C 3,0 cdi AMG virittelystä

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 90
Liittynyt: Su 28.04.2013 11:31
ViestiLähetetty: To 05.07.2018 14:05
Hokke kirjoitti:Kattelin nopeesti niin kyllä saksanmaalta noita pultteja saa, halvimmillaan 20-30€ setti + lähetyskulut

laita googleen 612.990 zylinderkopfschrauben, niin löytyy kiristysmonentit mittakuvat jne jne

Pultin pituus on 107mm kun "tavallinen" on 102mm

Kiitos

Mikäli joku vain löytää linkin josta oikeita pultteja saa niin linkatkaa ihmeessä tänne heti.

Taitaa olla pultit myös eri ainetta tai C30 pultilla on ainakin kovempi kiristys momentti.
Myydään Rado iso viritys välijäähdytin 700€+postit/nouto. Sopii suoraan täydellisesti OM651-moottoriin kaikkiin malleihin W204, R172, W212,ehdoton jokaiseen ohjelmoituun autoon. Oli meillä SLK:sa (vm.2012), mutta tehty C-sarjaan. Käy suoraan alkuperäisen välijäähdyttimen tilalle. Ainut tietämäni tehdas valmisteinen plug-and-play vaihtoehto. YV:llä lisää tietoja ja kuvia.


Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 24
Liittynyt: Ti 31.10.2006 20:22
ViestiLähetetty: Ke 18.07.2018 09:06
C30 kansipultit on läpi porattu, muistaakseni jossain oli maininta "öljyjäähdytteiset". Hinta tosiaan mukavat 25e/kpl ja pitää uusia kun käyttää auki.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 70
Liittynyt: To 01.03.2018 18:34
ViestiLähetetty: Ke 18.07.2018 12:32
Jos ovat ontot ni sitten kyllä tuskin ovat venymä pultteja?

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 90
Liittynyt: Su 28.04.2013 11:31
ViestiLähetetty: Pe 10.08.2018 23:36
Voidaan nyt päivittää vähän tilannetta.

Pultteja ei ole saatu. Saatiin tilatessa arvio, että tulisivat 10.8. Tässä kohtaa selvä että eivät tulleet. Ei siis mitään tietoa koska niitä on taas tulossa. Älkää kukaan vain purkako kantta nyt irti!!

Pestiin moottori kunnolla puhtaaksi ja todennäköinen syy vuotoon on halkeama kannessa. Halkeama oli selvästi vanha, mutta paineen nosto (hybrid turbo ja suuttimista kaikki ulos mitä lähtee) oli kai liikaa ja halkesi läpi. Sylinteri oli siis puhtaampi kuin muut, eli saanut ilmeisesti jäähdytys neste pesun. Sylinterit ja mäntien laet on onneksi todella siistit.

C30 on jo Suomessa n. 70kpl:ta, eli noin 3% koko valmistusmäärästä! 3/4 varmaan Tuikun ohjelma. Onko kukaan laittanut vielä 350hv:ta rikki??
Myydään Rado iso viritys välijäähdytin 700€+postit/nouto. Sopii suoraan täydellisesti OM651-moottoriin kaikkiin malleihin W204, R172, W212,ehdoton jokaiseen ohjelmoituun autoon. Oli meillä SLK:sa (vm.2012), mutta tehty C-sarjaan. Käy suoraan alkuperäisen välijäähdyttimen tilalle. Ainut tietämäni tehdas valmisteinen plug-and-play vaihtoehto. YV:llä lisää tietoja ja kuvia.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 70
Liittynyt: To 01.03.2018 18:34
ViestiLähetetty: Ma 12.11.2018 18:58
Ootkos kannenpultit jo saanu?..ittelle tein syyshuollon uus turbo ja ilmamassamittari..ilmanputsarinkin lopultain sain uuden..pitääkö uus imm sopeuttaa kun sen vaihtaa?

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 269
Liittynyt: To 14.10.2010 13:14
ViestiLähetetty: Ma 12.11.2018 19:18
Ei tarvi. Laittakaa ny joku 400 rikki jottei tartte itte hommata AMG:tä takaasi :D

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 70
Liittynyt: To 01.03.2018 18:34
ViestiLähetetty: Ke 14.11.2018 19:24
Kyl ens täytyy saada toinenki takapyörä vetämään...oikein hävetti kesällä kun jäi valoihin vaan yks viiva...

