c32 amg

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
wc124
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 19
Liittynyt: Ke 26.12.2012 00:36

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja wc124 »

Lape kirjoitti:Pellaako teillä navit? Mulla alko ihme ja kumma pelaamaan kun käytin puhdistuslevyä sisällä. Ei vaan suostu poltettuja levyjä toistamaan. Orggis 2002 saksanmaan levyä ja aitoja musiikkilevyjä kyllä lukee ilosesti. Tuohonhan vois tilata uuen orggislevyn jos tuolla vähääkään jotain tekee. http://www.caraudio24.de/Navigationssof ... 25657.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Samaa ongelmaa, mulla ei tuo puhdistuslevy kyllä täysin asiaa ratkaissut, satunnaista parannusta kyllä. Laita palautetta, jos tuon originaali Tele-Atlaksen hommaat, että miten kävi.
W124, W202, C32 AMG ja mitä niitä nyt onkaan ;)
Lape
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 194
Liittynyt: Su 06.11.2011 22:07
Paikkakunta: Kemi

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Lape »

wc124 kirjoitti:
Lape kirjoitti:Pellaako teillä navit? Mulla alko ihme ja kumma pelaamaan kun käytin puhdistuslevyä sisällä. Ei vaan suostu poltettuja levyjä toistamaan. Orggis 2002 saksanmaan levyä ja aitoja musiikkilevyjä kyllä lukee ilosesti. Tuohonhan vois tilata uuen orggislevyn jos tuolla vähääkään jotain tekee. http://www.caraudio24.de/Navigationssof ... 25657.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Samaa ongelmaa, mulla ei tuo puhdistuslevy kyllä täysin asiaa ratkaissut, satunnaista parannusta kyllä. Laita palautetta, jos tuon originaali Tele-Atlaksen hommaat, että miten kävi.
Sain lainaan orggislevyä ja sillä pelasi hienosti, niin tilasin oman levyn ebäystä.
Zamppa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 137
Liittynyt: Ma 17.12.2012 10:45

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Zamppa »

Amgenter: millä softalla otit noi logit? Joku OBD palikka +? Kattelin, että tolla torquella pystys vissiin jotain logia ajaa. Täytyy testailla. Tosin mulla ei vesi coolerilla kierrä eilisen matka-ajon perusteella joten tän hetken logit on aika turhia ennen ku saan uuden pumpun.
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Zamppa kirjoitti:Amgenter: millä softalla otit noi logit? Joku OBD palikka +?
ELM 327 bluetooth ja pcmscan. Ohjelma on ihan ok vaikka pieniä jippoja näkyy olevan. Mutta hyvin pystyy noita lokeja tallentamaan ja selaaman jälkeenpäin.
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Onkos kukaan töissä paikassa/tietää paikkaa mistä saisi alumiini pyrötankoa(50mm halkaisija), tarviis sellaisen 30-50cm pätkän. Prkl täällä oli politiikka muuttunut yhdessä puljussa, että pelkkää materiaalia ei enää myydä ulos, matsku on ainoastaan tilattuihin töihin :(
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3932
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja tomant »

Googlaamalla löytyi ainakin seuraava http://www.vpv-motorracing.fi/VPV-Hinnasto.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

tomant
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

tomant kirjoitti:Googlaamalla löytyi ainakin seuraava http://www.vpv-motorracing.fi/VPV-Hinnasto.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

tomant
Joo tuolla ainakin olis 0,5m pätkissä. On vain vähän suolaisen hintaista + rahti päälle. Täytynee soitella sit noita firmoja läpi, jos ei muu auta.
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Kävin tekemässä toiset vedot eriytetyllä järjestelmällä. Olosuhteet ja vedot aika lailla samat. 20 astetta lämmintä, eka vedon alussa IAT 31 astetta. 0 - 212 km/h 24 sekuntia, eli vähän nopeammin kuin aikaisemmassa. IAT vedon lopussa 64 astetta. Siitä jarrulla pysähdyksiin 16 sekuntia. IAT stopissa 47 astetta.

