Hopeless Terhon Turbo projekti/t
Re: Terhon Turbo projekti/t
joo se justihin.. kyllämä tiän jotta ootte vanhoja tuttuja olikohan se kummeli nimimerkki joka oli kans käyny jutuissa renkaanvaihdon aikana?? ite oon ollu jossain nauttimassa kisasta ja kesästä
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Re: Terhon Turbo projekti/t
mulla meni lammimaa taas lähinnä bisneksen teoksi tai siis lähinnä tyhmien kyselemiseksi eskolta ja jarkolta no, sain luultavasti kuitenkin ostettua jarkolta TH400 automaatin (siltä jolla on ne hervottomat takarenkaat siinä olssissa ) ja eskon kanssa sovittiin jo alustavasti sen TH400:n muuttamisesta mersun koneeseen sopivaksi (syksyn hommia...) nyt pitää sitten laittaa tuo oma 722.3 laatikko myyntiin, kun ei ole mitään mieltä alkaa sitä polttamaan rikki, eli taas venyy omat projektit aikataulullisesti no, saapahan laitettua oikein ajan kanssa tässä kesän aikana turbon ja remmin koneeseen kiinni...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: Terhon Turbo projekti/t
anteeks maalaisuuteni, mutta jäi vähän epäselväks, että mikä kone siellä pellin alla nyt on? vähän sekottaa, kun lukee ton allekirjotuksen, noista linkeistä ja kuvista ei toimi kaikki ja ne, mitkä toimii, niin niissä on 10 venttiilinen kone.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: Terhon Turbo projekti/t
juu projektikertomus löytyy melkoisen täydellisenä mese.fi sivuilta jotenka en oo tänne kirjotellu oikestaan moneen vuoteen . tällähetkellä sielä on monivena kone niinku allekirjoitus sanoo ja tuollaset lukemat on saatu aikaseksi (kapeekantisella tuommoset lukemat saa aikaseksi vaan kantta kairaamalla ja venttiliä suurentamalla) penkitetty on kalajoella ja s-joella ja lukemat oli suurinpiirtein samanlaisia perämurikka sielä on 2.82 välityksellä oleva asd kunkku, takakelkka on nyloni puslitettu ja osa takapään puslista on vielä kummia ja osa puslista luultavasti jää kumisiksi. kossumersun getraggi toistaseksi sprintterin kytkimellä
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Re: Terhon Turbo projekti/t
elikkäs tuolta löytyy ja vaatii kirjautumisen mut se kannattaa http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=3154" onclick="window.open(this.href);return false;
vähä esimerkki makua perämurikan pikku muutostöistä:
http://www.mese.fi/forum/userpix/660_ta ... _010_1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mese.fi/forum/userpix/660_alustaa_003_1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
en tiä miten näkyy ja kenelle mutta siinähän sitä vähä jotain.. pikkujuttu, viikonhomma elikkäs siinä sovitellaan "ässä"mersun asd perää eli ns kunkkuperää kääpiön takamukseen kun vakioperä oli repinyt itsensä irti ja tehny tuhoja jne
vähä esimerkki makua perämurikan pikku muutostöistä:
http://www.mese.fi/forum/userpix/660_ta ... _010_1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mese.fi/forum/userpix/660_alustaa_003_1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
en tiä miten näkyy ja kenelle mutta siinähän sitä vähä jotain.. pikkujuttu, viikonhomma elikkäs siinä sovitellaan "ässä"mersun asd perää eli ns kunkkuperää kääpiön takamukseen kun vakioperä oli repinyt itsensä irti ja tehny tuhoja jne
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Re: Terhon Turbo projekti/t
ainiin.. joku viimekesänen videopätkä
http://www.youtube.com/watch?v=3WovWjFxVQQ" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=nV-ls57pono&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
yllätyin kyllä pahemmankerran tuosta hiluxista mutta niin yllättyi sekin
http://www.youtube.com/watch?v=3WovWjFxVQQ" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=nV-ls57pono&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
yllätyin kyllä pahemmankerran tuosta hiluxista mutta niin yllättyi sekin
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Re: Terhon Turbo projekti/t
laitoimpa bimmerin race kytkimen kiinni ja tarkistutin getragin että kunnossa on koska uusia laakereita ei saanut tähän hätään niin ei niitä siten uusittukaan no nyt kuitenki olis uusia laakereita tiedossa mutta se on ny myöhästä. kytkimen pää-aksilaan laitoin 2kpl stefoja josko seny pitäs taas vähän aikaa ja askiin "vain" 1.4L redlinen D6 atf öljyä.. huomenna pääsee testailemaan että miten toimii jne.. ainakin tunto oli hyvä polkimessa.
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Re: Terhon Turbo projekti/t
Miks sää sitä aaateeeäfäää sinne?
Tuutko nu lauantaina Kalajoelle testing testing vartti juttui?
Tuutko nu lauantaina Kalajoelle testing testing vartti juttui?
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: Terhon Turbo projekti/t
viimekerrallaki oli aateeäffää ku joku mulle toi semmosta ja askiinhan suositellan aateeäffää.. mä mietiin ja pähkäilin tota ö-asiaa kauan ja tulin tuohon tulokseen.. en tiä sit mikä ois ollu parasta kalajoki jää taas väliin ku pitää mennä leikkimään herraa ja narria saman-aikasesti.. kauahjoella olis viikonpäästä perjantaina kiihdytykset jonne tarkotus mennä
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Re: Terhon Turbo projekti/t
http://www.youtube.com/watch?v=h9fdCPGBeS8" onclick="window.open(this.href);return false;
tuommosta viimeperjantailta sain pestä punasenki vanhanmallin corveten. tuohon oli nokkia vaihdeltu ainaki ja lähti kyl kovasti kuten videosta huomaa niin sössittyä tuli kohtalaisen huolella ja koko ilta meni mun osalta sössimiseksi ku ei ollu oikeen hermot kunnossa
tekis mieli paiskoa isompaa fööniä hyllystä ja pakosettiä yms kansipuuhasteluitakin harkittu ens talvelle mutta mä pelkään että sitten alkaa olemaan kestämisien kans ongelmia kun tuo on nyt kohtalaisen kivasti toiminut jne. remmikin kävääsi mielessä.. nooh katotaanny miten tässä jatketaan vai mennäänkö vain näillä
tuommosta viimeperjantailta sain pestä punasenki vanhanmallin corveten. tuohon oli nokkia vaihdeltu ainaki ja lähti kyl kovasti kuten videosta huomaa niin sössittyä tuli kohtalaisen huolella ja koko ilta meni mun osalta sössimiseksi ku ei ollu oikeen hermot kunnossa
tekis mieli paiskoa isompaa fööniä hyllystä ja pakosettiä yms kansipuuhasteluitakin harkittu ens talvelle mutta mä pelkään että sitten alkaa olemaan kestämisien kans ongelmia kun tuo on nyt kohtalaisen kivasti toiminut jne. remmikin kävääsi mielessä.. nooh katotaanny miten tässä jatketaan vai mennäänkö vain näillä
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Re: Terhon Turbo projekti/t
Melekeenkää ei savua koko 400metriä
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: Terhon Turbo projekti/t
juu ja sitä on pienennetty ainakin 7 kierrosta viimekeväänä. nyt tosin laitoin varuilta 2 kierrosta lisää. tuntui ettei oikeen jaksanu ahtaa edes näillä keleillä jokainen lähtö meni tosiaan reisille. ensin kuoviteltiin jopa slikseillä ku ei malttanu lämmittää ja sitten kun sain lämpööseksi niin pitoa oli liikaa hermot ei ollu kunnos että ois voinu pikkusen luistattamalla lähtee. edellinen kytkin taisi tuonverta antaa anteeksi tai sitten homman osasi vaan paremmin. välityskin on nykyään harvempijeemu kirjoitti:Melekeenkää ei savua koko 400metriä
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Re: Terhon Turbo projekti/t
hyvinhän se kulkee. paljonko oli ajat noissa vedoissa?