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 90
Liittynyt: Su 28.04.2013 11:31
ViestiLähetetty: La 15.12.2018 22:28
teemu5566 kirjoitti:Ei tarvi. Laittakaa ny joku 400 rikki jottei tartte itte hommata AMG:tä takaasi :D

Jos vain Poro Urbon modaamasta vakio turbosta saa semmoisen ilmamäärän läpi niin laitetaan. Siitä kai se on nyt kiinni.

St bertils kirjoitti:Ootkos kannenpultit jo saanu?..ittelle tein syyshuollon uus turbo ja ilmamassamittari..ilmanputsarinkin lopultain sain uuden..pitääkö uus imm sopeuttaa kun sen vaihtaa?

Ei ole kuulunut mitään.

Jos C30 amg omistajat tahtoo auttaa, niin tilataan muutama yksittäinen pultti ylimääräistä.
Luulisi nopeuttavan prosessia jos tarvitsijoita on useampi. Toki 25€/kpl maksaa noi pultit ja tilaustavarat joutuu maksamaan etukäteen. 14vrk:n palautusoikeudesta ei kuitenkaan pääse eroon.
Myydään Rado iso viritys välijäähdytin 700€+postit/nouto. Sopii suoraan täydellisesti OM651-moottoriin kaikkiin malleihin W204, R172, W212,ehdoton jokaiseen ohjelmoituun autoon. Oli meillä SLK:sa (vm.2012), mutta tehty C-sarjaan. Käy suoraan alkuperäisen välijäähdyttimen tilalle. Ainut tietämäni tehdas valmisteinen plug-and-play vaihtoehto. YV:llä lisää tietoja ja kuvia.

Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Pe 29.09.2017 16:42
ViestiLähetetty: Ma 18.03.2019 17:55
Kysymyksiä tuohon C 30 virittelyyn liittyen. Topicci lueskeltu läpi mutta varmaan osa asioista muuttunutkin tässä vuosien varrella.

Onko iloa vakion katin tyhjentämisestä? Kokonaan suora downpipe kyllä auttaisi asiaa mutta jää tekemättä ainakin toistaiseksi.

Tarkotus käyttää ahdin kompressorisiiven vaihdossa ja myöhemmin nostaa ruiskupaineet sekä ohjelmoida.

Onko jotain muuta järkevää mitä vakioahtimelle voi tehdä samalla?

Suuttimia ei ainakaan tällä erää ole tarkoitus päivitellä isompiin. Onko vakiosuuttimien kärkien vaihdosta mitään iloa?

Noilla edellämainituilla varmaan pääsee sinne 300hp paikkeille...
C 30

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 269
Liittynyt: To 14.10.2010 13:14
ViestiLähetetty: Su 31.03.2019 22:21
Pelkällä ohjelmalla saa 300hv. Jos mielit 400hv niin sitte vasta muita muutoksia. Jos vaihdat kärjet niin ota herlevin ”isoimmat” vaikka matti kauppas mulle ainakin ”pienimmät”. Pienimmät ei ole kuin 10% vakiota isommat. Toinen vaihtoehto teetättää rengaspalvelulla ”mörkösuuttimet”.

Mersumies
Mersumies
Viestit: 552
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: Ma 01.04.2019 06:47
10% vakiota isommat tuotolta vai reikien kooltaan? On muuten iso merkitys kumpaa on.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 269
Liittynyt: To 14.10.2010 13:14
ViestiLähetetty: Ma 01.04.2019 08:09
Tuotolta. En tiedä johtuiko suuttimista mutta oma auto savutti ihan hirveästi penkis.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 90
Liittynyt: Su 28.04.2013 11:31
ViestiLähetetty: Pe 03.05.2019 13:07
Rixa kirjoitti:Kysymyksiä tuohon C 30 virittelyyn liittyen. Topicci lueskeltu läpi mutta varmaan osa asioista muuttunutkin tässä vuosien varrella.

Onko iloa vakion katin tyhjentämisestä? Kokonaan suora downpipe kyllä auttaisi asiaa mutta jää tekemättä ainakin toistaiseksi.