Uusi veto heti perään 0 - 224 km/h. 25,5 sekuntia, IAT lopussa 71 astetta. Sitten annettu nopeuden laskea 75 km/h ilman jarrua. 54,5 sekuntia IAT silloin 37 astetta. Vastassa ylämäki, joten sen takia vauhti laskee nopeammin kuin aikaisemmassa.

Max. ahtopaine 1,28 bar, max. kierrokset 5936.

Lopputulos:

Käppyrät melko lailla saman näköiset, ei merkittävää eroa. Ainoastaan normaaliajossa huomasin, että sekä moottorilämpö että IAT ovat pari astetta matalampia.

Jos tuossa ahtimella on pari - kolme litraa ainetta käytettävissä niin ei se paljon auta. Nestemäärä pitäisi saada ainakin tuplattua, jotta olisi ainetta, johon lämpöä sitoa.

Hirvittää oikein mitä tapahtuu tuo 62 millisen rulla kanssa.

Kuva
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Pitäs tsekkailla itseltäkin noita lämpöjä tarkemmin, kunhan imuilman anturit/mittarit saapuu. Samalla asentaa pakokaasulämpömittarit.
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5223
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja S202 »

Niin ne ekat vedotko oli ei aivan kaasu pohjassa?
S124 300TE
S211 E500
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

S202 kirjoitti:Niin ne ekat vedotko oli ei aivan kaasu pohjassa?
Meinaatko noita loppunopeuden saavuttamiseen kestäneitä aikoja? Niissä on aika kovia eroja, joten täytyy vielä kerran tarkistaa nuo ajat. Lähtö oli toisissa vedoissa huomattavasti parempi, joten siitä tulee jonkin verran eroa mutta ei kai sitä noin paljon pitäisi tulla.
Zamppa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 137
Liittynyt: Ma 17.12.2012 10:45

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Zamppa »

Tota coolerin vesikiertoa kun katsoo, niin siinähän ei juuri nestettä ole muualla kuin itse jäähdyttimissä. Paisari ei ole "aktiivikerrossa" mukana, joten lämmön johtuminen syylärin puolelta nesteen kautta on lienee kohtuu vähäistä. Ehkä juuri pisemmässä ajossa missä ahdin ei työskentele äärirajoilla ja ei näin ollen tuota lämpöä jäähdytysveteen niin paljoa, tuo erotettu kierto laskee lämpötilaa. Siis ahtimelta palaava vesi on kylmempää mitä syylärissä kiertävä vesi. Täytys virittaä lämpömittarit kylmälle ja kuumalle puolelle cooleria, niin näkisi hyvin vaikutukset.

Jos vesimäärää haluaa kasvattaa kannattaa varmaan muuttaa myös vesi kiertämään oikeasti säiliön kautta jolloin siitä vesimäärästä voisi saada hyödyn. Itse olen kyllä vielä siinä luulossa, että sillä vesimäärän lisäämiselle ei juuri hyötyä saavuteta vaan sen jäähdytys pitäisi saada paremmaksi, jotta merkittävää hyötyä alkaisi näkymään.

Itellä ois kyllä kanssa vesiruisku "jouten", mutta asensin sen just tohon Evoon mikä seisoo motivaation puutteen vuoksi pihassa. Olis varmaan hyötyä tässä, kun nämä tuppaa näköjään kärsivän lämpöongelmista aika pahasti.

Mikä cooleri amgenterillä on kiinni?

Edit: Näytti Pansu tuota kierron muuttamista tuolla jo pohtineenkin, kun uudemman kerran ketjua selailin.
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Oma cooleri on tullut tuolta Eurochargedilta samalla kun ahtimen rullakin tuli. Siihen menee 1,8 litraa nestettä. Ite aattelin niin, että jos laittaisi toisen coolerin ahtimen kiertoon ja sitten vielä erillinen säiliö.

Pansullahan oli ainakin toinen cooleri siinä törmäyspalkin päällä. Minkä kokoinen siihen mahtuu?

