Gt2359v om647 kylkeen? Ja muuta viritystä.

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 248
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: Pe 07.12.2018 14:27
Se on ennen imusarjaa erillisenä osana sarjan päällä se coolerin kenno.
Pitää miettiä ottaakko pois läpät vai sorvaako helat niihin että saa ne taas toimimaan kunnolla.
Kuinkakohan paljon läppien kuuseen heittäminen vaikuttaa alavääntöön ja matka kulutukseen?


Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 248
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: Ke 12.12.2018 16:46
Vähän edistystä joskaan ei järin kaunista. Argoni oli loppu ja selvisi että ilmapallo helium ei ole sieltä puhtaimmasta päästä.
No sain kuitenkin rapattua kompuran lähdön oikeaan asentoon.
Vielä tarvii tehdä servolle teline niin saa puhaltimen paikoilleen.
Kuva
Kuva

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 248
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: Ke 12.12.2018 17:16
Piti vielä imuaukon reunaan ajaa pieni pyöristys kun kerran kotelo on irti. Saa pilattua Garretin insinöörien täydellisen pykälän siitä.
Kuva

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 248
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: Pe 14.12.2018 18:23
Servon kiinnike melkein valmis, yksi tuki vaan puuttuu enään.
Saas nähdä miten tuo sinne sopii voi olla että tulee aika lähelle runkoaisaa.
Kuva

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 248
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: Pe 14.12.2018 19:07
Ehdin kuitenkin vielä tänään tekemään tuen.
Pitää katsoa missä kohtaa ehtii koittaan paikoilleen.
Kuva

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 248
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: Ke 26.12.2018 18:44
Lentsu ja joulu estää tehokkaasti turbon asennuksen mutta ei parin laatikon ohjaimen tiedoston penkomista.
Olen vertaillut 220cdi, 320cdi ja amg E55 fileitä.
Jotain rajoittimia ja vaihto kierroksia jo löytynyt mutta ei juuri muuta ihanan sekavaa. Ylös vaihdon kierrosraja taisi myös löytyä ehkä, dieseleissä näyttäisi olevan 4350rpm ja v8 6100rpm ilmeisesti se raja missä vaihto tulee jos muita pyyntöjä ei ohita tuota. Tää kaikki on ihan mutuilua kun mitään dokumentteja ei ole eikä kannata hirveän vakavasti otta.
Kuva
Mielenkiintoista että Amg file on lähempänä 220cdi tiedostoa kuin 320cdi.
E55 vs 220 on about 9300 byte eroa
E55 vs 320 on jotain 47700 byte eroa.

Mersumies
Mersumies
Viestit: 1293
Liittynyt: Ke 22.07.2015 09:48
Paikkakunta: Mökillä
ViestiLähetetty: To 27.12.2018 14:12
MJPfin kirjoitti:Lentsu ja joulu estää tehokkaasti turbon asennuksen mutta ei parin laatikon ohjaimen tiedoston penkomista.
Olen vertaillut 220cdi, 320cdi ja amg E55 fileitä.
Jotain rajoittimia ja vaihto kierroksia jo löytynyt mutta ei juuri muuta ihanan sekavaa. Ylös vaihdon kierrosraja taisi myös löytyä ehkä, dieseleissä näyttäisi olevan 4350rpm ja v8 6100rpm ilmeisesti se raja missä vaihto tulee jos muita pyyntöjä ei ohita tuota. Tää kaikki on ihan mutuilua kun mitään dokumentteja ei ole eikä kannata hirveän vakavasti otta.
[ [url=https://img.aijaa.com/m/00039/14651659.jpg] ][/url]
Mielenkiintoista että Amg file on lähempänä 220cdi tiedostoa kuin 320cdi.
E55 vs 220 on about 9300 byte eroa
E55 vs 320 on jotain 47700 byte eroa.


Noilla tienoilla nuo vakiokuntoisina vaihtaa isompaa
Mökkillä
'

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 248
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: To 27.12.2018 19:08
Tuon dieselin about tiesin että noilla nurkilla se pyyntö isompaan on tultava ja samalta kohtaa E55 filusta löytyi tuo 6100.
Eiköhän se pikkuhiljaa siitä aukea mitä tarvitsee muuttaa, jos ei muuten niin kokeilemalla.
Vieläkun löytyisi C30 amg filu jostain.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 248
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: Pe 28.12.2018 23:34
Nähtäväksi jää ehtisinkö ahtimen viikonloppuna heittämään paikoillen kun lentsukin hellittää.
Ainakin ajatus on sen suuntainen. Auton huolto ja puhaltimen vaihto.

Lootan ohjaimen fileistä löytyy mielenkiintoisia eroja, pwm pulssitus näyttäisi olevan suoraan tiedostossa, ja siellä on joitakin eroavaisuuksia ainakin, sitten on eri vaihteille omat karttansa useammassakin kohtaa, kaiketi valittu vaihtamis tapa vaikuttaa mitä kartta ryhmää käytetään. W S vai M, kaikista versioista löytyy sama määrä karttoja osa ei kaiketi ole käytössä perus versiossa missä manuaali vaihtoehtoa ei ole.
Kuka muu näitä on penkonut? Tuikku? Onko kukaan jyvällä syvemmin näistä?

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 248
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: Su 30.12.2018 14:44
Eipäs sitten onnistunut ahtimen vaihto, ei ollut normi pultit omassa ahtimessa mitkä on ollut kahdessa muussa mihin ahdinta on huollettu.
E-torx ja on sitten niin kovin kiinni että jäi avaamatta pienen vitutuksen saattelemana sitten vehkeet takas nippuun ja katsotaan asiaa uudestaan joskus keväämmällä.
Päivän kruunasi huolto ilmoituksen nollauksen epäonnistuminen oikein komeasti, ei onnistu näytöstä eikä starilla.

Edit: selvisi nollaus onkelma, syy ei.
Viimeksi muokannut MJPfin päivämäärä La 12.01.2019 11:17, muokattu yhteensä 1 kerran

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 248
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: La 12.01.2019 11:16
Laatikon softan ihmettely jatkuu, hidasta puuhaa kyllä kun ei mitään dokumentteja saatavilla.
Hommasin ylimääräisen boksin mihin sitten voi kokeilla kirjoitella ja lukea kunhan oikea työkalu saapuu maailmalta.
Luulin että nykyiset olisi riittänyt mutta protokolla ei tukenut siemensiä tuonne asti.

Tuikku yhtään perehtynyt lootan purkin sielunelämään?
Tuntuu että kukaan ei näihin vissiin koske, ainakaan ei liikoja ole asiaa missään julki tuotu.
Edellinen

Paluu Turbot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa







AUTOIHINvaraOSAT.fi

kl-varaosat.fi

https://Www.AutoDoc.fi

www.merteil.fi