Tarkotus käyttää ahdin kompressorisiiven vaihdossa ja myöhemmin nostaa ruiskupaineet sekä ohjelmoida.

Onko jotain muuta järkevää mitä vakioahtimelle voi tehdä samalla?

Suuttimia ei ainakaan tällä erää ole tarkoitus päivitellä isompiin. Onko vakiosuuttimien kärkien vaihdosta mitään iloa?

Noilla edellämainituilla varmaan pääsee sinne 300hp paikkeille...


Vakio putki ja katti virtaa tosi hyvin. Jos isontaa ahdinta niin ottaisin kyllä katin samalla tyhjäksi. Rosteriputki vain sisälle niin siinä on suora downpipe.
Meillä kävi turbo Pro Turbolla Lappeenrannassa. Varattiin oikein aika etukäteen. Silti saivat menemään 11vkoa huollossa. Joka kysely kerralla oli just menossa turbo työn alle. Ei ainakaan tässä kohtaa vuotta mitään tuonne, jos on tarkoitus kesällä ajaa, eikä kiroilla. Tehoista en tiedä, kun hajosi kansi ennen kuin saimme säädettyä, remontti jatkuu....
Ei taida olla kärkien vaihdolla juuri apua. Vakiot on jo todella isot. Karjalainen rakentaa myös koko rungon uudestaan ja kärjet on aivan tolkuttoman isot.

Edit: 300hv:n tuntumaan pääsee kyllä ohjelmoinnilla kun vain auto on täysin ehjä. Nämä on jo niin vanhoja, että esim turbosta voi olla jo se viimeinen terä hukassa.
Meillä 297hv:ta vaati ruiskutus paineen nostamisen ohjelmoinnin lisäksi. Lukua tai ohjelmaa ei hierottu yhtään kun siinä kohtaa oli selvä, että turbo lähtee remonttiin.


P.S ei ole siis kannen pultteja vieläkään mersulla.
Viimeksi muokannut ArtoCDI päivämäärä La 04.05.2019 18:14, muokattu yhteensä 1 kerran
Myydään Rado iso viritys välijäähdytin 700€+postit/nouto. Sopii suoraan täydellisesti OM651-moottoriin kaikkiin malleihin W204, R172, W212,ehdoton jokaiseen ohjelmoituun autoon. Oli meillä SLK:sa (vm.2012), mutta tehty C-sarjaan. Käy suoraan alkuperäisen välijäähdyttimen tilalle. Ainut tietämäni tehdas valmisteinen plug-and-play vaihtoehto. YV:llä lisää tietoja ja kuvia.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 90
Liittynyt: Su 28.04.2013 11:31
ViestiLähetetty: Pe 03.05.2019 13:19
teemu5566 kirjoitti:Tuotolta. En tiedä johtuiko suuttimista mutta oma auto savutti ihan hirveästi penkis.

Varmaan ilma puolen ongelma. Egr:t kannattaa ainakin tulpata niin ettei vuoda takaisin päin. Sama myös BMW:n kanssa.
Myydään Rado iso viritys välijäähdytin 700€+postit/nouto. Sopii suoraan täydellisesti OM651-moottoriin kaikkiin malleihin W204, R172, W212,ehdoton jokaiseen ohjelmoituun autoon. Oli meillä SLK:sa (vm.2012), mutta tehty C-sarjaan. Käy suoraan alkuperäisen välijäähdyttimen tilalle. Ainut tietämäni tehdas valmisteinen plug-and-play vaihtoehto. YV:llä lisää tietoja ja kuvia.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 269
Liittynyt: To 14.10.2010 13:14
ViestiLähetetty: Ma 06.05.2019 19:22
ArtoCDI kirjoitti:
teemu5566 kirjoitti:Tuotolta. En tiedä johtuiko suuttimista mutta oma auto savutti ihan hirveästi penkis.

Varmaan ilma puolen ongelma. Egr:t kannattaa ainakin tulpata niin ettei vuoda takaisin päin. Sama myös BMW:n kanssa.


Sillä ei oo enää väliä koska auto myyty jo 2 vuotta sitten. Penkittäjä vaan veikkas suuttimia.

