Hopeless Terhon Turbo projekti/t

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Avatar
Terho P
Mersumies
Mersumies
Viestit: 678
Liittynyt: To 24.03.2005 19:32
Paikkakunta: kropsukylä

Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t

Viesti Kirjoittaja Terho P »

jeemu kirjoitti:
Terho P kirjoitti:
jeemu kirjoitti: Miiiiikä pulssi se vitos konees? :d
no nääthän sää ny itekki että tuossa menee putket mitensattuu ja minne lienee
Ookko sytkäjärjeststä miettiy?
olen. 1,2,4,5,3 muistaakseni. siis tuohan on ollut tuolla jo iät ajat :wtf: se siis iskee takimmaiseen nieluun ykkösen,kolmosen ja nelosen jos ny oikein muistan. eihän tuolla pikkupuhaltimella monikaan uskonu että se nuo voimat antaa.423/688nm ja kalaojen penkissä,säähän senki kokeilun taisit maksaa :lol: , s-joella oli hitusen vähempi mutta eipä siellä ollu rullista vastusta ja taisi olla hiukan kuumempi kelikin. no nyt se huomataan että millaset vaikutukset pakosetillä on kun ruuvasin tuollasen puolipitkän sarjan ja vanhan tubon kiinni nyt kuitenkin :o oletan että parempaan ei mennä,dynosta nyt en oikeen tiedä että pitäskö tuo pakosetti muunnos dynottaa :roll: tuo "uus" pakosetti on lyhäisempi mutta ei kuitenkaan mikään cumminssi niinku kuvasta näkyy. syötöillä olen erehdyksissäni käynyt edelliseten dynojen jälkeen ja en oikein jaksa muistaa että mitenpaljon minnekkin mutta eikö se piisaa että otetaan kaikki mitä saa :twisted:
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t

Viesti Kirjoittaja veskola »

Terho P kirjoitti:ja sitten tuo josta on kauan puhuttu
Mikäs tämä nyt sitten oikein on ?
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
Terho P
Mersumies
Mersumies
Viestit: 678
Liittynyt: To 24.03.2005 19:32
Paikkakunta: kropsukylä

Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t

Viesti Kirjoittaja Terho P »

veskola kirjoitti:
Terho P kirjoitti:ja sitten tuo josta on kauan puhuttu
Mikäs tämä nyt sitten oikein on ?
emmää oikeen ees tiedä. kokoa ja painoa on julmasti tuollaselle pikkumosalle,en tiedä sit vaatiisko tuo hukkaporttia vai onko se turhaa :twisted: liekkö se joku gt40 62/65 siivet muistaakseni mut kompuran jättöpää oli 100mm luokkaa,pakosiivestä en muista. tuo alkais oleen ny nipussa mut en kiusallanikaan ota ajoon ainakaan vielä tänään :mrgreen:
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t

Viesti Kirjoittaja veskola »

Kylläkai nyt hukkaportti tarvitaan kaikessa ahtamiseen liittyvässä :D
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
Terho P
Mersumies
Mersumies
Viestit: 678
Liittynyt: To 24.03.2005 19:32
Paikkakunta: kropsukylä

Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t

Viesti Kirjoittaja Terho P »

niinii mutta eikö se laske tehoa? eikä nosta :lol: no katotaannyjos vaikka tuo pikkuahdin alkaa antamaan jotain levottomia ahtoja niin sietää harkita. no nyt olis savut otettuna. ei ainakaan pärissyt mistään :think: huomenna sit varmaan lisää,ellei täs ny yöllä pirä lähtee ajeleen (ennenko on vakuutuksis niin ei yksinkertasesti uskalla ees tienpääs käydä kääntymäs ja nyt on jokin periaate että ei tänään vielä ainakaan)
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Avatar
jukkis.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1598
Liittynyt: La 14.01.2006 17:38
Paikkakunta: Pyhäjoki/Kalajoki

Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t

Viesti Kirjoittaja jukkis. »

