Varaosabongaus
16" kasireikä-alut: http://www.nettivaraosa.com/770692
Ei varsinaista oldtimer-kamaa, mutta koska ilmotuksessa kerrotaan et on olleet alla w126:ssa, ni sittehä noitten pitäis ET:n puolesta sopii vaikka pystäriin, w123:een ynnä muihin vanhempii mersuihi.
Ei varsinaista oldtimer-kamaa, mutta koska ilmotuksessa kerrotaan et on olleet alla w126:ssa, ni sittehä noitten pitäis ET:n puolesta sopii vaikka pystäriin, w123:een ynnä muihin vanhempii mersuihi.
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 automatic Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 automatic Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
E420:ssa on tuollaiset alun perin alla (itselläni on sarja). Onko noita edes tehty W126 ET:llä, voihan olla että ovat olleet sellaisen alla vaikka vähän väärä ET onkin? Timo L. vanne-experttinä varmaan tietää .jackie kirjoitti:16" kasireikä-alut: http://www.nettivaraosa.com/770692
Ei varsinaista oldtimer-kamaa, mutta koska ilmotuksessa kerrotaan et on olleet alla w126:ssa, ni sittehä noitten pitäis ET:n puolesta sopii vaikka pystäriin, w123:een ynnä muihin vanhempii mersuihi.
W126 ET:llä 15-tuumaisen noita on tehty kylläkin.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
- petri
- Mersumies
- Viestit: 1206
- Liittynyt: La 29.10.2005 23:21
- Paikkakunta: Klaukkala, kesäisin Konginkangas
Varabensakanisteri vanhukseen. Olis asiallinen lisävaruste omaankin pystäriin.
S210 E320T 4Matic -98
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
Myyjä pitää tätä firmaa:petri kirjoitti:Varabensakanisteri vanhukseen. Olis asiallinen lisävaruste omaankin pystäriin.
www.mbclassics.de
Meikäläinen ei ole saanu ko. sivua toimimaan IE:llä, vain mozilla näyttää kaikki varaosat
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
- petri
- Mersumies
- Viestit: 1206
- Liittynyt: La 29.10.2005 23:21
- Paikkakunta: Klaukkala, kesäisin Konginkangas
Kyllä se mulla toimii IE:llä ihan ok.Aapo.T kirjoitti:Myyjä pitää tätä firmaa:petri kirjoitti:Varabensakanisteri vanhukseen. Olis asiallinen lisävaruste omaankin pystäriin.
www.mbclassics.de
Meikäläinen ei ole saanu ko. sivua toimimaan IE:llä, vain mozilla näyttää kaikki varaosat
15 tuumaset barokit
S210 E320T 4Matic -98
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
Kunnon klassikossa on tämä avaimenperä:
http://i5.ebayimg.com/02/i/05/75/14/0e_1_b.JPG
vehosta 7,5e jossain mulla saattaa olla varaosanumero tallessa, mutta löytyy tiskiltä 115 osista, uustuotantoa. Itellä on vielä vanha orginaali tallessa, tosin se on paljon parempaa nahkaa
http://i5.ebayimg.com/02/i/05/75/14/0e_1_b.JPG
vehosta 7,5e jossain mulla saattaa olla varaosanumero tallessa, mutta löytyy tiskiltä 115 osista, uustuotantoa. Itellä on vielä vanha orginaali tallessa, tosin se on paljon parempaa nahkaa
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
- petri
- Mersumies
- Viestit: 1206
- Liittynyt: La 29.10.2005 23:21
- Paikkakunta: Klaukkala, kesäisin Konginkangas
Sama avaimenperä on mullakin,oli jo vuonna -88 kun auto tuli perheeseen.Aapo.T kirjoitti:Kunnon klassikossa on tämä avaimenperä:
http://i5.ebayimg.com/02/i/05/75/14/0e_1_b.JPG
vehosta 7,5e jossain mulla saattaa olla varaosanumero tallessa, mutta löytyy tiskiltä 115 osista, uustuotantoa. Itellä on vielä vanha orginaali tallessa, tosin se on paljon parempaa nahkaa
S210 E320T 4Matic -98
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
Samanlainen löytyy täältäkin, ja taitaa olla käyttämätön?petri kirjoitti:Sama avaimenperä on mullakin,oli jo vuonna -88 kun auto tuli perheeseen.Aapo.T kirjoitti:Kunnon klassikossa on tämä avaimenperä:
http://i5.ebayimg.com/02/i/05/75/14/0e_1_b.JPG
vehosta 7,5e jossain mulla saattaa olla varaosanumero tallessa, mutta löytyy tiskiltä 115 osista, uustuotantoa. Itellä on vielä vanha orginaali tallessa, tosin se on paljon parempaa nahkaa
S124 200T -87
