Gt2359v om647 kylkeen? Ja muuta viritystä.

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.

Mersumies
Mersumies
Viestit: 1002
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: Ke 13.05.2020 07:56
Taisi joku drive2ru osoite olla, ei pysty muistamaan kun on tuota tullut hypittyä pitkin nettiä noiden koodailujen perässä. Linkin, linkin linkki tyyliin.


Mersumies
Mersumies
Viestit: 1002
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: Ma 18.05.2020 16:48
Jos päivittelisi tätäkin hiukan. Alkaa suuttimet hissukseen muotoutumaan penkissä ja niille piti sitten miettiä ahtimen päivitystä kaveriksi.
Tuo 320cdi ahdin saa sisäänsä uudet hilut jahka maailmalta kotiin kulkeutuvat, turbiiniksi tulee se uudempi amg lightweight ja kompuraksi valikoitui 48.3mm imulla ja 63mm jätöllä oleva 11 lapainen. Nähtäväksi jää miten sitten kombinaatio toimii.
Kartan mukaan kompura pitäisi olla riittävä omiin tarkoituksiin. 450-500 huitteille sillä pitäisi yltää olettaen että turbiini jaksaa sen sinne kiskoa.
Ahtimen muutokset teen itse ja tasapainoituksen ulkoistan mikäli oman turbo penkin osat ei kohta ala ilmaantumaan tontille.

Mersumies
Mersumies
Viestit: 1002
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: Ke 20.05.2020 15:33
Jarrujen päivitystä ennen kuin tehoja alkaa nostelemaan urakalla. Sport pack 330mm jarrut eteen.
Kuva
Kuva

Mersumies
Mersumies
Viestit: 1002
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: Ke 20.05.2020 22:20
Kyllä se nyt ihan eri tavalla pysähtyy, jarrujen sisäänajon jälkeen kun kunnolla runttasi poljinta niin oikeasti tapahtukin jotakin.

Mersumies
Mersumies
Viestit: 3178
Liittynyt: Ke 22.07.2015 09:48
Paikkakunta: Mökillä
ViestiLähetetty: To 21.05.2020 08:22
MJPfin kirjoitti:Kyllä se nyt ihan eri tavalla pysähtyy, jarrujen sisäänajon jälkeen kun kunnolla runttasi poljinta niin oikeasti tapahtukin jotakin.



Eli taas tuli nopeampi :)
Mökkillä
'

Mersumies
Mersumies
Viestit: 1002
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: To 21.05.2020 09:11
Kyllä vaan jos kyse on radan kierrosta kyse. Jotenkin aina ollut vähän ujot nuo mersun jarrut, no orkkis puristajat ei liikkunut ihan kevyesti enään. Ja onhan noissa neljässä enemmän pinta-alaa männissä kuin siinä vakio yhdessä.

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 45
Liittynyt: To 28.03.2019 17:52
ViestiLähetetty: Pe 22.05.2020 07:56
Itsekkin päivittelin omaan sporttimallin jarrut, nelimäntäsatulat ja levyt 312mm. Kyllä on huomattava ero. Taakse vaihdoin myös jäähdytetyllä levyllä olevan mallin.
Dieselillä tehään voimaa, pensalla pestään pensselit :)

Mersumies
Mersumies
Viestit: 1002
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: Ma 25.05.2020 14:20
Huhhuh, olipahan urakkaa laskea uudet ruiskutus ja ajoituskartat suuttimille. Ei ihan sellainen homma minkä haluaisin joka päivä tehdä. Mukavasti sai ruiskutus ajan lyhennettyä suurilla suuttimilla, ruiskutus aika jossain 20 asteen nurkilla 100mm3 määrällä 4400rpm. Nähtäväksi jää miten sitten käy, käryttääkö ja käykö ylipäänsä ollenkaan vielä voimasta puhumattakaan. Pienemmillä syötöillä ja kierroksilla EOI jossain 5 astetta jälkeen ykk. Kahtotaan sitten mihinkä sitä käännellään.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 77
Liittynyt: To 01.03.2018 18:34
ViestiLähetetty: Ma 25.05.2020 18:01
Hienoa työtä kun jaksaa vääntää,itse en ymmärrä kyseisestä ohjelmoinnista mitään.vanhoissa mekaanisissa moottoreissa olis ihanteellinen kun ennakko aikaistuis noin 10 astetta 1000kierrosta kohden kun on laulu päällänsä.

