan tässä nyt sitten lienee kysymys??
olisi nimittäin tarpeessa ikkunaveivin keskilista mikä nyt sitten oikealta nimeltä lieneekään?
kumimattosarjallekkin olisi tarvetta...
Viimeksi muokannut wezze72, Su 02.04.2017 11:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
Re: wezze72: c123 230ce -81 ehostelua.
Minusta nuo sinun sisäkuvat vaikuttaa enemmin cremeltä kuin dattelilta, mikä oli linkittämässä kuvaparissa. Katsos täältä, ne on aika lähellä mutta onko aurinko vaalentanut dattelin vaiko lika tummentanut cremenwezze72 kirjoitti:kysymys foorumin tietäjille jos satutte tätä lukemaan.
merkkilliike antoi auton tiedoilla sisustuksen koodiksi 035 eli creme.
mutta astralsilber.de:n kuvien mukaan autossa on tälläinen sisusta eli 034 dattel
http://kuvapilvi.fi/k/y61M.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
kummastakohan tässä nyt sitten lienee kysymys??
olisi nimittäin tarpeessa ikkunaveivin keskilista mikä nyt sitten oikealta nimeltä lieneekään?
kumimattosarjallekkin olisi tarvetta...
http://www.klpartner.fi/85-W126-W123-W124" onclick="window.open(this.href);return false;
Hei, ei kesäauto kumimattoja tarvi! Minulla on käyttiksissäkin olleet useimmiten kangasmatot ja sitten kumimatot vaan talveksi Kumimatot on niin vulgaarit
Joka tapauksessa suosikkiyhdistelmäni blue on creme, toinen feivorittini on black on black
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: wezze72: c123 230ce -81 ehostelua.
juu olen minä tuota kl-partnerin kuvaa tuijottanut. minua nyt vaan hämää tuo kankaan erilainen kuviointi.
ja kyl mää aikanaan hankin kangasmatot, nyt olis vaan mukava olla kumimatot kun ajelen tällä jonkin verran tässä talven aikanakin
ja on tämä väriyhdistelmä ihan mukava, harmittaa vaan kun piti tuo milan brown/pergament päästää etiäppäin, se oli jotenkin "vauraamman" oloinen.
ja kyl mää aikanaan hankin kangasmatot, nyt olis vaan mukava olla kumimatot kun ajelen tällä jonkin verran tässä talven aikanakin
ja on tämä väriyhdistelmä ihan mukava, harmittaa vaan kun piti tuo milan brown/pergament päästää etiäppäin, se oli jotenkin "vauraamman" oloinen.
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
Re: wezze72: c123 230ce -81 ehostelua.
Creme tuo on.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: wezze72: c123 230ce -81 ehostelua.
kyllä vain , 035 creme beige se on. kiitos timo L:lle vahvistuksesta.
parin viime viikon aikana on vaihdettu vaihteistoöljyt, totuttuun tapaan entiset olivat umpimustaa kuraa.
etujarrusatuloihin laitettiin korjaussarjat, ja korjattiin toisen puolen kulumisilmaisinjohto joka tapaturmaisesti edellisessä taistelussa katkesi.
seuraavaksi vaihdettiin kuskin oveen rajoitin, koska ovi ei auennut täysin. syyksi paljastui vanhasta rajoittimesta karkuteille päässyt kuula joka jumitti väärässä välissä rajoitinta.
aika tolkkutekoinen rajoitin näin nykyautoon tottuneelle.
ebaystä löytyi sarja ikkunanveivejä kiinnityslistoineen kohtuulliseen hintaan. samalla vaihdettiin apukuskin oveen lukkonuppi joka oli poikki.
sellaista sepitystä vaihteeksi.
parin viime viikon aikana on vaihdettu vaihteistoöljyt, totuttuun tapaan entiset olivat umpimustaa kuraa.
etujarrusatuloihin laitettiin korjaussarjat, ja korjattiin toisen puolen kulumisilmaisinjohto joka tapaturmaisesti edellisessä taistelussa katkesi.
seuraavaksi vaihdettiin kuskin oveen rajoitin, koska ovi ei auennut täysin. syyksi paljastui vanhasta rajoittimesta karkuteille päässyt kuula joka jumitti väärässä välissä rajoitinta.
aika tolkkutekoinen rajoitin näin nykyautoon tottuneelle.
ebaystä löytyi sarja ikkunanveivejä kiinnityslistoineen kohtuulliseen hintaan. samalla vaihdettiin apukuskin oveen lukkonuppi joka oli poikki.
sellaista sepitystä vaihteeksi.
Viimeksi muokannut wezze72, Su 09.07.2017 23:54. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE