Kaasari pitäisi kunnostaa ja säätää. Itse en ymmärrä kaasuttimen sielunmaailmasta käytännössä mitään. Heitti tässä taannoin punaisen hatun päältä muovilevyn mäkeen ja öljyläikän konepeltiin.
Eli puhdistus, korjaussarjan asennus ja säätö.
Onko vinkata asian osaavaa pajaa pk-seudulla? Ja mistäköhän löytyisi uusi muovihattu, tai edes punainen rinkula hatun päähän?
Kuva netistä vastaavasta tapauksesta:
W115 Strömberg 175
W115 Strömberg 175
Kesä: 1974 MB 200 W115
Talvi: 1989 Mitsubishi Pajero 2.5 TDiC
Käyttö: 2007 MB GL 500 X164
Ex: 2017 MB GLC Coupé 250d C253
Ex: 1999 MB S 430 W220
Talvi: 1989 Mitsubishi Pajero 2.5 TDiC
Käyttö: 2007 MB GL 500 X164
Ex: 2017 MB GLC Coupé 250d C253
Ex: 1999 MB S 430 W220
Re: W115 Strömberg 175
Itse itselleni vastaten, tein uuden punaisen muovilevyn salaatinkastikepullon kannesta. En löytänyt osaa mistään päin internettiä. Hyvä tuli. Sattui muovin värikin juuri kohdalleen.
Soitin kaasarin säätöasiassa Kaasutinexpertille Järvenpäähän, josta suositeltiin Autopalvelu Harklinia Pitäjänmäessä.
Vien auton sinne ensi viikolla kaasarihuoltoon ja säätöön. Samalla on säädettävä sytytystäkin.
Soitin kaasarin säätöasiassa Kaasutinexpertille Järvenpäähän, josta suositeltiin Autopalvelu Harklinia Pitäjänmäessä.
Vien auton sinne ensi viikolla kaasarihuoltoon ja säätöön. Samalla on säädettävä sytytystäkin.
Kesä: 1974 MB 200 W115
Talvi: 1989 Mitsubishi Pajero 2.5 TDiC
Käyttö: 2007 MB GL 500 X164
Ex: 2017 MB GLC Coupé 250d C253
Ex: 1999 MB S 430 W220
Talvi: 1989 Mitsubishi Pajero 2.5 TDiC
Käyttö: 2007 MB GL 500 X164
Ex: 2017 MB GLC Coupé 250d C253
Ex: 1999 MB S 430 W220
Re: W115 Strömberg 175
Mulla jäi hiukan Paska maku suuhun tuosta Autopalvelu Harkliinista. Itse en kyseistä paikkaa suosittele/8-mies kirjoitti:Itse itselleni vastaten, tein uuden punaisen muovilevyn salaatinkastikepullon kannesta. En löytänyt osaa mistään päin internettiä. Hyvä tuli. Sattui muovin värikin juuri kohdalleen.
Soitin kaasarin säätöasiassa Kaasutinexpertille Järvenpäähän, josta suositeltiin Autopalvelu Harklinia Pitäjänmäessä.
Vien auton sinne ensi viikolla kaasarihuoltoon ja säätöön. Samalla on säädettävä sytytystäkin.
W123 vianhaku oli vaihdettu ilmansuodatin (turhaan) ja kierrosluvunsäätö, eikä tehty luvattuja asioita kuten esim : ruiskujärjestelmän testaus.
W124 E 200 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976