Pelkästään tuo eriytetty jäähdytys ei kyllä tuo mielestäni mitään apua varsinkaan jos haluaa kovempia vetoja tehdä. Mutta jos vain köröttelee norminopeuksia niin silloin se vähän laskee sekä moottorin että imuilman lämpöä.
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Zamppa kirjoitti:Tota coolerin vesikiertoa kun katsoo, niin siinähän ei juuri nestettä ole muualla kuin itse jäähdyttimissä. Paisari ei ole "aktiivikerrossa" mukana, joten lämmön johtuminen syylärin puolelta nesteen kautta on lienee kohtuu vähäistä. Ehkä juuri pisemmässä ajossa missä ahdin ei työskentele äärirajoilla ja ei näin ollen tuota lämpöä jäähdytysveteen niin paljoa, tuo erotettu kierto laskee lämpötilaa. Siis ahtimelta palaava vesi on kylmempää mitä syylärissä kiertävä vesi. Täytys virittaä lämpömittarit kylmälle ja kuumalle puolelle cooleria, niin näkisi hyvin vaikutukset.

Jos vesimäärää haluaa kasvattaa kannattaa varmaan muuttaa myös vesi kiertämään oikeasti säiliön kautta jolloin siitä vesimäärästä voisi saada hyödyn. Itse olen kyllä vielä siinä luulossa, että sillä vesimäärän lisäämiselle ei juuri hyötyä saavuteta vaan sen jäähdytys pitäisi saada paremmaksi, jotta merkittävää hyötyä alkaisi näkymään.

Itellä ois kyllä kanssa vesiruisku "jouten", mutta asensin sen just tohon Evoon mikä seisoo motivaation puutteen vuoksi pihassa. Olis varmaan hyötyä tässä, kun nämä tuppaa näköjään kärsivän lämpöongelmista aika pahasti.

Mikä cooleri amgenterillä on kiinni?

Edit: Näytti Pansu tuota kierron muuttamista tuolla jo pohtineenkin, kun uudemman kerran ketjua selailin.
Edelleen sen ilmausletkun kautta kulkee myös nestettä jatkuvasti säiliöön(8mm letku) ja sieltä säiliöstä saman verran kierron mukaan. Paremmalla keulacoolerilla tuo ei varmasti haittaa niin paljoa, kuten amgenterilla on. Suurimman hyödyn eriytetystä kierrosta saa varmaan kesähelteillä(vakio jäähdytyksellä).
Ja minullahan kaikki neste kulkee säiliön kautta, eli sillä saa sen tilavuuden hyödyn.

Säiliöt olis tilanneille valmiit, laitoin vähän asennustarpeita mukaan helpottamaan asennusta. 8mm musta holkki tulee sen ilmausletkun T-haaran tilalle. Ilmausletku vedetään suoraan säiliön nippaan. Mukaan tulee myös tulppa, millä tulpataan alkuperäisen paisarin lähtö + klemmari. Tuo alkuperäiseltä paisarilta lähtevä letku katkaistaan sopivasta kohtaa ja liitetään säiliön pohjaan(klemmari mukana). Tuossa konepellin lukkopellissä on sellainen pellin lärpäke, mihin kiinnitys oli tarkoitus tehdä(säiliön kiinnikkeessä 6mm pultti muttereineen), toivottavasti sattuu suurinpiirtein kohdalle, kun omaan en päässyt oikein sovittamaan(itsellä punainen b-painesäädin tuossa kohtaa)

Kuva

Sijoituspaikka siis vasemmalla alakulmassa tuon b-painesäätimen paikalla.
http://www.mersuforum.net/forum/downloa ... hp?id=3852
Zamppa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 137
Liittynyt: Ma 17.12.2012 10:45

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Zamppa »

Pansu kirjoitti: Edelleen sen ilmausletkun kautta kulkee myös nestettä jatkuvasti säiliöön(8mm letku) ja sieltä säiliöstä saman verran kierron mukaan.
Ajattelin, että virtaus säiliön kautta on vähäistä, koska se on rinnan tuo normaali kierron kanssa ja ohuemmalla letkulla liitetty. Mutta jos kerta sekoittaa nesteet tuolta kautta, niin luulisi siitä erotuksesta sitten hyötyä olevan.

