Sprinter Eberi ja sulakkeet

Raskaan (+3500 kg ja työkoneet) MB-kaluston oma osio.
miko
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 97
Liittynyt: Ti 17.06.2008 18:18
Paikkakunta: rovaniemi

Sprinter Eberi ja sulakkeet

Viesti Kirjoittaja miko »

Eli toipilas on w903 316cdi. Kojelaudassa Eberin viikkokello, näyttää alkuperäiseltä asennukselta.
Ongelma on, että lämmitin on täysin mykkänä. Kello pelaa ja sen mukaan pitäisi Eberin toimia kun liekistä painaa, mitään vikakoodeja ei siis anna. Sulakkeet käytin kaikki pois ja mikään ei sammuta kelloa, katottu penkin alta ja rattipylväästä. Onko jotain muuta yleistä palikkaa mistä voisi löytyä lisää?
mikajaterhi
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 2
Liittynyt: Ke 12.02.2014 21:37

Re: Sprinter Eberi ja sulakkeet

Viesti Kirjoittaja mikajaterhi »

Moi. kun löydät sulakkeet (ehkä konehuoneessa omassa pikku boxissa), niin laita liekki nappulasta virta päälle(vaikkei poltin käynnistykkään) ja sitten sulakkeet pois. Niin ainakin webaston saa nollattua.
Avatar
Tukala
Mersumies
Mersumies
Viestit: 600
Liittynyt: Pe 20.04.2012 16:34
Paikkakunta: Satakunnassa, meri "lähellä" + Varsinais-Suomi Eteläpohjanmaata lähempänä :-)

Re: Sprinter Eberi ja sulakkeet

Viesti Kirjoittaja Tukala »

Oliko sulakkeet kuskin penkin "alla", siis siinä jalustassa, muovisen kannen alla?

Oletko tarkistanut eberille menevän liittimen(tai siitä lähtevän, paremminkin) pitäisi olla melko "helposti" löydettävissä kiun vas.etulampun takaa lähtee seurailemaan.
Nol5 sataa - ysiysiysi 13O
----------------------
miko
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 97
Liittynyt: Ti 17.06.2008 18:18
Paikkakunta: rovaniemi

Re: Sprinter Eberi ja sulakkeet

Viesti Kirjoittaja miko »

Kyllä itse lämmittimen sijainti on tiedossa, mutta sulakkeet/sulake hukassa. Ei löydy akun takaa (kun vaihdoin kokonaan uuden akunki), ei penkin alta eikä rattipylväästäkään. Voiko ne olla koelaudan sisällä? Kellonki käytin irti eikä kyllä ainakaan sen takana näkyny.
Vai onnistuuko nollaus kun käyttää kumman jomman liittimen lämmittimeltä irti?

Tosiaan ei tietoa koska viimeksi toiminu kun aika uusi tuttavuus koko auto ja haluttais laittaa kuntoon ja alottais näistä helpoista kohteista eli lähinnä nollauksesta. REST-nappia painettaessa muuten jää puhaltelemaan ajon jälkeen niin meinaako tuo, että kiertovesipumppu olis kunnossa?
Vastaa Viestiin