C 3,0 cdi AMG virittelystä

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Avatar
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 11842
Liittynyt: Ti 01.04.2008 17:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
ViestiLähetetty: Ke 14.03.2018 11:52
Siis Omaa vesi kirtoa
Sille lisä coolerille jos sinne sen rakentelee,

Jos omasta pumpusta ei tule vika koodia (sähköpuoli kunnossa pesä kulunut)
niin mutta ei pumpaa ennään kunnolla
Antaa sen olla siellä ja laitaa lisä pumppun

Jos ahto ilma vakio osilla on kuumaa niin
Toinen mitä kannatta seurailla on sen jäähdytys vesi
Joskus vika löytyy sen lämmön siirosta
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=24386&highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=3&t=120350&p=807311#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=126659
:)


Mersumies
Mersumies
Viestit: 771
Liittynyt: Ti 23.10.2007 12:20
Paikkakunta: Kalajoki
ViestiLähetetty: Ke 14.03.2018 20:38
tomant kirjoitti:Imuilman lämpötilan mittaaminen sen mennessä moottoriin vaatii anturin, mittarin ja vähän piuhaa. Sen jälkeen lämpötilan seuranta on helpompaa kuin mutu-menetelmällä.


Se näissä onneksi jo on.
Star/bittiTuikkaukset Kalajoella.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 90
Liittynyt: Su 28.04.2013 11:31
ViestiLähetetty: Su 18.03.2018 10:55
Hieno että saatiin tännekin vähän keskustelua aikaiseksi. :thumbup:

Tämmöisiä kysymyksiä tässä nyt tulee pyöriteltyä.
Miten tuota vakiopumppua ohjataan? Pyöriikö se koko ajan vakionopeudella, onko siinä joku kartta jota se seuraa?
Toki siitä tulee heti mieleen, että voiko sen ohjausta säätää? Vaikka pyörii varmasti nytkin täydellä teholla silloin kun sitä tarvitsee.
Nämä sähkö jutut on aina vaikeimpia ymmärtää kun ei ole koskaan opiskellut mitään sen suuntaistakaan.

Mitenhän virtaukselle käy jos sinne kiertoon vain lisäilee kennoja väliin? Jos esimerkiksi laitetaan 2metriä hyvää letkua, yksi välijäähdytin ja yksi pieni kenno. Pysyykö vielä vakiopumpulla kierto riittävänä?

En siis usko että vakio coolerissa tai pumpussa olisi oikeaa vikaa, luulen vain etteivät ne ole oikeasti riittävän tehokkaat. Menee vähän harakoille kaikki muu tekeminen jos ahtoilma ei pysy viileänä vedossa.

Nyt on tarkoitus rakentaa hyvin toimiva, harrastekäyttis, ei lähdetä hakemaan HP ennätystä.
Myydään Rado iso viritys välijäähdytin 700€+postit/nouto. Sopii suoraan täydellisesti OM651-moottoriin kaikkiin malleihin W204, R172, W212,ehdoton jokaiseen ohjelmoituun autoon. Oli meillä SLK:sa (vm.2012), mutta tehty C-sarjaan. Käy suoraan alkuperäisen välijäähdyttimen tilalle. Ainut tietämäni tehdas valmisteinen plug-and-play vaihtoehto. YV:llä lisää tietoja ja kuvia.
Avatar
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 11842
Liittynyt: Ti 01.04.2008 17:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
ViestiLähetetty: Su 18.03.2018 11:53
ArtoCDI kirjoitti:
En siis usko että vakio coolerissa tai pumpussa olisi oikeaa vikaa, luulen vain etteivät ne ole oikeasti riittävän tehokkaat. Menee vähän harakoille kaikki muu tekeminen jos ahtoilma ei pysy viileänä vedossa.

Nyt on tarkoitus rakentaa hyvin toimiva, harrastekäyttis, ei lähdetä hakemaan HP ennätystä.


tuohon riittää ehjät vakioosat kunhan ovat puhtaita niin että lämpö siirtyy
(tai no ei kyllä ole aavistustakaaan mikä on ihme on harraste käyttis mutta ei tuommoinen ainakkaan hiukan ohjelma muuteltuna berlinistä etelään päin läpöisenä kesäyönän vielä lämmöistä valitellut mitään eikä menossakan tuntunut mitään hyytymisen merkejä verratuna ekasta rampista kiihdytämiseen
minkä jälkeen saikin pitää polkimen pohjassa pitempään mitä suomesta löytyy yhtenäistä moottori tietä :) )
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=24386&highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=3&t=120350&p=807311#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=126659
:)

Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 4250
Liittynyt: La 24.04.2004 08:39
ViestiLähetetty: Ma 19.03.2018 19:14
ArtoCDI kirjoitti:Miten tuota vakiopumppua ohjataan? Pyöriikö se koko ajan vakionopeudella, onko siinä joku kartta jota se seuraa?
Toki siitä tulee heti mieleen, että voiko sen ohjausta säätää? Vaikka pyörii varmasti nytkin täydellä teholla silloin kun sitä tarvitsee.
Nämä sähkö jutut on aina vaikeimpia ymmärtää kun ei ole koskaan opiskellut mitään sen suuntaistakaan.

Mitenhän virtaukselle käy jos sinne kiertoon vain lisäilee kennoja väliin? Jos esimerkiksi laitetaan 2metriä hyvää letkua, yksi välijäähdytin ja yksi pieni kenno. Pysyykö vielä vakiopumpulla kierto riittävänä?

En siis usko että vakio coolerissa tai pumpussa olisi oikeaa vikaa, luulen vain etteivät ne ole oikeasti riittävän tehokkaat. Menee vähän harakoille kaikki muu tekeminen jos ahtoilma ei pysy viileänä vedossa.

Nyt on tarkoitus rakentaa hyvin toimiva, harrastekäyttis, ei lähdetä hakemaan HP ennätystä.


Kun neste lämpiää riittävästi, niin pumppu käynnistyy, ei mahda olla muuta ohjausta.
Käsittääkseni se ongelmakohta ei ole pumpun kapasiteetissa, vaan se "pikkusyyläri" siinä "tavallisen coolerin " paikalla on liian tehoton.
Polttaisin ruutia siihen.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä BMW,n ohjelmointia

Mersumies
Mersumies
Viestit: 903
Liittynyt: Ma 02.02.2004 17:14
Paikkakunta: JKL
ViestiLähetetty: Ma 19.03.2018 20:50
Vakiopumppua muistaakseni ohjataan pvm signaalilla 5-100% joskus aikoinaan muokattiin C32 "viri"pumppu tilalle jänniteohjatun relen kautta niin siinä saatiin sisään menevän ilman jäähtymistä, mutta minkä verran sitä en muista..
Voi olla et muistan tuon ohjauksen ristiin, mutta hyötyä oli kumminkin.
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC
X218 350cdi 4-matic
S212 350cdi 4-matic
EX A209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300

Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 4250
Liittynyt: La 24.04.2004 08:39
ViestiLähetetty: Ti 03.04.2018 06:51
.
Kylläkyllä, Joskami on oikeassa.
Enpäs meinannut muistaa, ohjelmasta saa pumpun muistaakseni toimimaan halutulla tavalla, joka virikäytössä taitaa olla "täysillä", lämpöön reagointi on käytännössä aina myöhässä.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä BMW,n ohjelmointia
Avatar
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 901
Liittynyt: Pe 15.08.2003 18:42
Paikkakunta: Koria
ViestiLähetetty: La 28.04.2018 21:49
ArtoCDI kirjoitti:
Kun neste lämpiää riittävästi, niin pumppu käynnistyy, ei mahda olla muuta ohjausta.
Käsittääkseni se ongelmakohta ei ole pumpun kapasiteetissa, vaan se "pikkusyyläri" siinä "tavallisen coolerin " paikalla on liian tehoton.
Polttaisin ruutia siihen.


Jos en nyt ihan hakoteillä ole ni tuolla nokalla on kaksi kennoa missä välijäähyn neste kiertää.
Puskurista koneeseen päin on ensin helmassa pikku syyläri, sitten ilmastoinnin kenno, sen jälkeen toinen välijäähyn kenno ja sitten normi syyläri.
Kalusto:
Mersu(ja)

*

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 6
Liittynyt: Ke 07.10.2015 20:27
ViestiLähetetty: To 24.05.2018 15:20
En viitsi uutta topiccia avata, mutta luulisin täältä löytyvän apua. Elikkä ongelmana olisi se, että rakkaasta lapsesta hajosi turbo ja pakopesä on niin sanotusti väljä, tuohon siis tarvitsisin uuden pakopesän, niin mistäköhän sellaisen saisi tehtyä? Vai alanko katselemaan ulkomailta vastaavaa turboa? Nyt olisi kaikki apu paikallaan.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 70
Liittynyt: To 01.03.2018 18:34
ViestiLähetetty: La 26.05.2018 12:10
Itsellä kanssa turbon huolto mielessä ja hintoja kyselly...Puolasta saa uuden samaan hintaan mitä täällä maksaa huolto/korjaus...muutamia ahtimia sieltä tilattu ja oem tavaraa sekä nopea toimitus 3-4päivää

