agentti74 kirjoitti:jos leka on leka niin sitten on! varmaan ymmärrät jos haluat sori jos puuttuu pisteitä...

Eikö mainostamastasi koneesta saa kysellä olennaisia asioita?
Miten mä muistelisin että tossa mun W124 otteessa lukee omamassan kohdalla 1510 kg?? Että ei ole kutoskoneisena ja varusteilla mikään keijukainen Mersukaan.Petri K kirjoitti:11,7/187,5 noin 1500 kiloisella. Niihin verrattuna tuo W124 on paljon kevyempi, tosin tehotkin jää jonkin verran vaikka sitten mieli muuttuisikin tuon koneen koon suhteen.
Kiitän.stonehead kirjoitti:Leka hoi! selvennän sulle tässä vähän,se ensimmäinen superturbo oli todellakin rakennettu 310 pakun vaparista vm.91,eikä todellakaan sprintterin koneesta,ainoastaan kiertokanget oli siitä.ja kone oli muultaosin VAKIO! tähän moottoriin tuli Mynädieselin ensimmäinen isoilla elementeillä varustettu syöttöpumppu,ensimmäinen penkitys tuotti 285hp 550nm vuonna 2002. ja tää ei ole paskapuhetta auto oli oma ja ite rakennettu,tosin jormalta sai hyviä vinkkejä että pääsi alkuun...
Huh!rönttä kirjoitti:kohtuullisen kokoinen murikka majailee tuollakin konehuoneessa
http://www.aprperformance.com/images/ga ... 28_002.jpg
Tuntuisi kyllä uskomattomalta, että se olisi Mossen oma mylly - ne eivät nimittäin kestäneet edes niillä vaatimattomilla omilla teholuvuillakaan.Ahti kirjoitti:ja kone on mossen oma..ainakin näyttää siltä ja näin myös omistaja minulle vakuutteli..![]()
Jep nähty on, liikkuu salossa, Nokian parkkikselta bongattu. Kuulemma aika ripeä, Mossen kone kuulemma oikeasti on pellin alla.Ahti kirjoitti:Turboista puheenollen: olettekos nähneet sitä mattamustaa Mossea joka on parina viime kesänä ajanut alle 12 aikoja vartilla??
Siinäpä onkin KAKSI turboa![]()
ja kone on mossen oma..ainakin näyttää siltä ja näin myös omistaja minulle vakuutteli..![]()
Meni aika kaukasi Mersuista..
Tuossa on muuten testattuja arvoja sille WRX:llePT kirjoitti:Ja koska joskus aikasemmin tuli puhuttua nelikon ja turbon astuttamisesta samaan hoppaan, niin sehän on tullut tavallaan jo suoritettua..
Tosin lopputulos taitaa viellä kehittyä Äiti-Japanin kohdussa vähän aikaa, ennen kuin kohtaa kovan elämän ja joutuu heti syntymän jälkeen tänne ah niin mukavaan Suomeen..
Tuo 0-100mph arvo on kyllä kohtuuttoman heikkoMauri H. kirjoitti:Tuossa on muuten testattuja arvoja sille WRX:llePT kirjoitti:Ja koska joskus aikasemmin tuli puhuttua nelikon ja turbon astuttamisesta samaan hoppaan, niin sehän on tullut tavallaan jo suoritettua..
Tosin lopputulos taitaa viellä kehittyä Äiti-Japanin kohdussa vähän aikaa, ennen kuin kohtaa kovan elämän ja joutuu heti syntymän jälkeen tänne ah niin mukavaan Suomeen..
http://www.quaife.co.uk/racing/02091701.htm
Tuossa on muuten testattuja arvoja sille WRX:llePT kirjoitti:Ja koska joskus aikasemmin tuli puhuttua nelikon ja turbon astuttamisesta samaan hoppaan, niin sehän on tullut tavallaan jo suoritettua..
Onko kyseessä kaksi- vai neliventtiilikasi?e500 kirjoitti:No nyt voi neloset ja dieselit tms retostella, mutta kunhan saadaa tää 5L V8 nuhapumppu pakotettua, niin sitten luulen että silmille ei kovin helposti hypitä.
Niin siis tuohan on remmiahdin mikä tuossa kuvassa on...rönttä kirjoitti:kohtuullisen kokoinen murikka majailee tuollakin konehuoneessa
http://www.aprperformance.com/images/ga ... 28_002.jpg
Ja onhan noita ahdettuna jo ollut, yksi on parasta aikaa myytävänä M.Sipilällä, vaikka onkin SL, niin aikas samaa asiaa ajaa.Kimmo S. kirjoitti:Kerro toki lisää projektista.e500 kirjoitti:No nyt voi neloset ja dieselit tms retostella, mutta kunhan saadaa tää 5L V8 nuhapumppu pakotettua, niin sitten luulen että silmille ei kovin helposti hypitä.
Onnea projektille, kun saat sen 100 hv / litra niin eiköhän sillä pienoinen kaula hetken ajaksi saavuteta noihin nokivehkeisiine500 kirjoitti:No nyt voi neloset ja dieselit tms retostella, mutta kunhan saadaa tää 5L V8 nuhapumppu pakotettua, niin sitten luulen että silmille ei kovin helposti hypitä.