Säiliöt näyttää hyvältä :thumbup:

Tuon coolerin veden lämpötilaa olisi mielenkiintoista verrata imuilman lämpötilaan. Näkisi onko isompi ongelma vettä vai ilmaa jäähdyttävässä coolerissa. Tarviis mittari viritellä sille.
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Zamppa kirjoitti:
Pansu kirjoitti: Edelleen sen ilmausletkun kautta kulkee myös nestettä jatkuvasti säiliöön(8mm letku) ja sieltä säiliöstä saman verran kierron mukaan.
Ajattelin, että virtaus säiliön kautta on vähäistä, koska se on rinnan tuo normaali kierron kanssa ja ohuemmalla letkulla liitetty. Mutta jos kerta sekoittaa nesteet tuolta kautta, niin luulisi siitä erotuksesta sitten hyötyä olevan.

Säiliöt näyttää hyvältä :thumbup:

Tuon coolerin veden lämpötilaa olisi mielenkiintoista verrata imuilman lämpötilaan. Näkisi onko isompi ongelma vettä vai ilmaa jäähdyttävässä coolerissa. Tarviis mittari viritellä sille.
Lämpö kamera on hyvä kennojen tutkaillun
Samalla näkee onko kenno kokoalaltaa tasaisesti käytössä
(Vai virtaileeko jäähdytettävä/jäähdyttäkö jotenkin epätasaisesti)

Oma täysin moottori kierrosta erilinen vesi kierto
Kannatta järjestää jos systeemiä uudellen rakentaa
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Lape kirjoitti:Mulla pomppaa aikalailla heti 60c lämmöt ko lähtee kaasupohjassa puotattaan.
Tuosta tuli mieleen kun lokitin noita aikaisempi lämmittelyvetoja.

Eka 0 - 193 km/h, 25,3 sekuntia, IAT alussa 25, lopussa 52 astetta

Toinen lämmittely heti perään 97 - 199 km/h, 18 sekuntia, IAT alussa 33, lopussa 50 astetta.

Jäähdytysaika (vapaa rullaus) vetojen välillä 32 sekuntia.

Näissä kierto oli moottorin kanssa samassa. Eli kyllä tuo isompi jäähdytin pitää IAT:en tällaisissa kevyissä vedoissa hyvin alle 60 asteen. Sitten kun aletaan painamaan yli 200 km/h niin imuilman lämpö karkaa korkeaksi.

Kuva
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

CDI203 kirjoitti:Oma täysin moottori kierrosta erilinen vesi kierto
Kannatta järjestää jos systeemiä uudellen rakentaa
Minulla on eriytetty järjestelmä mutta ongelmaksi näyttää muodostuvan tuo keulalla oleva cooleri. Vakio on aivan olemattoman pieni, joka ei varmaankaan kestä 25 asteen kesäkelillä muutamaa kunnollista vetoa ilman, että ahdin tippuu pois pelistä. Omaan autooni on vaihdettu suurempi ahtimen jäähdytin mutta sekään ei tahdo riittää jos vauhtia aletaan keräämään kunnolla. Pitäisi saada lisää jäähdytyselementtiä mahtumaan keulaan. + lisää ainetta kiertämään, + lisäaine kiertämään nopeammin -> suurempi tuottoinen pumppu.
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

amgenter kirjoitti:
S202 kirjoitti:Niin ne ekat vedotko oli ei aivan kaasu pohjassa?
Meinaatko noita loppunopeuden saavuttamiseen kestäneitä aikoja? Niissä on aika kovia eroja, joten täytyy vielä kerran tarkistaa nuo ajat. Lähtö oli toisissa vedoissa huomattavasti parempi, joten siitä tulee jonkin verran eroa mutta ei kai sitä noin paljon pitäisi tulla.
Löysin virheen tekstiä. Oli 10 sekuntia liikaa tullut aikaa. 0 - 223 km/h olin laittanut 37,8 sekuntia vaikka oikea oli 27,8 sekuntia. Korjasin alkuperäiseen viestiin.
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

amgenter kirjoitti:
CDI203 kirjoitti:Oma täysin moottori kierrosta erilinen vesi kierto
Kannatta järjestää jos systeemiä uudellen rakentaa
Minulla on eriytetty järjestelmä mutta ongelmaksi näyttää muodostuvan tuo keulalla oleva cooleri. Vakio on aivan olemattoman pieni, joka ei varmaankaan kestä 25 asteen kesäkelillä muutamaa kunnollista vetoa ilman, että ahdin tippuu pois pelistä. Omaan autooni on vaihdettu suurempi ahtimen jäähdytin mutta sekään ei tahdo riittää jos vauhtia aletaan keräämään kunnolla. Pitäisi saada lisää jäähdytyselementtiä mahtumaan keulaan. + lisää ainetta kiertämään, + lisäaine kiertämään nopeammin -> suurempi tuottoinen pumppu.
Joskus tuota eurochargedin cooleria katselinkin ja totesin sen vähän turhan ohueksi ja helvetin kalliiksi.

