603 vaparin pintä kutkutusta

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
W124ropluu
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 44
Liittynyt: Ti 26.02.2019 16:48

603 vaparin pintä kutkutusta

Viesti Kirjoittaja W124ropluu »

Tosiaan koppana on w124, -88, abseilla. Lootana on 722.4 siekkisellä käytetty korjauksessa, ei vahvistettu 200tkm sitten.
Mahtaako orkkis kolmelitrasessa turbo kopassa olla samat alustan osat kun vaparissa? Ei vaparilla mahottomia niin pysytään semmosessa 200hv luokassa :thumbup: .

Vakio pumpussa ei varmaankaan riitä syöttö nuille tehoille niin olisko 6mm tapit hyvät, älytöntä möyhytintäkään ei olla tekemässä vaan mukavaa käyttis kalua. Välijäähy tulee tottakai, mites nuo jäähdytys hommat onko tarvetta moottori, tai laatikko öljylle parempaa jäähdytintä nuilla tehoilla? Ja onko noista kiina turboista mihinkään lähinnä kopio holsetti tai garretti, vai olisko joku vielä passelimpi hyrrä? Tuon laatikonkin luulis vielä tuon verran kestävän järkevällä ajulla... Putkistosta karsitaan vaimennin pois, uutta ei oikein haluttas tehä ja on uudehko tuo nykyinenkin!
300te24
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 217
Liittynyt: Pe 02.11.2012 01:56

Re: 603 vaparin pintä kutkutusta

Viesti Kirjoittaja 300te24 »

Jos sulla on umpirautaset etujarrulevyt, niin edessä on ainakin etujarrujen päivitys jäähdytettyihin.

Onko autosi sedan vai farmari? farmareissa on samat takajarrut, riippumatta koneen koosta.
Sedaneissa taas oli eroja myös takajarruissa koneen koon mukaan.
300E sedan -87
300TD farmari -91

Entiset:

-190E 2,3 -88
-300TE-24 -91
-260E -89
-190E -83
-240TD -78
Vastaa Viestiin