Mersumies
Mersumies
Viestit: 552
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: Ma 06.05.2019 20:11
Ajoitus myöhässä tekee myös savua kun kaikki ei ehdi palaa, ruiskutus kun pitäisi saada nopeasti tehtyä niin liian pieneillä suuttimilla tulee savua kun määrä halutaan korkeaksi mutta aika ei riitä.
Mut ei ollut siis tuossa yllä mainitussa kun kerran suuttimet vaihdettu, ajoitus vois silti olla myöhäinen riippuen softan tekijästä ja tekijän kokemuksesta isompien kärkien kanssa.

Suutin kartta kalibroitu väärin ja soppaa tulee liikaa siihen nähden mitä pitäisi, taas tulee savua kun seos on väärä ja ilma ei riitä. Vaihtoehtoja on useita savulle miksi sitä tulee.

Spekulointia siis vain, kun ei tiedä mitä ja kuka tehnyt mihinkin.

Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 4250
Liittynyt: La 24.04.2004 08:39
ViestiLähetetty: Ti 07.05.2019 06:20
.
Varmaan on ollut minun tekemäni ohjelma.
Tässä taisi olla jollain tavoin modatut suuttimet, joista lähti kyllä savua, muttei sitä voimaa, jota ostajalle oli luvattu - meniköhän oikein ?
Toistaiseksi tiedän vaan kolme paikkaa, josta saa toimivia virisuuttimia, Rengaspalvelu Karjalainen, Hämeen diesel ja Linus auto.
Näiden lisäksi olen muutaman auton tehnyt sen ruotsalaisen, Dieselmekkenin suuttimille -ok.
Karjalaisen suuttimille olen tehnyt aikaläjän autoja, toimivat varmasti.

Suuttimen toiminnassa on muutakin, kun vaan että se on iso ja vielä isompi.
Toiset saa pelaamaan, niinkuin niiden kuuluukin, toisia vaan ei.

Ruiskutuksen ajoitus määräytyy kierrosluvun ja ruiskutusajan funktiona.
Jos rakennneltu suutin ei toimi vakion kaltaisesti, niin ohjelman rakennettakin pitäisi muuttaa - joka taas ei onnistu kokeilemalla yhden eliniän aikana.
Kunnollisen toiminnan vaatimus on, että suutin toimii vähintään jonnekkin 0-50/70millin tasolle asti jonkun vakiosuuttimen kaltaisesti, jotta asialle on kunnollinen kartta olemassa, sen jälkeenkin syöttö lisääntyy mahdollisimman lineaarisesti suhteessa paineeseen ja aukioloaikaan.

Suutin on commorailin ruiskutusjärjestelmän tärkein yksittäinen komponentti, tärkein.
Vastaa aivan hyvin esikammioisen pumppua.
Jos suutin ei tottele vakion kaltaiselle suuttimelle tarkoitettua ohjelmaa ja komentoja oikein, on mahdotonta saada aikaiseksi moitteettomasti toimivaan ohjelmaakaan.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä BMW,n ohjelmointia

Mersumies
Mersumies
Viestit: 552
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: Ti 07.05.2019 06:33
Kiitokset tuikulle selventämisestä, vähän toivoinkin tätä.
Suuttimen toiminta ja sen muutokset kiehtoo itseä siinä määrin että rakentelen penkkiä hissukseen missä pääsee tuottoja mittaamaan eri paineilla ja aukioloajoilla.
Tosin vain yhtä suutinta kerrallaan pystyy ajamaan, pumppuna on om647 pumppu ja systeemi kiinnittyy mun sorviin niin riittää vääntö ja kierrosluku on helposti säädettävissä. Siitä sitten lisää omassa säikeessään kun homma etenee enemmän nyt haalitaan osia.

Mersumies
Mersumies
Viestit: 1977
Liittynyt: Ke 22.07.2015 09:48
Paikkakunta: Mökillä
ViestiLähetetty: Ti 07.05.2019 08:34
MJPfin kirjoitti:Kiitokset tuikulle selventämisestä, vähän toivoinkin tätä.
Suuttimen toiminta ja sen muutokset kiehtoo itseä siinä määrin että rakentelen penkkiä hissukseen missä pääsee tuottoja mittaamaan eri paineilla ja aukioloajoilla.
Tosin vain yhtä suutinta kerrallaan pystyy ajamaan, pumppuna on om647 pumppu ja systeemi kiinnittyy mun sorviin niin riittää vääntö ja kierrosluku on helposti säädettävissä. Siitä sitten lisää omassa säikeessään kun homma etenee enemmän nyt haalitaan osia.


