Sprinter, Vito, Atego... vilkun palautus ongelma?
Lähetetty: Ke 03.10.2018 02:15
Pari vuotta sitten vaihdoin -99 Sprinteriin viiksipaketin, kun oli ongelmaa ajovalojen kytkeytymisessä.
Kilometrejä tullut alle 500km ja ongelmaksi tuli vilkun palautuminen kääntyessä.
Oletin että vika on tuossa muovisessa jutskas, mikä irrallaan rattiakselissa. Tuossa asennossa se oli kun vaihdoin aikoinaan viiksipaketin ja ainoastaan vaihdoin viiksipaketin (renkaat oli suorassa). Kuitenkin tuolle muovirimpulalle, mikä ekas kuvas, on oikea paikka, yli 90astetta toisaalla, eli tuossa kuvassa se on oikealla paikalla. Eli noin se on päin kettua, kun on tappi reijäjäs ja lovi uras. (reikä akselis näkyy ekas kuvas) Ei tuota spiraalia saa kiinni, kun on oikealla paikallaan muovijutska. Tuossa asennossa tuon spiraalin pitää olla. Onkohan tuos Museo Sprintteris joskus tehty ohjausaksila remonttia ja tuo reikä menny päin helvettiä,
ja onko henkilöauto mersuis samalla periaatteela vilkun palautus, eli tuollainen muovi aksilan ympärillä palauttaa vilkun?
Kilometrejä tullut alle 500km ja ongelmaksi tuli vilkun palautuminen kääntyessä.
Oletin että vika on tuossa muovisessa jutskas, mikä irrallaan rattiakselissa. Tuossa asennossa se oli kun vaihdoin aikoinaan viiksipaketin ja ainoastaan vaihdoin viiksipaketin (renkaat oli suorassa). Kuitenkin tuolle muovirimpulalle, mikä ekas kuvas, on oikea paikka, yli 90astetta toisaalla, eli tuossa kuvassa se on oikealla paikalla. Eli noin se on päin kettua, kun on tappi reijäjäs ja lovi uras. (reikä akselis näkyy ekas kuvas) Ei tuota spiraalia saa kiinni, kun on oikealla paikallaan muovijutska. Tuossa asennossa tuon spiraalin pitää olla. Onkohan tuos Museo Sprintteris joskus tehty ohjausaksila remonttia ja tuo reikä menny päin helvettiä,
ja onko henkilöauto mersuis samalla periaatteela vilkun palautus, eli tuollainen muovi aksilan ympärillä palauttaa vilkun?