Oldtimer maalari hakusessa pirkanmaalta

Kaikki 25+ vuotiaita Mersun mallisarjoja koskeva keskustelu.
Vastaa Viestiin
BHN
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: To 20.06.2013 10:14

Oldtimer maalari hakusessa pirkanmaalta

Viesti Kirjoittaja BHN »

Suosituksia keneltä kysyä 107 pohjia ja maalausta. Vai löytyykö enää maalareita joita tällainen projekti kiinnostaa. Tekeekö kaikki vain vakuutusyhtiöiden hommia? Löytyisikö jopa sellainen joka tekisi peltitöitäkin?
Avatar
Sharedoc
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1092
Liittynyt: La 03.03.2012 15:48
Paikkakunta: Oulu

Re: Oldtimer maalari hakusessa pirkanmaalta

Viesti Kirjoittaja Sharedoc »

Samaa ongelmaan törmäsin Oulun seudullakin. Etsiskelin museoautoni (W123) pohjatytyötä ja maalausta kolmesta firmasta eikä kiinnostusta tuntunut löytynyt.
Avatar
chriscraft
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 36
Liittynyt: Ma 21.04.2008 16:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oldtimer maalari hakusessa pirkanmaalta

Viesti Kirjoittaja chriscraft »

Löytyikö maalaria? Minä olen suunnitellut vastaavaa projektia ja haarukoin budjettia.
Virosta voisi löytyä kiinnostusta
BHN
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: To 20.06.2013 10:14

Re: Oldtimer maalari hakusessa pirkanmaalta

Viesti Kirjoittaja BHN »

kyllä jokunen maalari löytyy jotka pakkelia ja väriä laittaa. Mutta ns seppiä jotka tekee peltitöitäkin ei tunnu olevan. Ja ymmärtäähän sen.
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5223
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: Oldtimer maalari hakusessa pirkanmaalta

Viesti Kirjoittaja S202 »

Vaikkeivät peltitöitä tekisi niin tekisivät edes maalauksen pohjatyön kunnolla.
S124 300TE
S211 E500
AK47
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2645
Liittynyt: Ti 10.08.2004 20:00
Paikkakunta: 08/09

Re: Oldtimer maalari hakusessa pirkanmaalta

Viesti Kirjoittaja AK47 »

S202 kirjoitti:Vaikkeivät peltitöitä tekisi niin tekisivät edes maalauksen pohjatyön kunnolla.
Niinpä. Tossa eräs lähellä pk seutua oleva firma maalasi ex kuussatkua hirvivahingon jälkeen ja nyt kun katselin sitä tarkemmin niin kyljessä on sentin kokoista pyörivää jälkeä pohjissa, jonkun 60 karkeusluokan jäljiltä. Eikä se muutenkaan näyttänyt paremmassa valossa hyvältä. Tosin takaluukun ruttu oli oiottu suht nätiksi.... Mutta en ois kelpuuttanut kyllä itselle sitä ensinkään. Ihan heti vahingon satuttua tiesin että myyn pois kun ei sitä kukaan kunnolla korjaa kerralla.

Mulle riitti kun käytin aikoinaan 744 väristä c36:tta veholla ilkivallan jäliltä. Piti käyttää muistaakseni 3-4 kertaa ja ei tullu kun tilkkutäkki siitä.

Nyt pitäis jotenkin saada ton viissatkun loksuosta airmatikin lösähdyksen jäljiltä tulleet kaarien pullahdukset oikaistua ja maalattua ne loksut. Mutta en tiijä jos vaikka kokeilisi itse tehdä... Oikeestaan vois opetella tota pelti ja maalaushommaa.... Itse kun tekee niin tulee semmoinen kun tulee...
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Vastaa Viestiin