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 269
Liittynyt: To 14.10.2010 13:14
ViestiLähetetty: Ma 28.05.2018 12:53
Jos joku tarvii 1350barin rail-anturia niin sellainen löytyy ylimääräisenä.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 90
Liittynyt: Su 28.04.2013 11:31
ViestiLähetetty: Ma 04.06.2018 13:35
Mikä öljy on paras laatikkoon? Voisi vaihtaa joutuessaan kun vielä odotellaan osia maailmalta.
Myydään Rado iso viritys välijäähdytin 700€+postit/nouto. Sopii suoraan täydellisesti OM651-moottoriin kaikkiin malleihin W204, R172, W212,ehdoton jokaiseen ohjelmoituun autoon. Oli meillä SLK:sa (vm.2012), mutta tehty C-sarjaan. Käy suoraan alkuperäisen välijäähdyttimen tilalle. Ainut tietämäni tehdas valmisteinen plug-and-play vaihtoehto. YV:llä lisää tietoja ja kuvia.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 70
Liittynyt: To 01.03.2018 18:34
ViestiLähetetty: Ma 04.06.2018 16:40
mobil 134

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 90
Liittynyt: Su 28.04.2013 11:31
ViestiLähetetty: Ti 05.06.2018 05:52
Onko RedLine D4 atf sopiva öljy laatikkoon? Kuinka monta litraa menee vaihtoon?
Myydään Rado iso viritys välijäähdytin 700€+postit/nouto. Sopii suoraan täydellisesti OM651-moottoriin kaikkiin malleihin W204, R172, W212,ehdoton jokaiseen ohjelmoituun autoon. Oli meillä SLK:sa (vm.2012), mutta tehty C-sarjaan. Käy suoraan alkuperäisen välijäähdyttimen tilalle. Ainut tietämäni tehdas valmisteinen plug-and-play vaihtoehto. YV:llä lisää tietoja ja kuvia.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 249
Liittynyt: La 16.02.2008 03:03
Paikkakunta: Oulainen
ViestiLähetetty: Ti 05.06.2018 08:42
Ei taida täyttää MB 236.10 vaatimusta (pitää olla 5v sähkölootalle vähintään tuo). Itsellä meni huuhtelemalla vaihdossa noin 12 litraa pensa väyryseen. Tuo mobilin 134 on jo MB 236.14 ja senpuoleen käy hyvin.
S210 E320T -00
S124 230TE -87
C230K -95

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 70
Liittynyt: To 01.03.2018 18:34
ViestiLähetetty: Ke 06.06.2018 18:14
1165€ tuli turbo Puolasta maksamaan..mites onko ketään koskaan avannut 30pin konetta mitä kaikkea muutoksia siinä on normi 612 pataan muutakun iskunpituus...
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 778
Liittynyt: Pe 25.06.2004 10:53
Paikkakunta: Espoonlahti
ViestiLähetetty: To 07.06.2018 07:15
en oo purkanu, mutta kannen pultin pitää ainakin uusia

Kannen purku näkyy tuolta

https://www.youtube.com/watch?v=h5p-hBTTrlQ
//// AMG Owners Club Finland
S203 C30 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 kompura -98
Avatar
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 901
Liittynyt: Pe 15.08.2003 18:42
Paikkakunta: Koria
ViestiLähetetty: To 07.06.2018 17:45
Sotketaas lisää. Eli pitääkö C30 pannuun vaihtaa jakoketjua jossain kohtaa, vai pääseekö miljoonan samalla :mrgreen:
Kalusto:
Mersu(ja)

*
Avatar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 419
Liittynyt: Ma 22.11.2004 14:23
Paikkakunta: Oulu
ViestiLähetetty: Ti 19.06.2018 19:50
tuikku kirjoitti:.
Hommaa ebaystä ihan tavallisia OM646,647,648 suuttimia, mieluiten samaa paria kuusi kpl.
Mahdollisimman halvalla, toimivat.
Laita ne Karjalaiselle mörkösuuttimien rungoiksi, tai vaikka Herleville


jos vähän kyselen et mitä muuten suunnilleen maksaa näitten suuttimien muokkaaminen??
S203 200CDI A
ex.
S211 320CDI 4Matic
W164 280CDI
S204 200CDI A
W211 200CDI A
W210 200CDI
W124 200D

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 90
Liittynyt: Su 28.04.2013 11:31
ViestiLähetetty: Ke 20.06.2018 21:34
St bertils kirjoitti:1165€ tuli turbo Puolasta maksamaan..mites onko ketään koskaan avannut 30pin konetta mitä kaikkea muutoksia siinä on normi 612 pataan muutakun iskunpituus...