Suutinta kun rakentelet niin tärkeää ainkin liikuvat osat mahdolisimman kevyeksi
(Mahdolistaa sen että kykenne reagoimaan niillä isoilakin määrillä nopeasti)
Mökkillä
'

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 90
Liittynyt: Su 28.04.2013 11:31
ViestiLähetetty: Ti 14.05.2019 21:32
Korkeapaine diesel-pumpun akselista on havaittavissa pientä alkavaa kulumaa ja välystä.
Voiko jossain korjauttaa noita pumppuja? Toki laitettiin heti uusi vastakappale tilaukseen. Saa välyksestä suuren osan pois.
Ei ole edes uskaltanut selvitää mitä uusi pumppu maksaa.
Myydään Rado iso viritys välijäähdytin 700€+postit/nouto. Sopii suoraan täydellisesti OM651-moottoriin kaikkiin malleihin W204, R172, W212,ehdoton jokaiseen ohjelmoituun autoon. Oli meillä SLK:sa (vm.2012), mutta tehty C-sarjaan. Käy suoraan alkuperäisen välijäähdyttimen tilalle. Ainut tietämäni tehdas valmisteinen plug-and-play vaihtoehto. YV:llä lisää tietoja ja kuvia.
Avatar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 209
Liittynyt: Ma 30.07.2007 08:41
Paikkakunta: Satakunta
ViestiLähetetty: To 16.05.2019 02:27
ArtoCDI kirjoitti:Korkeapaine diesel-pumpun akselista on havaittavissa pientä alkavaa kulumaa ja välystä.
Voiko jossain korjauttaa noita pumppuja? Toki laitettiin heti uusi vastakappale tilaukseen. Saa välyksestä suuren osan pois.
Ei ole edes uskaltanut selvitää mitä uusi pumppu maksaa.


Om613 korjattu pumppu Saksan eBaysta kotiovella 200€ tietämissä + satkun pantti vanhasta pumpusta. On sitten toinen juttu, onko noissa joku amg-lisä tms... :roll:
S300
300GD
E320

Mersumies
Mersumies
Viestit: 552
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: To 16.05.2019 08:00
Väärä pumppu, eikös C30 ole sama pumppu kun 400cdi?

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 90
Liittynyt: Su 28.04.2013 11:31
ViestiLähetetty: To 16.05.2019 20:20
MJPfin kirjoitti:Väärä pumppu, eikös C30 ole sama pumppu kun 400cdi?

On sama pumppu kuin 400cdi, paras kun on ollut silloin tarjolla
Myydään Rado iso viritys välijäähdytin 700€+postit/nouto. Sopii suoraan täydellisesti OM651-moottoriin kaikkiin malleihin W204, R172, W212,ehdoton jokaiseen ohjelmoituun autoon. Oli meillä SLK:sa (vm.2012), mutta tehty C-sarjaan. Käy suoraan alkuperäisen välijäähdyttimen tilalle. Ainut tietämäni tehdas valmisteinen plug-and-play vaihtoehto. YV:llä lisää tietoja ja kuvia.
Avatar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 209
Liittynyt: Ma 30.07.2007 08:41
Paikkakunta: Satakunta
ViestiLähetetty: To 16.05.2019 23:18
MJPfin kirjoitti:Väärä pumppu, eikös C30 ole sama pumppu kun 400cdi?


Juu en sitä meinannutkaan, että 613 pumppu sopisi, esimerkkinä lähinnä.


Sopisko tämä?
https://www.ebay.de/itm/Mercedes-Benz-C ... SwkaZZdxN~
S300
300GD
E320

Mersumies
Mersumies
Viestit: 552
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: Pe 17.05.2019 07:08
Jos siinä ei muuta vikaa ole kuin jälkeä vetokappaleessa niin en tekisi mitään vaan jatkaisin ajoa. Onko akselissa säteen suuntaan välystä?

