Sachs 763 ja 618 asetelma

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
jjruutiainen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 242
Liittynyt: La 03.07.2004 19:44
Paikkakunta: JURVA
Viesti:

Sachs 763 ja 618 asetelma

Viesti Kirjoittaja jjruutiainen »

Jos haluan tämän paremman race mallin niin se on ilmeisesti mainittava erikseen ??? vai onko ihan perus Volvo sachs 763loppuinen tällainen? Sama BMW 618 loppuinen ???
Mercedes E 320 T 4matic ,Peugeot 308 SW 1.6HDi
Avatar
jjruutiainen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 242
Liittynyt: La 03.07.2004 19:44
Paikkakunta: JURVA
Viesti:

Re: Sachs 763 ja 618 asetelma

Viesti Kirjoittaja jjruutiainen »

No niin nyt on 763 loppuinen RACE asetelma ja testasin sen KiloNewton .

asetelman kiinnitys pinta / painelevy 20,5mm / 10KN , 20mm / 11KN , 19,5mm / 11.8KN , 19mm / 12.4KN , 18.5mm / 12.4KN , 18mm / 11.8KN , 17.5mm / 11KN , 17mm / 10KN ja 16.5mm / 9.6KN.
Vertailuna alkuperäinen Sachs uusi ja vanha 13mm / 4.3KN ja 6.5KN , 12mm 5.8 ja 7.3 KN , 11.5mm 6.5 ja 8.8KN , 11mm 6.2 ja 8.5KN , 10.5mm 5.5 ja 8.4KN , 10mm 4.8 ja 6.1KN , 9mm 3.6 ja 5.5KN , 8mm 4 ja 6.5 KN .

Oli aika huono tuo uusi alkuperäinen :shock: Luulis tuon jo pitävän.
Mercedes E 320 T 4matic ,Peugeot 308 SW 1.6HDi
Avatar
jari_w123
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1574
Liittynyt: Su 01.01.2006 20:10
Paikkakunta: kokkola

Re: Sachs 763 ja 618 asetelma

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Luulis pitävän. Ihtellä ei omassa autossa oo vääntöä kuin vajaa 340nm ja tehoa 168hv mutta silti g mallin oma kytkin luisti vaikka kaikki osat oli uusia laatuosia. Luulisin tämän johtuvan siitä kun autossani teho ja vääntö tulevat melko alhaisilla kierroksilla ja molemmat nousee penkin käyrien mukaan yhtäaikaa ylös jolloin kytkin alkoi luistamaan. Tuo olikin uusi tieto että vakioasetelimissa on myös sama loppunumero kuin race osissa.
auto w123 200D/300DT vm, -81
Avatar
jjruutiainen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 242
Liittynyt: La 03.07.2004 19:44
Paikkakunta: JURVA
Viesti:

Re: Sachs 763 ja 618 asetelma

Viesti Kirjoittaja jjruutiainen »

Kyllä nyt tuntui pitävän vitosellakin täysi kaasulla :) ei kuitenkaan mikään offimiehen unelma ( Raskas) . En tiedä mitä tehoa ja vääntöä mutta pääsee ainakin yli sataa :thumbup: ja vielä kiihtyykin . Luulinkin että kyseessä on Volvon alkuperäis kytkin kun kyselin tuolla numerolla siksi testasin sitä ensin. :(
Mercedes E 320 T 4matic ,Peugeot 308 SW 1.6HDi
Vastaa Viestiin