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: Terhon Turbo projekti/t
10,1455 sek. 228,7368 km/hpera8x kirjoitti:hyvinhän se kulkee. paljonko oli ajat noissa vedoissa?
jos tämä pitää paikkansa, niin aika hyvin on mennyt (vai olisko livahtanut joku prätkän tulos tuonne sekaan )
hajonta oli kuitenkin aika kovaa
13,9203 179,832
13,125 184,3429
13,3424 0
13,1767 176,527
10,1455 228,7368
20,0577 49,8958
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: Terhon Turbo projekti/t
juu eiköhän sielä oo prätkän aika välissä.. parhaiten ollaan menty viimekesänä tuon allekirjotuksen verran eli 12.8 ja sillonki jäi muka varaa parannella jos oikein muistan. tuonjälkeen välitys muuttunu mutta nyt en tiedäkkään sanoa että menikö parempaan päin (ei ainakaan vartilla). tulihan tuolla sössittyä aikaas huolella. ekalähtö kylmillä renkaila ja sutiihan se (tai olla kuitenki paras aika nuosta) loput siteen meni ylipidon puolelle ja kytkin liian nopeesti ylös eli meinas tukehtua viivaan, kytkimen napautus nopeesti auttoi asiaa mutta eihänse paras aika sillätapaa tule. tuo 20sek on vakiorenkailla ja vaihdemissi het 1-2 välillä joten sit käytiin vaan toises pääs kääntymäs= 60ft samaa luokkaa kun slikseillä "sammuttaen" viivalle.
seuraaviin kapinoihin ei ehdi ku on mese.fi miitti ja meen sinne. kaverilla on romut niin levällään ettei sekään taida ehtiä. syksyn viimesiin onkin sitten paineita kuskilla että saa taas parannettua tuota 12.8sek aikaa jos vaan on parantuakseen sataa kuitenki tai jotain muutakivaa
seuraaviin kapinoihin ei ehdi ku on mese.fi miitti ja meen sinne. kaverilla on romut niin levällään ettei sekään taida ehtiä. syksyn viimesiin onkin sitten paineita kuskilla että saa taas parannettua tuota 12.8sek aikaa jos vaan on parantuakseen sataa kuitenki tai jotain muutakivaa
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Re: Terhon Turbo projekti/t
Oli se...Terho P kirjoitti:joo se justihin.. kyllämä tiän jotta ootte vanhoja tuttuja olikohan se kummeli nimimerkki joka oli kans käyny jutuissa renkaanvaihdon aikana?? ite oon ollu jossain nauttimassa kisasta ja kesästä
Napaa en oo livenä vielä nähnykkään, tai ehkä oon, muttei tunne. Se on muutenki huvittavaa, ku tekee jonkinlaisen kuvan toisista tän foorumin perusteella, ja sitte ku näkee livenä nii ei meinaa uskoa että ookko se sää oikeen totta?
It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Re: Terhon Turbo projekti/t
oot sä saattanutkin nähdä, kerran ollaan samoissa paikoissa liikuttu (lähinnä tuolla lamminmaassa)Kummeli kirjoitti:
Napaa en oo livenä vielä nähnykkään, tai ehkä oon, muttei tunne. Se on muutenki huvittavaa, ku tekee jonkinlaisen kuvan toisista tän foorumin perusteella, ja sitte ku näkee livenä nii ei meinaa uskoa että ookko se sää oikeen totta?
eli sellainen n. 2 metriä pitkä ja yleensä aikuisten oikeasti paskaiset vaatteet (siviilissä sitten useimmiten nahkatakki, farkut + leveälierinen musta kunnon hattu)
usein muuten tuo foorumin kautta tullut mielikuva kyllä vastaa edes jotenkin todellisuutta ainakaan mulle ei ole sellaista tilannetta tullut, että ihan "puulla päähän lyöty" olo olis tullut, kun on ihmisen oikein livenä tavannut...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: Terhon Turbo projekti/t
Oon muute varmaan nähnykkin, toissa kerralla kuvaukseen sopiva heppu kävi eskolta jotaki laatikko juttua kyselemässä siinä varikolla...?
