-08 515cdi A vikakoodi 0087

Raskaan (+3500 kg ja työkoneet) MB-kaluston oma osio.

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 5
Liittynyt: La 29.09.2018 06:19
ViestiLähetetty: Ma 03.12.2018 19:01
Onko Sprintterin korkeapainepumpussa jonkinnäköistä "sulaketta"? Teki reppana sellasen kun iso traileri perässä piti kiihdyttää ylämäkeen motarin ramppia, niin pudotti tehot ja vikavalo palamaan. Koodin antaa 0087 Rail Pressure Too Low. Vaikka ottaa koodin alas, niin tyhjäkäyntiä käy nätisti ja kevyellä kaasulla menee ihan ok, mutta enemmän kaasua/vääntöä saman tien tehot alas. 2 viikon sisään vaihdettu 3. sylinterin suutin, suuttimien paluuputkisto ja naftasuodin. Vinkkejä/kokemuksia otetaan ilolla vastaan :)
515cdi A -08 Xenon
T611 -90 Om602


Mersumies
Mersumies
Viestit: 1186
Liittynyt: Ke 22.07.2015 09:48
Paikkakunta: Mökillä
ViestiLähetetty: Ma 03.12.2018 22:50
515cdi kirjoitti:Onko Sprintterin korkeapainepumpussa jonkinnäköistä "sulaketta"? Teki reppana sellasen kun iso traileri perässä piti kiihdyttää ylämäkeen motarin ramppia, niin pudotti tehot ja vikavalo palamaan. Koodin antaa 0087 Rail Pressure Too Low. Vaikka ottaa koodin alas, niin tyhjäkäyntiä käy nätisti ja kevyellä kaasulla menee ihan ok, mutta enemmän kaasua/vääntöä saman tien tehot alas. 2 viikon sisään vaihdettu 3. sylinterin suutin, suuttimien paluuputkisto ja naftasuodin. Vinkkejä/kokemuksia otetaan ilolla vastaan :)


Ei ole "sulaketta" ilma systeemissä, painen hetkelinen tipahdus riitävät syyksi tuohon,
vaikapa vialinen suutin, jumiteleva paineen säädin, töhnäinen paineanturi, määrän säädin,
liian vähän ainetta tankissa/siirto pumppu ei sitä muuten siirrä

nuo kun tarkistele ja testerillä tekee ohjtut tarkistukset niin raaja vikapaikka jonkin verran
Mökkillä
'

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 5
Liittynyt: La 29.09.2018 06:19
ViestiLähetetty: Ti 04.12.2018 17:03
Nonnii, ohivuotomittaus tehty ja 1. suutin vuotaa yli tuplat muihin verrattuna.
515cdi A -08 Xenon
T611 -90 Om602

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 5
Liittynyt: La 29.09.2018 06:19
ViestiLähetetty: To 06.12.2018 20:30
Suutin vaihdettu ( irtosi 15 minuutissa, kun taas 3. suutinta revittiin kolmatta päivää :) ), ei vaikutusta asiaan. Pintakaasulla kun ajaa toimii ok, mutta heti kun enemmän kaasua/kuormaa niin vikatilaan ja koodi 0087. Näkisiköhän Starilla tarkemmin mikä mättää, vai vaihellaanko rail paineanturi ja rail painesäädin suosiolla? Ei kai tuohon alhaiseen rail paine koodiin ole kuin muutama syy: siirtopumppu paska, suodatin tukossa, railpumppu paska, railpaineanturi paska tai railpainesäädin paska? Tietty suuttimet, mutta 2/4 uutta ja ohivuototestissä nyt kaikki samanlaisia.
515cdi A -08 Xenon
T611 -90 Om602

Paluu Raskas kalusto

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa







AUTOIHINvaraOSAT.fi

kl-varaosat.fi

mbosa.fi

https://Www.AutoDoc.fi

www.merteil.fi