Tuli ostettua vapaa-iltojen ratoksi siippari -projekti. Joku joskus jo aloitellut, peltityöt pitkällä, mutta tekemistä toki riittää silti.
Mielenkiintoisin seikka tässä on se, että pellin alta löytyy alkuperäisestä poikkeava uudempi M115.920 moottori. Onkohan kyseisiä swappeja tehty muitakin suomessa?
Onneksi tuli nostettua kone pois, toinen moottorin kumityyny etuakselin päältä vain yhdellä pultilla kiinni, kun ei ole saatu muuten sopimaan. Pitää kyllä tuokin saada kunnolla tehtyä.
Eli kysymys kuuluukin, onko vinkkejä/kuvia m115 -motin kiinnitykseen? Hienohan olisi tietysti saada originaali m121 -motti, mutta tehdään customia vaan.
W110 M115 -koneella
Re: W110 M115 -koneella
Onnittelut hankinnasta
Eikös tuo ole 220 bensa (105 hv), W115 korisesta? Ainakin 230.4 moottoreja on vaihdettu W110-koriseen
ja ovat tiettävästi menneet (muutos)katsastuksesta läpi ongelmitta. Ei omakohtaista kokemusta tosin.
Jos tavoitteena on customi niin ei se inasen uudempi mylly varmaan huono ole, ainakin jos sovituksen saat tehtyä kunnolla.
Itseltä tulee tänä kesänä myyntiin W110 projekti, jossa on aikanaan tehty dieselöinti 190c -> 190Dc. Seissyt vuodesta 1985.
Eikös tuo ole 220 bensa (105 hv), W115 korisesta? Ainakin 230.4 moottoreja on vaihdettu W110-koriseen
ja ovat tiettävästi menneet (muutos)katsastuksesta läpi ongelmitta. Ei omakohtaista kokemusta tosin.
Jos tavoitteena on customi niin ei se inasen uudempi mylly varmaan huono ole, ainakin jos sovituksen saat tehtyä kunnolla.
Itseltä tulee tänä kesänä myyntiin W110 projekti, jossa on aikanaan tehty dieselöinti 190c -> 190Dc. Seissyt vuodesta 1985.
W111 220SEb 1965 entisöintiprojekti
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...