Terho P kirjoitti: olen. 1,2,4,5,3 muistaakseni. siis tuohan on ollut tuolla jo iät ajat :wtf: se siis iskee takimmaiseen nieluun ykkösen,kolmosen ja nelosen jos ny oikein muistan.
joo hyvinhän se menee jokatoiseen nieluun ensimmäien kierros mutta mites siinä vaihessa kun otetaan toinen kierros.
1,2,4,5,3,1,2,4,5,3

elikkäs siis sulla menee :
1 takimmaiseen nieluun,
2 etummaiseen nieluun,
4 takimmaiseen nieluun,
5 etummaiseen nieluun,
3 takimmaiseen nieluun,
1 takimmaiseen nieluun,
2 etummaiseen nieluun,
4 takimmaiseen nieluun,
5 etummaiseen nieluun,
3 takimmaiseen nieluun.

eikös tuossa kuitenkin mene kaksi peräkkäin samaan koloon.
Avatar
Terho P
Mersumies
Mersumies
Viestit: 678
Liittynyt: To 24.03.2005 19:32
Paikkakunta: kropsukylä

Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t

Viesti Kirjoittaja Terho P »

jukkis. kirjoitti:
Terho P kirjoitti: olen. 1,2,4,5,3 muistaakseni. siis tuohan on ollut tuolla jo iät ajat :wtf: se siis iskee takimmaiseen nieluun ykkösen,kolmosen ja nelosen jos ny oikein muistan.
joo hyvinhän se menee jokatoiseen nieluun ensimmäien kierros mutta mites siinä vaihessa kun otetaan toinen kierros.
1,2,4,5,3,1,2,4,5,3

elikkäs siis sulla menee :
1 takimmaiseen nieluun,
2 etummaiseen nieluun,
4 takimmaiseen nieluun,
5 etummaiseen nieluun,
3 takimmaiseen nieluun,
1 takimmaiseen nieluun,
2 etummaiseen nieluun,
4 takimmaiseen nieluun,
5 etummaiseen nieluun,
3 takimmaiseen nieluun.

eikös tuossa kuitenkin mene kaksi peräkkäin samaan koloon.
kuvittelekkosä oikiasti että mä nuonpitkälle sen olisin kehittäny :lol: tavallinen settihän ampuu vaan kaks ekaa molemmilta kierroksilta etummaiseen, tiedä sitte että onko vaikutusta. paikallaan tuo tänään jo ahtoja nosteli pelkän kaasupolkimen voimalla,sitä se ei mielestäni ole ennen tehnyt.kattoony malttaako sitä huomennakaan ottaa ajoon :D speicereitä oottelen etupäähän ja sit saiskin lähtee rengaskaupoille, eriparivanteita olis khyllä tai sit ne jotka on tähänkin asti pyörineet. öljytkin ois ehkä hyvä vaihdella :roll:
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t

Viesti Kirjoittaja veskola »

Vitosesta nyt vain ei saa kahdella jakamalla kokonaislukua, vaikka olisi millainen hitsari. Sehän kuuluu "oppikirjan" mukaan tehdä sillain, että 3 menee siihen nieluun, joka osoittaa enemmän turbiiniin akselille ja 2 menee sinne ulompaan rataan.

Yhden sylinterin tyhjentyminen sitten kärsii enemmän tai vähemmän häirittsevästä pulssista, mutta ei se maailma siihen kaadu, varsinkin kun on käytössä pitkät putket ennen kollektoria.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t

Viesti Kirjoittaja napa »

mitä jos kokeilisit samaan syssyyn vielä sellaista pakosarjaa, joka ei ole tuollainen perinteinen "pulssisarja"... eli kaikki pytyt menis yhteen ja samaan rööriin, josta sitten pakokaasut jakautuisi oman mielensä mukaan noihin turbon pakopesän nieluihin... eli tekisit ihan normaalille 1 nieluiselle pakopesälle tarkoitetun pakosarjan, mutta käyttäisit silti tuota 2 nieluista pakopesää...

