Kaasuvivusto mekaaniselle pumpulle? (OM605 turbo)
Kaasuvivusto mekaaniselle pumpulle? (OM605 turbo)
Millä osilla otsikkon vivusto on yksinkertaisin toteuttaa?
w124 OM605 vivustoa suunnittelin mutta eipä ole turbon imusarjassa kierteitä/paikkoja että saisi osat kiinni
w124 OM605 vivustoa suunnittelin mutta eipä ole turbon imusarjassa kierteitä/paikkoja että saisi osat kiinni
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Kaasuvivusto mekaaniselle pumpulle? (OM605 turbo)
Vaparin imusarjaan tulee kahdella ruuvilla kiinni kaasuvivusto. Turbomoottorin imusarjaan voisi liimata teholiimoilla (kaksikomonetti ) vivuston kiinni tai laittaa imusarjan kiinnityspultin alle kiinnityksen vivustolle. Sitten vaan pidempi kaasuvaijeri turbon alkuperäisen tilalle.Jube kirjoitti:Millä osilla otsikkon vivusto on yksinkertaisin toteuttaa?
w124 OM605 vivustoa suunnittelin mutta eipä ole turbon imusarjassa kierteitä/paikkoja että saisi osat kiinni
+358 18B8FE99
Re: Kaasuvivusto mekaaniselle pumpulle? (OM605 turbo)
Itsellä tuli ongelma vaparin imusarjan ja kaasuvivuston kanssa.. Tarpeeksi kun ulkoisesta syötönsäädöstä kääntää niin ottaa kaasuvivuston tanko kiinni siihen ulkoisen syötönsäädön pulttiin.. Parempi olisi saada kaasu pumpun toiselle puolelle..
Re: Kaasuvivusto mekaaniselle pumpulle? (OM605 turbo)
Omas laitoin vaijerin kiertään koneen etu kautta. Polttoaine lämmittimen kohalle laippa ja siihen vaijerin suoja kiinni. Siitä pumpun vintan alimman pallonivelelle vaijeri.
Kaasun liikerata vastaa poljinta. Tosin kaasu tulee tosi herkäksi mutta helpoin nuon toteuttaa
Kaasun liikerata vastaa poljinta. Tosin kaasu tulee tosi herkäksi mutta helpoin nuon toteuttaa
Re: Kaasuvivusto mekaaniselle pumpulle? (OM605 turbo)
BBT Motorsporti pojilta saa asiallisen kaasulinkun johon vain alkuperäne kaasuvaijjeri kiinni.
W210 300TDT
W638 108D
W638 108D
Re: Kaasuvivusto mekaaniselle pumpulle? (OM605 turbo)
Mitähän maksaa kun ei nettisivuilta löytynyt?makke190 kirjoitti:BBT Motorsporti pojilta saa asiallisen kaasulinkun johon vain alkuperäne kaasuvaijjeri kiinni.
Käykö siis ihan auton (w124 250d) alkuperäinen kaasuvaijeri vai vaatiko pidemmän?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Kaasuvivusto mekaaniselle pumpulle? (OM605 turbo)
Facebookista löytyy sivut ja Se on jotain 150€ luokkaa muistaakseni. Itsellä on w201 2,5d ja siinä ainakin riitti oma vaijeri.
W210 300TDT
W638 108D
W638 108D
Re: Kaasuvivusto mekaaniselle pumpulle? (OM605 turbo)
Ittellä on toteutettu siihen vastakkaiselle puolelle pumppua sellanen läppä missä on vaijerin paikkoja 6kpl ja kaasuvaijerin kiinnitys tulee paineventtiilin torx pultteihin kiinni voisin laittaa kuvaa kunhan vaan käyn tallilla.
värit väreihin ja loput maihin.
Re: Kaasuvivusto mekaaniselle pumpulle? (OM605 turbo)
Tilasin BBT:ltä linkun, kallishan se oli mutta ei tarvi soveltaa eikä värkätä ja alkuperäinen kaasuvaijerikin riittää!
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Kaasuvivusto mekaaniselle pumpulle? (OM605 turbo)
Voitko laittaa kuvan siitä toteutuksesta kun on paikoillaan?Jube kirjoitti:Tilasin BBT:ltä linkun, kallishan se oli mutta ei tarvi soveltaa eikä värkätä ja alkuperäinen kaasuvaijerikin riittää!
Ei mene vieläkään jakeluun tuon toiminta ni kuva havainnollistaisi ainakin meikäläistä
Kiinnostava mokkula tuo bbt:n kaasuvipu.
Re: Kaasuvivusto mekaaniselle pumpulle? (OM605 turbo)
Laitoin YV:tä!
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Kaasuvivusto mekaaniselle pumpulle? (OM605 turbo)
Kiitoksia tästä.Jube kirjoitti:Laitoin YV:tä!
Re: Kaasuvivusto mekaaniselle pumpulle? (OM605 turbo)
Bbt Motorsportin tekele
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: Kaasuvivusto mekaaniselle pumpulle? (OM605 turbo)
Tilasin tuon BBT palikan eli omalta osaltani "case closed"
Osa maksaa 170€, kallis on mutta ei tarvi linkkujen kans värkätä ja vakio kaasuvaijeri riittää...
Osa maksaa 170€, kallis on mutta ei tarvi linkkujen kans värkätä ja vakio kaasuvaijeri riittää...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90