Ahtopainemittari om612:een

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Avatar
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: Ti 02.02.2016 16:44
ViestiLähetetty: Ke 13.12.2017 21:17
Hei, onko kukaan laittanut kyseiseen moottoriin ahtopainemittaria? Onko valmista referenssilinjaa, johon saisi kätevästi t-haaralla mittarin, vai joutuuko tekemään oman reiän ahtoputkeen? Käsittääkseni MAP-anturi on välijäähdyttimen jälkeen suoraan ahtoputkessa kiinni, eli siitä ei erillistä linjaa lähde eteenpäin..
“We can not solve our problems with the same level of thinking that created them”
— Albert Einstein


Nykyinen: w203 270CDI



Mersumies
Mersumies
Viestit: 717
Liittynyt: Ke 22.07.2015 09:48
Paikkakunta: Mökillä
ViestiLähetetty: Ke 13.12.2017 22:23
Lave kirjoitti:Hei, onko kukaan laittanut kyseiseen moottoriin ahtopainemittaria? Onko valmista referenssilinjaa, johon saisi kätevästi t-haaralla mittarin, vai joutuuko tekemään oman reiän ahtoputkeen? Käsittääkseni MAP-anturi on välijäähdyttimen jälkeen suoraan ahtoputkessa kiinni, eli siitä ei erillistä linjaa lähde eteenpäin..


Hikan vaikuttaa missä korissa se on mutta
Ahtoletku imusarjasta irti sitten imusarjaan poralla reikä heti letkun kohdasta sisään päin
(saa roskat hyvin pois)
mihin sopiva läpivienti nippa siihen sitten tökää letkun
Mökkillä
Avatar
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: Ti 02.02.2016 16:44
ViestiLähetetty: Ke 13.12.2017 22:32
203-korisessa farkussa on. Toki tiedän, että noin onnistuu, ei vaan viitsisi alkaa porailemaan imusarjaa :roll:
“We can not solve our problems with the same level of thinking that created them”
— Albert Einstein


Nykyinen: w203 270CDI

Mersumies
Mersumies
Viestit: 717
Liittynyt: Ke 22.07.2015 09:48
Paikkakunta: Mökillä
ViestiLähetetty: Pe 15.12.2017 23:57
Lave kirjoitti:203-korisessa farkussa on. Toki tiedän, että noin onnistuu, ei vaan viitsisi alkaa porailemaan imusarjaa :roll:


Ko mallissa se on helppo juttu edelä kuvatulla tavaala ja oikeen muuta konstia ei ole
Mökkillä

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 226
Liittynyt: Su 13.01.2013 20:21
ViestiLähetetty: Pe 12.01.2018 16:07
Paras tapa on porata egr-venttiiliin reikä,siihen kierre ja nippa johon saa letkun paikoilleen. Ollut jo parisen vuotta sillä lailla.
w203 270Cdi
Avatar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 405
Liittynyt: To 31.01.2008 06:49
Paikkakunta: Östrä Vanda
ViestiLähetetty: La 13.01.2018 08:54
Itsellä oli tuossa om647 koneessa laitettu imusarjan päällä (cdi suoja muovin alla) on n. 12mm ahtoletku jossa oli t haaralla kiinni.
Muistaakseni letku oli ahtoanturille. Samoin ohjeet taisi olla porausta myös tuohon om647aan.
Luulisi että myös om612 olisi vastaava...? Eikä tarvitsisi poraus hommia.
En löytänyt äkkiä edes moottori kuvaa jossa noi ahto linjat näkyisi.
MB E 220 CDI A Kombi Avantgarde -10 (S212.202)
MB CLK 200 A -98 Sport (W208.335)
ex MB ML 320 A -99 (W163.154)
ex MB Vaneo 1.9 A Ambiente -05 (W414.700)
ex MB E 270 CDI A Kombi Avantgarde -03 (S211.216)
ex MB 190 E 2.0 Sportline -90 (W201.102)

www.mtbracingteam.co.nr

Paluu Turbot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

   






AUTOIHINvaraOSAT.fi

kl-varaosat.fi

mbosa.fi

eurovanne.fi

lukitusturva.fi

https://Www.AutoDoc.fi