Aika hauskaa, miten Mercedeksen ensimmäiseen isoon coupeseen w111:n jälkeen meinattiin tuoda vielä muotoilun loppusuoralla aksentteja w111 coupesta, leikittiinpä siinä w107 SLC: ikkunaritiliköilläkin (olipas kaunis sana)
http://www.classicdigest.com/readers-st ... s41/203/15" onclick="window.open(this.href);return false;
C126 Coupen muotoilun kehittely.
Re: C126 Coupen muotoilun kehittely.
En löytänyt C126 sisältöä tuosta linkistä
Instagram @hptalli
500 SEC ’85
944 Turbo ’88
TT Roadster quattro 225 ’00
S8 V10 quattro ’08
200 quattro 20V ’90 naftaliinissa, odottaa parempia aikoja
Re: C126 Coupen muotoilun kehittely.
Se oli kun tuota eka "ikkunaa" klikkaa eteenpäin, oikean reunan nuolesta. Eka kuva ei siis näy.Häksä kirjoitti:En löytänyt C126 sisältöä tuosta linkistä
Olikohan nuo kuvat siinä W107 raamatussa, sen seuraajan sneaky peakkina... jossain olen nuo nähnyt.
Mites, eikös SEC tullut 1982 vasta, tosin jotkut lähteet kertoo sen olleen jo mallivuodelle 1980 . Kun SLC oli markkinoilla vielä 1981...
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: C126 Coupen muotoilun kehittely.
Opetellaan linkkaamaan, http://www.classicdigest.com/readers-stories/Hans41/203" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: C126 Coupen muotoilun kehittely.
No niin, jo vain näkyy. Ilmeisesti aika loppusuoralla on vielä arvottu C-pilarin muotoa, autohan näyttää muuten ihan oikean näköiseltä.
Frankfurtissa syksyllä -81 esiteltiin, eli eka mallivuosi on käsittääkseni -82. Tässä hyvä video sieltä https://youtu.be/f7mJ4EEoCVk" onclick="window.open(this.href);return false; MB sisältö kohdasta 7:40, mutta on siellä muitakin mielenkiintoisia autoja.
Frankfurtissa syksyllä -81 esiteltiin, eli eka mallivuosi on käsittääkseni -82. Tässä hyvä video sieltä https://youtu.be/f7mJ4EEoCVk" onclick="window.open(this.href);return false; MB sisältö kohdasta 7:40, mutta on siellä muitakin mielenkiintoisia autoja.
Instagram @hptalli
500 SEC ’85
944 Turbo ’88
TT Roadster quattro 225 ’00
S8 V10 quattro ’08
200 quattro 20V ’90 naftaliinissa, odottaa parempia aikoja
Re: C126 Coupen muotoilun kehittely.
Nykyiset omistajat, (siis c126) omistajat voivat kätellä itseään ja toisiaan, ettei tämä muotokieli koskaan tullut tuotantoon. Ainakin itse pidän pelkistettyä linjaa parempana. Mutta hyvin valmiilta tekeleeltä näyttää.
MB C126 420 -90
MB X218-13
Honda VFR 1200F -10
MB X218-13
Honda VFR 1200F -10
- Juhani Halmeenmäki
- Mersumies
- Viestit: 1318
- Liittynyt: Ti 23.06.2015 21:57
- Paikkakunta: Varsinainen Suomi
- Viesti:
Re: C126 Coupen muotoilun kehittely.
No juu, lopputuloshan on todellakin kaunis sellaisena kuin se tuli markkinoille.
Ja harva auto näyttää yhtä hyvältä niin vastaesiteltynä kuin 35 vuoden päästäkin
Kiitokset Saccolle siitäkin, että kansanpainos C124 on muotoilultaan niin lähellä C126'sta, että on olemassa kasarikupee laihialaisillekin
Ja harva auto näyttää yhtä hyvältä niin vastaesiteltynä kuin 35 vuoden päästäkin
Kiitokset Saccolle siitäkin, että kansanpainos C124 on muotoilultaan niin lähellä C126'sta, että on olemassa kasarikupee laihialaisillekin
Mikä ihmeen lankku, tässä puuta ole kuin sisustassa koristeena!
230CE W124 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
230CE W124 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...