EIhän tuo uus ole nahkaa nähnytkään! Mulla oli tollanen W202 mukana ja se oli KEINO-nahkaa tuossa exex mustassa w123 oli kunnollista nahkaa. Kunnon oldskool stilettiavain.Aapo.T kirjoitti:Kunnon klassikossa on tämä avaimenperä:
http://i5.ebayimg.com/02/i/05/75/14/0e_1_b.JPG
vehosta 7,5e jossain mulla saattaa olla varaosanumero tallessa, mutta löytyy tiskiltä 115 osista, uustuotantoa. Itellä on vielä vanha orginaali tallessa, tosin se on paljon parempaa nahkaa
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 2803
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Siinä on kaksi ruuvia. Ensimmäisellä kiinnitetään vararengas ja toisella sitten se kanisteri. Eli kanisterin ruuvia varten on kierre vararenkaan ruuvin keskellä.Petteri Kivimäki kirjoitti:Mulla on tommonen känisteri. En ostanut tuolla hinnalla
Tuo tulee siis vararenkaan vanteen sisään kiinni. En saanut sitä asenneltua pystäriini, sillä vararenkaan kiinnityskierrerauta mikälie on liian lyhyt. Täytynee sumplia jotain..
Löytys 115 takapuskurin vasen reuna joka on täysin ruosteeton, ameriikasta tilattu, puskurikävyn jäljet on nähtävissä.
Siedettävän siisti muutamalla halkeamalla oleva vanhanmallinen ratti.
Käyttöautoon kelpaavia takapuskureita joista raudat puhki, eriasteisesti kuluneita. Tarpeettomia ruskeiden oviverhoilujen osia. Eikai kalliita
Siedettävän siisti muutamalla halkeamalla oleva vanhanmallinen ratti.
Käyttöautoon kelpaavia takapuskureita joista raudat puhki, eriasteisesti kuluneita. Tarpeettomia ruskeiden oviverhoilujen osia. Eikai kalliita
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 2803
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=101593748
Nytois huutonetissä toi jossain täällä keskusteltu pystäripick-up!
Halavalla W123 mittaristo
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=101211470
Tosta pitäs kysyä onko facelift vai pre-facelift. Vetaritkin ois.
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=101623223
Nytois huutonetissä toi jossain täällä keskusteltu pystäripick-up!
Halavalla W123 mittaristo
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=101211470
Tosta pitäs kysyä onko facelift vai pre-facelift. Vetaritkin ois.
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=101623223
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 2803
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
http://tinyurl.com/dbwebt
Onkohan kellään tasosäädöllä varustettua pystäriä, tuossa olis takaiskarit. Voi olla Veholla aika suolasen hintaaset..
Onkohan kellään tasosäädöllä varustettua pystäriä, tuossa olis takaiskarit. Voi olla Veholla aika suolasen hintaaset..
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
- petri
- Mersumies
- Viestit: 1206
- Liittynyt: La 29.10.2005 23:21
- Paikkakunta: Klaukkala, kesäisin Konginkangas
S210 E320T 4Matic -98
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
Vanhanmallinen laturi, vaatii erillisen säätimen. Kävisi omaan mutta tein jo helasarjan uudenmalliselle tehdasuudelle laturille joten ei viitsi alkaa enää muuttamaan.
http://cgi.ebay.de/Mercedes-Lima-Lichtm ... 0940QQcmdZ
http://cgi.ebay.de/Mercedes-Lima-Lichtm ... 0940QQcmdZ
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
http://koti.welho.com/aaptervi/250/ratti.JPG
Tommonen ratti 30e, sopii 114,115,113,108 Silee vasemmalta ja kuvassa näkyvät muutamat halkeamat, keskiön logo on säröillä myös
Tommonen ratti 30e, sopii 114,115,113,108 Silee vasemmalta ja kuvassa näkyvät muutamat halkeamat, keskiön logo on säröillä myös
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 2803
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Tuolla Myydään -puolella tommonen. Melkein kiinnostaisi, kun olen omani dieselöinyt juuri tuollaisesta.Erittäin hyväkuntoinen 2,0l bensakone.Ajettu n.170 tuh.Mahdollisuus vielä
koeajoon n.2-3 viikkoa,jonka jälkeen auto,jossa mootori on dieselöidään
ja museokatsastetaan.