Laitahan alkuperäinen myyntiin. Siitä tulee jollekin aivan huippu viri turbo. Toki billettiä vielä sisään.

Edit: totaali ajatus katkos. Toki jos se on aivan rikki niin eipä siitä saa kukaan mitään. :wtf:
Myydään Rado iso viritys välijäähdytin 700€+postit/nouto. Sopii suoraan täydellisesti OM651-moottoriin kaikkiin malleihin W204, R172, W212,ehdoton jokaiseen ohjelmoituun autoon. Oli meillä SLK:sa (vm.2012), mutta tehty C-sarjaan. Käy suoraan alkuperäisen välijäähdyttimen tilalle. Ainut tietämäni tehdas valmisteinen plug-and-play vaihtoehto. YV:llä lisää tietoja ja kuvia.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 70
Liittynyt: To 01.03.2018 18:34
ViestiLähetetty: To 21.06.2018 08:55
Täysin ehjä ahdin on..huollatan sen jossain kohtaa ja vaihdan siiven..Auto toimittaa vielä käyttöauton virkaa ja saa pysyä niin kauan vakiona.ja oon vähän vanhanliiton miehiä kun viritetään ni sillon ei ole suuttimessa sähköjohtoa.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 90
Liittynyt: Su 28.04.2013 11:31
ViestiLähetetty: Pe 29.06.2018 10:33
St bertils kirjoitti:Täysin ehjä ahdin on..huollatan sen jossain kohtaa ja vaihdan siiven..Auto toimittaa vielä käyttöauton virkaa ja saa pysyä niin kauan vakiona.ja oon vähän vanhanliiton miehiä kun viritetään ni sillon ei ole suuttimessa sähköjohtoa.

Minulla on yksi vakio tilalle käyvä billet kompressorin siipi. Pitäisi kuitenkin nostaa tuottoa reilustikin. Voin luopua tosi edullisesti jos tulee tarve. Oli tarkoitus vaihtaa itselle, mutta valittiin lopulta reilusti isompi.
Myydään Rado iso viritys välijäähdytin 700€+postit/nouto. Sopii suoraan täydellisesti OM651-moottoriin kaikkiin malleihin W204, R172, W212,ehdoton jokaiseen ohjelmoituun autoon. Oli meillä SLK:sa (vm.2012), mutta tehty C-sarjaan. Käy suoraan alkuperäisen välijäähdyttimen tilalle. Ainut tietämäni tehdas valmisteinen plug-and-play vaihtoehto. YV:llä lisää tietoja ja kuvia.

Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 4250
Liittynyt: La 24.04.2004 08:39
ViestiLähetetty: Su 01.07.2018 13:32
St bertils kirjoitti:Täysin ehjä ahdin on..huollatan sen jossain kohtaa ja vaihdan siiven..Auto toimittaa vielä käyttöauton virkaa ja saa pysyä niin kauan vakiona.ja oon vähän vanhanliiton miehiä kun viritetään ni sillon ei ole suuttimessa sähköjohtoa.


Jos laittaa vakion kaltaisen billetti siiven, niin ei se vanha ahdin enää siitö pilaan mene, vaikkei tapapainoittaisikkaan erikseen, vaihtaa vaan.
Etu on ielestäni suurempi, kun riski.
Kun ei se vanha ja kulunutkaan siipi enään sen kummemmassa tasapainossa ole.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä BMW,n ohjelmointia

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 90
Liittynyt: Su 28.04.2013 11:31
ViestiLähetetty: Ti 03.07.2018 14:15
Nyt saisi vinkata paikan josta löytyy C30 amg kannen pultit

Edit: tilauksessa tuli siis yksi pultti ja loput on ”jälkitoimituksessa”. Kukaan ei tiedä milloin tämä jälkitoimitus on.
Onko mitään tahoa joka osaisi tehdä pultit? Meillä olisi antaa tämä yksi malliksi.
Myydään Rado iso viritys välijäähdytin 700€+postit/nouto. Sopii suoraan täydellisesti OM651-moottoriin kaikkiin malleihin W204, R172, W212,ehdoton jokaiseen ohjelmoituun autoon. Oli meillä SLK:sa (vm.2012), mutta tehty C-sarjaan. Käy suoraan alkuperäisen välijäähdyttimen tilalle. Ainut tietämäni tehdas valmisteinen plug-and-play vaihtoehto. YV:llä lisää tietoja ja kuvia.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 70
Liittynyt: To 01.03.2018 18:34
ViestiLähetetty: Ke 04.07.2018 10:01
Miten se eroaa normi cdiin pultista?