It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Re: Terhon Turbo projekti/t
juu, siinä tuli eskon kanssa toimiteltua pitkin iltaa...Kummeli kirjoitti:Oon muute varmaan nähnykkin, toissa kerralla kuvaukseen sopiva heppu kävi eskolta jotaki laatikko juttua kyselemässä siinä varikolla...?
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: Terhon Turbo projekti/t
pitääs vissihin taas heitellä tunkkia,renkaita jne autonperään ja lähdeskellä kauhajokeen koittamaan että luonnistuusko tälläkertaa yhtää paremmin lähdöt kun viimeks kumma homma ku en oo yhtää ny innolla lähdössä niinkuin yleensä.. ehkä hyvä vaan. tuolla setupilla kuitenki jo kohtuu kauan koitettu parantaa aikoja tuloksetta (perämurikka/välitys on vaihtunu sen parhaan 12.8 sek jälkeen)
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Re: Terhon Turbo projekti/t
ennakkotietona vois ilmoittaa, että ainakin jo sivuttiin tuota entistä ennätystä (12.8 sek.) loppuun asti en jaksanut kyttäillä, että vieläkö aika loppuillasta parani, kun käsittääkseni syöttöruuvilla vielä vierailtiin toistamiseenkin
lähdöt ainakin omasta mielestäni onnistui jo paljon paremmin, mitä aikaisemmin tänä kesänä ainakaan se ei stumpannut viivalle niillä kerroilla mitä näin...
lähdöt ainakin omasta mielestäni onnistui jo paljon paremmin, mitä aikaisemmin tänä kesänä ainakaan se ei stumpannut viivalle niillä kerroilla mitä näin...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: Terhon Turbo projekti/t
juuh.. kovin tasaista aikaa lykkäs ja parhaaksi ajaksi tuli 12.81 ja 182km/h ..
tiuhemmalla välityksellähän tuli aikanaan 12.88 ja samat loppunopeudet täytynee myöntää että ruuveja kiristeltiin ja jotain löysättiin että saatiin meneen sinne 12 puolelle tuolla perällä turha tuota enää on kiusata enempää tuola lamminmaalla, ei se siitä enää parane ilman muutoksia jää nähtäväksi että minkämoista muutosta seuraavaksi tulee,hakisko vaan lisempää käyttis mukavuutta vaiko yrittääskö viä 12.5sek aikaa
keväällä oon öljyt vaihdellu koneeseen ja oikestaan niillä eväillä mennään.. moottorikombinaatioon ei oo koskettu sitten penkityksen, nyt ekan kerran vähä ruuveja muokkailtiin isompaan suuntaan
tiuhemmalla välityksellähän tuli aikanaan 12.88 ja samat loppunopeudet täytynee myöntää että ruuveja kiristeltiin ja jotain löysättiin että saatiin meneen sinne 12 puolelle tuolla perällä turha tuota enää on kiusata enempää tuola lamminmaalla, ei se siitä enää parane ilman muutoksia jää nähtäväksi että minkämoista muutosta seuraavaksi tulee,hakisko vaan lisempää käyttis mukavuutta vaiko yrittääskö viä 12.5sek aikaa
keväällä oon öljyt vaihdellu koneeseen ja oikestaan niillä eväillä mennään.. moottorikombinaatioon ei oo koskettu sitten penkityksen, nyt ekan kerran vähä ruuveja muokkailtiin isompaan suuntaan
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t
kappas.. mullahan on vieläki samat öljyt koneessa jotka viimekeväänä sinne laitoin no eipä sillä nyt ookkaan ajeltu. maaluu hommat sain valmiiksi tältä erää ja hyllyssä ootteleepi isompi garretti ja lyhkäsee pakosarja takakelkan puslatkin pitäs viä ehtiä vaihdella tässä talvenmittaan, laitoin viimetalvena ne nylonista ja se olikin sitten virhe sillä ei enää huvittanu ajella kun meteli oli sitämukaa
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t
nylonit tuli takakelkasta jokin aika sitten heiteltyä v%&/( uun . tänään sit tempasin pakosettiä irti ja pikku siisitimis hommaa edes sinne pakopuolelle moottoria tiedossa. Nii ja ny se pakosarja vaihtuu, ehkä turbokin katotaas saataasko kuvia vielä tälle iltaa
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t
jatketaan yksinpuhelua:
tuo putkiletku on menny ennen jos vaikka ja mistä. nyt se vihdoin näyttää siltä kun sen pitääki. päällimmäinen syy kääntelyyn oli kun se vanha vesipumpulta lähtevä putki otti pakosarjaan kiinni pakosetin vaihtuessa.