P.s.Moottori on -73 mallin autosta.
OT Sitä kyllä vilpittömästi ihmettelen, miten dieselöity W115 voi olla alkuperäistä vastaavassa kunnossa.
Museoajoneuvolta vaaditaan joko alkuperäistä vastaavaa kuntoa tai sitä, että ajoneuvo on entistetty asianmukaisesti. Mainituilla määritelmillä tarkoitetaan sitä, että museoajoneuvo tulee olla rakenteeltaan ja ulkoasultaan mahdollisimman tarkasti säilytetty sellaisena tai entistetty sellaiseksi kuin se oli ajoneuvon valmistuttua.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 2803
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=103597143
W114 varaosakirja, kaikille osille varaosanumerot. Tää on hyvä! Mulla on W115 korin ja sisustuksen ja alustan osalta ja on korvaamaton, jos ei tykkää detali.ru -sivuston toiminnasta.
W114 varaosakirja, kaikille osille varaosanumerot. Tää on hyvä! Mulla on W115 korin ja sisustuksen ja alustan osalta ja on korvaamaton, jos ei tykkää detali.ru -sivuston toiminnasta.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 488
- Liittynyt: Su 12.03.2006 17:17
- Paikkakunta: oulu
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/115/2529088
eikö tuo kannattas käydä pelastaan, sillä oli vissiin pisteosatkin tuohon, saishan tuosta vaikka rokahtavan festariauton jos ei muuta.
eikö tuo kannattas käydä pelastaan, sillä oli vissiin pisteosatkin tuohon, saishan tuosta vaikka rokahtavan festariauton jos ei muuta.
250CE 1969
Eikö tää ollu joku korinvaihto? Kesämökki ei toisaalta olis kovin kaukanajohtaja300 kirjoitti:http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/115/2529088
eikö tuo kannattas käydä pelastaan, sillä oli vissiin pisteosatkin tuohon, saishan tuosta vaikka rokahtavan festariauton jos ei muuta.
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
- petri
- Mersumies
- Viestit: 1206
- Liittynyt: La 29.10.2005 23:21
- Paikkakunta: Klaukkala, kesäisin Konginkangas
Korinvaihtohan se on,aiemmin samalla myyjällä oli myös toinen korinvaihto coupe myynnissä. Eihän tuo enää olis pahan hintanen ostaa varaosiksi.
S210 E320T 4Matic -98
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
Dieselöinti kannattaa aina,paitsi jos kyseessä on sen kuuluisan sokean papan silmäterä jolla ajettu vain 80km.Sergey kirjoitti:ylipäätään hölmöö dieselöidä Tuol meidän romiksel on edelleen se 142tkm ajettu bensa moottori mutta hinta on ilmeisesti liian kova kun ei oo kellekään kelvannut. Mitähän tuosta halutaan?
auto w123 200D/300DT vm, -81
Kävin tänään purkamassa vähän osia itselleni ja myyntiin . Täällä on menossa paaliin muutaman päivän sisällä sininen 220 pystäri. Kojelauta, ratti, vaihdekeppi sekä isot peilit kertovat auton olevan uudempaa mallia mutta takavalot ovat vanhan malliset.
Ehjää osaa olisi nyt tarjolla:
sininen kojelauta (pikku murtuma kuskin puoleisessa päässä koska kuormaajalla rouhaistu katto ja pilarit kasaan)
vas puolet 3 takimmaista kylkilistaa
oik puolen etummainen ja takimmainen kylkilista
takapanelin koristelistat
vasen takavalon lasi
takavalon pohjat
täydelliset etulamput (heijastimet vähän himmeät, kromit hyvät)
voimalinja ( toimivuus ? ) (moottorissa yksi sytytystulppa irti, ei kaasutinta mutta laturi ja startti on)
alusta (mitä on nyt siis ehjänä ? )
vesihana (onko toimiva ? )
imuilman koko venttiili- ja kotelohässäkkä tilpehööreineen
syylari (onko ehjä)
jarrupääsylinteri ja säiliö (nesteet oli sisällä vielä)
isommat (uusemmat) peilit
kolhuton konepelti, ei laho
kolhuton takaluukku, ei laho
Katto ja ovet ruhjottu kasaan, sisälle ei taida päästä eli miten mittariston & koko kojelaudan saisi irti? Kori täysin laho, meni kasaan kuormausmiehen mukaan kuin olisi pahvista tehty .
