Vauhtipyörä / Kytkin 617a G 460

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
jjruutiainen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 242
Liittynyt: La 03.07.2004 19:44
Paikkakunta: JURVA
Viesti:

Vauhtipyörä / Kytkin 617a G 460

Viesti Kirjoittaja jjruutiainen »

Nyt tuli ongelma että kytkin alkasi luistamaan kun vähän sa kaivettua tehoa

Kun taas kone pois niin onko järkeä ottaa pyörästä painoa vai onko se haitaksi käyttö autossa , lopullinen teho noin 200 nurkilla.

Ajattelin toistaiseksi ottaa kevyen siivun asetelman alta joten paine kasvaa vähän .
Mercedes E 320 T 4matic ,Peugeot 308 SW 1.6HDi
Avatar
jari_w123
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1574
Liittynyt: Su 01.01.2006 20:10
Paikkakunta: kokkola

Re: Vauhtipyörä / Kytkin 617a G 460

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Jos käytät volvon sachs race 763 asetelmaa ei tarvi vauhtipyörää keventää ja sopii lähes suoraan. Sorvia joutuu hieman käyttämään ja tekemään holkit asetelman pulttien alle vp:n ja asetelman väliin. Alkuperäistä levyä voidaan myös käyttää. Itellä on omassa 617a moottorissa tällainen kytki ja tyytyväinen olen ollut.
auto w123 200D/300DT vm, -81
Avatar
jjruutiainen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 242
Liittynyt: La 03.07.2004 19:44
Paikkakunta: JURVA
Viesti:

Re: Vauhtipyörä / Kytkin 617a G 460

Viesti Kirjoittaja jjruutiainen »

Kun ei ollut juuri saatavana sachs 763 siis volvon, koitin ostaa vastaavan Volvo 740 2,3 turbo asetelman LUK :shock: eikö tuo pitäisi olla vastaava aiankin kirjojen mukaan .

Onko kuitenkin Sachs 763 race eri kuin vain Sachs 763 ?? Soittelin eilen ja kyselin 763 ja 618 malleja . Kun näistä tietäis . Tuon LUK,in sai ainakin nakata roskiin. ''
Mercedes E 320 T 4matic ,Peugeot 308 SW 1.6HDi
Avatar
jari_w123
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1574
Liittynyt: Su 01.01.2006 20:10
Paikkakunta: kokkola

Re: Vauhtipyörä / Kytkin 617a G 460

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Sachs 763 on juurikin se sre elikkä race asetelma. 763 on asetelman numero tyyppi volvon pottakytkimeen joka on samanlainen kuin mersussa. 618 taitaa olla sitten tasaisen vauhtipyörän asetelma.
auto w123 200D/300DT vm, -81
Avatar
jjruutiainen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 242
Liittynyt: La 03.07.2004 19:44
Paikkakunta: JURVA
Viesti:

Re: Vauhtipyörä / Kytkin 617a G 460

Viesti Kirjoittaja jjruutiainen »

jari_w123 kirjoitti:Sachs 763 on juurikin se sre elikkä race asetelma. 763 on asetelman numero tyyppi volvon pottakytkimeen joka on samanlainen kuin mersussa. 618 taitaa olla sitten tasaisen vauhtipyörän asetelma.
Siis Volvon kytkin on on mallina tähän sre malliin , eli volvon 763 ei ole sama . lisäys. Jos haluan tuon sre mallin niin se pitää mainita erikseen sekä 763 ja 618 malleissa .
Mercedes E 320 T 4matic ,Peugeot 308 SW 1.6HDi
Avatar
jari_w123
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1574
Liittynyt: Su 01.01.2006 20:10
Paikkakunta: kokkola

Re: Vauhtipyörä / Kytkin 617a G 460

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

En mä nuista vakiokytkimistä tiedä mut sre asetelman numero päättyy 763 jollainen minun om617a mootorissa on. On jäykempi kuin normaali asetelmat ja lukee race niin onhan se oltava hyvä :D .
auto w123 200D/300DT vm, -81
Avatar
jjruutiainen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 242
Liittynyt: La 03.07.2004 19:44
Paikkakunta: JURVA
Viesti:

Re: Vauhtipyörä / Kytkin 617a G 460

Viesti Kirjoittaja jjruutiainen »

jari_w123 kirjoitti:En mä nuista vakiokytkimistä tiedä mut sre asetelman numero päättyy 763 jollainen minun om617a mootorissa on. On jäykempi kuin normaali asetelmat ja lukee race niin onhan se oltava hyvä :D .
volvon vakio sachs loppuu 763 loppuun 740 2.3 turbo esim. Soittelen tänään jos saisin tilattua ns racen :thumbup: :thumbup:
Mercedes E 320 T 4matic ,Peugeot 308 SW 1.6HDi
Vastaa Viestiin