itse yrittänyt myös pähkäillä miten V6 koneessa toteuttais pakosarjan, kun olis tarkoitus laittaa 2 kpl turboja, joissa jaettu pakopesä (eli 1 turbo/lohkon puolisko...) ja ei tuo 3 sylinteriäkään oikein jakaudu tasan kahdella :D ja hx40 superia ei saa kuin jaetulla pakopesällä... tänään sitten kävin hakemassa varmistusta omille suunnitelmille oikein turbopajalta ja kyllä tuolle mun idealle ajaa kolmen pytyn pakokaasut yhden ison reijän kautta jaetulle pakopesälle annettiin täysi siunaus :o toinen vaihtoehto olisi ollut vaihtaa turbot hx35 supereihin, mutta ne jätettiin sitten pois kuvioista, kun ei niissä riitä tuotot... tai ainakin niissä menee tuotot ja muut niin "kintaalle", että ei oikein ole mieltä lähteä tekemään valmiiksi aivan ylärajoilla toimivaa systemiä... (eniten vaivaa se 8# pakopesä...) sen ruuviahtimen ansioista tuo 3 litrainen moottori näkyy/käyttäytyy kuin 4.5 litrainen, jos ruuvin PR on 1.5, joten 2 kpl hx 40 superia ei ole liikaa edes ihan alakierroksille (2500-3000 rpm, jossa turbiinin stall), enemmän kone ilmaa "syö" remmin pyöriessä, kuin esim. 2 litrainen voorttin ohc, joka taas tuntuu toimivan ihan mainiosti yhdellä perus 40 holsetilla...

500 €:n lankku, ducato ja laguna...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
Terho P
Mersumies
Mersumies
Viestit: 678
Liittynyt: To 24.03.2005 19:32
Paikkakunta: kropsukylä

Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t

Viesti Kirjoittaja Terho P »

auto olis ajossa ja meni vähän maku kun kytkin alkoi luistelemaan vaihteeksi,onko lie käyttämättömyyttään vai onko saanu rasvaa jostain. Yhtäkkiseltään tekis mieli sanoa et heräis ehkä alempaa ja veto piisaa yhtälailla ylös saakka kuin ennenkin.ahtoputkihan se siellä kajahti hyvinkin nopeesti eli ahdot pikkusen jopa nousi pakosetin muutoksella=pikkunen on hukkis,mut silti sain säätämällä pikkusen rajattua ahtoja niin taas kärsii ajella ilman jatkuvaa ruuvausta.

näillä ebäillä mennään nyt varmaan seur pariviikkoa ainakin. olishan se läppäohjattu pakosetti kans jonkinlainen vaihtoehto. Navan teoriakaan ei varmasti huonoimmasta päästä ole,luulis että se homma olis jo joku muukin testannu ja tuominnu :eh:
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Avatar
jukkis.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1598
Liittynyt: La 14.01.2006 17:38
Paikkakunta: Pyhäjoki/Kalajoki

Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t

Viesti Kirjoittaja jukkis. »

täh luisti? eikö sulla ollu nyt sielä sre asetelma? oliko massa levy? sintterillä sen ei kyllä varmasti pitäis luistaa tuossa. onko se työsylinterin tappi sulla varmasti oikean mittanen?

kysely ikä. :wave:
Keltsi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 248
Liittynyt: Ke 23.11.2011 20:29
Paikkakunta: kurikka

Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t

Viesti Kirjoittaja Keltsi »

se on hyvä ku lapsi kyselee :D
Avatar
Terho P
Mersumies
Mersumies
Viestit: 678
Liittynyt: To 24.03.2005 19:32
Paikkakunta: kropsukylä

Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t

Viesti Kirjoittaja Terho P »