Huomenna menen vielä jotain purkamaan, laittakaa tähän mitä olisitte vailla... puran sen mitä jaksan ja ehdin.
Saisin sen raadon kuljetettua johonkin hiab-autolla tekniikan & kojelaudan purkua varten noin hintaan euro/km. Varmaan tuon raadon saattaisi satasella-parilla saada , en kysynyt ... mutta kierrätykseen on siis tuo menossa.
Ehjää osaa olisi nyt tarjolla:
sininen kojelauta (pikku murtuma kuskin puoleisessa päässä koska kuormaajalla rouhaistu katto ja pilarit kasaan)
vas puolet 3 takimmaista kylkilistaa
oik puolen etummainen ja takimmainen kylkilista
takapanelin koristelistat
vasen takavalon lasi
takavalon pohjat
täydelliset etulamput (heijastimet vähän himmeät, kromit hyvät)
voimalinja ( toimivuus ? ) (moottorissa yksi sytytystulppa irti, ei kaasutinta mutta laturi ja startti on)
alusta (mitä on nyt siis ehjänä ? )
vesihana (onko toimiva ? )
imuilman koko venttiili- ja kotelohässäkkä tilpehööreineen
syylari (onko ehjä)
jarrupääsylinteri ja säiliö (nesteet oli sisällä vielä)
isommat (uusemmat) peilit
kolhuton konepelti, ei laho
kolhuton takaluukku, ei laho
Katto ja ovet ruhjottu kasaan, sisälle ei taida päästä eli miten mittariston & koko kojelaudan saisi irti? Kori täysin laho, meni kasaan kuormausmiehen mukaan kuin olisi pahvista tehty .
Huomenna menen vielä jotain purkamaan, laittakaa tähän mitä olisitte vailla... puran sen mitä jaksan ja ehdin.
Saisin sen raadon kuljetettua johonkin hiab-autolla tekniikan & kojelaudan purkua varten noin hintaan euro/km. Varmaan tuon raadon saattaisi satasella-parilla saada , en kysynyt ... mutta kierrätykseen on siis tuo menossa.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Tässä kuvia paalattavasta pystäristä; se on vielä tarjolla ainakin viikonlopun yli. Virtalukossa oli avaimet ja ovenkahvat näyttää erittäin hyviltä...
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 2803
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Äh, tuo kojelautahan kiinnostaisi ja ovenkahvat kanssa. Lisäksi on huomioitavaa, että esim. jarrusatuloista saa vaihdossa uusiin ihan hyvät rahat.
Ovipahvit taitaa olla muusina, voi mikä harmi. Lisäksi kaikki oviosat pitäisi lakisääteisesti otttaa aina talteen.
Kojelauta on vähän kehveli ottaa pois; mitenkä se menikään: alta neljä ruuvia irti kettumaisista paikoista, nostoa ylöspäin ja reuhtomista taaksepäin. Liukaste auttaa.
Jos päätät hakea auton Nevadaan tuolta, niin mitäs kojelauta kustantaa? Niin, ja ikkunaveivien siniset lipsut? Täytyy illalla vielä syynätä simmu kovana noita kuvia..
Ovipahvit taitaa olla muusina, voi mikä harmi. Lisäksi kaikki oviosat pitäisi lakisääteisesti otttaa aina talteen.
Kojelauta on vähän kehveli ottaa pois; mitenkä se menikään: alta neljä ruuvia irti kettumaisista paikoista, nostoa ylöspäin ja reuhtomista taaksepäin. Liukaste auttaa.
Jos päätät hakea auton Nevadaan tuolta, niin mitäs kojelauta kustantaa? Niin, ja ikkunaveivien siniset lipsut? Täytyy illalla vielä syynätä simmu kovana noita kuvia..
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967