Itsellä vähän mielessä vaihtaa tuo omakin jäähdytin vielä vähän isompaan, mikä on nyt tuossa alkuperäisen tilalla. Cooleri siis ehkä kaupan jos ketä kiinnostaa, voittaa vakion mennen tullen(koko alumiinia ja paljon massaa) CM90 pumppu jo matkalla Suomeen.
Viimeksi muokannut Pansu, To 30.05.2013 15:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Täällä oli tarjolla kaikenlaista http://www.frozenboost.com/
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Kuva

Tuossa jäähdyttimestä kuvaa, jos jotain kiinnostaa. Kaupan ainakin hetken aikaa, ennen kuin ruuvaan puskurin taas paikoilleen.
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Tässä listassa olisi mielenkiintoista nähdä Pansun auto:

http://www.dragtimes.com/results.php?ca ... +DragTimes
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Olishan tuo kiva käydä vartilla kokeilemassa. Harmi vaan motoparkissa ei taida paljon olla ajoja, radalle.com tapahtumakin on juhannuksena ja tuolloin en kyllä aio olla siellä.
Lape
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 194
Liittynyt: Su 06.11.2011 22:07
Paikkakunta: Kemi

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Lape »

Ootko Pansu tuosta tietoinen? http://www.tori.fi/varsinais-suomi/MB_S ... m?ca=1&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;

Liekkö tuosta mitään järkevää sitten saa sepättyä.
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Lape kirjoitti:Ootko Pansu tuosta tietoinen? http://www.tori.fi/varsinais-suomi/MB_S ... m?ca=1&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;

Liekkö tuosta mitään järkevää sitten saa sepättyä.
Ei oo sattunut silmään kuin nyt, mikähän tuon litratuotto mahtaa olla, kai se on isompi kuin meidän?
Zamppa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 137
Liittynyt: Ma 17.12.2012 10:45

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Zamppa »

Lape kirjoitti:Ootko Pansu tuosta tietoinen? http://www.tori.fi/varsinais-suomi/MB_S ... m?ca=1&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;

Liekkö tuosta mitään järkevää sitten saa sepättyä.

Ei oo kyllä hinnalla pilattu jos on muuten kunnossa ja kiinnitys vielä onnistuu.
Lape
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 194
Liittynyt: Su 06.11.2011 22:07
Paikkakunta: Kemi

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Lape »

Zamppa kirjoitti:
Lape kirjoitti:Ootko Pansu tuosta tietoinen? http://www.tori.fi/varsinais-suomi/MB_S ... m?ca=1&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;

Liekkö tuosta mitään järkevää sitten saa sepättyä.

Ei oo kyllä hinnalla pilattu jos on muuten kunnossa ja kiinnitys vielä onnistuu.
Onhan tuossa varmaan sovittamista kun pitäisi pari reikää tulpata kun tuo on 8-zyl kamppeesta.
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Zamppa kirjoitti:
Lape kirjoitti:Ootko Pansu tuosta tietoinen? http://www.tori.fi/varsinais-suomi/MB_S ... m?ca=1&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;

Liekkö tuosta mitään järkevää sitten saa sepättyä.

Ei oo kyllä hinnalla pilattu jos on muuten kunnossa ja kiinnitys vielä onnistuu.
Kiinnitys laitetaan onnistumaan :lol: Tuosta pitää sahata noi imusarjan pätkät kokonaan pois ja tehdä siihen uudet tilalle, onhan tuossa hommaa, mutta on valmiiksi katsottuna jo 100x100 umpialumiini tankoa :thumbup:
Vastaa Viestiin