Tulipa kaivettua tämäkin projekti esiin niin kerrottakoon että kytkin alkoi toimimaan kun sai vähän kilometrejä alle :shock: nyt sillä on uskosta prääsätty koko kesä ja koitettu vähä ajella nätimminkin. kauhajoen kiihdytyskahinat päätin jättää tältä kesää väliin koska muutoksia ei juuri ole ja kisat on jo tältäkesää ajettu ja peruttu :evil:

viimekesänä tuli aböut 5tkm tauluun ja tuskin tänäkesänä enempää.. talvihuoltoa ei viimetalvena tai sen jäljiltä ole tehty minkäänlaista :oops:

auto kaipailis alustahuoltoa jo kipeästi mutta nosturipaikka meni alta niin ei ole huvittanu oikeen sitte mikään,ajellaan ny sitte nätimmin talveakohti,josko sen taas talvenaikana pemottais,tai ennemmin :wtf:
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Avatar
Terho P
Mersumies
Mersumies
Viestit: 678
Liittynyt: To 24.03.2005 19:32
Paikkakunta: kropsukylä

Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t

Viesti Kirjoittaja Terho P »

Kuva
Kuva

Jouset vissiin vetelänä kun kaariin raapii takana vaikka mankeloitu on niin paljon kuin kykenee ilman että ulkonäkö alkaa kärsiä tai kiinan mankeli pettää :eh: vai korjaantuisiko se vika pelkillä jousilla vai pitääkö tässä oikeesti lähtee bilstein kaupoille vaikka ehyet viwlä nuo vanhat olis muutenki :eh:

En teidä oikeen minkälaisen ratkaisun tekisin tuon alustan kanssa kun ylöspäin sitä olisi saatava!, vanteet hinkkaa kaariin ja pohja laahaa maata. nyt sielä ois renkaina 195/45/16 ja takana 215/40/16 ... josko rengas profiilia kasvattaisi ja paiskaisi seur pykälän jousikumit.

tuskin kellään olis vaihtokaupata MIELLYTTÄVIÄ 17" settiä joka olis suurimpiirtein samaa tasoa ulkonäöllisesti :crazy: .. joskos sitä meniskin jatkamaan pakoputken turaamista :arrow:
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Avatar
Terho P
Mersumies
Mersumies
Viestit: 678
Liittynyt: To 24.03.2005 19:32
Paikkakunta: kropsukylä

Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t

Viesti Kirjoittaja Terho P »

Etupään jarruletkut ja iskareiden yläpääkumit ois vaihdettuna,venakoppa ja suuttimet irrallaan. Koitin ettiä käyntivikaa silleesti että kun nokka on "vapaalla" niin painella venttiilikupia että saako pienintäkään rakoa aikaseksi, jos saa niin homma kunnossa ja jos ei niin venttiili niin painuksissa kanteen että hydraulikupista varat loppunut Aiva niinku olis jo jotakin hämminkiä löytynyt tai sitten on vielä muutama paininkuppi ehjänä pitääs ja pitääs jostakin keksiä se puristuspainemittari jolla varmistuis asiasta että missä mukissa olis vikaa.

Parempia ideoita?
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Avatar
jekku90
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1352
Liittynyt: Su 11.04.2010 11:00
Paikkakunta: sotkamo

Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t

Viesti Kirjoittaja jekku90 »

ohivirtaus mittaus. eli männä olis oltava ylhäällä ja venttiilit kiinni, sitten painetta sylinteriin.
w201 om605
Avatar
Terho P
Mersumies
Mersumies
Viestit: 678
Liittynyt: To 24.03.2005 19:32
Paikkakunta: kropsukylä

Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t

Viesti Kirjoittaja Terho P »

jekku90 kirjoitti:ohivirtaus mittaus. eli männä olis oltava ylhäällä ja venttiilit kiinni, sitten painetta sylinteriin.
joutuu ootella kesään ja katella jso vaikka naapurikylistä löytyisi tälläsiä kovettuja laitteita että sais ees jotakin mitattua muullakin kuin jakarilla ja ruukkarilla :evil: kesää siksi kun ei oo oikeen vielä ajokunnossa,tottapa tuo pääsiääsenä alkaa olemaan nipussa :o tai viikkoa ennemmin jos hätä tulee ja mesemiittiin pitää päästä :thumbup:
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Avatar
jekku90
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1352
Liittynyt: Su 11.04.2010 11:00
Paikkakunta: sotkamo

Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t

Viesti Kirjoittaja jekku90 »

missä ja mikä mitti :shock:
w201 om605
Avatar
Terho P
Mersumies
Mersumies
Viestit: 678
Liittynyt: To 24.03.2005 19:32
Paikkakunta: kropsukylä

Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t

Viesti Kirjoittaja Terho P »

höh.. virroilla . Tältietoo tosin vissiin tullaan jollain sähkömersulla.
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Avatar
Terho P
Mersumies
Mersumies
Viestit: 678
Liittynyt: To 24.03.2005 19:32
Paikkakunta: kropsukylä

Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t

Viesti Kirjoittaja Terho P »

JOS ittellä alkais olla huvitus niin vähissä että antais muitten murehtia niin minne mun kannattais tää viedä hoitoon että saisi nuota murinoita/kolinoita poies?
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
masa201
Mersumies
Mersumies
Viestit: 543
Liittynyt: Ti 01.10.2013 20:34
Paikkakunta: pietarsaari

Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t

Viesti Kirjoittaja masa201 »

Jos samat viat vaivaa kun noissa ylemmissä jutuissa niin tässä hiukan omia kokemuksia,tyhjäkäynti seilaa ja savuttaa tuntuu niinkuin 1 pytty ei olis mukana kierroksilla pelaa normaalisti, mittasin puristukset tarkastin esikammiot ja tarkastin tönärillä käykö kaikki männät yhtä yläällä, ja vika oli pumpussa oli elementin runko pyörähtäny. ja kyllä tuli raavittua päätä että missä on vika kun olin tehnyt koko moottorin ylös, ja oli uusi teetetty pumppu. Mutta sattuuhan sitä ammatti miehillekkin joskus kämmejä.
värit väreihin ja loput maihin.
Avatar
Terho P
Mersumies
Mersumies
Viestit: 678
Liittynyt: To 24.03.2005 19:32
Paikkakunta: kropsukylä

Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t

Viesti Kirjoittaja Terho P »

Kyllä tämä joskus on käyny hienostikkin :o Tottapa nuo suuttimet pitäs vielä kattoa. Takaiskut tuonne ainakin uusin ja sillon se ehkä parani eniten. Meselle on varmaanki viimesinkin korjausresepti kirjoteltuna,tänä kesänä ei niin kauheen pahasti römpötellyt :shock: Tuohon pakoputken tai voimansiirron kolinoihin ei vissiin korjaaja löydy tältä planeetalta :?
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
masa201
Mersumies
Mersumies
Viestit: 543
Liittynyt: Ti 01.10.2013 20:34
Paikkakunta: pietarsaari

Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t

Viesti Kirjoittaja masa201 »

Unohtu muuten suuttimet tuosta mun tekeleestä eli niihinkin laitoin uudet kärjet ja avautumispaineeks 140bar ei vaan käyny nätisti :lol: oli niissäkin tosin vikaa 2 kärkeä kusi läpihte ja sumu mitäsattuu. Jos pumppu on tehty 8mm elementeillä niin ne ei sovi täydellisesti mersun pumpun runkoon vaan voivat päästä liikkuun. Mulla tosin käynnissä kun löysäili suutinputkia niin vika selvis eli käynnissä kun 3 pytyn putkea löysytti niin rupes käymään ku kello ja silmämääräisesti tuli paljon enempi polttoainetta suutinputkesta muihin verrattuna.moottori oli sama ku sulla 605.
värit väreihin ja loput maihin.
masa201
Mersumies
Mersumies
Viestit: 543
Liittynyt: Ti 01.10.2013 20:34
Paikkakunta: pietarsaari

Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t

Viesti Kirjoittaja masa201 »

Rupesin muuten itekki vaihtaan takaiskuja tuohon ja siitä se riemurepes tallissa ei nähny etiäpäin 3pytyn takaiskun vaihon jälkeen :lol: eli pumppu lähti pajalle,kun elementin runko pääs pyöriin ilmeisesti vapaasti.noista voimansiirron kolinoista en ossaa sanoa mittään. :)
värit väreihin ja loput maihin.
Avatar
Terho P
Mersumies
Mersumies
Viestit: 678
Liittynyt: To 24.03.2005 19:32
Paikkakunta: kropsukylä

Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t

Viesti Kirjoittaja Terho P »

Ny pitäs keksiä että mites mä viritän tuohon puoli nopeesti nopeusmittari,kilometreillä ja trippimittarilla??? Hyllyssä olis ny jonku uudemman mesen sähkömittaristo ja autossa olis absit mutta mitenkähän senkin muka sais toimimaan??

navigaattoreita sais satkulla mut niisä ei oo trippimittaria
gps nopeusmittarit maksaa suhteellisen törkeesti.
Puhelin ja siinä ohjelma oli viimekesän ratkaisu mutta ei sitä tuu aina laitettua päälle ja muutenkin hekkää toimintaa kun jatkuvasti laturissa ja kosketusnäyttöä jne :evil:

Muita ideoita??
Askissahan siis ei ole nopeusmittarille paikkaa :?
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
make280s
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 159
Liittynyt: Ma 03.05.2004 19:04
Paikkakunta: Oulu

Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t

Viesti Kirjoittaja make280s »

On Garminissa mulla ainakin trippimittari,eikö noissa ole muissakin merkeissä !
MB W-210 200cdi vm 99
Avatar
Terho P
Mersumies
Mersumies
Viestit: 678
Liittynyt: To 24.03.2005 19:32
Paikkakunta: kropsukylä

Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t

Viesti Kirjoittaja Terho P »

Eli siin olis trippi sekä kilometritkin?? ei mun vanhassa tompassa mee ees kilsat talteen mut sen voiskin jo pikkuhiljaa päivitellä uuteen halpaan
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
make280s
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 159
Liittynyt: Ma 03.05.2004 19:04
Paikkakunta: Oulu

Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t

Viesti Kirjoittaja make280s »

]Eli siin olis trippi sekä kilometritkin?? ei mun vanhassa tompassa mee ees kilsat talteen mut sen voiskin jo pikkuhiljaa päivitellä uuteen halpaan

Kyllä mun Garminissa on trippi kahdessa paikassa,kulutusmittauksen yhteydessä ja nopeusnäytön ruudussa.
MB W-210 200cdi vm 99
Avatar
Terho P
Mersumies
Mersumies
Viestit: 678
Liittynyt: To 24.03.2005 19:32
Paikkakunta: kropsukylä

Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t

Viesti Kirjoittaja Terho P »

Mahtaako olla kellään oikeen jeesus huonoja kokemuksia takakelkan etummaisista puslista,niin että vaihtoi uudet ja meteli kabiinissa hirvittävää? vai mahtaako olla väärä paikka ettiä äänien lähdettä?
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Avatar
Terho P
Mersumies
Mersumies
Viestit: 678
Liittynyt: To 24.03.2005 19:32
Paikkakunta: kropsukylä

Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t

Viesti Kirjoittaja Terho P »

Ajat muuttuu ja kalusto..
Mitenkä mahtaa olla että onko s212 pre faceliftissä ja classic faceliftissä sama maskin kehys? Tarkoitus olisi istuttaa 212 classic faceliftiin hitusen avantgarde lookkia. Eli sopiiko tämä osa autooni?
https://urly.fi/1e4Y" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja siinä vielä tuollanen kuva josta selviää että mistä mihin pyritään: https://www.mycarforum.com/topic/270684 ... -elegance/" onclick="window.open(this.href);return false;
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Vastaa Viestiin