M: w111 280 syyläri

Wanhan (+30 vuotiaat mallisarjat) kaluston ja osien osto/myynti/vaihto.
Vastaa Viestiin
Avatar
jackie
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3438
Liittynyt: Pe 11.06.2004 02:27
Paikkakunta: Joutseno, Korvenkylä

M: w111 280 syyläri

Viesti Kirjoittaja jackie »

W111 280SEb coupesta peräisin oleva syyläri löyty tuolta jemmasta. Kunnosta ei varmuutta, mut jos kauppuja aletaan hieromaan, niin käytän sit jäähdytinkorjaamolla koeponnistettavana. Hinta markkinatilanteen mukaan, eli se joka tällast tarttee, tietää varmaa et mitä nää maksaa :roll:

Kuvia tuolla: https://photos.app.goo.gl/8znk2QyMtYs6sCcRA" onclick="window.open(this.href);return false;
Jaakko Arminen
044 516 2914
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 automatic Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03

Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97

Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Avatar
Zac
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1092
Liittynyt: Su 19.10.2014 21:41
Paikkakunta: Lempäälä

Re: M: w111 280 syyläri

Viesti Kirjoittaja Zac »

Voisi olla tähän hyvä tarkentaa, onko ns. hochkuhler vai flachkuhler kyseessä? Ja onko kyljessä majaillut öljynlauhdutin (vaikuttaako syylärin leveyteen)?

(1) All 250 SE coupes were "high grille", 6-cylinder versions, with 4-wheel disc brakes, lots of bling (more on that later).
(2) Early/transition 280 SE coupes were "high grille" ("Hochkuhler"), 6-cylinder versions.
(3) Then came the 280 SE coupes with a "low grille" ("Flachkuhler"), both in 6-cylinder and V-8 configurations.

Valitettavasti en omista ainuttakaan mallin 1-3 autoa ;-/
W111 220SEb 1965 entisöintiprojekti
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
Avatar
jackie
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3438
Liittynyt: Pe 11.06.2004 02:27
Paikkakunta: Joutseno, Korvenkylä

Re: M: w111 280 syyläri

Viesti Kirjoittaja jackie »

Zac kirjoitti:Voisi olla tähän hyvä tarkentaa, onko ns. hochkuhler vai flachkuhler kyseessä? Ja onko kyljessä majaillut öljynlauhdutin (vaikuttaako syylärin leveyteen)?

(1) All 250 SE coupes were "high grille", 6-cylinder versions, with 4-wheel disc brakes, lots of bling (more on that later).
(2) Early/transition 280 SE coupes were "high grille" ("Hochkuhler"), 6-cylinder versions.
(3) Then came the 280 SE coupes with a "low grille" ("Flachkuhler"), both in 6-cylinder and V-8 configurations.

Valitettavasti en omista ainuttakaan mallin 1-3 autoa ;-/
Miullakaa ei valitettavasti oo sitä autoa koskaan ollukaan, mistä tuo on peräsin, vaa pelastin tuon ajat päivät sitten romukuormaan joutumiselta. Kuvista näkyy pakettiin kirjotetusta muistiinpanosta, et auto ois ollu vuodelta -66, samoin tuoltä näkyy laatikon (?) öljynjäähdytyksen nipat.

Se hylsy, mistä toi syyläri on peräsin, taitaa olla nykysin nimimerkin Ranex omistuksessa.
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 automatic Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03

Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97

Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Vastaa Viestiin