Eli toipilas on w903 316cdi. Kojelaudassa Eberin viikkokello, näyttää alkuperäiseltä asennukselta.
Ongelma on, että lämmitin on täysin mykkänä. Kello pelaa ja sen mukaan pitäisi Eberin toimia kun liekistä painaa, mitään vikakoodeja ei siis anna. Sulakkeet käytin kaikki pois ja mikään ei sammuta kelloa, katottu penkin alta ja rattipylväästä. Onko jotain muuta yleistä palikkaa mistä voisi löytyä lisää?
Sprinter Eberi ja sulakkeet
-
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 2
- Liittynyt: Ke 12.02.2014 21:37
Re: Sprinter Eberi ja sulakkeet
Moi. kun löydät sulakkeet (ehkä konehuoneessa omassa pikku boxissa), niin laita liekki nappulasta virta päälle(vaikkei poltin käynnistykkään) ja sitten sulakkeet pois. Niin ainakin webaston saa nollattua.
- Tukala
- Mersumies
- Viestit: 600
- Liittynyt: Pe 20.04.2012 16:34
- Paikkakunta: Satakunnassa, meri "lähellä" + Varsinais-Suomi Eteläpohjanmaata lähempänä :-)
Re: Sprinter Eberi ja sulakkeet
Oliko sulakkeet kuskin penkin "alla", siis siinä jalustassa, muovisen kannen alla?
Oletko tarkistanut eberille menevän liittimen(tai siitä lähtevän, paremminkin) pitäisi olla melko "helposti" löydettävissä kiun vas.etulampun takaa lähtee seurailemaan.
Oletko tarkistanut eberille menevän liittimen(tai siitä lähtevän, paremminkin) pitäisi olla melko "helposti" löydettävissä kiun vas.etulampun takaa lähtee seurailemaan.
Nol5 sataa - ysiysiysi 13O
----------------------
----------------------
Re: Sprinter Eberi ja sulakkeet
Kyllä itse lämmittimen sijainti on tiedossa, mutta sulakkeet/sulake hukassa. Ei löydy akun takaa (kun vaihdoin kokonaan uuden akunki), ei penkin alta eikä rattipylväästäkään. Voiko ne olla koelaudan sisällä? Kellonki käytin irti eikä kyllä ainakaan sen takana näkyny.
Vai onnistuuko nollaus kun käyttää kumman jomman liittimen lämmittimeltä irti?
Tosiaan ei tietoa koska viimeksi toiminu kun aika uusi tuttavuus koko auto ja haluttais laittaa kuntoon ja alottais näistä helpoista kohteista eli lähinnä nollauksesta. REST-nappia painettaessa muuten jää puhaltelemaan ajon jälkeen niin meinaako tuo, että kiertovesipumppu olis kunnossa?
Vai onnistuuko nollaus kun käyttää kumman jomman liittimen lämmittimeltä irti?
Tosiaan ei tietoa koska viimeksi toiminu kun aika uusi tuttavuus koko auto ja haluttais laittaa kuntoon ja alottais näistä helpoista kohteista eli lähinnä nollauksesta. REST-nappia painettaessa muuten jää puhaltelemaan ajon jälkeen niin meinaako tuo, että kiertovesipumppu olis kunnossa?