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 90
Liittynyt: Su 28.04.2013 11:31
ViestiLähetetty: La 18.05.2019 20:56
Timmiltä pumppu tuntuu. Välystä/kulumaa on vain akselin ulkoisessa rattaassa ja vastakappaleessa. Ajatus olikin laittaa pumppu talvella huoltoon jos niitä voi huoltaa.
Myydään Rado iso viritys välijäähdytin 700€+postit/nouto. Sopii suoraan täydellisesti OM651-moottoriin kaikkiin malleihin W204, R172, W212,ehdoton jokaiseen ohjelmoituun autoon. Oli meillä SLK:sa (vm.2012), mutta tehty C-sarjaan. Käy suoraan alkuperäisen välijäähdyttimen tilalle. Ainut tietämäni tehdas valmisteinen plug-and-play vaihtoehto. YV:llä lisää tietoja ja kuvia.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 90
Liittynyt: Su 28.04.2013 11:31
ViestiLähetetty: Ke 22.05.2019 17:20
Vielä kerran nostetaan pultit pöydälle. Projekti rullaa todella hitaasti ja epävarmasti eteen päin (ja välillä taakse päin). Nyt olisi tarkoitus tilata ARP tai vastaavalta valmistajalta samanlaiset pultit ilman niitä öljykanavia. Vapaata mutua saadaanko aikaiseksi ongelmia öljyn kierron ja paineiden kanssa?? Saa esittää jos on joku toinen vaihtoehto tai muutos joka ehdotus öljyn kiertoon / ARP pultteihin.

P.S olisiko suositella jotain toimivaa kuvapankkia? Voisin välissä laittaa vaikka jonkun kuvan tänne.
Myydään Rado iso viritys välijäähdytin 700€+postit/nouto. Sopii suoraan täydellisesti OM651-moottoriin kaikkiin malleihin W204, R172, W212,ehdoton jokaiseen ohjelmoituun autoon. Oli meillä SLK:sa (vm.2012), mutta tehty C-sarjaan. Käy suoraan alkuperäisen välijäähdyttimen tilalle. Ainut tietämäni tehdas valmisteinen plug-and-play vaihtoehto. YV:llä lisää tietoja ja kuvia.

Mersumies
Mersumies
Viestit: 552
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: Ke 22.05.2019 20:16
Kuva palveluna itse käytän aijaa.com palvelua. Ihan toimiva on ollut.
Ettäkö kansipulteissa öljykanavat? Kaikissa?

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 90
Liittynyt: Su 28.04.2013 11:31
ViestiLähetetty: Ke 22.05.2019 21:01
MJPfin kirjoitti:Kuva palveluna itse käytän aijaa.com palvelua. Ihan toimiva on ollut.
Ettäkö kansipulteissa öljykanavat? Kaikissa?

C30 amg:n kansipulteissa on öljykanavat. Varmaan vain ylimääräiseksi jäähdytykseksi. Kannen lämpöä en täällä ikiroudan ja päällystevaurioiden maassa jaksa pelätä. Muissa kanavissa voi virtaus kasvaa aika tavalla kun laitetaan 12 kanavaa tukkoon.
Myydään Rado iso viritys välijäähdytin 700€+postit/nouto. Sopii suoraan täydellisesti OM651-moottoriin kaikkiin malleihin W204, R172, W212,ehdoton jokaiseen ohjelmoituun autoon. Oli meillä SLK:sa (vm.2012), mutta tehty C-sarjaan. Käy suoraan alkuperäisen välijäähdyttimen tilalle. Ainut tietämäni tehdas valmisteinen plug-and-play vaihtoehto. YV:llä lisää tietoja ja kuvia.

Mersumies
Mersumies
Viestit: 552
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: Ke 22.05.2019 21:17
Mitenkäs pumppu, onko se jotenkin suurempi kuin normi 270 öljypumppu? Tuskin se mitenkään kriittistä on että kanavat laittaa umpeen. Kai tuosta jostain joku voitelukaavio löytyy tai joku asiasta tietää.
EdellinenSeuraava

Paluu Turbot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa







AUTOIHINvaraOSAT.fi

kl-varaosat.fi

https://Www.AutoDoc.fi