vanha pakosarja. mallia pulssi elikkäs lyö vähän vuorotellen pakopesän molemmille puolille n20tkm se on ehtinyt sillä fyrräämään aukasemata.
uus pakosetti,vähä lyhkäsee mut ihan tavallinen ilman senkummempia herkutteluja
kummanko laittaisi eli siinä on tuo vanha 20tkm pyörinyt rinnalla ja sitten tuo josta on kauan puhuttu
semmosta tälläkertaa ensviikolla EHKÄ vois harkita käyttöönottoa
tuo putkiletku on menny ennen jos vaikka ja mistä. nyt se vihdoin näyttää siltä kun sen pitääki. päällimmäinen syy kääntelyyn oli kun se vanha vesipumpulta lähtevä putki otti pakosarjaan kiinni pakosetin vaihtuessa.
vanha pakosarja. mallia pulssi elikkäs lyö vähän vuorotellen pakopesän molemmille puolille n20tkm se on ehtinyt sillä fyrräämään aukasemata.
uus pakosetti,vähä lyhkäsee mut ihan tavallinen ilman senkummempia herkutteluja
kummanko laittaisi eli siinä on tuo vanha 20tkm pyörinyt rinnalla ja sitten tuo josta on kauan puhuttu
semmosta tälläkertaa ensviikolla EHKÄ vois harkita käyttöönottoa
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t
Miiiiikä pulssi se vitos konees? :dTerho P kirjoitti:[ http://www.mese.fi/forum/userpix/660_pakosarjan_vaihtua_009_1.jpg ]
vanha pakosarja. mallia pulssi elikkäs lyö vähän vuorotellen pakopesän molemmille puolille n20tkm se on ehtinyt sillä fyrräämään aukasemata.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t
no nääthän sää ny itekki että tuossa menee putket mitensattuu ja minne lienee,nähtäväksi jää että onko toi pakosetti ollu se taika tuolle väännölle ja voimalle mitä tuos on oelvana ollu "liiankin" kanssa setuppiin nähden sen tähäre mua hiukn hivelis koittaa nyt vielä ruuvata tuo vanha ahdin kiinnijeemu kirjoitti: Miiiiikä pulssi se vitos konees? :d
Viimeksi muokannut Terho P, Su 25.03.2012 10:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t
känniskö nuota vastauksia kirjotat ei vaa,ootan mitä persdyno sanoo ku istun tohon autoos uudella setupilla...onko aiva mettäs vaiko ooooo...stana ku on vetoja...
Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t
Ookko sytkäjärjeststä miettiy?Terho P kirjoitti:no nääthän sää ny itekki että tuossa menee putket mitensattuu ja minne lieneejeemu kirjoitti: Miiiiikä pulssi se vitos konees? :d
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: Hopeless Terhon Turbo projekti/t
siitä se luonnoton voima varmaan johtuukin, kun taitaa olla vähän sellainen erikonen pulssisarja tuo aikaisempi tai mitä tuosta nyt kuvan perustella päättelin...jeemu kirjoitti:Ookko sytkäjärjeststä miettiy?Terho P kirjoitti:no nääthän sää ny itekki että tuossa menee putket mitensattuu ja minne lieneejeemu kirjoitti: Miiiiikä pulssi se vitos konees? :d
vitoseen olis varmaan luonnollisin sellainen ei pulssisarja, eli kaikki putket menis yhteen ja samaan pakonieluun...
500 €:n lankku, ducato ja laguna...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."