M: w111 280 syyläri

Wanhan (+30 vuotiaat mallisarjat) kaluston ja osien osto/myynti/vaihto.
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3059
Liittynyt: Pe 11.06.2004 01:27
Paikkakunta: Joutseno, Korvenkylä
ViestiLähetetty: Ma 12.08.2019 10:50
W111 280SEb coupesta peräisin oleva syyläri löyty tuolta jemmasta. Kunnosta ei varmuutta, mut jos kauppuja aletaan hieromaan, niin käytän sit jäähdytinkorjaamolla koeponnistettavana. Hinta markkinatilanteen mukaan, eli se joka tällast tarttee, tietää varmaa et mitä nää maksaa :roll:

Kuvia tuolla: https://photos.app.goo.gl/8znk2QyMtYs6sCcRA
Jaakko Arminen
044 516 2914
w123 230E automatic -84
w124 200D -89 (käyttis, saattohoidossa) ja -92 (tuon -89:n edeltäjä ja seuraaja)
w202 C180 Esprit -95 (kesäkäyttis)
w124 300D -90 (pyhäauto)
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
s202 C180 -98
w460 300GD -83
w638 Vito 110CDI -03
Mazda B2000 GLX -89 :oops:

Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei ole tapahtunut sitten vuoden 2001"

Talossa myös:
w168 A160 automatic Avantgarde -01

Avatar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 460
Liittynyt: Su 19.10.2014 20:41
Paikkakunta: Lempäälä
ViestiLähetetty: Ti 13.08.2019 12:24
Voisi olla tähän hyvä tarkentaa, onko ns. hochkuhler vai flachkuhler kyseessä? Ja onko kyljessä majaillut öljynlauhdutin (vaikuttaako syylärin leveyteen)?

(1) All 250 SE coupes were "high grille", 6-cylinder versions, with 4-wheel disc brakes, lots of bling (more on that later).
(2) Early/transition 280 SE coupes were "high grille" ("Hochkuhler"), 6-cylinder versions.
(3) Then came the 280 SE coupes with a "low grille" ("Flachkuhler"), both in 6-cylinder and V-8 configurations.

Valitettavasti en omista ainuttakaan mallin 1-3 autoa ;-/
W111 220SEb 1965 entisöintiprojekti
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3059
Liittynyt: Pe 11.06.2004 01:27
Paikkakunta: Joutseno, Korvenkylä
ViestiLähetetty: Ti 13.08.2019 16:38
Zac kirjoitti:Voisi olla tähän hyvä tarkentaa, onko ns. hochkuhler vai flachkuhler kyseessä? Ja onko kyljessä majaillut öljynlauhdutin (vaikuttaako syylärin leveyteen)?

(1) All 250 SE coupes were "high grille", 6-cylinder versions, with 4-wheel disc brakes, lots of bling (more on that later).
(2) Early/transition 280 SE coupes were "high grille" ("Hochkuhler"), 6-cylinder versions.
(3) Then came the 280 SE coupes with a "low grille" ("Flachkuhler"), both in 6-cylinder and V-8 configurations.

Valitettavasti en omista ainuttakaan mallin 1-3 autoa ;-/


Miullakaa ei valitettavasti oo sitä autoa koskaan ollukaan, mistä tuo on peräsin, vaa pelastin tuon ajat päivät sitten romukuormaan joutumiselta. Kuvista näkyy pakettiin kirjotetusta muistiinpanosta, et auto ois ollu vuodelta -66, samoin tuoltä näkyy laatikon (?) öljynjäähdytyksen nipat.

Se hylsy, mistä toi syyläri on peräsin, taitaa olla nykysin nimimerkin Ranex omistuksessa.
w123 230E automatic -84
w124 200D -89 (käyttis, saattohoidossa) ja -92 (tuon -89:n edeltäjä ja seuraaja)
w202 C180 Esprit -95 (kesäkäyttis)
w124 300D -90 (pyhäauto)
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
s202 C180 -98
w460 300GD -83
w638 Vito 110CDI -03
Mazda B2000 GLX -89 :oops:

Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei ole tapahtunut sitten vuoden 2001"

Talossa myös:
w168 A160 automatic Avantgarde -01

Paluu Oldtimers-kauppatori

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa







kl-varaosat.fi

nettikasinot