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 48
Liittynyt: To 20.12.2018 08:23
Paikkakunta: Huittinen
ViestiLähetetty: Ma 25.05.2020 20:01
Millä ruiskukulmalla ne isot kärjet sulla nyt on? "Isot pojat" puhuu että ei voisi muuttaa ruiskukulmaa vakiosta. Itse kovasti epäilen...

Mersumies
Mersumies
Viestit: 3178
Liittynyt: Ke 22.07.2015 09:48
Paikkakunta: Mökillä
ViestiLähetetty: Ma 25.05.2020 20:11
Juuso124 kirjoitti:Millä ruiskukulmalla ne isot kärjet sulla nyt on? "Isot pojat" puhuu että ei voisi muuttaa ruiskukulmaa vakiosta. Itse kovasti epäilen...


Jos sumu meneen ohi kupin... ei tarvitse kovin pitkään ihmetellä että mitä tapahtuu
Mökkillä
'

Mersumies
Mersumies
Viestit: 1002
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: Ma 25.05.2020 20:28
148 astetta ja shimmattuma tulee 240mm3 1800bar. Ei sitä parane kauheasti ohi sumuttaa, se leikkaa todella äkkiä kupin reunaa männästä. Sitä joutuu vähän mallintamaan montako astetta se ikkuna on missä kaikki osuu vielä kuppiin kun kulmaa muuttaa. Kulma vaikuttaa myöskin liekkirintaman muodostukseen ja suoraan siihen paljonko kärsii ruiskuttaa milläkin asteilla. Mitä leveämmällä viuhkalla selviää sitä parempi se palaminen on, rintama etenee kupin reunoilta männän keskelle ja kupu ohjaa paineen kanteen.

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 48
Liittynyt: To 20.12.2018 08:23
Paikkakunta: Huittinen
ViestiLähetetty: Ti 26.05.2020 05:39
Joo no sillä tulee kyllä hyvin. En tiedä om64x tyypin suuttimista mutta ainakin vanhemmat 61x 156ast suuttimilla sumu alkaa meneen yli kupin jo jonkunverran ennen 100mm3 syöttöjä. Tämä taitaa olla syy miksi niitä mäntiä halkeilee siitä kupin reunalta.

Mersumies
Mersumies
Viestit: 1002
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: Ti 26.05.2020 14:07
Ei ne halkea ne sulaa. Nähnyt hyvinkin polttoleikattuja mukeja kun on liikaa ahnehdittu.

Mersumies
Mersumies
Viestit: 1002
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: Ti 26.05.2020 19:33
Perämurikka kasaantuu hissukseen, sain viimein lukon jouset maailmalta. 420N tuli esijännitystä lukkoon, saa nähdä miten pelaa.
Oli muuten v-mäinen saada murikka takas kuorien sisään, levypakan reuna vei kuiten himpun tilaa kotelon sisältä eikä meinannut mahtua kääntymään paikoilleen.
Tein kulmaraudasta ja vaarnaruuvista levittimen että sai lukkorenkaat paikoilleen, sai kuorta joustamaan sen verran että lukkorengas napsahti uraansa ilman kauheaa tappelua.

Mersumies
Mersumies
Viestit: 3178
Liittynyt: Ke 22.07.2015 09:48
Paikkakunta: Mökillä
ViestiLähetetty: Ti 26.05.2020 20:00
MJPfin kirjoitti:Perämurikka kasaantuu hissukseen, sain viimein lukon jouset maailmalta. 420N tuli esijännitystä lukkoon, saa nähdä miten pelaa.
Oli muuten v-mäinen saada murikka takas kuorien sisään, levypakan reuna vei kuiten himpun tilaa kotelon sisältä eikä meinannut mahtua kääntymään paikoilleen.
Tein kulmaraudasta ja vaarnaruuvista levittimen että sai lukkorenkaat paikoilleen, sai kuorta joustamaan sen verran että lukkorengas napsahti uraansa ilman kauheaa tappelua.


Siis koti tekoinen lukko ja asenus työkalu :)
joskus ihan org murikan kasuksessakin on tiukaa
Mökkillä
'

Mersumies
Mersumies
Viestit: 1002
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: Ti 26.05.2020 21:37
No juu, ja tuo oli sen verran kauan levällään etten enään muistanut sitä mistä se vahingossa tuli pois. Meinas jo alkaa harmittaan.
No se on nipussa, huomenna jos liimaisi peräluukun takas.
Muoks, kuva lisää kun kaikki tykkää kuvista.
Kuva
Edellinen

Paluu Turbot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa







kl-varaosat.fi

kl-varaosat.fi

nettikasinot