M110 + remmiahdin + megas 2 minkälaiset suuttimet

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 25
Liittynyt: La 04.03.2017 10:08
ViestiLähetetty: Su 23.06.2019 16:12
Terve,
Meillä on työn alla nyt M110, malia k-jet. Suunnitelmissa heivata k-jetti pois ja tilalle remmiahtoa, megas. 2 jne. Onko jollain kokemusta vastaavanlaisesta operaatiosta. Suuttimet pitäisi hankkia mutta minkälaiset?
W114 Coupe M110

Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3516
Liittynyt: Ma 05.06.2006 23:50
ViestiLähetetty: Su 23.06.2019 18:21
Kun moottorin tuleva teho ja bensapumpun paine sekä suuttimien lukumäärä on arvattu, löytyy googlaamalla "injector size calculator" erilaisia laskureita, joista saa suuntaa antavia suuttimien arvoja. Etanolille löytyy vastaavasti laskureita haulla "injector size calculator e85".

Alkuperäinen K-Jet tai KE-Jet suutimineen riittää tyypillisesti 50-70% tehonlisäykseen, ainakin pienemmässä M102-neloskoneessa, kunhan saa sytytysennakon hallintaan.

tomant
Kilpuri 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Kuljetin 309D 602.417
Käyttöauto C180 203.035, edellinen C200 202.020

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 25
Liittynyt: La 04.03.2017 10:08
ViestiLähetetty: Ma 24.06.2019 10:05
Tarkennuksia alkuperäiseen kysymykseeni. Suuttimet tulee kanteen. Onko suuttimen pituudella väliä, miten esim. poltoainekisko sopii. Onko helpompi tehdä jos pitkä suutin.? Tai minkälaisen soviteholkin vaatii, tai onko kärjen pituudella väliä? En ole kiinnostunut niinkään maksimivirtauksesta, kun siihen varmaan löydän laskurit.
W114 Coupe M110

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 25
Liittynyt: La 04.03.2017 10:08
ViestiLähetetty: To 31.10.2019 14:12
Elikkäs teimme tämän näin. Sorvasimme sopivat holkit uusille ruiskuille ja teetimme polttoainekiskon. Tässä muutama kuva..
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W114 Coupe M110

Paluu Turbot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa







kl-varaosat.fi