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 90
Liittynyt: Su 28.04.2013 11:31
ViestiLähetetty: Ke 04.07.2018 10:19
St bertils kirjoitti:Miten se eroaa normi cdiin pultista?

Jos ymmärsin oikein niin ovat pidemmät. En ole verrannut keskenään, ihan mutua. C30 kuitenkin ihan oma pultti.

Pulteilla hintaa 25€/kpl , sillä ajattelin että olisi kohta yhtenevän kallista teettää tuommoiset. Jos vain tekijä on olemassa.
Myydään Rado iso viritys välijäähdytin 700€+postit/nouto. Sopii suoraan täydellisesti OM651-moottoriin kaikkiin malleihin W204, R172, W212,ehdoton jokaiseen ohjelmoituun autoon. Oli meillä SLK:sa (vm.2012), mutta tehty C-sarjaan. Käy suoraan alkuperäisen välijäähdyttimen tilalle. Ainut tietämäni tehdas valmisteinen plug-and-play vaihtoehto. YV:llä lisää tietoja ja kuvia.
Avatar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 375
Liittynyt: Ma 04.04.2011 22:18
Paikkakunta: Pohjanmaa
ViestiLähetetty: Ke 04.07.2018 18:39
Tekiskö Memar? En ole itse tilannut mitään, mutta tiedän että tekevät pultteja vaativiin olosuhteisiin. Varmasti vaatii pelkän tekemisen lisäksi suunnittelu/laskentatyötä, että löytyy materiaalispeksi. Mutta kiristysohjetiedolla ja mallipultilla luulis onnistuvan...

http://www.memar.fi

TJ
**********
W251 CDI 4-matic
W123 300CD
C30 AMG -03 -ex
A170 CDI -99 -ex

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 90
Liittynyt: Su 28.04.2013 11:31
ViestiLähetetty: Ke 04.07.2018 23:57
Maastis kirjoitti:Tekiskö Memar?

Kiitos vinkistä
Soitin tuonne jo päivällä. Pystyvät tehdä, mutta ehtivät tehdä aikaisintaan syksyllä.
Hinta on kova, mutta täysin ymmärrettävä. Jos auto on vielä talvella osina, eikä Mersu saa toimitettua pultteja niin sitten saavat tehdä.

Uskomattomasti harmittaa. Ei pitäisi ikinä jättää mitään muiden hoidettavaksi.
Myydään Rado iso viritys välijäähdytin 700€+postit/nouto. Sopii suoraan täydellisesti OM651-moottoriin kaikkiin malleihin W204, R172, W212,ehdoton jokaiseen ohjelmoituun autoon. Oli meillä SLK:sa (vm.2012), mutta tehty C-sarjaan. Käy suoraan alkuperäisen välijäähdyttimen tilalle. Ainut tietämäni tehdas valmisteinen plug-and-play vaihtoehto. YV:llä lisää tietoja ja kuvia.
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1540
Liittynyt: La 14.01.2006 17:38
Paikkakunta: Pyhäjoki/Kalajoki
ViestiLähetetty: To 05.07.2018 08:45
Vertaappa sitä pulttia normi koneen pulttiin että mitå eroa siinä on.
Diesel on puhtaampi.

ex. http://www.youtube.com/watch?v=myNfCjopy6Y

ex. http://www.youtube.com/watch?v=Z2OYaSClZH0
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 778
Liittynyt: Pe 25.06.2004 10:53
Paikkakunta: Espoonlahti
ViestiLähetetty: To 05.07.2018 08:52
Kattelin nopeesti niin kyllä saksanmaalta noita pultteja saa, halvimmillaan 20-30€ setti + lähetyskulut

laita googleen 612.990 zylinderkopfschrauben, niin löytyy kiristysmonentit mittakuvat jne jne

Pultin pituus on 107mm kun "tavallinen" on 102mm
//// AMG Owners Club Finland
S203 C30 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 kompura -98
EdellinenSeuraava

Paluu Turbot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa







AUTOIHINvaraOSAT.fi

kl-varaosat.fi

https://Www.AutoDoc.fi