Superturbo kysymyksiä?

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
valtteri1
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 21
Liittynyt: Ke 18.05.2016 21:00
Paikkakunta: kokemäki

Superturbo kysymyksiä?

Viesti Kirjoittaja valtteri1 »

Mitä yleisesti katsastuskonttorilla käyntiä varten täytys tehä et pääsis läpi varmaan jokku paremmat jarrut ja penkkilappu ainakin? Sitte heräs kysymys että kuin helposti om603 menee ja mahtuu 190 201 keulalle? Mikä laatikko ja kytkin 603:seen olis sellane et kestäs vähä antaa kättä? :D ja onko 603 ja 605 paljon eroa väännössä sun muussa ku on yks pytty vähemmän? Kestääkö virittää onko alkuperäis om605 turbokoneita? Varmaan löytyy topicceja linkatkaa jos vaan on ja todennäkösesti on :D
124 200d
Eetyzk
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 381
Liittynyt: Ti 15.04.2008 16:16

Viesti Kirjoittaja Eetyzk »

-
Viimeksi muokannut Eetyzk, Ti 21.02.2017 23:34. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
valtteri1
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 21
Liittynyt: Ke 18.05.2016 21:00
Paikkakunta: kokemäki

Re: Superturbo kysymyksiä?

Viesti Kirjoittaja valtteri1 »

Eetyzk kirjoitti:Laita 605:n.
Saa enemmän tehoo. (Paremmat kanget)

Sopii nätimmin, eikä tuu niin keulapainonen. Katsurikin tykkää kun kuutiot pysyy paremmin aisoissa.
Laita suoraan 722.6 sähköohjattu loota. Paras hinta/kestävyys/käyttö suhde ja helpoin laittaa.

Eli:
om605 turbo
8mm pumppu
Holset HX35 tai HX40 Super (35:lla 350-400hp, herää alhaalta. 40:llä 420-480hp, heräävyys kärsii)
722.6xx sähköautomaatti aftermarkettiohjauksella
Lukkoperä

3" ränni
Iso cooleri (450x350x76 tarvikemotista)

Siinä perusresepti mikä toimii.

EDIT:
Ja katsastukseen tarvitaan (Katsurista riippuen)
- Penkkilappu
- Vertailulaput alkuperäsen ja vertailuauton välille (w201 2,5 16v on tehokkain mihkä saa verrata 204hp+20%)
- Osaselvitys mitä eroa ko. autoissa on

Eli jarrut, jouset, iskarit, kallistuksenvakaajat noin niinku minimissään.
Selvä kiitoksia vastauksesta! :)
124 200d
Vastaa Viestiin