M111 vs M111 kompressor

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 16
Liittynyt: Ma 26.03.2012 20:14
ViestiLähetetty: La 09.02.2019 12:27
Onko kukaan tutkinut ko moottorieden eroja sisäkalujen ja kannen osalta? Kompuroista on tehty turboja, mutta sehän onnistuisi varmaan vaparistakin?


Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 16
Liittynyt: Ma 26.03.2012 20:14
ViestiLähetetty: La 09.02.2019 13:15
Itselle vastausta asiaan, tuollainen projekti löytyi ja orggis kone tuo vapari mikä sitten on saanut turbon kylkeen.

http://www.flenstadtekniske.com/kundebi ... e_W202.htm
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3500
Liittynyt: Ma 05.06.2006 23:50
ViestiLähetetty: La 09.02.2019 20:09
harrijorma kirjoitti:Onko kukaan tutkinut ko moottorieden eroja sisäkalujen ja kannen osalta? Kompuroista on tehty turboja, mutta sehän onnistuisi varmaan vaparistakin?
Ainakin puristussuhde on matalampi M111K-moottoreissa (200 ja 230) kuin ahtamattomissa M111-moottoreissa, joten sen osalta ne soveltuvat paremmin ahtamiseen. Lisäksi M111K-moottoreiden sylinterilohkossa on enemmän jäykisteitä kuin muissa M111-moottoreissa. Todennäköisesti kaikki M111-koneet voidaan ahtaa, kunhan sytytysennakko ja polttoaineen seos säädetään sopivaksi. M111K-moottoreissa oli tehtaalta lähtiessä noin 30-40 kW enemmän tehoa kuin ahtamattomissa M111 malleissa.

tomant
Kilpuri 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Kuljetin 309D 602.417
Käyttöauto C180 203.035, edellinen C200 202.020

Paluu Turbot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa







kl-varaosat.fi