Nyt tuli ongelma että kytkin alkasi luistamaan kun vähän sa kaivettua tehoa
Kun taas kone pois niin onko järkeä ottaa pyörästä painoa vai onko se haitaksi käyttö autossa , lopullinen teho noin 200 nurkilla.
Ajattelin toistaiseksi ottaa kevyen siivun asetelman alta joten paine kasvaa vähän .
Vauhtipyörä / Kytkin 617a G 460
- jjruutiainen
- Vakiokalustoa
- Viestit: 242
- Liittynyt: La 03.07.2004 19:44
- Paikkakunta: JURVA
- Viesti:
Vauhtipyörä / Kytkin 617a G 460
Mercedes E 320 T 4matic ,Peugeot 308 SW 1.6HDi
Re: Vauhtipyörä / Kytkin 617a G 460
Jos käytät volvon sachs race 763 asetelmaa ei tarvi vauhtipyörää keventää ja sopii lähes suoraan. Sorvia joutuu hieman käyttämään ja tekemään holkit asetelman pulttien alle vp:n ja asetelman väliin. Alkuperäistä levyä voidaan myös käyttää. Itellä on omassa 617a moottorissa tällainen kytki ja tyytyväinen olen ollut.
auto w123 200D/300DT vm, -81
- jjruutiainen
- Vakiokalustoa
- Viestit: 242
- Liittynyt: La 03.07.2004 19:44
- Paikkakunta: JURVA
- Viesti:
Re: Vauhtipyörä / Kytkin 617a G 460
Kun ei ollut juuri saatavana sachs 763 siis volvon, koitin ostaa vastaavan Volvo 740 2,3 turbo asetelman LUK eikö tuo pitäisi olla vastaava aiankin kirjojen mukaan .
Onko kuitenkin Sachs 763 race eri kuin vain Sachs 763 ?? Soittelin eilen ja kyselin 763 ja 618 malleja . Kun näistä tietäis . Tuon LUK,in sai ainakin nakata roskiin. ''
Onko kuitenkin Sachs 763 race eri kuin vain Sachs 763 ?? Soittelin eilen ja kyselin 763 ja 618 malleja . Kun näistä tietäis . Tuon LUK,in sai ainakin nakata roskiin. ''
Mercedes E 320 T 4matic ,Peugeot 308 SW 1.6HDi
Re: Vauhtipyörä / Kytkin 617a G 460
Sachs 763 on juurikin se sre elikkä race asetelma. 763 on asetelman numero tyyppi volvon pottakytkimeen joka on samanlainen kuin mersussa. 618 taitaa olla sitten tasaisen vauhtipyörän asetelma.
auto w123 200D/300DT vm, -81
- jjruutiainen
- Vakiokalustoa
- Viestit: 242
- Liittynyt: La 03.07.2004 19:44
- Paikkakunta: JURVA
- Viesti:
Re: Vauhtipyörä / Kytkin 617a G 460
Siis Volvon kytkin on on mallina tähän sre malliin , eli volvon 763 ei ole sama . lisäys. Jos haluan tuon sre mallin niin se pitää mainita erikseen sekä 763 ja 618 malleissa .jari_w123 kirjoitti:Sachs 763 on juurikin se sre elikkä race asetelma. 763 on asetelman numero tyyppi volvon pottakytkimeen joka on samanlainen kuin mersussa. 618 taitaa olla sitten tasaisen vauhtipyörän asetelma.
Mercedes E 320 T 4matic ,Peugeot 308 SW 1.6HDi
Re: Vauhtipyörä / Kytkin 617a G 460
En mä nuista vakiokytkimistä tiedä mut sre asetelman numero päättyy 763 jollainen minun om617a mootorissa on. On jäykempi kuin normaali asetelmat ja lukee race niin onhan se oltava hyvä .
auto w123 200D/300DT vm, -81
- jjruutiainen
- Vakiokalustoa
- Viestit: 242
- Liittynyt: La 03.07.2004 19:44
- Paikkakunta: JURVA
- Viesti:
Re: Vauhtipyörä / Kytkin 617a G 460
volvon vakio sachs loppuu 763 loppuun 740 2.3 turbo esim. Soittelen tänään jos saisin tilattua ns racenjari_w123 kirjoitti:En mä nuista vakiokytkimistä tiedä mut sre asetelman numero päättyy 763 jollainen minun om617a mootorissa on. On jäykempi kuin normaali asetelmat ja lukee race niin onhan se oltava hyvä .
Mercedes E 320 T 4matic ,Peugeot 308 SW 1.6HDi